Estació de Garraf: validadores en funcionament?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Estació de Garraf: validadores en funcionament?

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 26/06/2014 18:11

Mirant pel buscador no he trobat el tema adeqüat per posar aquest missatge, així que n'he obert un de propi i si ja es parla en algun tema, demano als administradors que ho canviïn si és adient.

Com he dit en el fòrum privat, demà vaig a Garraf i m'agradaria saber si les màquines validadores funcionen en aquesta estació o en cas contrari la tornada la tindré que fer "per la cara" a no ser de que passi un revisor (molt estrany a la R2 sud).

Agrairé les vostres respostes.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dijous 26/06/2014 20:22

Renfe451 ha escrit:Mirant pel buscador no he trobat el tema adeqüat per posar aquest missatge, així que n'he obert un de propi i si ja es parla en algun tema, demano als administradors que ho canviïn si és adient.

Com he dit en el fòrum privat, demà vaig a Garraf i m'agradaria saber si les màquines validadores funcionen en aquesta estació o en cas contrari la tornada la tindré que fer "per la cara" a no ser de que passi un revisor (molt estrany a la R2 sud).

Agrairé les vostres respostes.
Lamentablement no hi ha cap validadora ni res. El que jo faig sempre que vaig a Garraf : a la tornada agafo el tren, em baixo a la següent parada, Platja de Castelldefels, surto d'aquesta estació, i torno a entrar picant en aquesta estació; la part dolenta és que t'has d'esperar mitja hora fins al següent tren, però en el meu cas en concret no m'importa esperar aquesta mitja hora ja que vaig sense presa...


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 26/06/2014 20:49

¿Pero que tontería de hacer es esa? Si no hay validadores pues me subo al tren tan ancho, y ya le digo esto al jefe de estación a la llegada para que me validen el billete o lo que sea. No entiendo por qué no se puede ir con la verdad por delante y hay que requerir a triquiñuelas de esas, es la mejor razón por la que alguien sospecharía. ¿Acaso crees que el empleado va a pensar de alguien que se ha colado si a la llegada en lugar de colarse a la salida llama al empleado para decirle que le valide el billete por favor porque en Garraf no había donde?



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 27/06/2014 23:10

alf_ ha escrit:¿Pero que tontería de hacer es esa? Si no hay validadores pues me subo al tren tan ancho, y ya le digo esto al jefe de estación a la llegada para que me validen el billete o lo que sea. No entiendo por qué no se puede ir con la verdad por delante y hay que requerir a triquiñuelas de esas, es la mejor razón por la que alguien sospecharía. ¿Acaso crees que el empleado va a pensar de alguien que se ha colado si a la llegada en lugar de colarse a la salida llama al empleado para decirle que le valide el billete por favor porque en Garraf no había donde?
Lo mas indicado es poner la reclamacion pertinente, puedes tardar esa media hora que comentas y para supuestos malentendidos ya hay un precedente denunciado.

Por que Alf la verdad en Renfe muchas veces no sirve, te lo digo por experiencia, mas de una vez he tenido que batallar para salir por que no llevaba billete por que en la estacion ni habia servicio de taquillas ni maquinas expendedoras, caso similar al de Garraf.

Antiguamente por mala visibilidad del registro del viaje en la Tarjeta, el señor revisor te lo apuntaba en Boligrafo y despues al tu picar en la maquina para el transbordo al regresar a Renfe en la vuelta (nada que ver con el viaje anterior) el revisor te contaba los dos viajes y por lo tanto nueva discusion.

Y miles de anecdotas mas con esto de las Tarjetitas, muchas ya comentadas por este Foro.

Saludos.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”