Recaptació de TRAM contra el càncer

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Recaptació de TRAM contra el càncer

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/11/2013 12:46

http://www.tram.cat/comunicacio/premsa/notes-premsa/

Un bitllet senzill de TRAM per la lluita contra el càncer

Durant el 30 de novembre i l’1 de desembre, TRAM donarà la recaptació per la venda de bitllets senzills del TRAM a la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC)

Els treballadors de TRAM han escollit la lluita contra el càncer com a causa per participar enguany i d’aquesta manera empresa i treballadors col·laboren amb aquesta entitat que treballa per millorar la qualitat de vida dels pacients oncològics i les seves famílies.

Totes aquelles persones que durant el 30 de novembre i l’1 de desembre comprin un bitllet senzill de tramvia a les màquines d’autovenda de les parades del TRAM estaran col·laborant en aquesta iniciativa. A més, es poden fer aportacions econòmiques directes a través del web http://www.elmeugradesorra.org/trambarcelona1

La FECEC agrupa 12 organitzacions i des del 2001 dóna servei a les entitats federades, alhora que fomenta el voluntariat en l’àmbit oncològic i desenvolupa programes en les àrees de divulgació, prevenció i recerca psicosocial.

TRAM continua d’aquesta manera apostant per la responsabilitat social i se suma a altres iniciatives per ajudar a superar una malaltia que cada any mata milers de persones a Catalunya.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 27/11/2013 12:35

M'agradaria saber si els diners que el TRAM donarà per la lluita contra el càncer els acabarà tornant a ingressar l'ATM a l'empresa. Espero que la resposta al meu dubte sigui NO perquè sinó seria lamentable.



Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dimecres 27/11/2013 21:50

Ferry1ac1 ha escrit:M'agradaria saber si els diners que el TRAM donarà per la lluita contra el càncer els acabarà tornant a ingressar l'ATM a l'empresa. Espero que la resposta al meu dubte sigui NO perquè sinó seria lamentable.
Hola:
No acabo d´entendre la pregunta, pero jo dedueixo que una cosa son les targetes de ATM que permeten transbordaments i que es te que pasar comptes amb la ATM, i una altra cosa son els bitllets senzills per a un sol viatge i que segons tinc entés els diners deuen de ser per a la cia que els ven, o sia TMB a TMB,FGC a FGC , i TRAM a TRAM etc.
Aprofito per felicitar a TRAM, per aquesta iniciativa.
Salutacions



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 28/11/2013 12:05

Euromed ha escrit: Hola:
No acabo d´entendre la pregunta, pero jo dedueixo que una cosa son les targetes de ATM que permeten transbordaments i que es te que pasar comptes amb la ATM, i una altra cosa son els bitllets senzills per a un sol viatge i que segons tinc entés els diners deuen de ser per a la cia que els ven, o sia TMB a TMB,FGC a FGC , i TRAM a TRAM etc.
Aprofito per felicitar a TRAM, per aquesta iniciativa.
Salutacions
El que pregunto és si els diners que el Tram donarà els tornarà a ingressar de l'ATM.



Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dijous 28/11/2013 21:33

Ferry1ac1 ha escrit:
Euromed ha escrit: Hola:
No acabo d´entendre la pregunta, pero jo dedueixo que una cosa son les targetes de ATM que permeten transbordaments i que es te que pasar comptes amb la ATM, i una altra cosa son els bitllets senzills per a un sol viatge i que segons tinc entés els diners deuen de ser per a la cia que els ven, o sia TMB a TMB,FGC a FGC , i TRAM a TRAM etc.
Aprofito per felicitar a TRAM, per aquesta iniciativa.
Salutacions
El que pregunto és si els diners que el Tram donarà els tornarà a ingressar de l'ATM.
Hola:
Jo la veritat es que no se exactament com funciona el repartiment que fa ATM a les diferents empresses.Lo llogic seria que el que recapta ATM es reparteixi de una manera justa, bé per viatgers transportats, que viatgin amb una tarjeta ATM o ¿?. Ara bé cuan un compra un bitllet senzill,¿dona dret a fer transbordaments a un mitja de transport diferent? em refereixo comprar un bitllet senzill al TRAM i transbordar a metro, o a bus.
La noticia parla de "Bitllet senzill del TRAM" i aci torno a preguntar, si la venda de bitllets senzills les diferents empreses entreguen el import a ATM o sel queden elles directament, ja que pense que només et dona dret a viatjar per la xarxa de l´ empresa que et ven el bitllet senzill (un sol viatge). En cas que els imports de venda de bitllets senzills no vagi a la ATM, la ATM mai et retornaria diners, ja que es de supossar que ATM deu de tenir en compte solament els viatges que quedin registrats que s´han fet amb targetes ATM.
Si no funciona aixi, m´ho dieu i m´ho expliqueu con ho fa ATM.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/11/2013 22:45

