Dubtes de tots sobre la xarxa ferroviària a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Dubtes de tots sobre la xarxa ferroviària a Barcelona

Entrada Autor: Aeduh » Divendres 05/04/2019 10:52

Hola, dintre de poc molt possiblement faré una entrevista al director de manteniment i projectes de TMB, del mateix estil que la que vaig fer al director d'infraestructures de FGC fa poc temps i vaig resumir aquí.

Us invito a tots vosaltres a escriure els vostres propis dubtes sobre l'infraestructura del Metro, i possiblement els preguntaré jo també.
Personalment, entre altres coses, preguntaré sobre les estacions d'Ernest Lluc, Virrei Amat L4, L3 Travessera, UIC a la L1, automatitzacions a les linies, el problema de Can Ruti, la dolenta ampliació a Sant Feliu L3, sobre els dos projectes que vaig posar al forum de propostes ferroviaries de fusionar la L3 L4 i L2 L5, sobre els nous serveis parcials a la L1, i més temes que tinc apuntats peò no tinc a mà ara mateix.

Més tard, possiblement fagi una altra entrevista a un càrrec de ADIF/Rodalies, però està per confirmar.
Aeduh l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 05/04/2019 11:05, en total s’ha editat 1 vegada.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 05/04/2019 10:56

Aeduh ha escrit:Hola, dintre de poc molt possiblement faré una entrevista al director de manteniment i projectes de TMB, del mateix estil que la que vaig fer al director d'infraestructures de FGC fa poc temps i vaig resumir aquí.

Us invito a tots vosaltres a escriure els vostres propis dubtes sobre l'infraestructura del Metro, i possiblement els preguntaré jo també.
Personalment, entre altres coses, preguntaré sobre les estacions d'Ernest Lluc, Virrei Amat L4, L3 Travessera, UIC al a L1, automatitzacions a les linies, el problema de Can Ruti, la dolenta ampliació a Sant Feliu L3, sobre els dos projectes que vaig posar al forum de propostes ferroviaries de fusionar la L3 L4 i L2 L5, sobre els serveis parcials a la L1, i més temes que tinc apuntats peò no tinc a mà ara mateix.

Més tard, possiblement fagi una altra entrevista a un càrrec de ADIF/Rodalies, però està per confirmar.
Moltíssimes gràcies per la teva proposta! :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 05/04/2019 14:06

Lo que me pregunto es por qué los parciales tienen que ser a partir de Sagrera, cuando en Fabra i Puig se sube mucha gente también!

¿Por qué Sagrera a Pl. Sants cuando Torras i Bages a Mercat Nou se ve más fácil?



França451
N9
N9
Entrades: 2237
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 05/04/2019 14:39

Renfe445 ha escrit:Lo que me pregunto es por qué los parciales tienen que ser a partir de Sagrera, cuando en Fabra i Puig se sube mucha gente también!

¿Por qué Sagrera a Pl. Sants cuando Torras i Bages a Mercat Nou se ve más fácil?
Entens que per la línia aquesta, redona, qu'en el fil de la Línia 9 es esmanava.

Edu, Jo sí tinc una propuesta que tu pucs demanar. De fet, els usuarios del foro de la zona, m'agraïrant-ho. Demana, si us plau, qué s'ha de fer amb els andenes de l'estaciò Virrei Amat de la línia 5. Et recordo que fa unos anys es preparó aquesta estaciò per accés PMR, però no es pugui finalitzar perque els andenes estavan en corba, y no es savia resordre el problema. Puc demanar-hi sobre aquest tema i qué tens pensat per fer l'estaciò totalment adaptada a PMR?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Divendres 05/04/2019 15:26

Posa tots els dubtes que vulguis, tu i la resta, ara per ara crec que inclos em sobra temps d'entrevista... ;)


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Divendres 05/04/2019 15:50

Aeduh ha escrit:Hola, dintre de poc molt possiblement faré una entrevista al director de manteniment i projectes de TMB, del mateix estil que la que vaig fer al director d'infraestructures de FGC fa poc temps i vaig resumir aquí.

