Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
77
73%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
10%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
3
3%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
3
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
9%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals : 106

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: jaezcurra » Dijous 06/04/2017 14:21

DEBAT SOBRE EL TRANSPORT PÚBLIC A BARCELONA
Els pressupostos del Govern inclouen el tramvia per la Diagonal
Una disposició addicional aprovada insta a la unió per l'avinguda del Trambaix i el Trambesòs
El text va passar el tall del Parlament gràcies a l'oposició i amb els vots en contra d'ERC i el PDECat

CARLOS MÁRQUEZ DANIEL | DIMECRES, 5 D'ABRIL DEL 2017 - 21:52 CEST
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/barcelona/pressupostos-generalitat-inclouen-tramvia-diagonal-5955102
jaezcurra
N8
N8
 
Entrades: 903
Membre des de: Divendres 16/04/2010 21:50
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: albert28 » Dijous 06/04/2017 16:44

jaezcurra ha escrit:DEBAT SOBRE EL TRANSPORT PÚBLIC A BARCELONA
Els pressupostos del Govern inclouen el tramvia per la Diagonal
Una disposició addicional aprovada insta a la unió per l'avinguda del Trambaix i el Trambesòs
El text va passar el tall del Parlament gràcies a l'oposició i amb els vots en contra d'ERC i el PDECat

CARLOS MÁRQUEZ DANIEL | DIMECRES, 5 D'ABRIL DEL 2017 - 21:52 CEST
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/barcelona/pressupostos-generalitat-inclouen-tramvia-diagonal-5955102

ERC en contra?
Avatar de l’usuari
albert28
N8
N8
 
Entrades: 1274
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: ortegote » Dijous 06/04/2017 18:19

albert28 ha escrit:
jaezcurra ha escrit:DEBAT SOBRE EL TRANSPORT PÚBLIC A BARCELONA
Els pressupostos del Govern inclouen el tramvia per la Diagonal
Una disposició addicional aprovada insta a la unió per l'avinguda del Trambaix i el Trambesòs
El text va passar el tall del Parlament gràcies a l'oposició i amb els vots en contra d'ERC i el PDECat

CARLOS MÁRQUEZ DANIEL | DIMECRES, 5 D'ABRIL DEL 2017 - 21:52 CEST
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/barcelona/pressupostos-generalitat-inclouen-tramvia-diagonal-5955102

ERC en contra?


A ERC le ponen los coches, ahora hasta dicen que estan en contra del "No vull Pagar" y quieren poner peages y euroviñeta y bla bla bla...
Aqui no importa la gente a los politicos les importan los votos y cambiaran de pensamiento tantas veces como haga falta, mira CIU y Trias antes Tram SI y ahora Tram NO, ejemplos hay muchos elije el que quieras.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 707
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: adriaesc » Dijous 06/04/2017 22:30

ortegote ha escrit:
albert28 ha escrit:
jaezcurra ha escrit:DEBAT SOBRE EL TRANSPORT PÚBLIC A BARCELONA
Els pressupostos del Govern inclouen el tramvia per la Diagonal
Una disposició addicional aprovada insta a la unió per l'avinguda del Trambaix i el Trambesòs
El text va passar el tall del Parlament gràcies a l'oposició i amb els vots en contra d'ERC i el PDECat

CARLOS MÁRQUEZ DANIEL | DIMECRES, 5 D'ABRIL DEL 2017 - 21:52 CEST
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/barcelona/pressupostos-generalitat-inclouen-tramvia-diagonal-5955102

ERC en contra?


A ERC le ponen los coches, ahora hasta dicen que estan en contra del "No vull Pagar" y quieren poner peages y euroviñeta y bla bla bla...
Aqui no importa la gente a los politicos les importan los votos y cambiaran de pensamiento tantas veces como haga falta, mira CIU y Trias antes Tram SI y ahora Tram NO, ejemplos hay muchos elije el que quieras.
Saludos.