Ferry1ac1 ha escrit:El que pregunto és si els diners que el Tram donarà els tornarà a ingressar de l'ATM.
I ja se t'ha contestat: com que la recaptació prové dels bitllets senzills, que no són integrats sinó emesos per cada operador i només vàlids per a cada operador, l'ATM no hi té res a veure.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 28/11/2013 23:31

Guigui ha escrit:
Ferry1ac1 ha escrit:El que pregunto és si els diners que el Tram donarà els tornarà a ingressar de l'ATM.
I ja se t'ha contestat: com que la recaptació prové dels bitllets senzills, que no són integrats sinó emesos per cada operador i només vàlids per a cada operador, l'ATM no hi té res a veure.
Ho repetia per què no s'havia entès la pregunta.

Pel que tinc entès l'ATM paga el dèficit de l'operació del TRAM. El que TRAM ingressa pels bitllets senzills s'ho queda, de manera que les necessitats de finançament públic es redueixen. En el moment que el TRAM dóna part de la recaptació a una causa solidària l'ATM què fa? El dèficit hi continua sent i és lleugerament més gran.

Si no m'he explicat prou bé ho deixo córrer però el meu dubte és si TRAM està fent el donatiu o si el fa tota la societat a través de l'ATM.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 29/11/2013 0:41

Des de quan Tram és deficitari?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 29/11/2013 10:18

Nois, potser que deixem de mirar amb recel iniciatives solidàries com aquestes.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 29/11/2013 21:13

Javi M ha escrit:Des de quan Tram és deficitari?
Pel que tinc entès l'operació és deficitària i per això rep subvencions públiques.
Metring ha escrit:Nois, potser que deixem de mirar amb recel iniciatives solidàries com aquestes.
Crec que en tot, com més informació hi hagi millor ja que sinó es generen dubtes que són ben fàcils d'evitar amb una bona política de comunicació. Per altra banda, com que en aquest país hi ha una certa tendència en aixecar la camisa val la pena prevenir.

Salutacions!
Ferry1ac1 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 29/11/2013 21:17, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 29/11/2013 21:16

Hi ha alguna cosa en aquest país que no sigui deficitària?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 29/11/2013 21:18

Adolescent barceloní ha escrit:Hi ha alguna cosa en aquest país que no sigui deficitària?
Abans els bancs i la majoria d'empreses privades, però ara ni això!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/11/2013 22:11

Adolescent barceloní ha escrit:Hi ha alguna cosa en aquest país que no sigui deficitària?
El compte corrent dels polítics i magnats, així com la seva barra. I poca cosa més.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 29/11/2013 22:14

Adolescent barceloní ha escrit:Hi ha alguna cosa en aquest país que no sigui deficitària?
Barcelona :D



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 30/11/2013 16:36

Tot i que es una molt bona iniciativa solidaria, cal valorar quina serà la recaudació real que hi haura, tenint en compte la targeta "T-cuelas" es la mes utilititzada al Tram, i las altres que si pagan.

Una posibilitat seria que els altres operadors copiesin l'idea. A les hores si potser es podria conseguir una quantitat aceptable.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 30/11/2013 17:32

Ferry1ac1 ha escrit:M'agradaria saber si els diners que el TRAM donarà per la lluita contra el càncer els acabarà tornant a ingressar l'ATM a l'empresa. Espero que la resposta al meu dubte sigui NO perquè sinó seria lamentable.
Si fos així la donació l'estaria fent l'ATM enlloc de TRAM però està be igualment.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”