Quadre de vies La Pau (L2)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
adriaesc
N7
N7
Entrades: 490
Ubicació: Llucmajor (L4)

Quadre de vies La Pau (L2)

Entrada Autor: adriaesc » Dilluns 05/09/2016 12:50

Avui he agafat el metro a La Pau L2 i a l'andana sentit Paral·lel he vist una habitació on estaven reflectides les vies de la part final de la L4 i part de la L4 i les cotxeres de Triangle Ferroviari i he vist que les llums es movien d'acord amb els trens. Algú sap si encara s'utilitza o es fa funcionar des del CCM?



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 05/09/2016 13:02

No sé si aún se utiliza, pero funcionar, funciona. Puedes mirar como se va acercando el tren mientras esperas :D


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 05/09/2016 15:05

Quin espant collins. Pensava que l'havien eliminat al veure el tema :oops:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 05/09/2016 17:24

I jo... Des de nen (quan va arribar-hi la L4) que una de les meves distraccions favorites esperant el metro, per no dir l'única, era mirar aquest quadre :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

adriaesc
N7
N7
Entrades: 490
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dilluns 05/09/2016 18:20

Sabeu si n'hi ha més quadres d'aquests?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 05/09/2016 18:24

adriaesc ha escrit:Sabeu si n'hi ha més quadres d'aquests?
En Torras i Bages (andén sentido Fondo) hay una cabina, pero no sé si dentro está el cuadro de vías y si funciona... Y en Fondo no sé si también lo mismo.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 09/09/2016 11:54

crec que a vall d'hebron també n'hi ha un


ES PELIGROSO ASOMARSE

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 09/09/2016 17:12

Mortadel·lo ha escrit:crec que a vall d'hebron també n'hi ha un
Montbau i Vall d'Hebron tenen encara la caseta del Cap d'Estació, i tenen (o sembla que tenen encara) el panell de comandament del seu sector de vies (Dipòsit de Montbau, Estacions de Montabu i VH, accés a cotxeres pels dos costats i m'imagino que els baixadors de Penitents i Vallcarca).

Jo recordo haver vist funcionar les dependències quan era menut, però m'imagino que després de la prolongació a Canyelles i amb la gestió centralitzada al CCM, tot això ha quedat en desús.

De la zona, l'únic que he vist funcionar en directe va ser a les cotxeres de Sant Genís, tot i que a dia d'avui ignoro totalment si la gestió de circulació dins les cotxeres s'ha informatitzat o no, i si fos aquest cas, si el conserven o no.

Les casetes del Cap d'Estació s'usen ara per deixar material. Algun cop la de Montbau l'he vist oberta però per les mides (i que no m'he atrevit a posar el cap) no he pogut veure la part del davant de la "màquina" que se suposa que te el panell.

A Vall d'Hebron diria que es veien cables penjant.

Ja que estem, aquesta tarda mateix m'hi fixaré :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dissabte 10/09/2016 1:27

El panell de l'estació de La Pau (L2) es troba duplicat a La Pau (L4). L'ultima vegada que em vaig fixar va ser en el viatge del 300 i la cabina tenia forces signes de desús, com molta pols, caixes apilotonades i revistes d'altres èpoques. Pel que fa el quadre lluia tot menys la part de les cotxeres on els pilots estaven apagats. Algú ha vist gent allà dins algun cop? S'ha fet servir mai?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 10/09/2016 11:24

En realitat el quadre que em quedava mirant de nen era el de la L4, òbviament, i, no sé per què, donava per fet que havia estat traslladat a l'andana de L2 (molt ampliat), perquè, a més, l'andana teòricament sentit Roquetes (ara Trinitat Nova) de L4 ja no s'utilitza pràcticament mai; però ja em fixaré millor!, si és que encara hi és :o


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”