Afectacions al servei de rodalia pel temporal Gloria

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4007
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Afectacions al servei de rodalia pel temporal Gloria

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 10/12/2020 2:12

Això havia pensat també, però cal dir que això va ser una obra d’emergència.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 432
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dijous 10/12/2020 11:46

Renfe445 ha escrit:
Dijous 10/12/2020 2:12
Això havia pensat també, però cal dir que això va ser una obra d’emergència.
Sí, però van haver de redactar el projecte constructiu de nou. No costava gens que el projecte constructiu digués que l'amplada havia de ser de via doble.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23395
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 10/12/2020 12:42

Renfe445 ha escrit:
Dijous 10/12/2020 2:12
Això havia pensat també, però cal dir que això va ser una obra d’emergència.
I si no arriba a ser d'emergència, vol dir estaria fent la competència a la L9 pel que fa a la data d'acabament?

Al departament d'enginyeria i planificació, no li costa gaire més temps determinar què cal per fer un pont amb via doble que refer un pont en via única (que ha resultat ser una construcció de nou). Per tant, l'autoritat "competent" no ha fet més que un "ara no toca".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4007
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 10/12/2020 15:27

Guigui ha escrit:
Dijous 10/12/2020 12:42
Al departament d'enginyeria i planificació, no li costa gaire més temps determinar què cal per fer un pont amb via doble que refer un pont en via única (que ha resultat ser una construcció de nou). Per tant, l'autoritat "competent" no ha fet més que un "ara no toca".
És que ara no toca, ni tocarà. Si bé hauria sigut un avantatge deixar preparada la infrastructura, quin benefici hi haurà si resulta impossible ficar via doble en alguns trams entre Malgrat i Arenys.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1198
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 10/12/2020 18:50

Renfe445 ha escrit:
Dijous 10/12/2020 15:27
quin benefici hi haurà si resulta impossible ficar via doble en alguns trams entre Malgrat i Arenys.
Te aseguro que no es imposible poner una doble via hoy en dia, otra cosa es que quieran o que desde un principio quin maneja todo esto es un inutil, que en este pais vamos sobrado de lo ultimo, pero de poder se puede.



Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2528
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 11/12/2020 14:56

Només que hi hagués via doble de Blanes a Malgrat, els retards dels trens direcció Blanes/Maçanet/Girona/Portbou/Cervera no afectarien als trens en sentit contrari, cosa que no afectaria a tota la línia i, sobretot, a la malla de circulació pels túnels de Barcelona. Petits retards de fins a 5 minuts (el temps concedit a alguns trens entre Blanes i Malgrat) es podrien recuperar.

Si aquestes duplicacions parcials es fessin a més llocs de la línia on és fàcil i més necessari (bàsicament de Blanes a Calella) milloraria molt la fiabilitat i regularitat de la línia. A més de poder recuperar petits retards, que si la doble via fos més llarga els retards recuperables podrien ser més grans (de Calella a Blanes són uns quinze minuts).

Salut !!


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
Entrades: 2528
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 18/01/2021 13:31

Diari de Girona, 17 de gener de 2021 ha escrit: L'accidentat retorn de l'RG1
Des que es va reprendre el servei de la línia, el passat 4 de gener, ja s'han registrat diversos retards i incidències, i fins i tot hi ha alguns combois que no han pogut circular
[...]


Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”