https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... -genis-ll3
Territori i Sostenibilitat licita el projecte d'ampliació dels tallers i cotxeres de Sant Genís de l'L3
El Departament licita la redacció del projecte constructiu per adaptar la instal·lació a l’increment d’oferta previst
Es preveu que l’actuació suposi una inversió de 25 MEUR
El Departament té en licitació la redacció del projecte constructiu per a l’ampliació del taller de manteniment de trens i cotxeres de Sant Genís de la línia 3 del metro, a Barcelona. El document definirà tècnicament totes les actuacions necessàries per ampliar aquestes instal·lacions, situades al barri de la Vall d’Hebron, amb l’objectiu d’adaptar-les a l’increment d’oferta que s’ha produït en aquesta línia i al que està previst.
Els treballs de redacció del projecte constructiu es liciten per un import de 585.000 euros i un termini d’11 mesos. Aquesta actuació comportarà una inversió que s’ha estimat en 25 MEUR.
En concret, el projecte inclourà la construcció de dues noves vies paral·leles a les existents, de 200 metres de longitud; la formació d’una planta superior sobre les vies per a espais tècnics i per al personal.
Hora i data actual: Dijous 28/03/2024 23:31
Ampliació dels tallers i cotxeres de Sant Genís de l'L3
Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Ampliació dels tallers i cotxeres de Sant Genís de l'L3
Entrada Autor: metring » Dilluns 29/06/2020 10:13
Entrada Autor: Miquel » Dimecres 01/07/2020 20:45
Probablement no sigui una obra gaire complexa. Han d'agafar una part de la zona d'aparcament del carrer de Basses d'Horta i cobrir-lo. L'accés al túnel de les cotxeres ja existeix, ja que actualment hi ha la via d'accés de material en paral·lel al mur que separa la cotxera del carrer.
Una millora necessària, ja que les cotxeres sí que és cert que s'havien quedat petites, i gràcies dels dipòsits de Canyelles i Trinitat!
Una millora necessària, ja que les cotxeres sí que és cert que s'havien quedat petites, i gràcies dels dipòsits de Canyelles i Trinitat!
El metro de Barcelona amb motoristes!
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+01:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres