Pàgina 16 de 16

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dissabte 02/04/2016 16:39
Autor: Miquel
Està molt bé!! Però jo li comunicaria que s'ha oblidat de l'enllaç d'Ernest Lluch L5-Tam ;)

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dissabte 02/04/2016 20:40
Autor: Carlos González
Ara que ho dius Miquel, és veritat, si que tens un bon ull :o

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Diumenge 03/04/2016 14:01
Autor: Renfe451
Està molt ben realitzat! Espero que ho veiem tot això...

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dijous 28/04/2016 18:07
Autor: m.h.t.
La PTP presenta la nova edició del mapa de temps de viatge de la xarxa ferroviària de la zona 1

Amb motiu de la Setmana de la Mobilitat de la Universitat Pompeu Fabra la PTP ha estat encarregada d'elaborar un nou mapa de temps de viatge de la xarxa ferroviària integrada a la zona 1 [PDF] per als alumnes d'aquest centre. El nou disseny incorpora les següents novetats.

Imatge

FONT: Promoció del Transport Públic (PTP)

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dilluns 02/10/2017 22:23
Autor: Carlos González
davroca5 ha escrit:Jo us porto un mapa del metro de Barcelona del 2020/30. L'ha fet un amic. A veure que us sembla :ok

Imatge

M'agrada molt el plànol, tot i que no s'ha dibuixat o no es va dibuixar en aquest mapa futurista l'enllaç d'Ernest Lluch, les ampliacions de la L1, L3, L8 i L12 (ja que la L6 para a Sarrià) però igualment m'agrada molt el mapa i suposo que veurem això com a realitat quan siguem tots nosaltres els del fòrum de la tercera edat..

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dimarts 10/10/2017 14:59
Autor: marc_bcn_2
Aquí us porto el darrer mapa que he fet inspirant-me en el mític planol del Metro de Londres. Accepto qualsevol comentari i espero que us agradi! ;)

Imatge

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dimarts 10/10/2017 17:04
Autor: bigcoaster
A mi m'encanta, sobretot el fet de posar l'estil de l'overground a les línies d'FGC, li va com anell al dit.

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dimarts 10/10/2017 19:04
Autor: Carlos González
A mi també m'agrada l'estil de com es el plànol del Metro de Londres... Amazing!!! :plas :plas

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

EntradaPublicat: Dimarts 10/10/2017 22:49
Autor: Renfe445
Me gusta el tipo Gill aplicado en el plano, es una buena familia.

No lo podrías poner en deviantart? :reve

Test

EntradaPublicat: Dimecres 15/11/2017 11:36
Autor: Renfe445
Estoy probando en aplicar el diseño del plano del metro de Barcelona que se realizó en los 80 adaptado al presente. A ver qué tal...
Imatge
Pulse sobre la imagen.

Re: Test

EntradaPublicat: Dimecres 15/11/2017 15:32
Autor: Carlos González
Renfe445 ha escrit:Estoy probando en aplicar el diseño del plano del metro de Barcelona que se realizó en los 80 adaptado al presente. A ver qué tal...
Imatge
Pulse sobre la imagen.

Está muy chulo el diseño, aunque sigo pensando que los tranvías deben de estar..... por lo demás bien, perfecto :ok

Aunque quizá pondría las líneas L6, L7, L8, y L12 a pesar de que sean operadas por FGC (se consideran líneas de metro ¿no?)

Re: Test

EntradaPublicat: Dimecres 15/11/2017 17:25
Autor: Renfe445
Carlos González ha escrit:Está muy chulo el diseño, aunque sigo pensando que los tranvías deben de estar..... por lo demás bien, perfecto :ok

Aunque quizá pondría las líneas L6, L7, L8, y L12 a pesar de que sean operadas por FGC (se consideran líneas de metro ¿no?)

He diseñado el plano teniendo en cuenta que se puede imprimir posteriormente. Quiero que las líneas tengan un grosor elevado y el cuerpo del texto también lo es, para garantizar una buena legibilidad. Si hubiera decidido incluir las líneas de tranvía con todas las paradas especificadas el plano quedaría totalmente colapsado.

Pero hay que pensar en un paso intermedio. En muchos planos de transporte alemanes las líneas de tranvía están indicadas como una delgada línea gris sin las estaciones (sólo indican las más importantes o las de enlace). Podría intentarlo.

En cuanto a FGC, yo interpreto que hay dos líneas, que en lugar de tener un número, tienen un nombre, como si fuera el Tube londinense. Una se llama Barcelona/Vallès y otra llamada Llobregat/Anoia. Después están los servicios que operan en la línea, que en este caso están diferenciados. Por eso parece que hay un montón de líneas, cuando en realidad sólo son dos.

Imagínate que se diferenciasen todos los servicios de Rodalies de Catalunya. Llegaríamos a tener como 88 "líneas". :x

Re: Test

EntradaPublicat: Dimecres 15/11/2017 23:06
Autor: Javi M
Renfe445 ha escrit:En cuanto a FGC, yo interpreto que hay dos líneas, que en lugar de tener un número, tienen un nombre, como si fuera el Tube londinense. Una se llama Barcelona/Vallès y otra llamada Llobregat/Anoia. Después están los servicios que operan en la línea, que en este caso están diferenciados. Por eso parece que hay un montón de líneas, cuando en realidad sólo son dos.

Imagínate que se diferenciasen todos los servicios de Rodalies de Catalunya. Llegaríamos a tener como 88 "líneas".


No crec que sigui ben bé el mateix cas. Dins d'una mateixa línia d'FGC existeixen diversos serveis amb característiques molt diferents, que val la pena diferenciar.

Això sí, comparteixo amb tu totalment que a FGC se li ha anat de les mans el tema de la nomenclatura de les línies, i que els plànols de l'ATM (amb totes les línies d'FGC representades) són ridículs per a tot aquell que conegui el servei.

Per a mi, la nomenclatura hauria de ser tan simple com: L6, L7, L12, S1 i S2, per al cas de la B/V (i podríem discutir l'antiga S5/S55); i L8, S8, R5 i R6 per a la Ll/A. La resta de serveis es poden agrupar perfectíssimament dins d'aquests, tal com fa Renfe o el Tube.