Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
77
73%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
10%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
3
3%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
3
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
9%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals : 106

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Divendres 20/01/2017 12:39

Eiii quina sorpresa, heu utilitzat la meva proposta com a banner !!!! :o :)
Imatge
Ecomobisostrans ha escrit:Jo ho faria així:

Imatge
(se m'ha oblidat borrar els nºs antics, es igual, feu cas nomes a les linies de colors, a dalt hi ha la llegenda).

  • Els nºs que he posat en negre es la frequencia d'aquell troç en hora punta (els nºs entre parentesi es la frecuencia cap a Barcelona allà on també hi ha linies locals)
  • A la Diagonal cada 2 minuts, igual en simple n'hi ha prou o igual caldria en doble, o intermig, afegint-lis un mòdul al mig, crec que es pot. La finalitat es que no hi hagi busos redundants, que si es construeix una infraestructura amb lo que costa es per aprofitar-la be, no per seguir llençant calers amb combustible quan un tramvia gasta moltíssim menys. Si es pogués alguns dels serveis tindrien que ser semidirectes, nomes caldria que algunes parades tinguessin via d'avançament. A no ser que es posin rodalies, llavors amb un tramvia cada 4 minuts i parant a totes n'hi ha prou.
  • Als ramals del costat Llobregat un tram cada 6 minuts i si calgués fins i tot reforços fins a Ernest Lluc, però res d'autobusos que se solapin en bon troç tipus 57, 157, 63, etc. i els Soler Sauret i Autocorb que venen de dalt, la meitat directes per autopista de Molins a BCN i l'altra meitat acabar a Sant Feliu (o si cal sempre pot anar cap a dins de Sant Just o Sant Joan Despí, o a l'hospital comarcal, etc.)
  • El bucle en realitat no son mes que 2 ramals units, estalviant haver d'enllaçar a Bon Viatge, la frecuencia es la mateixa que si estiguessin separats.
  • El troç de Laureà Miró que es tant estret lo millor seria limitar-lo pels cotxes, que des dels 2 costats sigui direcció prohibida i nomes s'hi accedeixi pel mig, des d'algun carrer, i cada troç tingui 1 sol sentit (de sortida) i com a carretera es vagi per un altre lloc (St.Marti de l'Erm, etc.). Si no hi ha mes remei doncs que segueixi sent carretera amb el tramvia junt amb els cotxes.
  • Al costat Besòs lo mateix, frequencies altissimes i fora autobusos, tot i que si en algun moment es veu que 3 min es massa sempre algunes poden acabar a Glòries. Si es així en algun lloc faria falta una via apartador. O conductors de relleu i que surti d'inmediat, pero tant i aixi millor que hi hagi alguna via d'apartador per si de cas.
  • El T4 crec que amb 6 minuts n'hi ha prou, ja que per Pg.Colom han de seguir passant busos per anar del Paral·lel o la Rambla a la Barceloneta i la resta no crec que tingui tanta gent, pero sempre es pot reforçar de Drassanes a Glòries si cal.
  • Funcionaria les 24h, però a la nit les linies poden ser simpliflicades, que en general hi hagués una frequència de 15-20 min.
  • Des de Drassanes per anar be tindria que prolongar-se a Francesc Macia o inclus al metro de Muntaner.
  • Les cruilles on no totes les línies tinguin un tronc comú es tindrien que fer que la parada sigui sempre després de la cruilla. Així, totes les línies passen nomes per 1 andana. Per enllaçar nomes cal posar-se a la cua del tramvia i dones directe al pas de vianants que et porta a l'altra andana (Tambe pot ser sempre abans, pero millor despres per no topar-te amb el semàfor vermell o que el tramvia es topi amb el semafor vermell). En aquest cas hi ha així Montesa i Sant Marti de l'Erm.

¿Què us sembla? Crec que no em deixo res, si falta algo ja ho posaré.
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3529
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: metring » Divendres 20/01/2017 12:48

T'agrada? Era una imatge genial ;)
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22108
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Carlos González » Divendres 20/01/2017 13:02

metring ha escrit:T'agrada? Era una imatge genial ;)

És que no és encara genial?? :)
"We don't need no education.... We don't need no thought control..... No dark sarcasm in the classroom... " Pink Floyd
Carlos González Sánchez
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 902
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimarts 31/01/2017 9:43

Muevo aquí mi propia respuesta, porque la pregunta en cuestión ya no tenía nada que ver con el tema original ("Xarxa quadriculada")

França451 ha escrit:criticamos que se deje la Diagonal en manos de una empresa privada, pero no somos conscientes de que nuestro coche, al cual le estorba el Tram a su paso por la Diagonal, es tan privado como la empresa Tram. ¿Alguien lo entiende o me lo explica, por favor?


Un coche particular es una propiedad privada destinada "per se", como tal, a un uso privado. No ha lugar a comparaciones como ésa.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 5064
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Baró de MunChausson » Dimarts 31/01/2017 12:08

Fran-Ikarus ha escrit:Muevo aquí mi propia respuesta, porque la pregunta en cuestión ya no tenía nada que ver con el tema original ("Xarxa quadriculada")

França451 ha escrit:criticamos que se deje la Diagonal en manos de una empresa privada, pero no somos conscientes de que nuestro coche, al cual le estorba el Tram a su paso por la Diagonal, es tan privado como la empresa Tram. ¿Alguien lo entiende o me lo explica, por favor?


Un coche particular es una propiedad privada destinada "per se", como tal, a un uso privado. No ha lugar a comparaciones como ésa.


Una cosa és la propietat i una altra l'ús que se'n fa. El tramvia és un vehicle propietat d'una empresa privada però per a ús públic, com també és el cas de (ara mateu-me) el taxi. El cotxe és un vehicle privat per a ús privat, com també és el cas (ara mateu-me) de les bicis particulars.
Amb la tracció sang això no passava
Baró de MunChausson
N6
N6
 
Entrades: 180
Membre des de: Diumenge 31/12/2006 18:23
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 31/01/2017 21:31

Només fixeu-vos adalt de la pàgina lo que diu "Voler unir el tramvia amb un bus elèctric és com voler fer el mateix amb la L9" I PUNT.

Ja començo a estar fart de tantes pegues al tram de la Diagonal i etc. Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?
"We don't need no education.... We don't need no thought control..... No dark sarcasm in the classroom... " Pink Floyd
Carlos González Sánchez
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 902
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: mpn90 » Dimecres 01/02/2017 17:36

Carlos González ha escrit:Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?
Perquè seria la mateixa bogeria que posar-hi un tramvia.
mpn90
N5
N5
 
Entrades: 81
Membre des de: Diumenge 27/09/2015 17:59

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: UT440_132M » Dimecres 01/02/2017 21:43

Carlos González ha escrit:Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?

Perquè a Sant Vicenç de Castellet ja s'hauria quedat sense bateria.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
 
Entrades: 3430
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: ortegote » Dimecres 01/02/2017 22:06

mpn90 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Per què no fem també un bus elèctric des de Manresa fins a Pl. Espanya?
Perquè seria la mateixa bogeria que posar-hi un tramvia.


Permitidme el OFF TOPIC pero tengo un estudio de la linia Igualada a Martorell donde se plantea utilizar la plataforma del Tren para substituirlo por un Bus Electrico, asi cuidado con lo que se comenta XD
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 724
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Carlos González » Dimecres 01/02/2017 22:45

UT440_132M ha escrit:Perquè a Sant Vicenç de Castellet ja s'hauria quedat sense bateria.

Es que ningú ha entès que ho he dit amb ironia xD?
"We don't need no education.... We don't need no thought control..... No dark sarcasm in the classroom... " Pink Floyd
Carlos González Sánchez
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 902
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: UT440_132M » Dijous 02/02/2017 2:45

Carlos González ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Perquè a Sant Vicenç de Castellet ja s'hauria quedat sense bateria.

Es que ningú ha entès que ho he dit amb ironia xD?

Es clar, per això el meu comentari també tenia un cert to d'ironia, només faltaria que un bus elèctric es quedés sense bateria al cap de 10 minuts d'arrancar.
Tornem al tema, si us plau. :topic
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
 
Entrades: 3430
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: jaezcurra » Dilluns 20/02/2017 9:49

Tramvia per decret
L’Ajuntament prepara amb fets consumats la connexió per la Diagonal encara no aprovada
RAMON SUÑÉ, Barcelona | 20/02/2017 01:31
http://www.lavanguardia.com/encatala/20170220/42161662393/tramvia-per-decret.html
jaezcurra
N8
N8
 
Entrades: 914
Membre des de: Divendres 16/04/2010 21:50
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: França451 » Dilluns 20/02/2017 17:14

No sé, pero la noticia me da que está redactada de forma demagógica y populista. Habla de un referéndum perdido, de las intenciones "aviesas" del ayuntamiento de implantar el TRAM por la fuerza, de que TMB perdería líneas importantes y por tanto se vería obligada a echar a algunos trabajadores.... :blah :blah :blah

Tiene la sensación de que todo es demonizar. La cuestión por parte de los medios es demonizar: si nos fijamos la prensa oficial siempre está igual: si hay avería en los trenes de Rodalies, a cacarearlo en primera página y a chillar, para que luego los usuarios en sus comentarios también protesten. Si hay un atropello o un accidente, la culpa siempre es del maquinista y los medios salen chillando penas de cárcel para los maquinistas. Si FGC tiene retrasos, los medios también se ponen a chillar que se va pareciendo a Rodalies. Si se hace la V fase de la NXB, los medios salen chillando. Si se hace el tranvía por la Diagonal, los medios a chillar otra vez. Es uy triste que el transporte público, sea el que sea, siempre se acabe usando como arma política y que los medios siempre lo pongan a parir. Cuando no es esto, es lo otro. Y digo que es muy triste, porque aquí, al igual que en Madrid y me imagino que en otras ciudades y puntos del país, cada vez que sale una noticia hablando mal del transporte público, siempre he escuchado a gente que lo lee frases de tipo "menos mal que yo tengo coche y a mí no me afecta eso"... Qué razón tenéis en este foro cuando decís que todo este tipo de "noticias" promueven el uso del coche privado. Una vez más, aquí tenemos la prueba. ¿Por qué siempre hay que sacarle las tripas a cualquier tipo de transporte público? Así conseguimos que la opinión pública le tenga un completo asco, muchos dejen de utilizarlo o se estén todo el día quejando y esa es la excusa que los gobiernos tienen para financiarlo cada vez menos, y si pueden, acabar tirándolo a la basura. Estamos hablando de la movilidad de cientos, miles, millones de personas. Pero como bien dicen algunos, todavía en pleno Siglo XXI, se sigue considerando el transporte público como "transporte de ganado", se trata como tal, como tal se financia y como tal se critica cada vez que se quiere hacer algo.

Si en Barcelona la gente está en contra del transporte público es porque hay un grupo de tiparracos que ya se han encargado de demonizarlo y nos tienen acostumbrados a tirarle el vómito encima, si no veríais cómo se le tiene más respeto. Con el Tram, pasa igual: los coches se cruzan delante de los tranvías, porque la sociedad aquí tiene a toda la ciudad acostumbrada a que no se le tenga ningún tipo de respeto. Con la gente pasando delante de los pasos a nivel de los trenes igual. Es cuestión de educación y de tener respeto al transporte público. Pero si ni siquiera La Vanguardia es capaz de fomentar un mínimo de respeto por el Tranvía en esta noticia, no esperemos que la gente mañana coja sus coches y se detenga delante de la línea para dejar paso al Tram.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 936
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

"Diagonal o Diagonal"

EntradaAutor: Javi M » Dilluns 20/02/2017 19:54

Totalment vomitiu i fastigós tant la forma com el contingut de l'article, ja habitual a La Vanguardia sobre l'assumpte tramviari.

Tampoc no entenc amb quin criteri defensen que el tramvia només es pot construir prèvia aprovació per referèndum, però no així amb la resta d'obres que s'executen per tota la ciutat. Hi ha decisions eminentment tècniques què, sentint-ho molt, corresponen únicament als tècnics experts en la matèria.

El Sr. Trias es va passar per on va voler el resultat del referèndum que es va fer sobre la Diagonal, i va executar unes obres inútils havent guanyat l'opció C, obres que ara s'hauran de desfer amb el tramvia. Així que val més que tanquin la boca, i lliçons de democràcia per part de CiU, les justes.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1448
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: uriol108 » Dilluns 20/02/2017 20:19

ja sabem de quin peu calça La Vanguardia... son de la banda d'Unió i una mica del CDC de Xavier Tries...
Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
 
Entrades: 688
Membre des de: Diumenge 30/12/2007 22:04
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)

La Vanguardia i CiU

EntradaAutor: Javi M » Dilluns 20/02/2017 21:30

Això és es una obvietat. A aquestes alçades de la pel·lícula, és com plantejar-se la inclinació política de l'ABC, InterEconomía o la COPE.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1448
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: "Diagonal o Diagonal"

EntradaAutor: Oriolix » Dilluns 20/02/2017 21:48

Javi M ha escrit:El Sr. Trias es va passar per on va voler el resultat del referèndum que es va fer sobre la Diagonal, i va executar unes obres inútils havent guanyat l'opció C, obres que ara s'hauran de desfer amb el tramvia. Així que val més que tanquin la boca, i lliçons de democràcia per part de CiU, les justes.


Pensava que el tema ja estava aclarit, però ho tornem a recordar. Va guanyar l'opció "C-Cap de les anterior". El sr.Trias, a qui no conec de res, en aquest cas va fer exactament el que va sortir en la consulta: fer unes obres que no eren ni l'A ni la B (evidentment ho va fer per interès, no per complir el mandat popular)
Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
 
Entrades: 216
Membre des de: Dissabte 09/10/2010 0:07

Opció C

EntradaAutor: Javi M » Dilluns 20/02/2017 22:36

De la pròpia Vanguardia:


CONSULTA SOBRE LA DIAGONAL

Opción C: Varapalo al alcalde Hereu
El 79,8% de los participantes en la consulta popular vota no reformar la Diagonal y la propuesta preferida por el alcalde logra sólo el 11,38%


[...] La opción C (no tocar ahora la Diagonal) ha conseguido 137.474 votos en la polémica consulta



Res més a dir, senyoria.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1448
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Opció C

EntradaAutor: Oriolix » Dilluns 20/02/2017 23:20

Javi M ha escrit:De la pròpia Vanguardia:

CONSULTA SOBRE LA DIAGONAL

Opción C: Varapalo al alcalde Hereu
El 79,8% de los participantes en la consulta popular vota no reformar la Diagonal y la propuesta preferida por el alcalde logra sólo el 11,38%


[...] La opción C (no tocar ahora la Diagonal) ha conseguido 137.474 votos en la polémica consulta

Res més a dir, senyoria.


Ja té nassos que citis La Vanguardia quan està clar que és un mitjà anti-tramvia. Els que tenim memòria recordem que la C era "Cap de les anteriors", tot i que els periodistes simplificaven en "no reformar la Diagonal".

El video del TN amb el discurs d'Hereu que en el 2:55 diu literalment "l'opció que deia literalment, així estava en les bases, ni la primera ni l'altra, ni l'A ni la B, cap de les dues anteriors"

http://www.ccma.cat/324/Lopcio-C-simpos ... ia/677945/

Caso sobreseguido !
Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
 
Entrades: 216
Membre des de: Dissabte 09/10/2010 0:07

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Oriolix » Dilluns 20/02/2017 23:33

INFORME CONSULTA CIUTADANA DE LA DIAGONAL
28 maig 2010

https://bcnroc.ajuntament.barcelona.cat ... 1/5324.pdf

p.66:

La Comissió va tornar a manifestar la seva preocupació per la confusió que generava l‘opció de resposta «C», i va acordar emetre una nota de premsa amb el significat concret d‘aquesta opció de resposta, segons constava recollit en el tercer dictamen aprovat en sessió plenària: la tercera opció en la Consulta sobre la Diagonal ha de ser interpretada com la disconformitat amb els dos projectes de reforma plantejats pel Govern de la Ciutat i no com la negativa a la transformació de la Diagonal en els termes proposats per acord de tots els grups polítics municipals en el Ple Municipal i amb el suport d'aquest Consell, en la línia d'augmentar el transport públic, reduir-ne el privat, millorar-ne la qualitat mediambiental i augmentar-hi els usos per vianants. Altrament, implicaria un canvi d'enfocament a l'adoptat inicialment pel mateix Consistori i per aquest mateix Consell, improcedent en aquest moment del procés participatiu i incoherent amb els orígens i les raons d'aquesta iniciativa
Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
 
Entrades: 216
Membre des de: Dissabte 09/10/2010 0:07

AnteriorSegüent

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron