L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

SE DEBERÍA DE ABRIR LA ESTACIÓN DE AEROPORT TERMINAL DE CÀRREGA?

SÍ, PORQUE LLEVA ACABADA DESDE 2012 Y HA COSTADO 34 MILLONES DE EUROS
13
76%
NO, PORQUE LA DEMANDA DE ESTA ESTACIÓN SERIA BAJA
2
12%
ME DA IGUAL
2
12%
DE MOMENTO NO, QUIZÁS MAS ADELANTE
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 17

L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: ivanlobatosanchez » Dimarts 21/06/2016 18:05

Abro este tema para debatir sobre si se tendría que abrir la estación de la nueva L9 SUD, recién inaugurada el 12 de febrero de 2016, sin embargo han decidido dejar esta estación cerrada, y eso que lleva construida y acabada desde el 2012!

En el Facebook de VOLEM L9, han puesto una foto, que supongo que pondré por aquí abajo, sobre si se tendría que abrir o no!
Debatamos! Quiero saber tu opinión, os dejo también con una encuesta para ver mas rápidamente que opináis!

Gracias!
ivanlobatosanchez l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 21/06/2016 18:07, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
ivanlobatosanchez
N4
N4
 
Entrades: 51
Membre des de: Dimecres 08/06/2016 23:45
Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: ivanlobatosanchez » Dimarts 21/06/2016 18:22

Aquí os dejo la foto del Facebook de VOLEM L9 donde explica todo mejor, rápido y claro.
(Tenéis que solicitar "permiso" teniendo un correo de GMAIL, suelo contestar rápidamente ya que me llega el aviso al móvil! Lo digo para que no os de cosa o pereza pedir el "permiso")




https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
Avatar de l’usuari
ivanlobatosanchez
N4
N4
 
Entrades: 51
Membre des de: Dimecres 08/06/2016 23:45
Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: Renfe451 » Dimarts 21/06/2016 22:34

Jo sóc partidari d'obrir aquesta estació, ja que donaria servei als treballadors de la terminal de càrrega de l'aeroport. Es segueixen perdent millons d'€ mantenint-la tancada que no pas oberta... això sí, el flux de viatgers seria el mateix que Mercabarna... molt concorreguda els dies feiners i deserta els caps de setmana i festius.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1912
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: ivanlobatosanchez » Dimarts 21/06/2016 23:37

Os dejo imagenes, de donde estaría situada, y desde el aire se ve, que está todo acabado (escaleras, etc)

https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing

Y está es la vista de como si fueramos caminando como se ve.

https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing




IMAGENES DE 2016
Avatar de l’usuari
ivanlobatosanchez
N4
N4
 
Entrades: 51
Membre des de: Dimecres 08/06/2016 23:45
Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: local » Dimecres 22/06/2016 10:35

I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.

Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.

Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!
local
N4
N4
 
Entrades: 71
Membre des de: Dimarts 31/03/2015 9:57

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: bigcoaster » Dimecres 22/06/2016 12:17

local ha escrit:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.

Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.

Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!


Bona idea. Tancar algunes estacions els caps de setmana i també més d'hora que la resta, no cal que funcionin un divendres a les 10 de la nit ja, a les 9 seria una bona hora.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
 
Entrades: 840
Membre des de: Diumenge 12/04/2015 16:50

Adaptar freqüències

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 22/06/2016 15:04

Parlant de les estacions amb l'ús concentrat principalment a certes hores del dia, menys radical que tancar-les per complet fora de les hores punta, es pot fer que hi pari un tren de cada dos o de cada tres.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1481
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: ivanlobatosanchez » Dimecres 22/06/2016 15:22

Es bona idea, però veig difícil que TMB ens facin cas. Però es podria fer, jo vaig estar a les proves de la L9 SUD, no se si vosaltres vau estar, però el tren només parava a 3 o 4 estacions, i les pantalles indicaven: "SERVEI PARCIAL" i per això la megafonia diu al final (dels trens): para a totes les estacions, és podria posar perfectament: para a totes les estacions menys a: MERCABARNA, per exemple, i que alguns trens si que hi parin, però no tots!
Avatar de l’usuari
ivanlobatosanchez
N4
N4
 
Entrades: 51
Membre des de: Dimecres 08/06/2016 23:45
Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Re: Adaptar freqüències

EntradaAutor: Miquel » Dimecres 22/06/2016 16:43

Javi M ha escrit:Parlant de les estacions amb l'ús concentrat principalment a certes hores del dia, menys radical que tancar-les per complet fora de les hores punta, es pot fer que hi pari un tren de cada dos o de cada tres.

No estic gaire d'acord, a mi m'emprenyaria una mica que tenint la xarxa que tenim, hagi d'esperar un quart d'hora per agafar el tren que pararà. Per això o no agafo el metro, o baixo a la parada més propera, que segur que arribo abans caminant.

Si de fer-se alguna cosa, crec que caldria que fossin parades facultatives. Ja que ni uns esperen massa, i en cas de no haver gaire gent, potser molts no hi paren.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3602
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 22/06/2016 18:09

Estem parlant d'estacions molt particulars quant a fluxos i demanda. Que algú s'hagi d'esperar un quart d'hora per agafar el metro a Mercabarna un Diumenge a les 13:00h, compensa que centenars de persones que van a l'aeroport s'estalviïn algun minut.

No te gaire sentit fer parades facultatives, ja que sempre hi haurà algú que farà parar el tren.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1481
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: 437.001 » Dimecres 22/06/2016 18:13

local ha escrit:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.


No en el cas de Mercabarna. Crec que el dia festiu a Mercabarna és dilluns.
Però a més, Mercabarna no només serveix a Mercabarna mateix, sinó també a indústries veïnes que sí que obren dilluns.

De tota manera, el benefici de fer que tinguéssin un horari restringit seria ínfim, i complicaria l'explotació (de cara als passatgers especialment).

Per altra banda, curiós que es mencionin Mercabarna i Parc Logístic, i en canvi no es mencionin Fira ni Mas Blau, que estan igual...

I per acabar, tot això que dieu és un argument en contra de l'obertura de la L10 més enllà de Motors, no creieu?
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4298
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: ivanlobatosanchez » Dimecres 22/06/2016 18:19

Fira que hi sol baixar bastant gent, almenys quan jo ho agafo al matí, MAS BLAU, sí que hi estic d'acord, però FIRA no!
Avatar de l’usuari
ivanlobatosanchez
N4
N4
 
Entrades: 51
Membre des de: Dimecres 08/06/2016 23:45
Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: 437.001 » Dimecres 22/06/2016 18:27

ivanlobatosanchez ha escrit:Fira que hi sol baixar bastant gent, almenys quan jo ho agafo al matí, MAS BLAU, sí que hi estic d'acord, però FIRA no!


Altres et diran que quan hi passen, a Mercabarna, Mas Blau o Parc Logístic també hi baixa bastanta gent al matí.
Realment, aquestes tres estacions i Fira (i a l'altra punta de la ciutat, Verneda) generen passatgers d'una manera diferent a la de les altres estacions, ja que depenen molt dels horaris de les empreses dels voltants.

A certes hores poden estar mortes durant més d'un quart d'hora, i de sobte... HOP! passatgers per un tubo.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4298
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: El Maño amañado » Dilluns 26/12/2016 20:17

Pues no hi ha estacions en servei on la demanda és pràcticament nula? Doncs, si seguim aquest model, no sé a què esperen per obrir-la... Total, aquí paguem per tot! :martell1
El Maño amañado l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/12/2016 22:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
 
Entrades: 421
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 11:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: Renfe445 » Dilluns 26/12/2016 21:51

El Maño amañado ha escrit:Pues no hi han estacions en servei on la demanda és pràcticament nula? Doncs, si seguim aquest model, no sé a que esperen per obrir-la... Total, aquí paguem per tot! :martell1

Bueno, para los trabajadores del aeropuerto les irá bastante bien, digo yo.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2937
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega

EntradaAutor: bigcoaster » Dimecres 28/12/2016 12:43

Estem fent l'impossible per obrir dues estacions de la L10 i una que tenim acabada no l'obrim... :plas
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
 
Entrades: 840
Membre des de: Diumenge 12/04/2015 16:50


Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants