Resposta inadequada de protocol de FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Resposta inadequada de protocol de FGC

Entrada Autor: metring » Diumenge 27/04/2014 0:13

http://www.fcaf.cat/portal/tercera-jorn ... erroviari/


Tercera Jornada sobre Patrimoni Històric Ferroviari

Font: Federació 24 abr 2014 16 MAI 2014

Logo FGCEl dia 16 de maig de 2014, a l’Espai Provença de Barcelona, Ferrocarrils de la Generalitat organitza la Tercera Jornada sobre Patrimoni Ferroviari.

Adjuntem el programa i horaris.

L’assistència a la jornada és gratuïta, però es imprescindible realitzar la inscripció prèvia per correu electrònic i rebre la confirmació de la inscripció per a poder assistir-hi.

L’aforament es limitat, per tant s’atendran les sol·licituds d’inscripció per rigorós ordre de recepció.

De 09:30 h a 14:30 h
A l’Espai Provença
Al vestíbul de l’estació de Provença d’FGC
Accés pel carrer Rosselló/Balmes

El programa, a http://www.fcaf.cat/portal/wp-content/u ... 14-cat.pdf



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/04/2014 11:10

Dieu-me tiquis miquis, però creieu que aquesta és una resposta institucional amb cara i ulls? Vaig enviar ahir un mail, preguntant a FGC si havien rebut la meva sol·licitud per inscriure'm a la jornada, i mireu:
Si, ja esteu inscrita
Al departament de protocol de FGC: un mail es redacta com una carta, amb una salutació i un comiat, una disculpa per no haver contestat abans, ja que jo no sabia si m'havien inscrit o no. Si tant esforç suposa, hauria molta gent en atur disposada a fer-ho, perquè aquesta resposta no la pot donar una institució, i això quan la dóna.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 30/04/2014 14:05

El departament de protocol de FGC ha escrit:Si, ja esteu inscrita
metring ha escrit:Al departament de protocol de FGC: un mail és redacta com una carta, amb una salutació i un comiat, una disculpa per no haver contestat abans, ja que jo no sabia si m'havien inscrit o no.
Tens tota la raó, aquest protocol és una caqueta. :vomit :wc . Si a mi em responen així, jo diria: Molt bé, molt bé, estupendo!



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 30/04/2014 14:39

Doncs jo veig estupendo que responguin així: La informació corresponent i prou. Poc a poc ens estem lliurant d'aquestes formules de falsa cordialitat, del "muy señores míos" o "le besa la mano" o coses així, s'ha passat a les salutacions formals d'avui en dia, i ara amb els mitjans electronics això també s'esta trascendint. I es que la cordialitat ha de ser considerat lo normal i no necessitar formules especials, es al revés, el que vol expressar grolleria es el que hauria d'indicar-ho expressament.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/04/2014 15:58

Ecomobisostrans ha escrit:Doncs jo veig estupendo que responguin així: La informació corresponent i prou. Poc a poc ens estem lliurant d'aquestes formules de falsa cordialitat, del "muy señores míos" o "le besa la mano" o coses així, s'ha passat a les salutacions formals d'avui en dia, i ara amb els mitjans electronics això també s'esta trascendint. I es que la cordialitat ha de ser considerat lo normal i no necessitar formules especials, es al revés, el que vol expressar grolleria es el que hauria d'indicar-ho expressament.
Doncs jo no, no pot ser que a FGC tinguin expressament un departament de protocol, i sigui per donar aquesta resposta a corre cuita i amb desgana. No cal una resposta rimbombant com si escrivissin al rei, però coi, els pagan per fer correctament els comunicats de premsa, per donar aquesta mala imatge, i si volen donar respostes tipus "tranqui, tronco!", doncs que no tinguin departament de protocol, que el paguem tots!



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 30/04/2014 22:06

Amb això estic d'acord, un departament de protocol es un malbaratament. Aquest personal podria estar fent altres feines, com atenció al client, que bona falta fan.



