Perllongament d'FGC a Terrassa

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Entrada Autor: wefer » Divendres 10/07/2015 14:56

Adolescent barceloní ha escrit:Marçal, des de quan es poden embeure tuits al fòrum? No sabia que existia la funció.
Des d'avui. Nova etiqueta "Tweet" ;)
victorcasta ha escrit:
tituscat ha escrit:És farà algun tipus de trajecte intern de Terrassa o rodalies evitant Barcelona, tipus Sant Cugat-Terrassa?
No està previst.
En comptes de desballestar les 111 algunes les haguessin pogut convertir en trens de dos cotxes i posar-los a fer trajectes a Terrassa i Sabadell, tipus metro. evidentment, amb la col·laboració econòmica dels respectius ajuntaments.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 10/07/2015 15:22

Podeu veure l'article d'Amics del Bus a: http://magazin.amicsdelbus.com/20150710 ... de-juliol/
(també fotos)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 10/07/2015 16:24

wefer ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Marçal, des de quan es poden embeure tuits al fòrum? No sabia que existia la funció.
Des d'avui. Nova etiqueta "Tweet" ;)
victorcasta ha escrit:
tituscat ha escrit:És farà algun tipus de trajecte intern de Terrassa o rodalies evitant Barcelona, tipus Sant Cugat-Terrassa?
No està previst.
En comptes de desballestar les 111 algunes les haguessin pogut convertir en trens de dos cotxes i posar-los a fer trajectes a Terrassa i Sabadell, tipus metro. evidentment, amb la col·laboració econòmica dels respectius ajuntaments.
En la S1 podrías tener un parcial Terrassa-Rubí, ya que ahí hay una vía desviada. Una frecuencia de 6 minutos dentro de Terrassa ya sería lo suyo.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Divendres 10/07/2015 16:31

se sap el tema de zones , la gran pregunta es

si vas de rubi a terrassa per exemple a vallparadis cuantes zones seran ?



tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Divendres 10/07/2015 16:50

Hi ha alguna raó objectiva perquè no és faci una petita línia de rodalies a Terrassa o a Sabadell? Estem parlant de una població objectiu de 800000 persones.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 10/07/2015 16:54

joan89 ha escrit:se sap el tema de zones , la gran pregunta es

si vas de rubi a terrassa per exemple a vallparadis cuantes zones seran ?
Dues zones.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 10/07/2015 16:55

tituscat ha escrit:Hi ha alguna raó objectiva perquè no és faci una petita línia de rodalies a Terrassa o a Sabadell? Estem parlant de una població objectiu de 800000 persones.
El bus, els F.G.C. i la RENFE ja compleixen el seu objectiu, el cas de l'últim no queda ben clar. :twisted:



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 10/07/2015 16:57

tituscat ha escrit:Hi ha alguna raó objectiva perquè no és faci una petita línia de rodalies a Terrassa o a Sabadell? Estem parlant de una població objectiu de 800000 persones.
¿Que ya existe esa línea y se llama R4?


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 10/07/2015 17:20

tituscat ha escrit:Hi ha alguna raó objectiva perquè no és faci una petita línia de rodalies a Terrassa o a Sabadell? Estem parlant de una població objectiu de 800000 persones.
I quin sentit tendria escapçar-la de la resta de la xarxa?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 10/07/2015 18:57

Ara que ho penso... no hi ha cap manera per anar de Sabadell a Terrassa amb una zona? Són zones diferents però municipis limítrofs... Sarbus cobra dues zones ja que passa per no sé quina població (Sant Quirze crec) entremig.

Amb els FGC, diria que són dues zones també...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

tituscat
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: tituscat » Divendres 10/07/2015 18:59

Poder augmentar la capacitat de la línia entre Sant Cugat i Terrassa o de Sabadell a Sant Cugat. La demanda ho justifica, ni idea. Per això pregunto si és interessant.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Divendres 10/07/2015 23:03

Renfe445 ha escrit:
joan89 ha escrit:se sap el tema de zones , la gran pregunta es

si vas de rubi a terrassa per exemple a vallparadis cuantes zones seran ?
Dues zones.
No, amb una zona n'hi haurà prou, com ara que es cobra una zona per anar de Terrassa Rambla a Rubí tot estant Les Fonts enmig.
Adolescent barceloní ha escrit:Ara que ho penso... no hi ha cap manera per anar de Sabadell a Terrassa amb una zona? Són zones diferents però municipis limítrofs... Sarbus cobra dues zones ja que passa per no sé quina població (Sant Quirze crec) entremig.

Amb els FGC, diria que són dues zones també...
Amb La Vallesana també es permet anar amb títols de una zona, ja que són municipis limítrofs. Només passen per Sant Quirze les expedicions de la línia C2 i algunes de la C5 els caps de setmana i mes d'agost, però en totes es cobra una zona per no diferenciar. Evidentment també s'admet la V1.

Amb RENFE també es permeten títols de una zona entre Sabadell Sud i Terrassa.

Amb FGC no ja que es va per Sant Cugat.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 11/07/2015 12:48

A trenscat.cat també teniu un reportatge complet de l'acte d'avui i de les 3 noves estacions: :D

http://www.trenscat.com/metrovalles/cir ... 10_ct.html



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 11/07/2015 13:47

Trenscat ha escrit:A trenscat.cat també teniu un reportatge complet de l'acte d'avui i de les 3 noves estacions: :D

http://www.trenscat.com/metrovalles/cir ... 10_ct.html
Molt bon reportatge, sí senyor! :plas



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 11/07/2015 15:50

Trenscat ha escrit:A trenscat.cat també teniu un reportatge complet de l'acte d'avui i de les 3 noves estacions: :D

http://www.trenscat.com/metrovalles/cir ... 10_ct.html
Tenia curiositat per saber com era l'enllaç amb Rodalies. Sembla que bastant bo!


Salut!
#volemL9

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 12/07/2015 0:18

Em sobta que hagin construït una taquilla a l'accés a RENFE des del vestíbul d'FGC, quan els que ha fet GISA als vestíbuls secundaris d'Arc de Triomf i La Sagrera-Meridiana no tenen ús i només disposen d'un informador d'una empresa subcontractada per RENFE.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 12/07/2015 9:58

Con esta ampliación de la línea BCN - Terrassa de FGC sera una fuerte competencia a la R4 Norte de Renfe y además pienso que la estación de ADIF se le debería de cambiar de nombre por Terrassa Estación del Norte como la de FGC.

Se que es otro tema pero se sabe cuando van acabar las obras de la prolongación de la línea BCN - Sabadell de FGC.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 12/07/2015 11:26

trensmat ha escrit:Con esta ampliación de la línea BCN - Terrassa de FGC sera una fuerte competencia a la R4 Norte de Renfe y además pienso que la estación de ADIF se le debería de cambiar de nombre por Terrassa Estación del Norte como la de FGC.

Se que es otro tema pero se sabe cuando van acabar las obras de la prolongación de la línea BCN - Sabadell de FGC.
L'estació de FGC porta el complement d'Estació del Nord per identificar-la entre les diferents parades de FGC al municipi (i perquè és com es coneix a l'estació de Renfe). No crec que l'estació d'ADIF hagi de canviar el nom, ja que si bé no és l'única al municipi, l'altra estació (Terrassa Est) ja porta un nom per diferenciar-la en la ubicació.


Salutacions,

Oriol

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 12/07/2015 18:55

oriolp13 ha escrit:L'estació de FGC porta el complement d'Estació del Nord per identificar-la entre les diferents parades de FGC al municipi (i perquè és com es coneix a l'estació de Renfe). No crec que l'estació d'ADIF hagi de canviar el nom, ja que si bé no és l'única al municipi, l'altra estació (Terrassa Est) ja porta un nom per diferenciar-la en la ubicació.
Discrepo. Precisament perquè Renfe té dues estacions a Terrassa cal afegir el Estació del Nord per distinguir-la de Terrassa Est, i tenir el mateix nom que el de FGC. Fins a finals dels 90 l'estació d'FGC també es deia Terrassa a seques, es va canviar i no passa res...



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 12/07/2015 22:28

oriolp13 ha escrit:
trensmat ha escrit:Con esta ampliación de la línea BCN - Terrassa de FGC sera una fuerte competencia a la R4 Norte de Renfe y además pienso que la estación de ADIF se le debería de cambiar de nombre por Terrassa Estación del Norte como la de FGC.

Se que es otro tema pero se sabe cuando van acabar las obras de la prolongación de la línea BCN - Sabadell de FGC.
L'estació de FGC porta el complement d'Estació del Nord per identificar-la entre les diferents parades de FGC al municipi (i perquè és com es coneix a l'estació de Renfe). No crec que l'estació d'ADIF hagi de canviar el nom, ja que si bé no és l'única al municipi, l'altra estació (Terrassa Est) ja porta un nom per diferenciar-la en la ubicació.
No pasa nada que la estación de Renfe se renombre Terrassa Estación del Norte, ya que en la antigüedad la estación de Terrassa Rambla se llamaba Terrassa a secas igual que la actual estación de Renfe y no pasa nada.

Además que el nombre original de la actual estación de Renfe era Terrassa estación del norte si no me he equivoco.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”