Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directius

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Re: Conflicte i vaga Metro TMB

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 09/06/2016 23:14

I què solucionaran? RES I qui sortirà perdent? NOSALTRES Qui sortirà guanyant perquè encara s'estalviaran alguns calerons? ELLS. :cop


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 09/06/2016 23:29

bigcoaster ha escrit:I qui sortirà perdent? NOSALTRES
Els treballadors també hi sortiran perdent a la llarga. Només aconseguiran que la direcció apliqui mesures per evitar vagues futures, i això significa acomiadaments de personal, automatització, externalització, etc.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 15/06/2016 12:14

Aquest matí, a l'entrada del metro repartien un fulletó bilingüe amb les reivindicacions (de qui no sé dir-ho, perquè no hi apareixen noms de sindicats concrets detallats)

Si ningú ho fa abans, aquest vespre miro de digitalitzar-lo.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/06/2016 12:27

Conrayas ha penjat el document al seu Twitter:



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 15/06/2016 13:52

Cuanta jeta hay que tener. CUANTA JETA. Lo que no dice en ningún lado es que quieren MÁS PASTA, eso se lo callan convenientemente. Y lo de la privatización no sé si se refieren a la L9, que fue privatizada hace MUUUUUUCHO tiempo pero no han hecho huelga hasta que llegó Ada Colau.

Con ésto, estoy 100% convencido de que esto es una HUELGA POLÍTICA incitada por unos sindicatos POLITIZADOS y CORRUPTOS para erosionar el ayuntamiento de BC.

CUANTA JETA TIENEN ALGUNOS. :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 15/06/2016 14:20

Don Ramón ha escrit:Cuanta jeta hay que tener. CUANTA JETA. Lo que no dice en ningún lado es que quieren MÁS PASTA, eso se lo callan convenientemente. Y lo de la privatización no sé si se refieren a la L9, que fue privatizada hace MUUUUUUCHO tiempo pero no han hecho huelga hasta que llegó Ada Colau.

Con ésto, estoy 100% convencido de que esto es una HUELGA POLÍTICA incitada por unos sindicatos POLITIZADOS y CORRUPTOS para erosionar el ayuntamiento de BC.

CUANTA JETA TIENEN ALGUNOS. :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat
El govern de BC ha tingut temps de fer net (tal i com predicaven fins l'any passat). Però amb la incorporació del PSC a l'ajuntament, l'empresa ja està totalment tranquila de que les velles glòries continuaran tenint una cadira.

Ara bé, per veure de quin peu calça el sindicat, es tan fàcil com per demà mateix, Colau i companyia facin complir fil per randa el que es demana excepte l'increment salarial i veure que passa.

El que és un fet es que la direcció actual de la empresa son uns incompetents, i encara podem donar gràcies que el servei base continua amb relativa normalitat. Però tota la resta, començant per la qualitat, i acabant per la neteja, m'atreviria a dir que està en pitjors nivells que quan era gestionat per dues empreses privades dècades enrere.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 15/06/2016 14:35

No dubtaré que no han volgut ficar la mà a la direcció de l'empresa tant per interès d'ICV com del PSC per entrar al govern, i aixó serà una trista herença que ens deixarà aquest ajuntament, i que sembla que estigui tan arrelat aquell despropòsit que no veig que mai s'arreglarà excepte reformant completament l'estructura administrativa del transport públic, es a dir disoldre TMB tal com el coneixem ara i refundar-la en alguna nova empresa, com a part d'FGC o una empresa separada. Ara, veient la putrefacció a TMB tampoc hi ha motiu per pensar que alguna refundació canviaria tot aixó. Lo més segur es que es tornaria a muntar un xiringuito per enxufar als amiguets. Igual que moltíssims "gremis" tenen funcionaments mafiosos i abunda l'enxufisme i el nepotisme, com la majoria hem experimentat en algún moment de la nostra vida labora. Només cal veure com està TV3.

