Tarifa especial a l'aeroport del Prat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Re: Tarifa especial a l'aeroport del Prat

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 11/05/2016 21:20

Fran-Ikarus ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Y por qué tiene que ser una T10 y no una Tmes o trimestral?
¿Porque si una T-Mes cuesta 52,75 € y tres T10 cuestan 29,85 €, y tienes pongamos que unos 30 viajes mensuales en perspectiva, no quieras regalar 22,90 € porque sí? (o como mínimo más de 12, aunque fueras y volvieras del aeropuerto una vez y compensases los 9 € ahorrados entre los dos viajes, respecto de pagar el suplemento)

Este caso le paso a un compañero mio de trabajo, su hija iba al instituto y Yo le aconseje la T-Mes y me dijo que habian echo numeros y que era mas barato la T10 por que hacia 10 viajes semana y era mas barato con T10 se me quedo cara de tonto por que nunca me habia fijado.
Saludos.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 09/07/2016 19:01

Imatge

Us deixo el link de la foto, que es veu tallada: https://pbs.twimg.com/media/Cm7cFWNWIAAPlXf.jpg


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 22/07/2016 16:17

A Madrit pots viatjar a l'Aeroport amb tarja multiviatges de 10 viatjes, pagant un suplement de 3€, segons posa a la web :
Billete Suplemento Aeropuerto 3,00 €

Imatge

Será necesario abonar este Suplemento para efectuar la entrada y la salida en las estaciones de Aeropuerto T1-T2-T3 y Aeropuerto T4 para aquellos viajeros portadores de un billete válido para el ámbito de Metro Zona A (Sencillo Metro Zona A, 10 viajes Metrobús y Sencillo Combinado).
Tenin en compte que el billet aeroport costa 4,50€ si fos possible aquesta combinació de t-10 + suplement de 3€ aeroport, cada viatje et sortiria per uns 4€ aprox. amb 2 viatjes t'estalviaries 1€... Tot i que en el cas de Madrit, la targeta de 10 viatjes MetroBus costa 12,20€ cosa que en el hipotètic cas, 1 viatje a l'aeroport costaria 4,22 € (1,22€ + 3€ suplement)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 22/07/2016 16:29

Evidentment. I cadascú pot posar-se el llistó allà on vulgui. El meu és que no me'l cobrin amb l'excusa d'anomenar-me "usuari esporàdic".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 23/07/2016 20:39

Sabeu si a Madrid quan es va inagurar la linea de l'aerport cobraben suplement?
Jo la vaig fer servir un cop per aquell temps i no crec recordar pagar suplement.
Al de Valencia tambe cobren?
Estic una mica perdut amb aquests temes.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 23/07/2016 20:46

A València no es paga suplement com a tal, però fa uns anys es va passar l'estació Aeroport de la zona B a la zona D, estant les estacions anteriors a la zona B. El cas de Madrid no el conec.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 23/07/2016 20:57

El problema del sistema tarifari de Barcelona es l'us massiu de la t-10. No es separa usuaris habituals dels esporadics.
La t50/30 es un risc per la majoria d'usuaris. 20 dies loborables x 2 al dia = 40 viatges. T50/30 te el preu de 4 t10. Si et posses malalt, un pont, festius o vacances i ja no et surt a compte.
El meu exemple: 25-35 viatges mensuals. Ja que utilitzo bicing i teletreball.
Jo sempre he pensat que la t10 tindria que valdra minim de 15euros. I un abonament intermig t25/30 per 25e valid per l'aeroport.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 23/07/2016 21:29

Jo sempre he pensat que la t10 tindria que valdra minim de 15euros
No donguis aquestas ideas, que aquets els hi costa poc agafarles.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 23/07/2016 23:15

Jo soc usuari esporàdic, i quan viatjo a Barcelona, ho faig amb una T-Dia de 6 Zones, ideal si només vas un dia de tant en tant, per 21,70€, i amb viatges il·limitats durant el dia. I serveix per la L-9sud sense restriccions.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 24/07/2016 10:43

UT440_132M ha escrit:Jo soc usuari esporàdic, i quan viatjo a Barcelona, ho faig amb una T-Dia de 6 Zones, ideal si només vas un dia de tant en tant, per 21,70€, i amb viatges il·limitats durant el dia. I serveix per la L-9sud sense restriccions.
La meva Familia compra la T10 de 6 Zones i fem intercanvi per que dura 1 any, depen de les vegades que hi vagis a Barcelona pero si vas les 5 vegades et surt mes a compte que una Tdia, es clar que en el meu cas tambe fem servir T10 d'una zona per que tenim servei de bus al nostre municipi i si anem a Barcelona també fem servir la T10 d'una zona.

Crec que les T10 es van fer per aixo que cadascun s'agafi la manera mes adient per viatgar sempre que siguis esporadic o no vist els casos de les T50/30 que avegades no son utils per els preus.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 24/07/2016 13:10

Torneu al tema del fil, si us plau.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dilluns 25/07/2016 7:14

ortegote ha escrit:Sabeu si a Madrid quan es va inagurar la linea de l'aerport cobraben suplement?
Jo la vaig fer servir un cop per aquell temps i no crec recordar pagar suplement.
Al de Valencia tambe cobren?
Estic una mica perdut amb aquests temes.
Salutacions.
Jo vaig anar el dia després de l'inauguració, llavors, i penso que era promocional, tan sols cobraven 1€ fins a "Nuevos Ministerios".



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 25/07/2016 12:48

Metrovalència:

- Manisses poble: 2 zones
- Aeroport Manisses: 4 zones

Cercanías Madrid:

- Valdebebas: 2 zones
- Aeropuerto T4: 4 zones
Entre Valdebebas i Aeropuerto T4 i ha més o menys la matexia distància que entre El Prat i l'Aeroport

Metro Madrid
Suplement de 3€ per a Bitllet senzill Metromadrid, Bitllet senzill combinat (Metromadrid, TFM, Metrosur i MetroLigero) i Metrobus (Metromadrid i busos EMT)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 17/10/2016 11:19

Ja sóc un "usuari habitual" com Déu mana :plas Ahir vaig estrenar la meva T50/30 i, amb ella, la línia de l'aeroport (i de pas he calculat que trigo 1:10 h. en arribar a casa amb ella; uns 45 minuts amb Rodalies+metro, suposant que arribi a la T2, és clar, i que coincideixi un tren proper). Em sento totalment realitzat com a ciutadà responsable que ha abandonat (temporalment) l'addicció a les T10 a canvi d'un "xute" de T50/30 :)
(mode irònic off)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”