Tanquen el Tramvia Blau indefinidament

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Re: Tanquen el Tramvia Blau indefinidament

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 18/01/2018 15:26

Ja se que molts de vosaltres direu que es una tradició i no es pot tocar, pro dic jo:

Posats a que cal construir una infraestructura prácticament nova, no es podria fer a un altre lloc ???, per exemple a les platges, o de Colom a Barceloneta, o dins el Parc de la Ciutadella, etc. amb unt traçat una mica mes llarg, dotant a las terminals de bucles, i aprofitant per recuperar el 58, 870, 1631 degudament remotoritzats, la jardinera i el 525 que ara estan criant pols al Triangle, i reformant el 2 i 129 així com la resta de la sèrie 5-10 del blau perquè puguin circular d'acord amb la normativa vigent.

Al ser en un lloc molt mes cèntric, i tractar-se de un transport turístic recaudaria molt mes, i amb aquets ingressos es podria anar recuperant poc a poc tot el material antic.

Que en penseu ????
foronda 141 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 18/01/2018 16:38, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 18/01/2018 16:20

PROPOSTA: Ja que s'ha de fer tota la infraestructura nova, poso sobre la taula una opció interessant:

Per què TMB no aprofita i compra nous petits tramvies per substituïr el bus 196?? :?: Com el Tram, però d'un sol vagó i de color blau. Aquest seria integrat i circularia tots els dies de l'any. Els vells cotxes es mantindrien com a servei turístic amb mateix servei que ara. Què us sembla?? :D


Salvem l'Estació de França!

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dijous 18/01/2018 16:36

Demasiado caro para poco rendimiento.
La propuesta de hacerlo en otro sitio es complicado el tranvia blau es tradición y su sitio es donde esta, luego si que se podria estudiar un tranvia de playas que fuese de Colon a la vila olimpica y aqui si poner los vehiculos restaurados por ejemplo los fines de semana con tranvias nuevos mas cortos que los actuales para funcionar toda la semana en estocolmo lo han hecho asi, de una linea que iban a cerrar una asociación se quedo la infraestructura y con tranvias antiguos hacia el servicio hoy es una linea moderna incluida en el sistema de transporte de la ciudad y eso si se siguen sacando los antiguos tranvias, todo un exito



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 18/01/2018 19:28

¿Y por qué no alargarlo otra vez a Vallvidrera?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/01/2018 22:11




Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 18/01/2018 22:55

Renfe445 ha escrit:¿Y por qué no alargarlo otra vez a Vallvidrera?
Tampoc ens passem :) No seria pas rentable haver de fer de nou tot el tram fins a Vallvidrera (més llarg que l'actual), que a més, li faria la competència al Funicular (que l'han de renovar ja).

Mercedes Vidal ha dit que l'aturada tindrà un mínim de 2 anys. I ja sabem que quan diuen x anys, has de multiplicar per 2 o per 3 i creuar els dits. I espera que tanquin el tramvia, s'esperin a fer les obres, canviï el govern i el proper no vulgui fer aquestes obres.

Tot això és molt opac, i no s'entén quin problema hi ha amb que el tramvia continuï circulant fins que s'iniciïn les obres (si es que hi ha voluntat real de fer-les). En tot cas, caldrà anar a fer-li un comiat, espero que no definitiu però ens han enganyat tantes vegades que jo, personalment, ja no me'ls crec.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 19/01/2018 9:13

foronda 141 ha escrit:Ja se que molts de vosaltres direu que es una tradició i no es pot tocar, pro dic jo:

Posats a que cal construir una infraestructura prácticament nova, no es podria fer a un altre lloc ???, per exemple a les platges, o de Colom a Barceloneta, o dins el Parc de la Ciutadella, etc. amb unt traçat una mica mes llarg, dotant a las terminals de bucles, i aprofitant per recuperar el 58, 870, 1631 degudament remotoritzats, la jardinera i el 525 que ara estan criant pols al Triangle, i reformant el 2 i 129 així com la resta de la sèrie 5-10 del blau perquè puguin circular d'acord amb la normativa vigent.

Al ser en un lloc molt mes cèntric, i tractar-se de un transport turístic recaudaria molt mes, i amb aquets ingressos es podria anar recuperant poc a poc tot el material antic.

Que en penseu ????
"Horreur", és la meva opinió més directa sobre una tal hipòtesi.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 19/01/2018 9:26

Informació segons BETEVE
Aturada indefinida del Tramvia Blau
El transport tanca per un temps indefinit amb l’objectiu de modernitzar la infraestructura

L'històric Tramvia Blau, que circula per l'avinguda del Tibidabo, deixarà de funcionar a partir del febrer. El transport necessita una reforma a fons de vies i catenària i, fins i tot, un nou esquema de circulació. TMB no ha detallat el temps de l'aturada.

Segons Transports Metropolitans de Barcelona, la remodelació del tramvia -que data del 1901- es fa per causes tècniques i per garantir les condicions de seguretat del transport. Per aquesta raó, serà necessari substituir les catenàries i les vies, que daten dels anys 80, i replantejar-ne, també, la circulació per l'avinguda.

L'últim dia que circularà el tramvia serà el proper 28 de gener. Com a alternativa, els usuaris podran utilitzar la línia de bus 196 per traslladar-se des de la plaça de John F. Kennedy i fins a la plaça del Doctor Andreu.
Picabaralla a Twitter entre Bosch i Vidal pel tramvia

El president del Grup Municipal d'ERC, Alfred Bosch ha demanat explicacions a la regidora de Mobilitat, Mercedes Vidal per l'aturada del servei del Tramvia Blau. Bosch considera que es tracta d'una parada "indefinida", mentre que Vidal ha matitzat les paraules del líder d'ERC i ha respòs que l'aturada és "temporal".