Dit aixó, els treballadors de TMB no son ningú per fer vagues per aquests motius. Per la incompetència de l'administració potser, d'acord, pèro res més. No és la seva decisió com es porta l'empresa, es una decisió de TOTS el ciutadans. Potser a mi em sembla perfecte que la cúpula de TMB cobri el que cobra, i que hi hagi menys treballadors (no és aixís, pèro podria ser i seria el meu dret de pensar aixís). Els treballadors estan sempre esgrimint l'argument de la cúpula, la falta de personal i els contractes temporals, quan tot aixó no son pas coses que ells han de decidir. Ens podrien informar als ciutadans perque nosaltres féssim pressió, pèro justificar la vaga amb aquestes queixes es un insult als ciutadans i una completa presa de pel. M'emprenya moltíssim que aquesta gent s'estigui atribuint una funció de màrtirs pel bé de TMB, quan com ben dius sabem perfectament que l'unic que volen realment es pasta, i tot lo altre son excuses.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 15/06/2016 14:51

Breu, perquè abans ho he llegit una mica ràpid, i de moment no em podré tornar a posar a llegir-lo amb més calma...

La primera impressió que he tingut ha estat la de greu error estratègic no esmentar en cap moment la qüestió de les pujades salarials. Una cosa és fer hincapeu en que hi ha més motius, o fins i tot en convèncer la gent de que són els prioritaris, i una altra amagar totalment aquells que tenen a veure amb els salaris. Perquè la gent ho sap, i això li treurà gran part de la credibilitat a la resta de reivindicacions plasmades. Independentment de com siguin o no d'assenyades, justes o oportunes.

Crec que algú "s'ha passat d'estratega", i això a nivell d'opinió se'ls hi pot tornar ("efecte boomerang").


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/06/2016 19:11

Don Ramón ha escrit:No dubtaré que no han volgut ficar la mà a la direcció de l'empresa tant per interès d'ICV com del PSC per entrar al govern, i aixó serà una trista herença que ens deixarà aquest ajuntament, i que sembla que estigui tan arrelat aquell despropòsit que no veig que mai s'arreglarà excepte reformant completament l'estructura administrativa del transport públic, es a dir disoldre TMB tal com el coneixem ara i refundar-la en alguna nova empresa, com a part d'FGC o una empresa separada. Ara, veient la putrefacció a TMB tampoc hi ha motiu per pensar que alguna refundació canviaria tot aixó. Lo més segur es que es tornaria a muntar un xiringuito per enxufar als amiguets. Igual que moltíssims "gremis" tenen funcionaments mafiosos i abunda l'enxufisme i el nepotisme, com la majoria hem experimentat en algún moment de la nostra vida labora. Només cal veure com està TV3.

Dit aixó, els treballadors de TMB no son ningú per fer vagues per aquests motius. Per la incompetència de l'administració potser, d'acord, pèro res més. No és la seva decisió com es porta l'empresa, es una decisió de TOTS el ciutadans. Potser a mi em sembla perfecte que la cúpula de TMB cobri el que cobra, i que hi hagi menys treballadors (no és aixís, pèro podria ser i seria el meu dret de pensar aixís). Els treballadors estan sempre esgrimint l'argument de la cúpula, la falta de personal i els contractes temporals, quan tot aixó no son pas coses que ells han de decidir. Ens podrien informar als ciutadans perque nosaltres féssim pressió, pèro justificar la vaga amb aquestes queixes es un insult als ciutadans i una completa presa de pel. M'emprenya moltíssim que aquesta gent s'estigui atribuint una funció de màrtirs pel bé de TMB, quan com ben dius sabem perfectament que l'unic que volen realment es pasta, i tot lo altre son excuses.
Però precisament ara estan començant a informar del que hi ha, igualment, els ciutadans ja fa temps que patim els constants tancaments d'oficines d'atenció al client (amb el tancament definitiu de les de Sagrada Família i la de Sants, un fet impensable), que no hagi personal a moltes estacions i que quan necessites que vingui algú, tardi una eternitat perquè han de venir d'una altra estació, brutícia, manca de vigilància... Sí que es cert que en global, els usuaris no són gaire de posar reclamacions, si es fessin massivament, un altre gall cantaria, o això vull creure.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 15/06/2016 19:50

