Estació El Prat AVE, què fer-ne?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Estació El Prat AVE, què fer-ne?

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 13/10/2015 21:30

Jo en cap cas he nombrat els diners.

La pregunta és: l'augment de marxa en la LAV (mai menys de 15') per parar a El Prat compensa el temps que triga el rodalies a fer el recorregut Sants - El Prat?
També seria bo saber si aquesta combinació (arribar amb LD i agafar combinat cap a l'Aeroport) s'usa molt.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 13/10/2015 21:52

albe6 ha escrit:Jo en cap cas he nombrat els diners.

La pregunta és: l'augment de marxa en la LAV (mai menys de 15') per parar a El Prat compensa el temps que triga el rodalies a fer el recorregut Sants - El Prat?
També seria bo saber si aquesta combinació (arribar amb LD i agafar combinat cap a l'Aeroport) s'usa molt.
Home, si vens del sud sempre compensarà aturar-se al Prat si vols anar a l'Aeroport o a qualsevol altre parada de la R2. Ja que has de sumar el temps entre El Prat i Sants, sortir, entrar a Rodalies, i baixar altre cop cap a El Prat, probablement parant també a Bellvitge.

Un tren per la LAV poder perd uns 4-5 minuts si la parada no es molt llarga.
Jo la faria facultativa, com que tots els serveis de la LAV van per bitllet nominal, es pot saber perfectament si hi ha un viatger que vulgui baixar o pujar en aquesta estació amb suficient antelació. Si n'hi ha s'atura, i en cas contrari continua per no perdre gaire temps.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 13/10/2015 22:12

Quan s'obri la L9, per a la gent provinent de Lleida i Tarragona aquesta parada serà molt útil per transbordar a la L9 i en poques parades estar a qualsevol de les dues terminals. A mi em convenç, i molt, però clar, primer han de parar alguns trens. Que paressin els Avants i alguns Aves a més dels MD i LD de la convencional estaria molt bé.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 15/10/2015 19:06

albe6 ha escrit:Existint el Combinat Rodalies per la majoria de trens de la LAV és una mica redundant el fet de fer parar trens allí
Pensa que desde l'estació del Prat per anar a l'Aeroport hauras de fer servir el Rodalies si com tu dius tens el bitllet de rodalies ja no hauras de comprar el bitllet per arribar a la Terminal de l'aeroport i a l'inreves de l'Aeroport al AVE o TGV.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”