Ara els panells del metro mostren arribada dos trens

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: Ara els panells del metro mostren arribada dos trens

Entrada Autor: Miquel » Divendres 04/11/2016 20:18

Però tot això no te ni volta ni solta.

Anunciar dos trens no serveix per a res, el 99% agafa el primer que arriba. I anunciar els darrers fins a final de servei tampoc te sentit ja que aquesta informació no serà d'interés per ningú.

El que han de fer amb el darrer tren és canviar el "Proper Tren" per "Darrer Tren". I per suposat, que les pantalles segueixin actives fins que els darrers trens arriben al final de línia i no uns minutets després de les 24:00h. Després arribes a l'andana i no saps si ha passat o no, ja que posa "Processant Nova Informació" i si no hi ha ni cristo a l'estació quedes com un ximple esperant aviam si passa alguna cosa, ja sigui l'escombra o d'altres trens a cotxeres.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 04/11/2016 21:50

Miquel ha escrit:Però tot això no te ni volta ni solta.

Anunciar dos trens no serveix per a res, el 99% agafa el primer que arriba. I anunciar els darrers fins a final de servei tampoc te sentit ja que aquesta informació no serà d'interés per ningú.

El que han de fer amb el darrer tren és canviar el "Proper Tren" per "Darrer Tren". I per suposat, que les pantalles segueixin actives fins que els darrers trens arriben al final de línia i no uns minutets després de les 24:00h. Després arribes a l'andana i no saps si ha passat o no, ja que posa "Processant Nova Informació" i si no hi ha ni cristo a l'estació quedes com un ximple esperant aviam si passa alguna cosa, ja sigui l'escombra o d'altres trens a cotxeres.
Tengo que decir que yo hay veces que formo parte del 1% (y varias!). :)

Y no llega un momento por la noche que pasan a INHIBIDA y siguen unos horarios? En ese caso podrían mostrarse en el panel, no?



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 04/11/2016 22:29

Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Però tot això no te ni volta ni solta.

Anunciar dos trens no serveix per a res, el 99% agafa el primer que arriba. I anunciar els darrers fins a final de servei tampoc te sentit ja que aquesta informació no serà d'interés per ningú.

El que han de fer amb el darrer tren és canviar el "Proper Tren" per "Darrer Tren". I per suposat, que les pantalles segueixin actives fins que els darrers trens arriben al final de línia i no uns minutets després de les 24:00h. Després arribes a l'andana i no saps si ha passat o no, ja que posa "Processant Nova Informació" i si no hi ha ni cristo a l'estació quedes com un ximple esperant aviam si passa alguna cosa, ja sigui l'escombra o d'altres trens a cotxeres.
Tengo que decir que yo hay veces que formo parte del 1% (y varias!). :)

Y no llega un momento por la noche que pasan a INHIBIDA y siguen unos horarios? En ese caso podrían mostrarse en el panel, no?
Però si esperes més es per que vols. :twisted:

Jo el temps enrere sempre l'he vist com un entreteniment a mirar mentre esperes. Un cop ets a l'andana que sàpigues que el tren ve en 50 segons o 1:45 minuts és indiferent, al cap i a la fi t'hauràs d'esperar igual ja que no tens cap altre alternativa.

Jo aquesta informació la veig més útil als vestíbuls, passadissos, o fins i tot, andanes de línies diferents. Això permetria que l'usuari pogués refer l'itinerari previst fins al destí per camins més curts.

Per exemple, faig un Montbau - Urquinaona via L3+L4. Jo si arribo a Passeig de Gràcia L3 i veig el temps que falta pel proper (o dos propers) de L4, puc decidir si continuar amb L3 fins a Catalunya o fer el transbord.
Mateix cas per exemple fent un L3+L5 cap a Sants (o més enllà) usant Diagonal. En teoria és més ràpid fer l'enllaç a Diagonal, però si es dissabte, diumenge o feiner a hores baixes, perdre el tren de L5 (esperar massa) equival a trigar més temps amb L3 si aquesta va fina. Així que rebre aquesta informació abans és fins i tot molt més útil que rebre-la tal com passa ara.

Els horaris se segueixen tot el dia, tot i que gran part del dia preval la freqüència. A L3 per la 334 direcció Zona, d'horaris tenim 07:29, 07:32, 07:34, 07:37, 07:40. Si això no es compleix, va amb retard. Tampoc veuria malament que es publiqués com a informació en cas que tot vagi normal.

Això sí, TMB hauria de fer públics si o sí els horaris de pas quan el temps d'espera es superior als 5-6 minuts. Cas més greu el de L11, que perd tota la competitivitat possible i per haver a causa d'això.
Si des de l'andana de Rodalies a Torre Baró hi hagués un teleindicador amb les properes sortides de L11, es podria valorar si fer l'enllaç o no per exemple.


