Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directius

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Re: Conflicte i vaga Metro TMB

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 27/05/2016 22:58

Y como relojería ha vuelto la huelga encubierta...


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Khirareg
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Khirareg » Dissabte 28/05/2016 19:18

Jo ja no se de qui es la culpa, si del col·lectiu del metro o dels capitostos de TMB.
L'unic que se es que estic agafant tant la Bicicleta per anar a la feina que m'acabare posant en forma. :riure
Fora bromes, cada cop estic agafant mes fastig al metro de Barcelona, quan no hi ha Vaga de debo, tenim vaga
encoberta, amb unes frecuencies penoses :'( . Tan debo arribin a un acord ja, que es posin les piles, tant dirigents
com treballadors.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 28/05/2016 19:27

Tal com està el pati, el més sensat seria tancar la paradeta, de manera que totes les sangoneres -directius i treballadors- es trobin al carrer i que es refundi TMB, però lliure del llast del passat. Ara bé, vist el panorama, en què l'alcaldessa es fica, políticament parlant, al llit amb qui no fa massa encara titllava de "màfia", no ens podem fer il·lusions.

I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 28/05/2016 23:40

Guigui ha escrit:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 29/05/2016 1:31

wefer ha escrit:
Guigui ha escrit:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?
Jo com a usuari diari del metro, estic a favor de fer la vaga d'usuaris. Estic cansat i fins als nassos de perdre minuts tontament per trajectes que es poden fer en 10-15 minuts sense problemes i que s'acaben convertint en 20-25 minuts. Ja n'hi ha prou! >:(



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Diumenge 29/05/2016 9:02

Renfe451 ha escrit:
wefer ha escrit:
Guigui ha escrit:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?
Jo com a usuari diari del metro, estic a favor de fer la vaga d'usuaris. Estic cansat i fins als nassos de perdre minuts tontament per trajectes que es poden fer en 10-15 minuts sense problemes i que s'acaben convertint en 20-25 minuts. Ja n'hi ha prou! >:(
Que els treballadors obrin les validadores en hora punta del matí i ja veureu com s'espavilen els de dalt en solucionar la cosa. Així l'usuari no surt "tan" perjudicat, malgrat patir les aglomeracions.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/05/2016 18:02

wefer ha escrit:
Guigui ha escrit:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?
Per part meva, començo a fer-la. Si abans, en cas de dubte, agafava sempre el metro, ara, opto sempre per altres modes (bus, cotxe, a peu). I, pel que s'ha dit no fa massa per aquí, 40.000 persones més també.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 30/05/2016 8:50

Yo también hice huelga de usuarios de metro, el miércoles creo que también.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 30/05/2016 8:53

local ha escrit:Que els treballadors obrin les validadores en hora punta del matí i ja veureu com s'espavilen els de dalt en solucionar la cosa. Així l'usuari no surt "tan" perjudicat, malgrat patir les aglomeracions.
Quants cops cal dir que fer vaga dóna dret a no fer la teva feina -serveis mínims a banda-, però no pas a cometre infraccions?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 30/05/2016 10:03

Jo el que no entenc es per què la vaga afecta també a les línies automàtiques :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 30/05/2016 10:07

Perquè hi ha personal que opera els sistemes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 30/05/2016 12:35

Tinc una teoria de què tot pot encara anar a pitjor: si amb els retards provocats no se sap per què es perden usuaris, i ja s'han perdut 40.000, la direcció pot alegar que si baixa el passatge, no caldràn tantes freqüències, i potser no circulin tants trens, i acomiadin conductors... En són capaços.



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dilluns 30/05/2016 12:41

metring ha escrit:Tinc una teoria de què tot pot encara anar a pitjor: si amb els retards provocats no se sap per què es perden usuaris, i ja s'han perdut 40.000, la direcció pot alegar que si baixa el passatge, no caldràn tantes freqüències, i potser no circulin tants trens, i acomiadin conductors... En són capaços.
Amb tanta vaga la gent opta per altres mitjans per fer els desplaçaments... ja sigui anar caminant, el bicing, bicicleta propia, o altres mitjans de transport... jo he optat per baixar la bicicleta al tren de Lleida a Barcelona i fer els desplaçaments amb bicicleta i la veritat que molt millor...