metring ha escrit:Però precisament ara estan començant a informar del que hi ha, igualment, els ciutadans ja fa temps que patim els constants tancaments d'oficines d'atenció al client (amb el tancament definitiu de les de Sagrada Família i la de Sants, un fet impensable), que no hagi personal a moltes estacions i que quan necessites que vingui algú, tardi una eternitat perquè han de venir d'una altra estació, brutícia, manca de vigilància... Sí que es cert que en global, els usuaris no són gaire de posar reclamacions, si es fessin massivament, un altre gall cantaria, o això vull creure.
Els ciutadans ja vam votar un partit o uns partits que en general son més de defensar la major atenció i inversió en aquests serveis, no oblidem que l'alcaldessa va ser investida amb majoria absoluta de BC, PSC, ERC i CUP. Com de fidels siguin a les promeses es un altre història, pèro per part dels ciutadans el missatge es força clar al respecte. No es pot negar tampoc la realitat de que la financiació del transport públic està pèssimament feta, i aixó no depèn del Ajuntament, i moltes d'aquestes situacions es deuen a res més que la falta de pressupost. Jo crec que la sra. Vidal es va trobar amb un desastre de finançament que va fer aigües totes les bones intencions que pugués haver tingut (tampoc dic que sigui excusa l'inocència de no veure-ho venir, considerant que la dolenta financació del TP es pública i notòria a més de que vé de lluny).

Devant d'aquesta situació, aporta alguna cosa la vaga? Ajuda a fer pressió contra TMB? Al contrari, només passa la pressió a la plantilla i els sindicats, i li dona a l'administració de TMB una perfecta cortina de fum per dirigir el malestar dels usuaris en contra d'un altre que no siguin ells sino els treballadors. Al mateix temps , erosiona l'imatge del govern municipal, que entre aquest, la GenCat i el govern central em jugo el que volgeu de que aquell on més interés tenen de realment millorar la cosa es el govern municipal, amb tots els defectes que tinguin i el poc que hagin fet per netejar l'administració de TMB. Cal dir també que aquells sous tan inflats dels administratius tampoc son tan extremadament alts, excessius sí, total, pero tampoc son una cosa grotesca. Multipliquen per 5 el sou més baix que hi ha a TMB, una relació de sous mínims i màxims de 5:1 es una cosa molt raonable, a l'administració pública mirem-ne la proporció entre sous mínims i màxims, i la diferència serà MOLT més bèstia.

Per tot aixó no em crec ni cinc minuts aquest motius tan suposadament altruistes i desinteressats. Els treballadors volen més pasta, i fins a cert punt seria legítim que féssin vaga per aixó, pèro em sembla que ells mateixos son concients que queda fatal demanar més diners quan ja guanyes de 28k cap a dalt, segurament més del promig del que fan els usuaris del Metro, i de fet per sobre del salari mig a Espanya que son d'un 26k. Llavors s'amaguen darrera d'aquesta milonga de martiritzar-se pel bé del servei.
I encara així, tinc seriosos dubtes de que les vagues siguin tan insistents des-de tant de temps. Fins i tot al bus han pogut posar-se d'acord amb una lleu pujada de sou.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/06/2016 16:39

https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... suficients

16.06.2016
Premsa TMB
TMB adverteix que els serveis mínims per a les pròximes vagues de metro són insuficients
L'empresa havia demanat a la Generalitat uns serveis mínims d'almenys el 50% en hores punta per garantir la mobilitat i la seguretat Sindicats i Direcció van negociar ahir durant 15 hores, amb la mediació de Treball, sense arribar a un acord en tots els termes de la proposta.

