Pàgina 2 de 2

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Dissabte 29/07/2017 13:27
Autor: ortegote
asegurpe ha escrit:Jo, com a veí de Sant Vicenç de Castellet, el que encara no entenc és que no indiquin com a enllaç a aquesta població entre la R5 (FGC) i la R4 (Renfe), quan a Sant Cugat (Renfe) i Valloperes (FGC), on la distancia real que les separa és més gran, si ho indiquen.

A més:
- L'estació de Sant Vicenç - Castellgalí (FGC), està al marge dret del riu, i no pas a l'esquerra.
- Les estacions a Manresa de FGC estarien a la dreta i no pas a l'esquerra de la de Renfe.

Imatge
Cosas de los "Famosos" Tecnicos que estudian mucho para hacer estas cosas, la verdad es que a no ser que sea por "Intereses Comerciales" de alguna de las dos o las dos empresas ferroviarias, no se entiende.

Es el tema de nunca acabar, estaciones con enlace pero con nombres distintos que en algunos casos confunden a la gente.
Saludos y buena apreciación.

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Dissabte 29/07/2017 14:08
Autor: Renfe445
Me hace gracia cómo Google escribe "CastellGalí". Al menos pone un guion en lugar del símbolo de valor absoluto. :)

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Dissabte 29/07/2017 15:29
Autor: Renfe451
Els plànols fan la funció principal i bàsica, orientar als viatgers, si l'ATM fa tot el contrari, malament anem...

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Diumenge 07/01/2018 19:35
Autor: Aeduh
Perquè existeix la línia S9?
http://www.fgc.cat/cat/llobregat-anoia.asp?linia=S9
Què és el que fa la S9 que no pugui fer la S3 parant una estació més enllà, a Quatre Camins i no Can Ros?
Sembla redundant

Edit: Gracies per posar la pregunta en el fil adequat

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Diumenge 07/01/2018 19:52
Autor: Carlos González
Jo agafo molt els FGC, i et dic jo, que tampóc ho entenc..... Els trens de la S3 podria ser absorbida per els trens de S9.

Però potser té que veure cosa d'horaris vall i freqüències.
La S4 és dos parades més després de Martorell Enllaç hi ha existit abans de la S9. En realitat, S9 es el que uns quants S33 arribaven a Quatre Camins si no m'equivoco.

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Diumenge 07/01/2018 22:07
Autor: Renfe445
El servicio S9 efectivamente eran los S33 que terminaban en Quatre Camins.

No entiendo por qué ponen servicios con nomenclatura propia para sólo pocos trenes al día que son refuerzos.

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Diumenge 07/01/2018 22:09
Autor: Carlos González
Porque lo hizo así nuestro govern..... :)

En otras palabras: Ni p*** idea

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Diumenge 07/01/2018 22:41
Autor: davroca5
La idea era simplificar-ho tot al màxim, de manera que tots els serveis tinguessin una destinació fixa i un nom de línia assignat. Però si que és cert que de tant simplificar ara sobretot els mapes s'han complicat força.

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Diumenge 07/01/2018 22:46
Autor: Aeduh
A mi me mola que ahora haya nombres 5 6 7 3 4 8 9 en vez cosas complicadas con 33 y 55, está más claro. Lo que sí que parece que sobra es la S3/S9, una de las dos out, u o bien hasta Piera como decia Carlos pero habria que ver la demanda.

Re: Redistribució de línies a FGC

Publicat: Diumenge 07/01/2018 23:41
Autor: Carlos González
Aeduh ha escrit:A mi me mola que ahora haya nombres 5 6 7 3 4 8 9 en vez cosas complicadas con 33 y 55, está más claro. Lo que sí que parece que sobra es la S3/S9, una de las dos out, u o bien hasta Piera como decia Carlos pero habria que ver la demanda.
Exactament, ni me'n recordava que el vaig escriu-re, també he dit alguna vegada és que els S4 i S3 si arriba a Piera (potser per Sant Esteve Sesrovires) haurien de fer menys parades per el tram comú de Martorell-BCN, i els Rodalies d'allà encara menys parades

Agafeu la idea la resta????