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 31/05/2016 20:23

Com es que a les 20:15 em trobo a plaça de Sants L5 proper metro 10min?
La vaga no es fins les 20:30
Es la tercera vegada que fora d'horari de vaga em trobo freqüències el doble o triple del habitual aquesta setmana.
6:30 mati: 7min L5
19:30 tarda: 7min L1
20:15 tarda: 10min L5



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 31/05/2016 20:42

davida ha escrit:Com es que a les 20:15 em trobo a plaça de Sants L5 proper metro 10min?
La vaga no es fins les 20:30
Es la tercera vegada que fora d'horari de vaga em trobo freqüències el doble o triple del habitual aquesta setmana.
6:30 mati: 7min L5
19:30 tarda: 7min L1
En teoria es per la regulació, i el anar posant i treient trens cada poca estona no ajuda gaire. Ahir tarda a L1, cap a les 19:45 els trens direcció Bellvitge anàven molt seguits, en canvi, direcció Fondo ja s'anaven deixant espai entre ells, de fet, sobre les 20:30 vaig arribar a Marina i pel proper ja faltaven 9 minuts, que encara era poc pel que realmente tocava a aquella hora. De fet, ahir tarda, un cop acabada la vaga es va averiar un tren a Torras i Bages, i es va fer un bon espaiat, doncs sobre les 18:10 a Catalunya vaig perdre el tren als nassos, i el proper no va arribar fins 15 minuts més tard.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 31/05/2016 23:23

Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 31/05/2016 23:31

wefer ha escrit:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 01/06/2016 0:04

Renfe451 ha escrit:
wefer ha escrit:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.
La vaga l'hauriem de fer els usuaris, per el servei degradant que està donant TMB i com cada vegada hi ha menys personal (i que treballa de més mala gana = més "bordes" amb l'usuàri) a les estacions.
Realment sembla que els treballadors centren les protestes amb augments de sou (quan en part ja cobren més que qualsevol treballador del mateix rang en una empresa privada), i no en reclamar més personal a les estacions, etc. I per això se'ls està girant tothom en contra....


Salutacions,

Oriol

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 01/06/2016 14:03

oriolp13 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
wefer ha escrit:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.
La vaga l'hauriem de fer els usuaris, per el servei degradant que està donant TMB i com cada vegada hi ha menys personal (i que treballa de més mala gana = més "bordes" amb l'usuàri) a les estacions.
Realment sembla que els treballadors centren les protestes amb augments de sou (quan en part ja cobren més que qualsevol treballador del mateix rang en una empresa privada), i no en reclamar més personal a les estacions, etc. I per això se'ls està girant tothom en contra....
Reclamar ho reclamen, però la gent com sempre s'ha quedat amb el sou.
Jo de militars n'usava, però només per entrar a la seu, agafar tots els càrrecs i directius i fotre'ls al carrer.

Ara bé, el que em sembla impresentable es que l'Alcaldessa giri l'esquena al problema, i la llesta de la Mercedes Vidal continui orgullosa en la seva bombolla de "ja es cansaran i nosaltres (direcció TMB) a lo nostre".


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 01/06/2016 15:04

Jo sóc molt crític amb la Mercedes Vidal quan ofereix titulars com el famós de "La gent que es cola al metro ho fa perquè no pot pagar-lo" (que segurament tampoc quadra ben bé amb la seva manera de pensar en termes absoluts, però s'ha d'anar sabent com no posar-ho "a ou"), però em pregunto fins a quin punt té la paella pel mànec...

Sigui com sigui, els mitjans gens-independents han aconseguit que els famosos "200-300 càrrecs fora de conveni" i reivindicació associada quedin totalment invisibles a l'opinió publica majoritària (soterrats pel "ja cobren prou i es queixen"), i no serà perquè els/alguns sindicats no ho intentin...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”