Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
77
73%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
10%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
3
3%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
3
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
9%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals : 106

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Renfe445 » Dimecres 28/06/2017 21:25

Los autobuses, pues, deberían circular por el espacio del tranvia, como ocurre en varias ciudades, por ejemplo... en Viena!

Pero igualmente hay que replantearse las calzadas laterales porque un camión ocuparía los dos carriles.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2720
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: adriaesc » Dimecres 28/06/2017 22:09

Sempre es podria treure 50 cm dels arbres i 75 cm de vorera. Amb això, tenim 6,25 m per transport privat (bus inclòs).
Renfe445 ha escrit:Los autobuses, pues, deberían circular por el espacio del tranvia, como ocurre en varias ciudades, por ejemplo... en Viena!

Jo no el faria passar per on el tramvia donat que la distància entre parades del Tram és superior a la del bus i que podria alentir la velocitat comercial del Tram.
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 242
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 18:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Renfe445 » Dimecres 28/06/2017 23:04

adriaesc ha escrit:Sempre es podria treure 50 cm dels arbres i 75 cm de vorera. Amb això, tenim 6,25 m per transport privat (bus inclòs).
Renfe445 ha escrit:Los autobuses, pues, deberían circular por el espacio del tranvia, como ocurre en varias ciudades, por ejemplo... en Viena!

Jo no el faria passar per on el tramvia donat que la distància entre parades del Tram és superior a la del bus i que podria alentir la velocitat comercial del Tram.

Es un detalle que no he tenido en cuenta. En Barcelona el tranvía se comporta como un tren metro, donde la distancia entre paradas es larga.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2720
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: davroca5 » Dijous 29/06/2017 1:50

adriaesc ha escrit:Sempre es podria treure 50 cm dels arbres i 75 cm de vorera. Amb això, tenim 6,25 m per transport privat (bus inclòs).


És justament el que he pensat. Deixar la filera d'arbres a 1,75-2 metres i donar aquest espai als vials.
Salut!
#volemL9
Avatar de l’usuari
davroca5
N7
N7
 
Entrades: 445
Membre des de: Dissabte 01/06/2013 16:47
Ubicació: Tutututú. Pròxima estació: Can Boixeres

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 29/06/2017 9:04

Ha salido ahora en la Ràdio Badalona! xD

Pero es una cuenta parodia. :x
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2720
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 29/06/2017 9:09

Imatge
No es suposava que hi hagués més parades per la Diagonal??
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 968
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: metring » Dijous 29/06/2017 9:51

Velam... Comparem amb el projecte original...
Fitxers adjunts
IMG_yf8lhl.jpg
(236.78 KiB) Encara no s’ha baixat
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22241
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 29/06/2017 10:02

metring ha escrit:Velam... Comparem amb el projecte original...

Sip, si que es suposava...
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 968
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: França451 » Dijous 29/06/2017 11:03

De eso mismo se trata.
El Tram fue concebido como la R2 y la L2 de Metro: la distancia entre paradas iba a acabar siendo más larga. Esto provoca dos cosas: por un lado la rpioridad semafórica que deja paso al Tram es más fácil, porque es más fácil conectar en verde diez semáforos simultáneos que cinco y cinco. Y al ser la distancia más grande, el Tram puede ganar velocidad entre paradas. Penaliza que habrá gente que lo tenga al lado de casa y habrá gente que tenga que caminar dos o tres cuadras.
En ese sentido el Tram gana agilidad, pero perderá más tiempo en las paradas al aglomerarse más pasajeros.

Un detalle importante es que parece que pierde la conectividad con la Monumental, pero la ubicación de la parada está puesta en un sitio estratégico: frente a Lepanto con Consell de Cent. Acceder a la Monu por Consell de Cent desde Lepanto es mucho más fácil que haber plantado la parada a prop de Marina/Aragón, que tiene unos semáforos eternos en rojo para peatones y se tarda mucho en llegar al Metro bajando por Marina, que yendo ya por Consell de Cent.

Verdaguer gana conectividad con línea 5, al estar la parada situada entre las dos bocas de la L5 (Girona y Bailén). Muy bien por la conectividad, pero penoso para la polémica estación de L5, que en horas punta es un punto negro de la red. Si al final TMB acaba haciéndolo bien y hace en horas punta parar un L5 de cada tres en Verdaguer, yendo de Sagrada a Diagonal directo, el Tram perderá eficacia en este punto. Diagonal está a prop de la entrada de la L3.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 963
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: juna » Dijous 29/06/2017 15:28

Algú sap l'amplada dels 2 carrils a banda i banda del Tram a la carretera de Cornellà i al carrer Laureà Miró a Esplugues?
juna
N1
N1
 
Entrades: 6
Membre des de: Dissabte 31/12/2016 20:23

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: foronda 141 » Dilluns 10/07/2017 12:56

De el Periódico de Catalunya d'avui.

http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... rn-6154382
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
 
Entrades: 679
Membre des de: Dilluns 14/08/2006 21:14
Ubicació: Poblenou

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: metring » Dilluns 10/07/2017 14:52

Per cert, de lectura obligada el fil de l'usuari de Twitter Seyker, està fent una recopilació molt complerta de tots els sistemes tramvia ris del món, i de moment només va per Europa i n'hi han...
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22241
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: jaezcurra » Dilluns 24/07/2017 17:05

Els tècnics insisteixen en l'aposta per la connexió del tramvia per sobre la Diagonal
El PDECat amenaça amb frenar les actuacions reversibles del projecte si hi ha canvi de govern municipal el 2019
Janet Sanz demana humilitat al grup demòcrata perquè "les enquestes no indiquen" que puguin "revertir res"

Isaac Meler, Ajuntament de Barcelona | 24/07/2017 a les 15:10h
http://www.naciodigital.cat/noticia/135432/tecnics/insisteixen/aposta/connexio/tramvia/sobre/diagonal
jaezcurra
N8
N8
 
Entrades: 938
Membre des de: Divendres 16/04/2010 21:50
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants