Reforma estació Hospitalet

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alf_
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Re: Reforma estació Hospitalet

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 04/08/2013 11:28

Pues que sólamente las dos vías pasantes serán pasantes, y se cortarán tanto la vía 3 (creo que es la 3) que se recorta para permitir luego ampliar el andén de la vía 2, hasta aquí es una buena solución. Si la vía 2 también se corta, pues simplemente nos quedamos con solo dos vías pasantes, y si algún día hay algun problemilla y fuera útil poder usar la vía 2 pasante pues no se podrá.

Por decir algo, cuando aquí en el foro hablabamos de como se podía rehacer esta estación se dijo acertadamente de seguir el esquema de Terrassa, que es lo que ha hecho ADIF: vía pasante, terminal, terminal, pasante, de forma que los trenes que terminan nunca cizallan. A diferencia de L'H en Terrassa todas las vías son pasantes, entonces es más fácil hacer todo tipo de maniobras, y de poder usar otras vías si la pasante no pudiera usarse por cualquier razón.

No es el fin del mundo, pero simplemente es una aguja y señal de salida que no cuestan la vida tenerlas ahí, y que llegaría el día que se agradecerá tenerlas...



Toni
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Entrada Autor: Toni » Dilluns 05/08/2013 0:19

alf_ ha escrit:Pues que sólamente las dos vías pasantes serán pasantes, y se cortarán tanto la vía 3 (creo que es la 3) que se recorta para permitir luego ampliar el andén de la vía 2, hasta aquí es una buena solución. Si la vía 2 también se corta, pues simplemente nos quedamos con solo dos vías pasantes, y si algún día hay algun problemilla y fuera útil poder usar la vía 2 pasante pues no se podrá.

Por decir algo, cuando aquí en el foro hablabamos de como se podía rehacer esta estación se dijo acertadamente de seguir el esquema de Terrassa, que es lo que ha hecho ADIF: vía pasante, terminal, terminal, pasante, de forma que los trenes que terminan nunca cizallan. A diferencia de L'H en Terrassa todas las vías son pasantes, entonces es más fácil hacer todo tipo de maniobras, y de poder usar otras vías si la pasante no pudiera usarse por cualquier razón.

No es el fin del mundo, pero simplemente es una aguja y señal de salida que no cuestan la vida tenerlas ahí, y que llegaría el día que se agradecerá tenerlas...
¿Alguien cree que la gente que ha pensado esta obra no sabe de trenes?. ¿Quizá no se han dado cuenta que era mejor tener tres vías pasantes que dos?. ¿O es que después de hacer toda la obra pensaron que era mejor ahorrar unos dinerillos en un desvío?. ¿Quizá es que no les importa que cuando se rompa un tren solo quede una vía?.



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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dilluns 05/08/2013 1:38

No seria la primera vegada que passa. Exemple: la rampa pronunciada del Prat on va descarrilar un Euromed buit.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

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alf_
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Entrada Autor: alf_ » Dilluns 05/08/2013 10:27

Toni ha escrit:
alf_ ha escrit:Pues que sólamente las dos vías pasantes serán pasantes, y se cortarán tanto la vía 3 (creo que es la 3) que se recorta para permitir luego ampliar el andén de la vía 2, hasta aquí es una buena solución. Si la vía 2 también se corta, pues simplemente nos quedamos con solo dos vías pasantes, y si algún día hay algun problemilla y fuera útil poder usar la vía 2 pasante pues no se podrá.

Por decir algo, cuando aquí en el foro hablabamos de como se podía rehacer esta estación se dijo acertadamente de seguir el esquema de Terrassa, que es lo que ha hecho ADIF: vía pasante, terminal, terminal, pasante, de forma que los trenes que terminan nunca cizallan. A diferencia de L'H en Terrassa todas las vías son pasantes, entonces es más fácil hacer todo tipo de maniobras, y de poder usar otras vías si la pasante no pudiera usarse por cualquier razón.

No es el fin del mundo, pero simplemente es una aguja y señal de salida que no cuestan la vida tenerlas ahí, y que llegaría el día que se agradecerá tenerlas...
¿Alguien cree que la gente que ha pensado esta obra no sabe de trenes?. ¿Quizá no se han dado cuenta que era mejor tener tres vías pasantes que dos?. ¿O es que después de hacer toda la obra pensaron que era mejor ahorrar unos dinerillos en un desvío?. ¿Quizá es que no les importa que cuando se rompa un tren solo quede una vía?.
No tiene que significar que no sepan de trenes, pero acaso no pasa día sí día también que se planifica infraestructura sin pensar en el servicio que debe soportar? Quien sabe si por falta de comunicación o falta de prioridades no se optó por mantener pasante esa vía. A mi también me gustaría vivir en un país donde se puede esperar siempre el mejor criterio del administrador de infraestructuras, pero tenemos que hacer con ADIF.



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sortrens
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Entrada Autor: sortrens » Dilluns 05/08/2013 13:10

realment es que et poses a pensar i realment tothom es posa a opinar si aquest no en sap si l'altre en sap més.

Si tenim uns dirigents que tant es moguin per una especulació o no, son els dirigents que tenim realment i no vol dir pas qu ni que sàpiguen més que nosaltres o menys.

Hi haurà de tot oi?

Potser tots hauríem d'apendre de tots. Devagades pots apendre d'algú que sembla que no en sàpiga i devagades qui més s'imposa que sap i tothom se'l creu és el que menys ens hem de fiar. Per tant si aquests d'Adif que han decidit fer aquestes actuacions a Hospitalet son les que son les haurem de asomir.

Si finalment el resultat ens agrada els haurem de felicitat fins i tot enviant-lis una carta d'agraïment si es el contrari ja sabeu que toca fer alguna cosa contraria.

I perdoneu que m'en vagi del tema perque tinc ganes de pasarme per L'Hospitalet a fer fotos i poder donar una opinió més sensata meva però cal quant hi han unes obres actuar com a ciutadans és a dir contactant amb dirigents per anar- lis tocant el costró quant ho facin malament.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

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alf_
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Entrada Autor: alf_ » Dilluns 05/08/2013 13:26

sortrens ha escrit:realment es que et poses a pensar i realment tothom es posa a opinar si aquest no en sap si l'altre en sap més.

Si tenim uns dirigents que tant es moguin per una especulació o no, son els dirigents que tenim realment i no vol dir pas qu ni que sàpiguen més que nosaltres o menys.

Hi haurà de tot oi?

Potser tots hauríem d'apendre de tots. Devagades pots apendre d'algú que sembla que no en sàpiga i devagades qui més s'imposa que sap i tothom se'l creu és el que menys ens hem de fiar. Per tant si aquests d'Adif que han decidit fer aquestes actuacions a Hospitalet son les que son les haurem de asomir.

Si finalment el resultat ens agrada els haurem de felicitat fins i tot enviant-lis una carta d'agraïment si es el contrari ja sabeu que toca fer alguna cosa contraria.

I perdoneu que m'en vagi del tema perque tinc ganes de pasarme per L'Hospitalet a fer fotos i poder donar una opinió més sensata meva però cal quant hi han unes obres actuar com a ciutadans és a dir contactant amb dirigents per anar- lis tocant el costró quant ho facin malament.

Vale. Y ahora mira el AVE radial. Cuando ves que la cagan hasta el punto de ser partícipe en la ruina de un país con esto de los trenes, ya no te puedes fiar de nadie.



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sortrens
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Entrada Autor: sortrens » Dilluns 05/08/2013 13:48

alf_ ha escrit:
sortrens ha escrit:realment es que et poses a pensar i realment tothom es posa a opinar si aquest no en sap si l'altre en sap més.

Si tenim uns dirigents que tant es moguin per una especulació o no, son els dirigents que tenim realment i no vol dir pas qu ni que sàpiguen més que nosaltres o menys.

Hi haurà de tot oi?

Potser tots hauríem d'apendre de tots. Devagades pots apendre d'algú que sembla que no en sàpiga i devagades qui més s'imposa que sap i tothom se'l creu és el que menys ens hem de fiar. Per tant si aquests d'Adif que han decidit fer aquestes actuacions a Hospitalet son les que son les haurem de asomir.

Si finalment el resultat ens agrada els haurem de felicitat fins i tot enviant-lis una carta d'agraïment si es el contrari ja sabeu que toca fer alguna cosa contraria.

I perdoneu que m'en vagi del tema perque tinc ganes de pasarme per L'Hospitalet a fer fotos i poder donar una opinió més sensata meva però cal quant hi han unes obres actuar com a ciutadans és a dir contactant amb dirigents per anar- lis tocant el costró quant ho facin malament.

Vale. Y ahora mira el AVE radial. Cuando ves que la cagan hasta el punto de ser partícipe en la ruina de un país con esto de los trenes, ya no te puedes fiar de nadie.
Alf es verdad pero tampoco podemos perder esa ilusión ni dejar que estos personajes nos amarguen por eso es una lucha constante mira yo soy el primero que con la Estación de França me pongo muy nervioso pero intento aprender cada día para no dejarme sólo llevar por la calentura y pedonad la expresión o la rigidez de la democracia tant gastada que tenemos en este País, sólo nos queda la lucha y la Resistencia.

