Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encoberta?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encobe

Entrada Autor: metring » Dijous 04/02/2016 13:08

Fran-Ikarus ha escrit:Ningú et donarà explicacions oficials sobre res que no sigui sancionable...
Ja, però és dia rere dia hi han queixes al Twitter de TMB Info, són constants, i que ells no sàpiguen què respondre, i fins i tot, que no els consti res, tot i portar ja tres setmanes amb el mateix tema, no és que doni molt bona imatge. Tot i que ara ha canviat una mica i responen enllaçant amb formularis de queixes, probablement és el que els han demanat que facin. Però fins a quin punt els community reben tota la informació? Ha de ser frustrant que et posin al capdavant d'un servei d'informació i que ni tu la rebis ni puguis donar explicacions raonades als usuaris, de la mateixa manera que aquests se senten com que els estan prenent el pèl dia sí i dia també.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 04/02/2016 13:13

Avui per un atropellament a la R1/R4 he agafat la L5 a Cornellà que anava a petar cap les 7.50 per culpa del problema a la R1/R4. Total arriba el metro, sona l'avís de sortida autoritzada i just surt la conductora (o motorista) de la cabina i se'n va i les 3 motoristes a l'andana esperant a què (parlar?) i aleshores 1 minut desprès entren les 3 alhora i de seguir la xerrada dins la cabina, fins a quin punt poden trigar a fer el canvi?

S'ho prenen alguns/es amb una paxorra...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 04/02/2016 13:50

Frustrant no té per què, si hom es mentalitza de fins a on pot i ha d'arribar en la seva funció de community manager, és clar. Estan dient la veritat, sempre basant-nos en la hipòtesi d'en Jimmy Mimmy -disculpa que t'esmenti tant, però és que l'has condensada molt bé-. Si no hi ha incompliment dels marges, ni que sigui per un milisegon, no hi ha incidència. Cosa que és coherent amb que no se n'anuncïi cap per megafonia ni pantalles d'estacions, que de fet són el sistema principal d'avís "local" (és a dir, a la gent que ja hi és a les estacions o dins de trens) d'incidències.
metring ha escrit:
Que hi hagués una incidència declarada com a tal amb totes les lletres, i els obliguessin a ocultar-la, això sí que serien figues d'un altre paner.

El resultat clar que és un empitjorament de la imatge, però això és una de les "peces del joc" als conflictes laborals.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 04/02/2016 15:53

la vaga de zel o com li volgueu dir entra com heu comentat dins del conflicte laboral que hi ha plantejat....i un moment o altre s'acabarà

el que sí que em preocupa més és la baixada de velocitat per estalviar que també s'ha comentat i que no sembla que tingui data de caducitat, la pèrdua de competitivitat respecte el transport privat no li fa cap favor a ningú

de verdaguer a sants es triga avui en dia molt més que quan es feia amb 1000....


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 05/02/2016 10:28

ahir de Guinardó a Jaume I 19 minuts de rellotge :x :x :x :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 05/02/2016 20:53

Encara sort que aquests darrers dies quan vaig en metro evito la vaga encoberta... Però a partir de dilluns tinc que utilitzar-lo sovint per anar a la feina, i ja puc anar resant que no arribi tard per culpa d'això...



Jimmy Mimmy
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: Jimmy Mimmy » Divendres 05/02/2016 22:31

Aviam són uns 10-20 segons per estació, evidentmennt per a trajectes llargs pot afectar uns minuts, però tampoc exagerem.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 05/02/2016 22:34

Jo l'altre dia entre que hi havia una línia avariada i que el metro es va estar un minut i mig a cada estació (de rellotge, no exagere) i anava molt lent, vaig perdre el tren.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 05/02/2016 22:35

Jimmy Mimmy ha escrit:Aviam són uns 10-20 segons per estació, evidentmennt per a trajectes llargs pot afectar uns minuts, però tampoc exagerem.
En casos extrems, poden estar fins a 2 minuts.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 05/02/2016 23:32

He visto en el indicador de consignas de marcha (la pantalla con caracteres naranjas, mostrando flechas y un contador ;) ), que varias veces indica que van muy adelantados (dos flechas hacia abajo) y el adelanto indicado arriba puede llegar al minuto y algo (creo que alguna vez he visto que llegaba a dos minutos :o ), y eso hace que el contador tarde más en llegar a 00:00. Por lo tanto el tren se tiene que esperar más a salir (aunque creo que a veces no lo respetan por orden expresa del CCM y salen antes de lo expresado en la pantalla, segun lo que leí por aquí).