En fi, per a servidor aquesta és la diferència entre donar informació i fer veure que dones informació (el que fan ara). Els horaris i temps d'espera han de servir per planificar els teus trajectes amb antelació o en directe però en cap cas han de ser com a entreteniment per matar el temps mentre esperes.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 05/11/2016 1:46

Miquel ha escrit: Però si esperes més es per que vols. :twisted:

Jo el temps enrere sempre l'he vist com un entreteniment a mirar mentre esperes. Un cop ets a l'andana que sàpigues que el tren ve en 50 segons o 1:45 minuts és indiferent, al cap i a la fi t'hauràs d'esperar igual ja que no tens cap altre alternativa.

Jo aquesta informació la veig més útil als vestíbuls, passadissos, o fins i tot, andanes de línies diferents. Això permetria que l'usuari pogués refer l'itinerari previst fins al destí per camins més curts.

Per exemple, faig un Montbau - Urquinaona via L3+L4. Jo si arribo a Passeig de Gràcia L3 i veig el temps que falta pel proper (o dos propers) de L4, puc decidir si continuar amb L3 fins a Catalunya o fer el transbord.
Mateix cas per exemple fent un L3+L5 cap a Sants (o més enllà) usant Diagonal. En teoria és més ràpid fer l'enllaç a Diagonal, però si es dissabte, diumenge o feiner a hores baixes, perdre el tren de L5 (esperar massa) equival a trigar més temps amb L3 si aquesta va fina. Així que rebre aquesta informació abans és fins i tot molt més útil que rebre-la tal com passa ara.

Els horaris se segueixen tot el dia, tot i que gran part del dia preval la freqüència. A L3 per la 334 direcció Zona, d'horaris tenim 07:29, 07:32, 07:34, 07:37, 07:40. Si això no es compleix, va amb retard. Tampoc veuria malament que es publiqués com a informació en cas que tot vagi normal.

Això sí, TMB hauria de fer públics si o sí els horaris de pas quan el temps d'espera es superior als 5-6 minuts. Cas més greu el de L11, que perd tota la competitivitat possible i per haver a causa d'això.
Si des de l'andana de Rodalies a Torre Baró hi hagués un teleindicador amb les properes sortides de L11, es podria valorar si fer l'enllaç o no per exemple.


En fi, per a servidor aquesta és la diferència entre donar informació i fer veure que dones informació (el que fan ara). Els horaris i temps d'espera han de servir per planificar els teus trajectes amb antelació o en directe però en cap cas han de ser com a entreteniment per matar el temps mentre esperes.
Tienes absolutamente toda la razón!

(y espero al siguiente tren para coger mejor sitio, en hora punta, claro :D :x)



Avatar de l’usuari
dcbcn
N3
N3
Entrades: 22

Entrada Autor: dcbcn » Dissabte 05/11/2016 18:07

Miquel ha escrit:Jo aquesta informació la veig més útil als vestíbuls, passadissos, o fins i tot, andanes de línies diferents. Això permetria que l'usuari pogués refer l'itinerari previst fins al destí per camins més curts.

Per exemple, faig un Montbau - Urquinaona via L3+L4. Jo si arribo a Passeig de Gràcia L3 i veig el temps que falta pel proper (o dos propers) de L4, puc decidir si continuar amb L3 fins a Catalunya o fer el transbord.
Mateix cas per exemple fent un L3+L5 cap a Sants (o més enllà) usant Diagonal. En teoria és més ràpid fer l'enllaç a Diagonal, però si es dissabte, diumenge o feiner a hores baixes, perdre el tren de L5 (esperar massa) equival a trigar més temps amb L3 si aquesta va fina. Així que rebre aquesta informació abans és fins i tot molt més útil que rebre-la tal com passa ara.
Però aquesta informació te l'haurien de posar a dintre del tren, per que si no què fas: et baixes a l'andana a veure con va l'altra línia i tornes a pujar? COm això ho facin 2 o 3 persones a la mateixa porta en hora punta la lies parda xD

A mi em sembla bé que posin el temps del segon tren, si el primer va molt ple per que va amb una mica de retard i veig que a l'altre passa en 2 minuts, jo m'espero. I que sigui informació alterna amb estat del servei a altres línies.



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 18/10/2017 20:51

En Madrid al parecer donde están los tornos ya te indican eso: los dos próximos trenes de cada línea, y creo que en los andenes también lo indica. No debe ser nada complicado hacer esas cosas, si lo hace Google Maps lo puedo hacer yo con los ojos cerrados.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/02/2019 14:29

Ara ja si, avistaments a la L2:



laura
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: laura » Dilluns 04/02/2019 16:40

metring ha escrit:Ara ja si, avistaments a la L2:
Escriure '1er' o '2on' en català és incorrecte. '1r' i '2n' són les formes correctes pels números ordinals.


Baixador a Premià de Mar ja!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”