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat ha decretat uns serveis mínims de només el 20% per a les hores vall i del 40% per a les hores punta, distribuïbles de manera irregular, amb motiu de les convocatòries de vaga del Comitè d’Empresa de Metro, els laborables 20, 21 i 22 de juny, i del 33% per al cap de setmana del 18 i 19 de juny, que coincideix amb el Festival Sónar.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) havia demanat a l’autoritat laboral que tingués en compte les circumstàncies especials de les dates d’aquesta convocatòria i dictés almenys un 50% de l’oferta de transport habitual en hores punta.

En anteriors convocatòries de vaga realitzades enguany pel Comitè d’Empresa de Metro, el departament de Treball va dictar mínims del 50% en hores punta i del 30% en hores vall. A les vagues dels passats dies 30 i 31 de maig i 1 i 2 de juny, es va produir un canvi de criteri de l’autoritat i van ser del 40% en hores punta i del 20% en hores vall.

Aquest fet, malgrat els esforços de TMB aconsellant als ciutadans utilitzar altres mitjans de transport, va provocar aglomeracions a les estacions ja que la demanda real registrada respecte d’un dia laborable normal va ser d’un 70% en hora punta i d’un 67% en hora vall. Això va obligar a regular els accessos de vuit de les estacions més importants de la xarxa, cosa que no és compatible amb el dret de mobilitat de la ciutadania.

En contrast amb els serveis mínims decretats al Metro de Barcelona, en l’última vaga de maquinistes de Renfe els serveis mínims han estat del 66% i el 33% o del 75% i del 50%, mentre que al metro de Madrid aquests dies són d’entre el 51% i el 64%.
Reunió de mediació

Ahir, durant pràcticament 15 hores, representants de la Direcció de Metro i del Comitè d’Empresa van estar reunits en la mediació convocada per la Direcció General de Relacions Laborals.

Durant tot el dia, es va treballar una variant de la proposta presentada dies enrere als treballadors amb l’objectiu d’assolir un espai adient per negociar el proper conveni.

Malauradament, les parts no vam aconseguir arribar a un acord en tots els termes de la proposta, cosa que hauria permès desconvocar les vagues i continuar la negociació del proper conveni.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 16/06/2016 19:30

Miquel ha escrit:Ara bé, per veure de quin peu calça el sindicat, es tan fàcil com per demà mateix, Colau i companyia facin complir fil per randa el que es demana excepte l'increment salarial i veure que passa.
Tots sabem que continuarien fent vaga. En canvi, si els donessin l'increment salarial i deixessin tota la resta com està estic conveçudíssim que deixarien de fer vaga. Hipocresia, en diuen.
Això tot i reconeixent que el que diu el paper (caiguda en picat del manteniment, cementiri d'elefants sagrats a la direcció, etc) és totalment cert.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 17/06/2016 11:57

https://noticies.tmb.cat/empresa/merced ... s-de-metro

17.06.2016
Redacció
Mercedes Vidal: "TMB impugnarà els serveis mínims de les aturades de metro"

Declaracions de Mercedes Vidal, presidenta de TMB, als mitjans de comunicació aquest matí. Pots escoltar-les en aquest àudio


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 06/07/2016 1:03

http://www.lavanguardia.com/local/barce ... elgas.html

Los trabajadores del metro de Barcelona no convocarán más huelgas
La dirección de TMB se compromete a una subida salarial y a pasar 100 empleados a tiempo parcial a tiempo completo

La plantilla del metro de Barcelona ha avalado hoy una propuesta de acuerdo parcial hecha por la dirección de TMB que permitirá seguir negociando el nuevo convenio colectivo del metro sin la convocatoria de huelgas.

La propuesta hecha por la dirección, que afecta a aspectos como la contratación o el aumento salarial, ha obtenido 346 votos a favor, 310 en contra y 34 abstenciones, en dos asambleas convocadas a lo largo de hoy, han explicado a Efe fuentes sindicales.