¿Puede ser esto la explicación de todo esto que el carrusel se desajuste bastante?



Jimmy Mimmy
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: Jimmy Mimmy » Divendres 05/02/2016 23:42

metring ha escrit:
Jimmy Mimmy ha escrit:Aviam són uns 10-20 segons per estació, evidentmennt per a trajectes llargs pot afectar uns minuts, però tampoc exagerem.
En casos extrems, poden estar fins a 2 minuts.
2 minuts ja seria per una altra causa, la questió es sortir quan marca 0, no estar-se alla aturat perquè sí.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 05/02/2016 23:55

Renfe445 ha escrit:He visto en el indicador de consignas de marcha (la pantalla con caracteres naranjas, mostrando flechas y un contador ;) ), que varias veces indica que van muy adelantados (dos flechas hacia abajo) y el adelanto indicado arriba puede llegar al minuto y algo (creo que alguna vez he visto que llegaba a dos minutos :o ), y eso hace que el contador tarde más en llegar a 00:00. Por lo tanto el tren se tiene que esperar más a salir (aunque creo que a veces no lo respetan por orden expresa del CCM y salen antes de lo expresado en la pantalla, segun lo que leí por aquí).

¿Puede ser esto la explicación de todo esto que el carrusel se desajuste bastante?
La regulació que veus a l'indicador es calcula automàticament mitjançant un programari al CCM, mentre hi hagi 1 o 2 motoristes que alenteixin el carrusel, la regulació afectarà a tota la resta de trens per a que mantinguin les distàncies i no es vagin enganxant. Ignoro si el CCM pot posar temps extra o no, però com ho hauria de fer simultàniament a totes les circulacions de totes les línies, ho poso en dubte.

El temps de regulació s'ha de cumplir, doncs cas contrari es crea més espai entre tren i tren. De totes maneres, dissabte vaig pescar un tren a L3, que va marxar de l'estació tot i quedant 1 minut per regular, suposo que no tothom estarà d'acord amb aquestes pràctiques. En condicions normals no recordo haver-ho vist mai, normalment el més avançat que havia vist eren 20 segons o alguna cosa de l'estil :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Jimmy Mimmy
N3
N3
Entrades: 21

Entrada Autor: Jimmy Mimmy » Dissabte 06/02/2016 0:07

Miquel ha escrit:
Renfe445 ha escrit:He visto en el indicador de consignas de marcha (la pantalla con caracteres naranjas, mostrando flechas y un contador ;) ), que varias veces indica que van muy adelantados (dos flechas hacia abajo) y el adelanto indicado arriba puede llegar al minuto y algo (creo que alguna vez he visto que llegaba a dos minutos :o ), y eso hace que el contador tarde más en llegar a 00:00. Por lo tanto el tren se tiene que esperar más a salir (aunque creo que a veces no lo respetan por orden expresa del CCM y salen antes de lo expresado en la pantalla, segun lo que leí por aquí).

¿Puede ser esto la explicación de todo esto que el carrusel se desajuste bastante?
La regulació que veus a l'indicador es calcula automàticament mitjançant un programari al CCM, mentre hi hagi 1 o 2 motoristes que alenteixin el carrusel, la regulació afectarà a tota la resta de trens per a que mantinguin les distàncies i no es vagin enganxant. Ignoro si el CCM pot posar temps extra o no, però com ho hauria de fer simultàniament a totes les circulacions de totes les línies, ho poso en dubte.