Primero hacer servir el Dialogo con nuestros dirigentes y si eso no es suficiente en las urnas no se vota a nadie. Pero al igual que cuando no nos gusta algo les denunciamos con plataformas o cómo sea también agradecerles cuando lo hagan BIEN.

Me vuelvo a ir del tema si, pero no hay que perder la lucha y ser muy constantes que empezando por mi a veces veo que mucho escribo en el foro pero luego solo queda en un mensaje que lo llevemos a la practica.

Mira voy a deciros un off topic más pero creo que se porque lo digo en meses sere papá de una niña y crece algo en mi ultimamente como que estoy muy tonto y quiero que ella vea el mundo del Ferrocarril y sin imponerle nada si a ella le gusta ojala cuando ella sea mayor vea aun estaciones cómo la del Hospitalet o otras que nombramos mas importantes en otros hilos funcionando y si puede ser con un servicio mejor mejor.

Luchemos por lo que tenemos, es una guerra cada día y sin perder ni formas ni ilusión


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Toni
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Entrada Autor: Toni » Dimecres 07/08/2013 1:23

Guigui ha escrit:No seria la primera vegada que passa. Exemple: la rampa pronunciada del Prat on va descarrilar un Euromed buit.
Home, la rampa del Prat no es pot dir que s´hagi construït no per no saber ni per no planificar. Aquesta rampa, juntament amb la de Montmeló, les podem agraïr als senyors alcaldes dels dos municipis, que van forçar el soterrament a tota costa costés el que costés. En ambdos casos hi ha un riu molt aprop de les estacions així que les rampes son molt molt forçades en un costat i a l´altre ja dona igual, si es força és igual que a l´altre cantó i sino es gasten més diners. En aquest exemple, crec que poc o res es pot recriminar si al Ministeri ni a Adif, son dos exemples de la bogeria que hi ha hagut durant uns anys i que entre altres coses ens ha portat a la ruïna.



Toni
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Entrada Autor: Toni » Dimecres 07/08/2013 1:26

alf_ ha escrit:
Toni ha escrit:
alf_ ha escrit:Pues que sólamente las dos vías pasantes serán pasantes, y se cortarán tanto la vía 3 (creo que es la 3) que se recorta para permitir luego ampliar el andén de la vía 2, hasta aquí es una buena solución. Si la vía 2 también se corta, pues simplemente nos quedamos con solo dos vías pasantes, y si algún día hay algun problemilla y fuera útil poder usar la vía 2 pasante pues no se podrá.

Por decir algo, cuando aquí en el foro hablabamos de como se podía rehacer esta estación se dijo acertadamente de seguir el esquema de Terrassa, que es lo que ha hecho ADIF: vía pasante, terminal, terminal, pasante, de forma que los trenes que terminan nunca cizallan. A diferencia de L'H en Terrassa todas las vías son pasantes, entonces es más fácil hacer todo tipo de maniobras, y de poder usar otras vías si la pasante no pudiera usarse por cualquier razón.

No es el fin del mundo, pero simplemente es una aguja y señal de salida que no cuestan la vida tenerlas ahí, y que llegaría el día que se agradecerá tenerlas...
¿Alguien cree que la gente que ha pensado esta obra no sabe de trenes?. ¿Quizá no se han dado cuenta que era mejor tener tres vías pasantes que dos?. ¿O es que después de hacer toda la obra pensaron que era mejor ahorrar unos dinerillos en un desvío?. ¿Quizá es que no les importa que cuando se rompa un tren solo quede una vía?.
No tiene que significar que no sepan de trenes, pero acaso no pasa día sí día también que se planifica infraestructura sin pensar en el servicio que debe soportar? Quien sabe si por falta de comunicación o falta de prioridades no se optó por mantener pasante esa vía. A mi también me gustaría vivir en un país donde se puede esperar siempre el mejor criterio del administrador de infraestructuras, pero tenemos que hacer con ADIF.
Creo que nada tiene que ver una obra de una nueva línea de alta velocidad, que se hace dependiendo de donde queremos sacar los votos y sin ningún otro estudio, que una obra técnica como esta que difícilmente se podrá rentabilizar a nivel de votos. No veo grandes titulares en la prensa para la inauguración de esta obra y por tanto supongo que se ha hecho porque ser quería hacer y que por tanto se ha pensado bien.



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mikado
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Entrada Autor: mikado » Divendres 09/08/2013 8:21

Ahora están fuera de servicio las vías 11 y 12. Han demolido la topera y creo que en ese espacio estará el agujero y futuro ascensor lado edificio.