Las esmenas se aprueban por bloques. En este caso, esta esmena estaría con otras que no interesarían al Govern, y por eso votaron en contra seguramente.
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 201
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 18:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Baró de MunChausson » Divendres 07/04/2017 11:24

metring ha escrit:
Baró de MunChausson ha escrit:
metring ha escrit:Aquests dos despropòsits, el no tenir la xarxa de tramvia unida i la creació del inicialment anomenat Retbus li ho hem d'"agrair" a l'alcalde Clos :emprenyat


És el conjunt de la xarxa de transport qui ha de ser coherent i adeqüada a les necessitats generals. El tramvia no és una xarxa independent que hagi d'estar unida a ella mateixa per funcionar, de la mateixa manera que, per exemple, no hi ha cap "llei natural" que digui que s'han d'unir les línies de Bus Expres que venen d'una banda de Barcelona amb les que venen de l'altra banda.


Però és que en aquest cas resulta que el projecte inicial és el d'una línia de tramvia que cobreix tota la Diagonal, i ho he explicat centenars de cops. Per la mateixa regla de tres deixem la L9 com està, per a que sembli més "coherent"? De debò, ja cansa.




Doncs devia ser un projecte inicial "molt projecte", sense pressupost ni licitació per tota la línia...Tampoc no entenc, si és així, per què es fa servir el terme "unió d'ambdues xarxes".....En qualsevol cas tant si el projecte inicial era una cosa o una altra el cert és que ara els trams que són fets funcionen, no és res a mig fer (una estació sense vies, per exemple); per tant, és replantejable aquesta unió. Si convé es fa i si es creu que no convé, o que convé fer-ho d'una altra manera, doncs també.

El mateix serveix per a la línia 9. Si arribat el cas es considerés que no cal (que no és el cas segons la meva opinió i la de la majoria de la gent), doncs no cal. No és obeint a una llei natural que totes les línies de transport hagin de creuar tota la ciutat. Hi ha ramals, línies centre/perifèria, etc, etc, etc.

En el cas concret del tram per la Diagonal i en superfície el que es questiona (i amb raons prou fonamentades) és que el trasbals que pot crear (no només al cotxe/artefacte assassí, sinó també a d'altres transports públics i privats, fins i tot vianants, poden no compensar el benefici que diuen que comportarà. Són raons discutibles però basades en una realitat. Cadascú és ben lliure d'estar-ho o no d'acord.

I si el debat cansa, dons tanqueu el fil.

I penseu també per què la línia 9 no genera el debat que genera el Tram.
Amb la tracció sang això no passava
Baró de MunChausson
N6
N6
 
Entrades: 180
Membre des de: Diumenge 31/12/2006 18:23
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: metring » Divendres 07/04/2017 11:35

Baró de MunChausson ha escrit:

Doncs devia ser un projecte inicial "molt projecte", sense pressupost ni licitació per tota la línia...Tampoc no entenc, si és així, per què es fa servir el terme "unió d'ambdues xarxes".....En qualsevol cas tant si el projecte inicial era una cosa o una altra el cert és que ara els trams que són fets funcionen, no és res a mig fer (una estació sense vies, per exemple); per tant, és replantejable aquesta unió. Si convé es fa i si es creu que no convé, o que convé fer-ho d'una altra manera, doncs també.

El mateix serveix per a la línia 9. Si arribat el cas es considerés que no cal (que no és el cas segons la meva opinió i la de la majoria de la gent), doncs no cal. No és obeint a una llei natural que totes les línies de transport hagin de creuar tota la ciutat. Hi ha ramals, línies centre/perifèria, etc, etc, etc.

En el cas concret del tram per la Diagonal i en superfície el que es questiona (i amb raons prou fonamentades) és que el trasbals que pot crear (no només al cotxe/artefacte assassí, sinó també a d'altres transports públics i privats, fins i tot vianants, poden no compensar el benefici que diuen que comportarà. Són raons discutibles però basades en una realitat. Cadascú és ben lliure d'estar-ho o no d'acord.

