Llegiu aquests tweets de Conrayas Yaloloco, reivindicant uns seients que no casquin les cervicals, apart de denunciar que els metges de l'empresa no els fan gaire cas:
Conflicte al metro pels seients dels conductors?
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Mala cosa que els metges que han de certificar malalties causades pel lloc de feina estiguin, precisament, a sou de l'empresa.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics" arriba "Els seients de conducció dels 2100 casquen les cervicals".
Caldria veure si és alguna cosa general o personal d'ell.
Caldria veure si és alguna cosa general o personal d'ell.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel ha escrit:Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics"
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Quants tipus de seient hi ha, en les diverses sèries en funcionament? Són millors, en aquest sentit, els de les sèries més recents?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Quan van aterrar els 5000 al FMB, alguns motoristes es queixaven de que els manipuladors són incomodes o alguna cosa de l'estil. El fil deu estar per les entranyes del fòrum o poder en vam parlar al fil dedicat als 5000 fa ja força anys!metring ha escrit:Miquel ha escrit:Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics"
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
En Renfe, los maquinistas se quejan de los asientos de origen de las 447, cuando los asientos tipo "civia" no se quedan atrás: una empresa llamada Rubalcaba se hizo de oro con estos últimos(siendo de inferior calidad).
Los asientos de los 449(semejantes a los de los 448/470) están muy bien, permitiendo un amplio abanico de posibilidades en lo que a regulación de cara al confort se refiere.
Los asientos de los 449(semejantes a los de los 448/470) están muy bien, permitiendo un amplio abanico de posibilidades en lo que a regulación de cara al confort se refiere.