Comptabilització de passatgers

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Comptabilització de passatgers

Entrada Autor: local » Dimecres 16/11/2016 16:05

Ahir al vespre vaig poder observar a un gran número de persones vestides amb armilles fluorescents a diverses estacions de rodalies de Barcelona, totes de la zona 1. Portaven una llibreta amb una graella on apuntaven la línia, direcció i hora del tren i a continuació comptaven la quantitat de passatge (desconec si era el que pujava, baixava o tots dos).
Com a anècdota, la noia que comptava a Sant Feliu anava amb un comptador mecànic que no parava de fer girar i la gent es quedava mirant de les vegades que clicava l'aparell.
Algú ha pogut presenciar alguna cosa semblant? És quelcom periòdic? Moltes gràcies.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 16/11/2016 20:12

Aquesta operació és fa cada any i durant un dia o varis hi ha observadors a les estacions quantificant la gent que puja i baixa dels trens per estadística.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 16/11/2016 20:16

Com ho fan? Compten els passatgers que pugen o baixen a una sola porta o a un sol cotxe, i després fan l'estadística? Perquè controlar una sola persona tot un tren és difícil...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 16/11/2016 21:56

No está el CUPER de los trenes para esta función? :x



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 16/11/2016 23:17

Jo també ho vaig veure, i no em va fer l'efecte que estiguessin gaire al cas de comptar els passatgers...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”