En concreto, la dirección se ha comprometido a abonar a la plantilla un anticipo a cuenta del convenio de 32 euros brutos mensuales proporcionales a la jornada anual contratada con efectos al 1 de enero, un aumento que se integrará en el salario base anual una vez que se firme el convenio.

Asimismo, TMB se ha comprometido, a grandes rasgos, a pasar 100 empleados a tiempo parcial a tiempo completo -60 de ellos ya este año-.

Otro punto de este acuerdo parcial es que la dirección de TMB promete a no adoptar de forma unilateral ningún cambio organizativo sin el aval del comité de empresa, o bien a asegurar la ultraactividad del convenio colectivo aunque ya esté vencido.

Fuentes sindicales han asegurado a Efe que los principales sindicatos del metro, que son la CGT, UGT y CCOO, se comprometen a respetar la voluntad de la plantilla, por lo que se garantiza, en teoría, que se podrá seguir negociando el convenio sin amenazas de nuevas huelgas.

No obstante, las fuentes consultadas han precisado a Efe que no hay un plazo máximo fijado para esta 'tregua', aunque apuntan que ambas partes se darán unos meses para intentar pactar el XXVI convenio colectivo del metro de Barcelona.

En los últimos meses, los sindicatos del metro han convocado diversas tandas de huelgas que han complicado la movilidad en este medio de transporte y que han coincidido además con grandes acontecimientos celebrados en la ciudad como el Congreso Mundial de Móviles, la Feria Alimentaria o festivales como el Primavera Sound o el Sónar, entre otros.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 06/07/2016 8:12

wefer ha escrit:
Miquel ha escrit:Ara bé, per veure de quin peu calça el sindicat, es tan fàcil com per demà mateix, Colau i companyia facin complir fil per randa el que es demana excepte l'increment salarial i veure que passa.
Tots sabem que continuarien fent vaga. En canvi, si els donessin l'increment salarial i deixessin tota la resta com està estic conveçudíssim que deixarien de fer vaga. Hipocresia, en diuen.
Això tot i reconeixent que el que diu el paper (caiguda en picat del manteniment, cementiri d'elefants sagrats a la direcció, etc) és totalment cert.
Es confirma allò que tots sospitàvem. Passa que, en lloc de deixar tothom en evidència estalviant per ambdues bandes, es deixa tothom en evidència gastant encara més. Al contribuent cornut, que el bombin.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/07/2016 9:53

Llegiu els tweets de Conrayas i sabreu millor el que ha passat.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 06/07/2016 11:28

metring ha escrit:Llegiu els tweets de Conrayas i sabreu millor el que ha passat.
Jo no li dono gaire credibilitat al que digui un senyor que al seu perfil posa "Empleat al dep d'Explotació (Irónic si, línea=explotació)". Sembla que aquest home porte el victimisme a la sang. No em sembla ningú que anés a ser gaire objectiu.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 06/07/2016 12:17

Clar que no és objectiu, és una de les parts en un conflicte laboral.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 06/07/2016 12:45

Fran-Ikarus ha escrit:Clar que no és objectiu, és una de les parts en un conflicte laboral.
Jajaja típic d'aquest païs, ningú no pot ser objectiu amb coses que l'afectin. Parla per tu mateix, jo sí se mantenir una mínima objectivitat en coses que m'afecten.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 06/07/2016 13:03

Parlo per mi mateix i per qualsevol part d'un conflicte laboral (sigui empresa o treballadors); l'objectivitat acostuma a anar per un altre camí (el sector empresarial no acostuma a ser-ne exemple, precisament). Prova a exercitar "aquesta objectivitat" quan hagis de lluitar per quelcom que consideres injust, i m'expliques els resultats.
Don Ramón ha escrit:Jajaja típic d'aquest païs, ningú no pot ser objectiu amb coses que l'afectin.
L'enèssim menyspreu a aquest país. No sé què hi fas, encara.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”