El temps de regulació s'ha de cumplir, doncs cas contrari es crea més espai entre tren i tren. De totes maneres, dissabte vaig pescar un tren a L3, que va marxar de l'estació tot i quedant 1 minut per regular, suposo que no tothom estarà d'acord amb aquestes pràctiques. En condicions normals no recordo haver-ho vist mai, normalment el més avançat que havia vist eren 20 segons o alguna cosa de l'estil :x
També hi ha el cas de superiors que agafen el control del tren per a reduïr aquest desajustament.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 06/02/2016 0:12

Miquel ha escrit:La regulació que veus a l'indicador es calcula automàticament mitjançant un programari al CCM, mentre hi hagi 1 o 2 motoristes que alenteixin el carrusel, la regulació afectarà a tota la resta de trens per a que mantinguin les distàncies i no es vagin enganxant. Ignoro si el CCM pot posar temps extra o no, però com ho hauria de fer simultàniament a totes les circulacions de totes les línies, ho poso en dubte.

El temps de regulació s'ha de cumplir, doncs cas contrari es crea més espai entre tren i tren. De totes maneres, dissabte vaig pescar un tren a L3, que va marxar de l'estació tot i quedant 1 minut per regular, suposo que no tothom estarà d'acord amb aquestes pràctiques. En condicions normals no recordo haver-ho vist mai, normalment el més avançat que havia vist eren 20 segons o alguna cosa de l'estil :x
De acuerdo.

Pues un día vi que un tren tenía un adelanto de un minuto o dos ya estando en la estación (Sagrera línea 1, a eso de las 7:30). :o



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 08/02/2016 8:37

Hoy en Sagrera L1, a las 7:30, turno 24, en el indicador de consignas de marcha ponía que estaba adelantado 3:24! :o

¿Es normal? En Trinitat Vella el tren estuvo parado en la estación un buen rato.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 08/02/2016 10:13

Renfe445 ha escrit:Hoy en Sagrera L1, a las 7:30, turno 24, en el indicador de consignas de marcha ponía que estaba adelantado 3:24! :o

¿Es normal? En Trinitat Vella el tren estuvo parado en la estación un buen rato.
Si el del torn 23 (i el 22, i el 21, etc) també s'està regulant, sí, és normal. Si no, el 23 i el 24 (i la resta) anirien a distància de bloqueig i la línia no tindria freqüència.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 08/02/2016 15:00

Miquel ha escrit:Si el del torn 23 (i el 22, i el 21, etc) també s'està regulant, sí, és normal. Si no, el 23 i el 24 (i la resta) anirien a distància de bloqueig i la línia no tindria freqüència.
De acuerdo. Gracias! :amor



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 18/02/2016 23:36

Avui ho he tornat a mesurar i constatar. Indico temps de viatge habitual fins no fa massa, temps de viatge actual i increment del temps de viatge:

Sant Martí - Passeig de Gràcia: 11 mins. -> 17 mins. -> +55%
Passeig de Gràcia - Penitents: 8 mins. -> 11 mins. -> +38%

Suposo que per a TMB, tot això és "normal", en la seva tònica de prendre l'usuari (perdó, "client") per tòtil.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 19/02/2016 9:40

Guigui ha escrit:Sant Martí - Passeig de Gràcia: 11 mins. -> 17 mins. -> +55%
Passeig de Gràcia - Penitents: 8 mins. -> 11 mins. -> +38%
Doncs ara imagina't els que hem de fer cada dia un doble viatge dels que abans duraven 25 minuts. Cada dia perdo entre 20 i 30 minuts estúpidament per culpa de la vaga encoberta :emprenyat



kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » Dimarts 23/02/2016 20:41

Dissabte passat de matinada (de fet ja era diumenge) cap a la 1:40 de la matinada, 9 minuts d'espera a Tetuán... i per arribar a St. Martí 14'45" (lo habitual són 10 i una vegada va trigar sols 9 minuts...)

S'aturava cap a 1 minut 20 segons a cada parada. I en teoria no hi havia vaga...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”