I si el debat cansa, dons tanqueu el fil.

I penseu també per què la línia 9 no genera el debat que genera el Tram.


El que cansa és no veure arguments de pes, i si la L9 no crea el debat, és que no li deuen poder treure el redit polític del Tram. El tramvia ja fa 13 anys que ha demostrat ser un transport eficient i el millor valorat. No puc entendre de cap manera doncs que per fer unes quantes parades més creï tanta controvèrsia, ja està funcionant, no ve de nou!

Quan es van posar en funcionament les línies de metro, molta gent era reticent a baixar sota la superfície, però un cop provat, la gent el feia servir, no és el cas ara del tramvia, que ja està funcionant durant anys i té èxit.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22047
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: metring » Divendres 07/04/2017 11:41

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22047
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Baró de MunChausson » Dissabte 15/04/2017 16:56

metring ha escrit:
El que cansa és no veure arguments de pes, i si la L9 no crea el debat, és que no li deuen poder treure el redit polític del Tram. El tramvia ja fa 13 anys que ha demostrat ser un transport eficient i el millor valorat. No puc entendre de cap manera doncs que per fer unes quantes parades més creï tanta controvèrsia, ja està funcionant, no ve de nou!

Quan es van posar en funcionament les línies de metro, molta gent era reticent a baixar sota la superfície, però un cop provat, la gent el feia servir, no és el cas ara del tramvia, que ja està funcionant durant anys i té èxit.



Els arguments en contra del tramvia per superfície en aquest tram (no contra el tramvia en general) es basen principalment en el fet que el tramvia no substituirà la major part dels desplaçaments que es fan ara, ja que consisitirà només en un traçat en línia recta. No substituirà les línies de bus actuals (que provenen i van a diferents llocs) ni els desplaçaments en cotxe (la Diagonal no és el carrer Aragó o la Gran Vía, que es fan servir per creuar la ciutat de banda a banda). Ja no parlo de motos o bicis perquè aquests van a la seva i sembla que mai no facin nosa.

A això s'ha d'afegir que:

-És un vehicle molt llarg, cosa que dificulta l'ús de carril compartit amb les línies de bus (que ja són moltes).

-Si té prioritat semafòrica afectarà els carrers perpendiculars (per on també circula transport públic)

-En cas de qualsevol afectació o incidència no es pot desviar amb facilitat com passa amb el bus o el troleibus.
Amb la tracció sang això no passava
Baró de MunChausson
N6
N6
 
Entrades: 180
Membre des de: Diumenge 31/12/2006 18:23
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: Baró de MunChausson » Dissabte 15/04/2017 17:02

metring ha escrit:


Perdó però no veig bé el dibuix (té poca resolució). El que proposa la PTP és que el Tram substitueixi l'autobús o jo veig malament?
Amb la tracció sang això no passava
Baró de MunChausson
N6
N6
 
Entrades: 180
Membre des de: Diumenge 31/12/2006 18:23
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

EntradaAutor: premixero » Dissabte 22/04/2017 11:10

Ahora que el ayuntamiento esta decidido a parar la obras de Glorias y que la unión del tranvia va ligado a su acabado, tenemos que su implantación se retrasaría en el tiempo mínimo dos años mas, yo creo que seria el momento de plantearse de nuevo la D30, no como medida definitiva pero si como puente hasta que se solvente todo, ademas de servir como muchas veces se ha panteado aquí como laboratorio del comportamiento de la gente con lo que a las lineas que se verían en principio suprimidas o replanteadas también se podría estudiar sus comportamientos y si de verdad sobran o no.
Ojo, esto lo planteo como he dicho antes como un puente hasta el tranvia que no veremos como mínimo hasta el 2020 con optimismo.
premixero
N7
N7
 
Entrades: 381
Membre des de: Dilluns 20/02/2006 11:58

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants