Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
98
74%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
8%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Vots totals: 132
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Re:

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 31/07/2015 18:40

wefer ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Home, per fer passar el tramvia per la Diagonal suposa una gran reforma de l'avinguda. Les obres per fer passar un tramvia per qualsevol lloc no es redueixen a arreglar una vorera i poc més....
Que jo sàpiga posar un tramvia exigeix posar uns rails i una catenària. Fins i tot en alguns llocs ni tan sols catenària.
Això és una gran obra?
Ep! Si jo estic totalment a favor de fer-hi passar el tramvia eh! Però sabeu que no es redueix a això que dieu, ja que en aquest cas no hi ha espai per fer-lo passar. Per fer això que dieu o ens carreguem el carril lateral o el fem passar per el carril bus (cosa que no tindria cap sentit, doncs anant darrere el bus tardaria el mateix...). Si hagués sigut abans de la reforma de la Diagonal era tant fàcil com carregar-se un dels carrils laterals per a fer-hi passar el tramvia. Però tal i com està ara la diagonal, la obra és de certa magnitud.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 31/07/2015 18:58

Evidentment, l'equip de govern municipal anterior es va fer venir bé les obres de la Diagonal (altrament innecessàries) per a crear un estat d'ànim entre la població en el sentit de "per a què tornar a obrir la Diagonal quan ja hem aguantat obres durant un any". Així es pensaven que el seu odiat tramvia no s'hi faria mai.

En tot cas, caldria demanar-los comptes per la seva deliberada estretesa de mires.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 31/07/2015 19:01

Mas-Colell qüestiona que s'hagi d'unir el tramvia per la Diagonal
ACN Barcelona ACTUALITZADA EL 31/07/2015 12:52
http://www.ara.cat/societat/Mas-Colell- ... 59743.html



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 31/07/2015 19:08

És increïble com l'Ara s'està infestant de fonamentalistes furibunds contraris a la millora del transport públic. I no ho dic precisament pel Mas-Colell...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 31/07/2015 20:05

Guigui ha escrit:És increïble com l'Ara s'està infestant de fonamentalistes furibunds contraris a la millora del transport públic. I no ho dic precisament pel Mas-Colell...
Només cal veure els comentaris que hi ha i veure com s'ha menjat el cap a més no poder a la societat en contra del tramvia...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 31/07/2015 21:15

Cert, què trist en un diari modern, que havia tingut dos blocs dedicats a transport públic! I què poc viatjada és la gent que fa comentaris com que si el tramvia trenca el paisatge! D'això s'en diu soroll! No us deixeu manipular!



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Divendres 31/07/2015 21:59

metring ha escrit:Cert, què trist en un diari modern, que havia tingut dos blocs dedicats a transport públic! I què poc viatjada és la gent que fa comentaris com que si el tramvia trenca el paisatge! D'això s'en diu soroll! No us deixeu manipular!
Que trenca el paissatge? Que mirin una foto de la Av. de Cornellà pre-tramvia (per posar un exemple) i que després comentin...


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 31/07/2015 22:57

Al tram ja remodelat, el que se m'acut és posar el tramvia pel mig de l'avinguda, i millorar les parades d'autobús.

De baixada es poden deixar els carrils actuals, i als carrils de pujada posar el tramvia, conservant el carril bus. Sentit Llobregat, els cotxes es desviarien pel carrer Aragó. Seria bona idea, o col·lapsaria de trànsit Aragó?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 31/07/2015 23:31

oriolp13 ha escrit:o el fem passar per el carril bus (cosa que no tindria cap sentit, doncs anant darrere el bus tardaria el mateix...).
Amb el doble de capacitat i amb continuïtat des del nord de la Diagonal fins al sud, a part d'uns costos d'explotació menors que el bus.
No seria la solució ideal però sí un gran pas endavant amb un cost irrisori.
oriolp13 ha escrit:la obra és de certa magnitud.
Com ja he dit, no necessàriament.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1178
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dissabte 01/08/2015 0:51

Mas diu ara que està a favor de connectar els tramvies però que no va parlar de la Diagonal amb Colau
El president assegura que és l'Ajuntament qui ha de decidir per on es connecten i que la Generalitat no hi té competències
ACN Sant Esteve de Palautordera ACTUALITZADA EL 31/07/2015 21:57
http://www.ara.cat/societat/connectar-t ... 59834.html



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 01/08/2015 1:05

I no es podria fer una doble connexió, una per la Diagonal i una altra fent el recorregut de la 7?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 01/08/2015 1:54

No sería mejor aprovechar los dos carriles de bus que hay (uno de ida y otro de vuelta, por lo que veo en el Google maps) para meter la vía y aprovechar las paradas?

Los tranvías se comportan igual que los autobuses, sólo que son más grandes.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 01/08/2015 11:10

Lo de què deien que el tram trencaria la fesomia ho deia per: (veieu la conversa completa al nostre Twitter)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 01/08/2015 11:16

Cert, o per a fer callar en Trias? Si és el primer cas, entre lo del vídeo dient que s'havia de connectar el tram i això, si fos ell em retiraria una temporada...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 01/08/2015 12:11

Realment, hi ha gent que no en té ni idea. Comentari d'un diari no enllaçable i com no, contrari al tramvia i que en el seu moment, va impulsar en Trias per a que fos alcalde:

Gracia23
6 minutos atrás

Ja m'extranyaba que en Mas aprobés aquest projecte, que la ten ja va votar que no volia,i que resulta totalment insostenible. Mil vegades més economics i bons pel medi ambient els autobusos ecològics, tal com va dir en Tras.
:blah :emprenyat



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 01/08/2015 12:16

S'hauria d'anar a la Diagonal i presentar pressupostos, amb xifres. Veuran els veïns d'una punyetera vegada què és el millor a llarg termini, si el tramvia o el coi d'autobús elèctric.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 01/08/2015 12:22

I la manipulació informativa és realment repugnant... I tot això per no fer des del principi la unió... A qui volien pagar per fer autobusos elèctrics?? Sort que aquesta gent no hi eren quan es va construir el metro als anys 20, haurien inventat el que fos perquè no es fes! Visca el progrés!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 01/08/2015 12:52

Una bona pregunta i aportació que fa reflexionar :plas



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 01/08/2015 15:09

La discussió que hi ha a Twitter (en la qual participeu) pel tema dels tramvies és surrealista. No m'imaginava que tanta gent estaria en contra del tramvia. Si fins i tot hi ha persones que el que volen és desmantellar la xarxa!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 01/08/2015 15:20

Adolescent barceloní ha escrit:La discussió que hi ha a Twitter (en la qual participeu) pel tema dels tramvies és surrealista. No m'imaginava que tanta gent estaria en contra del tramvia. Si fins i tot hi ha persones que el que volen és desmantellar la xarxa!
Cert, els han fet una menjada de coco molt important, costa d'entendre. No sé si és que no l'han agafat mai, si hi han casos de community manager que es dediquen precisament a rebentar plans (no m'ho invento, això existeix, gent que opina pagada per empreses, etc.), però no és gens normal que un transport ecològic, que no requereix tanta inversió com un metro o una línia d'AVE sigui impopular, no és lògic, ja que segueix sent segons les enquestes, el transport públic millor valorat de tots. Fa pudor a socarrimat...

De la mateixa manera que molta gent entén que no pot ser que estacions de metro amb enllaços i molt cèntriques, com Espanya, Catalunya, Urquinaona... Estiguin sense adaptar, sigui entre línies o per accedir-hi des del carrer, com pot ser que hi posin tantes pegues quan es tractaria de millorar la xarxa, i no haver d'aguantar el pal de baixar d'un tramvia, pujar a un bus, baixar d'aquest i agafar un altre?? :nose



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”