Us invito a tots vosaltres a escriure els vostres propis dubtes sobre l'infraestructura del Metro, i possiblement els preguntaré jo també.
Personalment, entre altres coses, preguntaré sobre les estacions d'Ernest Lluc, Virrei Amat L4, L3 Travessera, UIC a la L1, automatitzacions a les linies, el problema de Can Ruti, la dolenta ampliació a Sant Feliu L3, sobre els dos projectes que vaig posar al forum de propostes ferroviaries de fusionar la L3 L4 i L2 L5, sobre els nous serveis parcials a la L1, i més temes que tinc apuntats peò no tinc a mà ara mateix.

Més tard, possiblement fagi una altra entrevista a un càrrec de ADIF/Rodalies, però està per confirmar.
L2 a Parc Logístic i perquè estacions com Pratenc, Prat de la Riba, Muntanya, La Ribera i Aeroport T. de Càrrega no tenen data d'inauguració prevista



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 05/04/2019 16:46

Aeduh ha escrit:Hola, dintre de poc molt possiblement faré una entrevista al director de manteniment i projectes de TMB, del mateix estil que la que vaig fer al director d'infraestructures de FGC fa poc temps i vaig resumir aquí.

Us invito a tots vosaltres a escriure els vostres propis dubtes sobre l'infraestructura del Metro, i possiblement els preguntaré jo també.
Personalment, entre altres coses, preguntaré sobre les estacions d'Ernest Lluc, Virrei Amat L4, L3 Travessera, UIC a la L1, automatitzacions a les linies, el problema de Can Ruti, la dolenta ampliació a Sant Feliu L3, sobre els dos projectes que vaig posar al forum de propostes ferroviaries de fusionar la L3 L4 i L2 L5, sobre els nous serveis parcials a la L1, i més temes que tinc apuntats peò no tinc a mà ara mateix.

Més tard, possiblement fagi una altra entrevista a un càrrec de ADIF/Rodalies, però està per confirmar.
Jo li preguntaría al director d'infraestructures de FGC per quant arribara el ferrocarril a Berga i als pirineus de Lleida.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Divendres 05/04/2019 18:05

Hola! No vull "aixafar" algunes de les preguntes que s'han dit per aquí, però crec que s'ha de tenir en compte que moltes de les coses que comenteu són competència de la Generalitat i TMB no te res a fer.

En obres com la línia 10 Sud, que l'obertura d'estacions com Ciutat de la Justícia i Zona Franca és molt propera, sí que estaria bé preguntar, però en altres com L2 cap a Zona Franca... dubto que sàpigui res.

Dit això, també m'hi sumo:
- Quan arribaran els 12 nous trens? En quin estat es troben? Quan començaran a circular/fer proves?
- Això dels serveis parcials per a reforçar els trams centrals de línies com l'L1, com es farà exactament? Quin percentatge de trens farà el servei central? Quin grau de repercussió tindrà als extrems de les línies?
- Tenen previst ampliar freqüències els dissabtes, diumenges i festius a la tarda? Els metros van molt plens.
- Quan tindrem totes les validadores preparades per la T-Mobilitat? En breu se n'instal·laran 28 més, però a Metro n'hi ha moltes. Què passarà amb els torniquets? Es substituiran tots per portes PAR?
- Potser s'enfada (esperem que no hahahha) però pots preguntar-li sobre el tema de l'amiant, en quin punt està afectant al manteniment dels trens de sèries antigues. Una avaria greu provocaria retirar-los totalment del servei per no haver de treballar amb aquest material?
- Hi ha sobre la taula algun projecte de millora de la informació de cara l'usuari? Els trens de línies convencionals no poden reproduir missatges a distància en cas d'incidència, ho ha de fer el conductor i en cas d'incidència a altres línies gairebé mai s'informa a l'usuari.
- Si pots, demana-li més informació sobre els talls d'estiu. A veure si ens pot confirmar el tall (o els talls!) de la línia 2: d'Universitat a Sagrada Família i de Paral·lel a Universitat (again haha).
- I per acabar, i és una tonteria, però quan es podrà pagar amb Contactless al metro? Totes les distribuïdores automàtiques que he vist tenen un mòdul de Contactless però està deshabilitat.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”