Porta 4 Plaça Catalunya

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
GuRo
N1
N1
Entrades: 1

Porta 4 Plaça Catalunya

Entrada Autor: GuRo » Dimecres 05/04/2017 18:52

Bon dia gent! Sóc nou per aquí. Us volia fer una pregunta.

Algú sap que li passa a la porta 4 de sortida de l'estació de renfe Plaça Catalunya? Perque a mi m'ha explicat gent de les estacions entre Terrassa i Manresa de la R4 i R12 (sí, les estacions que no tenen venda de bitllets ni validadores) que quan no passa el revisor al tren surten per la porta 4 i piquen amb qualsevol tipus de títol de transport i s'obra perque passi la gent que no ha pogut validar el títol. Algú sap si és veritat? Gràcies!



Avatar de l’usuari
He2/2
N4
N4
Entrades: 63
Ubicació: Viladecavalls (Vallès Occidental)
Contacta:

Entrada Autor: He2/2 » Divendres 07/04/2017 0:36

Sí, efectivament és així. Et valida el bitllet a la sortida, si no l'has validat a l'entrada. No sé si accepta qualsevol tipus de bitller o només els de 3 zones o més (titols integrats) o bé 4 zones o més (titols Renfe).

A Terrassa (Estació del Nord), però ho han solucionat d'una altra manera. Hi ha una porta, la de més a la dreta, que s'obra sense validar ni llegir cap titol. Tothom hi passa i els únics que paguem bitññet som els tontos.

Segons m'han comentat els arrendataris del bar de l'estació (St. Miquel de Gonteres) està previst fer obres, allargar les andanes altes (actualment un sol cotxe) i tancar les andanes per que només s'hi pugui accedir amb un títol vàlid.



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dissabte 08/04/2017 10:13

I les de 2 zones també, a mi m'ha tocat de passar-hi algun cop perquè algun que altres cop cap de les 2 validadores que hi ha a l'abaixador de Cabrera de Mar/Vilassar de Mar funcionava i no hi ha cap mena de personal i hi ha una porta sempre oberta precisament per aquesta mena de situacions que les validadores molt sovint no funcionen...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”