Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Entrada Autor: sortrens » Dijous 24/07/2008 3:01

Denisuko ha escrit:Des d' ahir que han començat a canviar els termometres de la L3 actualitzant-los amb el nou final Trinitat Nova i amb el nou logo de FGC, evidentment com esta a Liceu: amb les enganxines.
I quan començaran a canviar els termòmetres de dins dels trens? Evidentment posant una enganxina tapant el nou traçat fins l'inaguracio


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 24/07/2008 3:04

sortrens ha escrit:
Denisuko ha escrit:Des d' ahir que han començat a canviar els termometres de la L3 actualitzant-los amb el nou final Trinitat Nova i amb el nou logo de FGC, evidentment com esta a Liceu: amb les enganxines.
I quan començaran a canviar els termòmetres de dins dels trens? Evidentment posant una enganxina tapant el nou traçat fins l'inaguracio
Paciència, pensa que el dia en el que s'inauguri el nou tram, els polítics ho han de veure tot bé, ho sigui que ho veuràs ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 01/08/2008 0:24

Hola a tothom!!!

Us volia dir què des de fa dies que a quasi totes (o totes) les estaciones ja tenen els termòmetres actualizats fins a Trinitat Nova amb les enganxines. En alguna estació he vist que l' enganxina estava treta i es veia el final a Trinitat Nova.

Si que s' estàn donant pressa, inaguració inminent del perllongament?

Salutacions!!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Divendres 01/08/2008 9:16

Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/08/2008 12:02

Peter ha escrit:Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
Saber-ho, no ho sé, però suposo que amb dues estacions addicionals, faran amb dos trens més, i no hauria de costar gaire agafar-los del parc mòbil existent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 01/08/2008 21:30

pokeroms ha escrit:Si que s' estàn donant pressa, inaguració inminent del perllongament?
Probablement per a la Mercè, però tampoc és segur. La data final sempre la posen els polítics, però per part de Metro l'esquema organitzatiu ja està preparat per a la posada en servei.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 03/08/2008 21:04

Fa temps que no agafo el tram final de la L3. Creieu que augmentarà molt el nombre de passatgers a la L3, L4 i L11 amb aquesta prolongació?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/08/2008 23:03

437.001 ha escrit:Fa temps que no agafo el tram final de la L3. Creieu que augmentarà molt el nombre de passatgers a la L3, L4 i L11 amb aquesta prolongació?
Crec que sí, perquè, a més de cobrir un barri densament poblat, hi haurà una considerable afluència de passatgers procedents de la R3 i R4 (Torre Baró), que tindran un accés més directe a la Vall d'Hebron i el Campus de Llars Mundet, per exemple.

D'altra banda, quan finalment s'inauguri el perllongament de la L5 fins a Vall d'Hebron, molta gent deixarà de baixar a Vallcarca per agafar els autobusos que pugen al Coll (28 i 92) i s'hi arribaran per Vall d'Hebron o per Horta, diversificant així el flux de passatgers.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 17/08/2008 20:57


I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?



Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Guinardo91
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Guinardo91 » Dilluns 18/08/2008 5:35

Hola

Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 18/08/2008 6:31

Guinardo91 ha escrit:Hola

Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Axo n s 1 mbl i x tnt, n ncsits stlviar praules xk t cobrin -, axi k 6plau, scriu cm la gnt nrmal.


Ah, i no hi haurà estació de Virrei Amat a la L4. Es va descartar fa ja un parell d'anys.



TRADUCCIÓ: Això no és un mòbil i per tant, no necessites estalviar paraules perquè et cobrin menys, així que sisplau, escriu com la gent normal.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 18/08/2008 12:04

Guigui ha escrit:
Peter ha escrit:Se sap si tenen suficients trens per poder mantenir la freqüència a la L3 amb la nova ampliació o reuduiran l'interval de pas?
Saber-ho, no ho sé, però suposo que amb dues estacions addicionals, faran amb dos trens més, i no hauria de costar gaire agafar-los del parc mòbil existent.
Segons tinc entés, han fet una nova comanda de trens 5000 i arrivaran 6 trens més amb motiu de la prolongació. I el número de trens actualment que circulen en hora punta es de 25 trens fins les 12 del migdia; amb la prolongació arribaran a 28


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/08/2008 12:06

Guinardo91 ha escrit:Hola

Pues ja tin ganes de k inagurin akest trasats amb la L4 podre anar desde Guinardo fins a Trinitat i agafar la 3 x anar a Vall hebron sense tenir k agafar 2 autobusos i bueno cuan obrin el nou tram de la L5 ( k x cert em sembla k el tunel de maniobres de Horta no te final(continua la via), i x cert 1 pregunta quan faran la futura estacio de Virrei Amat de la L4?
hu van anunciar en el 2003 i van dir k akest any sinaguraba i jo no he vist ree :s
Hola, benvingut al fòrum!

Efectivament, les normes del fòrum estableixen que no es pot fer servir llenguatge SMS, així que demano que no facis servir-lo en propers missatges.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 18/08/2008 17:15

sortrens ha escrit:
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?

Això és el que deien, que Pg. de Gràcia L2 i L4 quedaria connectat amb Catalunya, però també han aparegut notícies de que volen fer un passadís decent entre Gran Via (L2, L4) i Aragó (L3, Renfomentadif) que substitueixi l'actual cufurna quilomètrica, a més d'habilitar un accés a la L4 a l'alçada de Diputació, cosa que escurçaria a la meitat el trajecte des de la L3.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 19/08/2008 2:45

Guigui ha escrit:
sortrens ha escrit:
I el famós nou Super intercanviador de Catalunya? Que faran una nova estació de la L2 que es digui Catalunya o bé conectaran Passeig de Gracia de L2 amb Catalunya através de un nou passadís?

Això és el que deien, que Pg. de Gràcia L2 i L4 quedaria connectat amb Catalunya, però també han aparegut notícies de que volen fer un passadís decent entre Gran Via (L2, L4) i Aragó (L3, Renfomentadif) que substitueixi l'actual cufurna quilomètrica, a més d'habilitar un accés a la L4 a l'alçada de Diputació, cosa que escurçaria a la meitat el trajecte des de la L3.
La veritat estaria bé que obrissin una boca a Pg. Gràcia + Diputació, la cosa s´escurçaria bastant... almenys per anar de la L3 a la L4. I de fet, fins i tot per anar a la L2 seria una mica més entretingut. Aquell passadís dóna ganes d´adormir-se caminant, d´avorrit que és...

M´agrada la paraula "cufurna". :D :D :D :)
Quin és el seu significat exacte (tot i que més o menys me´l puc imaginar :D ?).



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 19/08/2008 10:02

M´agrada la paraula "cufurna".
Quin és el seu significat exacte (tot i que més o menys me´l puc imaginar ?).
Potser es refereix a la paraula encofurnat, la definició segons el diccionari normatiu de l'IEC :

encofurnat -ada

adj. [LC] Que és fosc, estret i no té ventilació. Un dormitori encofurnat.

cofurna

f. [LC] Casa o habitació petita, pobra, fosca. Viure en una cofurna.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 19/08/2008 10:54

Sobre L-3:
Segurament, la frqüéncia es reduirà.
Actual: 30 trens (18-3000/6-2000/6-5000) dels quals 25 corren a hora punta, resta 1 3000 que està a Lleida, un altre 3000 que estarà a la cotxera ja reformat pero no montat (seients, barres, termometres) i aprox. 2 mesos si no donen problemes a la part del motor.
1- Tren en Revisió, són 2 dies, però sempre n'hi ha 1.
1 o 2 de Reserva.

Si surten a correr els de Reserva són 27 trens Màxim.

Per mantenir temps cal portar més trens, suposo que algun 9000, 5000 o 2100 es deixarà veure.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 19/08/2008 13:50

Miquel ha escrit:Per mantenir temps cal portar més trens, suposo que algun 9000, 5000 o 2100 es deixarà veure.
Si realment acaben posant 2100 i 9000 a la L3, cosa que no crec, aquesta línia serà l'autèntic zoo ferroviari de TMB. :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 20/08/2008 19:43

Un vídeo sobre com van acabant les obres:

http://www.diaridebarcelona.cat/diari-d ... erca=false



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/08/2008 20:10

Vaja, 2 mesos? no habien dit per la Merçé?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”