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Divendres 19/01/2018 10:13

el problema es como suelen acontecer este tipo de paradas "temporales" que se eternizan en el tiempo



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Divendres 19/01/2018 10:18

A mi això me sona a tancament definitiu, per desgràcia. Ara només queda anar-hi, fer-hi moltes fotos, viure-ho una última vegada i *******-nos una vegada més en els polítics d'aquest país que no valoren el que tenim. Després plorarem.

Per cert, l'Ajuntament actual no està fent res diferent que no fessin els anteriors en matèries de transport, de moment. Més els val canviar una mica, perquè això és molt de vella política...


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Divendres 19/01/2018 10:22

es que en realidad a la hora de la verdad lo de la "nova" politica solo se queda en la fachada, la realidad es muy tozuda



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 19/01/2018 10:36

foronda 141 ha escrit:Ja se que molts de vosaltres direu que es una tradició i no es pot tocar, pro dic jo:

Posats a que cal construir una infraestructura prácticament nova, no es podria fer a un altre lloc ???, per exemple a les platges, o de Colom a Barceloneta, o dins el Parc de la Ciutadella, etc. amb unt traçat una mica mes llarg, dotant a las terminals de bucles, i aprofitant per recuperar el 58, 870, 1631 degudament remotoritzats, la jardinera i el 525 que ara estan criant pols al Triangle, i reformant el 2 i 129 així com la resta de la sèrie 5-10 del blau perquè puguin circular d'acord amb la normativa vigent.

Al ser en un lloc molt mes cèntric, i tractar-se de un transport turístic recaudaria molt mes, i amb aquets ingressos es podria anar recuperant poc a poc tot el material antic.

Que en penseu ????
Canviar la ubicació, No; cal mantenir el traçat històric.
Recuperar els tramvies guardats a Triangle i fer-los operatius, SÍ.
Sí finalment allarguem l'itinerari de la T4 fins Colom i el WTC, és podria preveure un itinerari turístic pel TRAM, des de Glòries o Diagonal Mar fins Colom amb vehícles antics, am part del servei normal amb els Alstom. Salut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 19/01/2018 11:36

Ara no puc recuperar el tweet, però la Mercedes Vidal va assegurar que no quedarien els tramvies tancats, sinó que serien visitables dins del programa TMB-Educa.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/01/2018 13:28

Si no pots recuperar la piulada, vol dir que l'han esborrat? Si és així, ja sabran per què... (Tot i que molts d'aquests "artistes" no semblen conèixer l'existència de recursos tan sofisticats com captures de pantalla, archive.org e tutti quanti.)

No em digueu malpensat: directament, ho sóc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 19/01/2018 14:34

Ah, no, no! És que era a la feina i no em podia entretenir gaire!

Aquí el teniu:



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dilluns 22/01/2018 6:38

Per sí us pot interessar
http://www.salvemeltramviablau.cat/



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 22/01/2018 8:57

Es podria dir:

"A partir de l'1 de febrer, tanca indefinidament per tasques de manteniment."

o bé, com han fet:

"A partir de l'1 de febrer, el govern Colau el tanca indefinidament per falta de manteniment."

La página web té el logo d'ERC a baix de tot, així que l'objectivitat del seu missatge queda a criteri de cadascú...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dilluns 22/01/2018 10:07

La cosa esta en la nocturnidad y alevosia del cierre, porque se hace sin tener nada concretado ni que, ni como, ni cuando y yo digo el tranvia podia seguir funcionando perfectamente como hasta ahora mientras hacen todo el papeleo burocratico y cerrarlo el tiempo indespensable para hacer las obras, lo que hace sospechar de que el cierre pueda llegar a ser indefinido porque puede haber muchos obstaculos politico/presupuestarios que solventar.
No me creo que el tranvia este ahora mismo en condiciones tan precarias como dicen de la noche a la mañana



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 22/01/2018 11:29

No, si el cierre parece que indefinido va a ser, en el sentido de que todo apunta a ello (no ha trascendido un plazo ni siquiera aproximado, aunque no estoy diciendo que no lo haya)... El temor es que sea definitivo (o muy prolongado, muchos años, que es casi lo mismo que definitivo)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/01/2018 22:37

http://www.fcaf.cat/portal/comunicat-de ... mvia-blau/

COMUNICAT DE LA FCAF SOBRE LA REFORMA DEL TRAMVIA BLAU

Davant la quantitat de notícies que estan circulant aquests dies sobre la posada al dia del Tramvia Blau, no podem més que alegrar-nos de la iniciativa.
Com que aquesta notícia ha estat donada sense especificar terminis, caldria que, com més aviat millor, les institucions implicades en el projecte definissin i donessin a conèixer l’abast real de l’obra, el seu pressupost, qui l’assumirà i finalment el pla d’obres amb especificació de dates. Amb la finalitat d’evitar tota mena d’especulacions sobre el què i com afectarà tot plegat a aquest patrimoni.
D’aquesta manera, a més d’informar per tal de fer coneixedors de l’abast del projecte a la molta gent interessada, també s’agafa el compromís temporal de la seva execució.
El Tramvia Blau ha esdevingut un objecte cabdal del patrimoni històric ferroviari de Barcelona. Un patrimoni centenari que presta servei i que compleix amb la missió per la qual fou construït. Aquest patrimoni és un bé preuat que cal preservar i tenir tota la cura possible del seu funcionament.
Com a entitat molt sensible al tractament del nostre patrimoni ferroviari estarem amatents a les notícies que esperem que es donaran sobre el Tramvia Blau.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”