En vía 17 hay un tren de plataformas cargado con todos los tramos de vía renovados y traviesas de madera con una locomotora de RENFE MERCANCIAs creo que una 310



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metring
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Entrada Autor: metring » Divendres 09/08/2013 10:03

mikado ha escrit:Ahora están fuera de servicio las vías 11 y 12. Han demolido la topera y creo que en ese espacio estará el agujero y futuro ascensor lado edificio.

En vía 17 hay un tren de plataformas cargado con todos los tramos de vía renovados y traviesas de madera con una locomotora de RENFE MERCANCIAs creo que una 310
Per això avui ha anat tant desastrosament el tren cap a Martorell, tardant força més en arribar >:(



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mikado
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Entrada Autor: mikado » Dissabte 10/08/2013 7:18

metring ha escrit:
mikado ha escrit:Ahora están fuera de servicio las vías 11 y 12. Han demolido la topera y creo que en ese espacio estará el agujero y futuro ascensor lado edificio.

En vía 17 hay un tren de plataformas cargado con todos los tramos de vía renovados y traviesas de madera con una locomotora de RENFE MERCANCIAs creo que una 310
Per això avui ha anat tant desastrosament el tren cap a Martorell, tardant força més en arribar >:(
Malauradament fa dies que els trens direcció Martorell van força tocats, no sé jo si és que encara no està operativa al 100% L'Hospitalet que no ho està o que alguna cosa encara no funciona.

Dimecres passat, sortint de Sants a l'alçada de Riera Blanca ja estavem parats i en caravana de trens . Vam arrencar i a l'alçada de Torrassa un altre cop, i d'aquí a LH caravana i arranca-para. Total 25´el trajecte Sants - LH. Fins i tot el maquinista va demanar disculpes per megafonia interna.



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Entrada Autor: MZA_1600 » Dissabte 10/08/2013 9:55

Últimament tots els trens van molt tocats, en el cas de la línia de la costa els Blanes i Maçanet solen anar entre 15 i 20 min tard, tot això és degut a que l'estació d'Hospitalet no dóna més de si i queda saturada, tot això per no haber dissenyat un pla alternatiu o uns horaris especials com cal ja que amb una reducció dels trens l'estació hagués aguantat perfectament.



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Entrada Autor: vermer3 » Dissabte 10/08/2013 21:03

MZA_1600 ha escrit:Últimament tots els trens van molt tocats, en el cas de la línia de la costa els Blanes i Maçanet solen anar entre 15 i 20 min tard, tot això és degut a que l'estació d'Hospitalet no dóna més de si i queda saturada, tot això per no haber dissenyat un pla alternatiu o uns horaris especials com cal ja que amb una reducció dels trens l'estació hagués aguantat perfectament.
Encara que ja estiguin les vies 1,2,3 i 4, les vies 11, 12 i 17 estan fora de servei(les dues primeres per fer el forat de l'ascensor i l'altra per canviar travesses)
i aixó es nota.


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

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Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 13/08/2013 3:13

Avui he estrenat la nova configuració de vies de L´Hospitalet.

Li falta més del què em pensava...

M´agrada com va quedant, a veure si es dónen manya i acaben l´ascensor, i així ja podran tenir totes les vies en servei de nou.
Si acaben la reforma de l´agulla de la via 4 costat Cornellà (ara s´ha de sortir molt lent), encara millor.

Tinc moltes ganes de que acabin aquesta reforma, que és importantíssima.

:hola



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mikado
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Entrada Autor: mikado » Divendres 16/08/2013 8:15

Afegeixo fotos de l'estat actual de la via 17

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Entrada Autor: gatvell » Divendres 16/08/2013 14:37

Algu té un esquema del pati de vies de l'estació d'Hospitalet de Llobregat? Facilitaria molt quan es parla d'una via pels qui no coneixem aquesta estació.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
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Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 16/08/2013 16:32

gatvell ha escrit:Algu té un esquema del pati de vies de l'estació d'Hospitalet de Llobregat? Facilitaria molt quan es parla d'una via pels qui no coneixem aquesta estació.
No se si està actualitzat ...
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Entrada Autor: gatvell » Divendres 16/08/2013 19:04

Gràcies.
Entenc que la númeració es de vies passant i de vies mortes, oi?
De 1 a 3, vies passants, i a partir de l'11 vies mortes.


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Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 16/08/2013 20:07

I les vies 4 a 10 (4-5-6-7-8-9-10), on són? En cas d'existir, on són? I en cas de no existir, a què ve aquesta numeració?

PD: jo en temes de Rodalies estic bastant verd... (segurament tindrà a veure que en tota ma vida només les he usat unes 10-12 vegades... :cari :'( :oops: )


Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

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