Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Nyap sobre nyap

Entrada Autor: Guigui » Divendres 30/04/2010 23:32

sergi ha escrit:Pues precisamente,dicha prolongación está prevista en el avance del PDI 2009-2018 que presentó el otro día la ATM.(Otra cosa es la credibilidad que se quiera dar a la ATM,pero prevista está).
Una indicació del valor que pugui tenir aquest PDI 2009-2018 (curiós que en publiquin un en any electoral que se solapa en dos anys amb l'anterior, encara vigent) és quant s'ha fet de l'actual.
437.001 ha escrit:Això vol dir que... :D
¡¡¡NO HI HA UN DURO!!! ¡¡¡YUJU!!! :hola
Doncs que s'haguessin estalviat la giragonsa de l'L9 pel Prat i enlloc d'això hi haguessin pensat un perllongament amb cara i ulls de l'L1, i no el plat d'espagueti que acabarà sortint de tot plegat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dissabte 01/05/2010 18:19

437.001 ha escrit:Oh-oh... :|
Hum. :roll:
L1 Fondo-Lloreda St.Crist... :o :)
...i L1 Lloreda St.Crist-Badalona Centre
Els noms que utilitzen al PDI 2009-2018 (i crec que també a l'última actualització del 2001-2010) és Sant Crist i per l'altra banda Montigalà | Lloreda XDD


El que trobo dolç a tu t'amargue.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 01/05/2010 19:22

sergi ha escrit:"Tampoc aconsegueixo entendre què tenen -o què els falta- al cervell, per seguir sense incloure la L3 Trinitat Nova-Trinitat Vella a cap pla de futur"

Pues precisamente,dicha prolongación está prevista en el avance del PDI 2009-2018 que presentó el otro día la ATM.(Otra cosa es la credibilidad que se quiera dar a la ATM,pero prevista está).
Seguro? En el periódico parecía que sí, pero luego miré Gencat y no la vi.
Espero que necesite gafas. :P



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 01/05/2010 23:44




437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 02/05/2010 10:50

Gracias! :D :oops:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 14/06/2010 19:47

:o :o :o

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... o?id=20248

Manel Nadal presentarà demà el perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist

El secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, juntament amb l'alcalde de Badalona, Jordi Serra, presentarà demà, 15 de juny, l'estudi informatiu del perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist.
L'acte tindrà lloc, a les 11:00 hores, a la sala de premsa de l'edifici El Viver de l'Ajuntament de Badalona. (Pl. de l'Assemblea de Catalunya, 9-12. Badalona)

* 15-06-2010 11:00 | Edifici El Viver de l'Ajuntament de Badalona (pl. de l'Assemblea de Catalunya, 9-12) | Badalona (Barcelonès) | Barcelona

El secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, juntament amb l'alcalde de Badalona, Jordi Serra, presentarà l'estudi informatiu del perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist.



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dilluns 14/06/2010 21:07

S'acosten eleccions. :)



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 14/06/2010 22:48

A Badalona Centre ja es veu la M de TMB a l'ascensor. Ha estat com veure la llum al final de túnel XD

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/06/2010 10:55

El secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, juntament amb l'alcalde de Badalona, Jordi Serra, presentarà demà, 15 de juny, l'estudi informatiu del perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist.
Quan es dediquen a presentar estudis informatius, vol dir que no tenen gaire més a ensenyar. O sigui, ens venen a dir que la cosa va per llarg.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 15/06/2010 13:00

No vas mal encaminat, no :D

He estat allà mateix, i efectivament, han mostrat en diapositives el projecte. La presentació ha estat per part de l'alcalde de Badalona, en Jordi Serra, i ha estat explicat en Manel Nadal. Consisteix en allargar la línia des de Fondo amb les estacions de Montigalà Centre i Lloreda-Sant Crist, amb unes cotxeres enmig d'aquestes dues, per on es podria entrar i sortir per ambdós cantons (es va descartar un segon projecte de cotxera sota el parc, per la quan s'accedia només per Montigalà). La construcció d'aquestes estacions seria a cel obert, i per a la segona fase, per a fer arribar la línia fins a Badalona-Pompeu Fabra (sí, el nom ja és definitiu), amb tunel·ladora. La nova estació, que s'inaugurarà aquest estiu, ja té preparat l'enllaç amb la L1. Des d'avui, hi ha un mes de temps per tal de fer al·legacions al projecte, i de dos mesos per a les administracions.

Al torn de preguntes han respost que descarten la perllongació de la L2 cap a Can Canyadó, donats els problemes que tindrien amb restes romanes, més concentrades en aquella zona, tot i que per a fer l'estació del centre no s'esperaven trobar-ne tantes, al ser la zona apartada de l'antiga Bètulo romana. Sobre el temps que el termini d'execució del projecte de les noves estacions, han respost que entre el període d'al·legacions, els estudis medi-ambientals i la licitació de les obres poden tardar 2 anys i mig, i per a la construcció en sí, el mateix, per tant, mínim de 5 anys :?

De moment, no han penjat el dossier informatiu, així que l'escanejo i el penjo aquí en primícia ;)
Fitxers adjunts
1.pdf
(1.72 MiB) S’ha baixat 303 vegades
2.pdf
(1.58 MiB) S’ha baixat 255 vegades
3.pdf
(1.6 MiB) S’ha baixat 256 vegades
4.pdf
(1.56 MiB) S’ha baixat 256 vegades
IMG_4553.jpg
IMG_4553.jpg (74.55 KiB) Visualitzat 7030 cops
IMG_4565.jpg
IMG_4565.jpg (60.98 KiB) Visualitzat 7029 cops



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 15/06/2010 13:26

i no s'havia de perllongar la L1 fins a Badalona Centre ? :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/06/2010 13:42

És aquesta:
metring ha escrit:La construcció d'aquestes estacions seria a cel obert, i per a la segona fase, per a fer arribar la línia fins a Badalona-Pompeu Fabra (sí, el nom ja és definitiu), amb tunel·ladora.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 15/06/2010 22:00

Oblidava comentar que a la pregunta d'un periodista sobre problemes que han fet endarrerir la inauguració de l'estació de Badalona-Pompeu Fabra, han respost que la via no estava prou plana, hi havien pendents, fent comprovacions amb trens d'obres, i es van haver de tornar a posar.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 15/06/2010 22:39

Segons els documents en informació pública, TMB té la previsió d'operar la L1 des de Badalona fins al Prat amb 44 trens, 10 més que ara.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 16/06/2010 12:36

Hola,

Sobre la L1 a Badalona:
http://www.elperiodico.es/es/noticias/b ... 7192.shtml

Volvemos nuevamente a ampliar de dos en dos estacioncitas para hincharnos de hacer fotos y de cortar cintas de inauguración.

Por cierto, cada vez que se amplía un ínfimo poquito de nada... ¿hay que poner cocheras inmensas y talleres en cada una de las estaciones hacia donde se amplía?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 16/06/2010 12:41

Hombre, en otros casos no diré que no, pero en este las cocheras son muy necesarias: en Santa Eulàlia, no dan abasto, y menos para el futuro incremento del parque móvil, con Sagrera tampoco, y en Torras i Bages, tres cuartos de lo mismo.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 16/06/2010 12:48

Hola,

No, si yo no digo que no hagan falta más ni que se dejen los trenes estacionados por la noche en las vías o estaciones (aunque sería práctico que al día siguiente estuviesen allí), sino que si cada dos estacioncitas de nada que se amplíe la red ¿hay que construir unas nuevas cocheras?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 16/06/2010 12:58

metring ha escrit:Hombre, en otros casos no diré que no, pero en este las cocheras son muy necesarias: en Santa Eulàlia, no dan abasto, y menos para el futuro incremento del parque móvil, con Sagrera tampoco, y en Torras i Bages, tres cuartos de lo mismo.
Si les fan tindran les Cotxeres d'Hospital de Bellvitge (Algú sap con van), Santa Eulàlia, Sagrera, Torres i Bages (Dipòsit), aquestes i el dipòsit de final de línia.

La L1 passarà de falta d'espai a espai lliure com si rés. :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 16/06/2010 13:50

No comptis amb els tallers de Sagrera, que són més aviat testimonials.

En quant a capacitat: a Hospital de Bellvitge hi caben 17 trens (apurant, 18); a Santa Eulàlia, 5 (apurant, 6); a Torres i Bages, 3; i a la cua de maniobres de Lloreda o de Badalona Centre, uns altres 3. Així doncs, fins als 42 trens actius que es pretenen, falta lloc per a 14 trens.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 16/06/2010 13:58

victorcasta ha escrit:Així doncs, fins als 42 trens actius que es pretenen, falta lloc per a 14 trens.
Doncs els 14 trens que hi cabràn a les futures cotxeres de Lloreda|Sant Crist, no? ;)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”