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dimecres 30/04/2014 23:48

La cosa és que no cal un departament de Protocol, es tracta simplement de tenir un respecte per les persones. D'altra banda, una empresa com FGC ha de tenir una imatge. I la resposta que FGC ha enviat a la Metring no és respectuosa, fins i tot implica un cert menyspreu ("Si, ja estàs apuntada, calla i no emprenyis"), i dóna una pèssima imatge de l'empresa . Estic convençut que a Alstom o a ADIF no li enviarien una resposta així . Crec que al parlar de protocol ens hem de deixar de certs prejudicis, ja que la falta de protocol no és més modernitat, ni més democràcia. Justament la democràcia comença amb el respecte a l'altre, i això exigeix unes formes mínimes quan t'adreces a una altra persona. I això, i no una altra cosa, és el protocol. No el confonguem amb les manifestacions exagerades i la hipocresia que moltes vegades hi va lligada: justament el que passa quan una empresa té un "Departament de Protocol" i tracta "a baqueta" a les persones que s'hi adrecen.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 01/05/2014 0:01

WMD626 ha escrit: fins i tot implica un cert menyspreu ("Si, ja estàs apuntada, calla i no emprenyis"),
Això es lo que s'ha d'evitar, interpretar aquest menyspreu, pel simple fet de donar la informació sola, sense adornos.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 01/05/2014 0:04

El que jo hagués contestat. Ni curt ni llarg, donant la informació que es necessita, i amb "bones formes":
Hola,

Hem revisat la llista i, efectivament, esteu apuntada. Gràcies per l'interès.

Salutacions,
FGC
Però igualment, aquestes formes de "cordialitat" es perdran amb el temps i la proliferació de les xarxes socials...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 01/05/2014 0:28

Adolescent barceloní ha escrit:El que jo hagués contestat. Ni curt ni llarg, donant la informació que es necessita, i amb "bones formes":
Hola,

Hem revisat la llista i, efectivament, esteu apuntada. Gràcies per l'interès.

Salutacions,
FGC
Però igualment, aquestes formes de "cordialitat" es perdran amb el temps i la proliferació de les xarxes socials...
:plas :plas :plas

Totalmente de acuerdo. No cuesta nada poner "Hola" y "Salutacions", ni lo veo ningun tipo de falsa cordialidad.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 01/05/2014 11:09

Adolescent barceloní ha escrit:El que jo hagués contestat. Ni curt ni llarg, donant la informació que es necessita, i amb "bones formes":
Hola,

Hem revisat la llista i, efectivament, esteu apuntada. Gràcies per l'interès.

Salutacions,
FGC
Però igualment, aquestes formes de "cordialitat" es perdran amb el temps i la proliferació de les xarxes socials...
Jo també estic d'acord. Vaja, només posar una salutació simplificada i posar "Gràcies" i un petit comiat ja n'hi ha prou. Ara sí, no cal que posem coses a l'estil "Distinguida senyora ..."



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 01/05/2014 12:29

Adolescent barceloní ha escrit:El que jo hagués contestat. Ni curt ni llarg, donant la informació que es necessita, i amb "bones formes":
Hola,

Hem revisat la llista i, efectivament, esteu apuntada. Gràcies per l'interès.

Salutacions,
FGC
Però igualment, aquestes formes de "cordialitat" es perdran amb el temps i la proliferació de les xarxes socials...
Et dono l'enhorabona, ho has fet perfectament, ets vàlid, molt més que qui em va respondre el mail. Ha quedat amable i cordial i gens carregat. La cortesia no està renyida amb la brevetat.
Ecomobisostrans ha escrit:
WMD626 ha escrit: fins i tot implica un cert menyspreu ("Si, ja estàs apuntada, calla i no emprenyis"),
Això es lo que s'ha d'evitar, interpretar aquest menyspreu, pel simple fet de donar la informació sola, sense adornos.
Exacte, aquesta és la impressió que em va donar, que se'm volien treure del damunt i prou.



Canvio el títol i el subfòrum.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 05/05/2014 10:35

Acabo de rebre un altre mail, més amable, de protocol:

Bon dia,

Queda confirmat.

Cordialment



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”