Viladecans vol L9, Metro del Delta i més trens a l'R2

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Nova estació

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 28/11/2016 22:43

trensmat ha escrit:[...] però en fi aquesta idea de portar la L9 a Viladecans ho trobo una rucada de proporcions bíbliques (sense ofendre a ningú de Viladecans).

Primer que acabin la L9 i després ja parlarem si es necessari portar la L9 a Viladecans.
Llegiu bé (tu i tots els altres) abans de dir rucs als altres. L'Alcalde de Viladecans no s'ha explicat prou bé (més que res, perquè l'entrevista era a un mitjà local i segurament donaria per fet que el públic ja sap a què es refereix), però tot i així és evident que aquest senyor no demana més kilòmetres de túnel, sinó l'obertura de l'estació que queda a tocar del polígon que s'està construint a Viladecans.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 28/11/2016 23:14

Javi M ha escrit:
trensmat ha escrit:[...] però en fi aquesta idea de portar la L9 a Viladecans ho trobo una rucada de proporcions bíbliques (sense ofendre a ningú de Viladecans).

Primer que acabin la L9 i després ja parlarem si es necessari portar la L9 a Viladecans.
Llegiu bé (tu i tots els altres) abans de dir rucs als altres. L'Alcalde de Viladecans no s'ha explicat prou bé (més que res, perquè l'entrevista era a un mitjà local i segurament donaria per fet que el públic ja sap a què es refereix), però tot i així és evident que aquest senyor no demana més kilòmetres de túnel, sinó l'obertura de l'estació que queda a tocar del polígon que s'està construint a Viladecans.
D'acord però per la meva opinió primer és te que acabar el Tram central de la L9 i després es pot fer un estudi sobre si és factible allargar la L9 fins Viladecans.

Però jo segueixo apostant per la prolongació de la línia R3 fins Castelldefels passant per Viladecans i Cornellà, ja que el trajecte seria més ràpid que el Metro.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 28/11/2016 23:32

trensmat ha escrit: D'acord però per la meva opinió primer és te que acabar el Tram central de la L9 i després es pot fer un estudi sobre si és factible allargar la L9 fins Viladecans.
A veure, que ningú demana allargar la L9 fins a Viladecans. El que es proposa és obrir l'estació Aeroport-Terminal de Càrrega, que està entre Aeroport T1 i Aeroport T2 en el traçat actual de la L9, acabada al 95% i que queda tocant el terme de Viladecans, a prop d'un polígon industrial.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 30/11/2016 14:33

ortegote ha escrit:I mientras tanto nadie dice nada de hacer parar Regionales procedentes del Sur en el Prat del Llobregat (bueno vale nosotros los Friki treneros llevamos años diciendo esto pero nadie nos hace ni P... Caso)
Lo proximo sera ver a los habitantes de Viladecans pidiendo que pare el Euromed y a precio de Cercanias y soterramiento de las vias del tren por peligrosas, tiempo al tiempo...
Saludos.
Si se hacen parar los Regionales en el Prat de Llobregat, tendríamos que quitar la parada de Vilanova i la Geltrú. Tantas paradas acabará por parecerse a un cercanías en vez de un servicio regional. A parte que los del Ebro se volverían a quejar otra vez como ya pasó con la "falsa alarma" de parar algunos R16 en Viladecans.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 30/11/2016 19:46

Renfe451 ha escrit:
ortegote ha escrit:I mientras tanto nadie dice nada de hacer parar Regionales procedentes del Sur en el Prat del Llobregat (bueno vale nosotros los Friki treneros llevamos años diciendo esto pero nadie nos hace ni P... Caso)
Lo proximo sera ver a los habitantes de Viladecans pidiendo que pare el Euromed y a precio de Cercanias y soterramiento de las vias del tren por peligrosas, tiempo al tiempo...
Saludos.
Si se hacen parar los Regionales en el Prat de Llobregat, tendríamos que quitar la parada de Vilanova i la Geltrú. Tantas paradas acabará por parecerse a un cercanías en vez de un servicio regional. A parte que los del Ebro se volverían a quejar otra vez como ya pasó con la "falsa alarma" de parar algunos R16 en Viladecans.
Yo entiendo que la gente del Ebre se quejen por una parada mas, pero el prat tanto para la gente que viene del Sur como para la gente procedente del Aeropuerto que quiera ir al sur, la estacion del Prat no es una estacion mas, seria un enlaze logico, aunque en este pais las cosas logicas no se hacen.

Para no hacer un off topic grande añadire que si la intencion es abrir la parada de la L9 la de la terminal de carrega para uso de la gente de Viladecans, pues me parece acertada, el tema de los R2 de SVC que paren en Viladecans ya no lo encuentro tan logico si es por la abertura de un gran centro comercial, aqui el politico quiere favorecer al amigacho empresario pero cuando se trata de agilizar el transporte al votante de a pie, entonces no hago nada, esa es la sensacion que me da, que sin ese centro comercial los R2 de SVC seguirian siendo semidirectos sin parar en Viladecans.
Para no crear discusion, entiendo que con esta parada de rebote y sin transbordo UNO una persona de mas alla de Vilanova podra bajarse en ese centro comercial y DOS la gente procedente de mas alla de Vilanova tambien podra bajarse para ir a Viladecans y los de Viladecanas bajar hacia SVC sin Transbordos, que no es malo pero si ralentiza a los semidirectos.
Saludos.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”