Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
Avatar de l’usuari
gracienc
N5
N5
Entrades: 90
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: gracienc » Divendres 13/01/2017 21:04

davroca5 ha escrit:Ni l'Hospitalet ni Barcelona haurien de pagar cap estació. L'obra l'ha dissenyat la Generalitat, l'està executant la Generalitat i l'ha d'inaugurar la Generalitat. No hi ha més.
Si Barcelona tenia capacitat econòmica per pagar 2 dues estacions és molt ben rebut, però que tots els municipis per on passa la línia pugin o no fer el mateix que Barcelona és un altre tema. En el cas de l'Hospitalet es evident que no pot pressupostar 40 milions per fer les dues estacions del seu terme municipal, per tant és obvi que l'Ajuntament exigeixi aquestes estacions a la Generalitat (una d'elles, per cert, és vital per a que la L10 Sud a la Marina tingui sentit: Ildefons Cerdà).
Tan de bo no hagués de ser només la Generalitat qui pagués el pastis de la L9...
Si no tinc mal entès, les ampliacions del metro de Madrid havien rebut finançament de l'estat i de la UE (ara no en tinc ref. i em fa mandra buscar-la). Pot ser així la L9 ja estaria acabada...

Per altre banda, no entenc quin dret li atribueixes a L'H d'exigir,..? exigir que li obrin estacions abans sense pagar mentre l'altre paga perquè li ho facin? Doncs llavors simplement s'haurà d'esperar a que la Gene tingui pasta per fer-ho...
En aquest sentit no hi veig el marge per la queixa (a part de x tacticisme polític de l'alcaldessa de L'H...).

Salut!



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1176
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Divendres 27/01/2017 17:54

L'L10 Sud genera una picabaralla entre Colau i l'oposició
Albert Acín | Barcelona. Divendres, 27 de gener de 2017
http://www.elnacional.cat/ca/bcn-hub/l1 ... 5_102.html



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 27/01/2017 18:14

jaezcurra ha escrit:L'L10 Sud genera una picabaralla entre Colau i l'oposició
Albert Acín | Barcelona. Divendres, 27 de gener de 2017
http://www.elnacional.cat/ca/bcn-hub/l1 ... 5_102.html
Quina pena de veritat... entre el tramvia de la Diagonal i això, tots els polítics locals són una VERGONYA. Aquí es veu el "seu" compromís amb la mobilitat...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 31/01/2017 20:40

¿Qué os parecen estos renders?

http://www.edwardjenner.net/metro-l9-es.html



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 31/01/2017 22:33

http://www.edwardjenner.net/metro-l9-es ... pp_gal]/0/

Jajajajajajaja, os habéis fijado en la cartelería de la derecha? Queda muy chulo, pero el chico se ha confundido de línea... Casi me caigo de la silla cuando vi L5 y encima Maragall, y me quedo pensando: nno puede ser, tiene que ser Collblanc, pero Collblanc no es la cuarta parada de la L9 desde Zona, sino la segunda. Y luego vi Llucmajor, y dije: "¿Pero de dónde ha sacado la imagen este hombre?"


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 31/01/2017 23:21

França451 ha escrit:Jajajajajajaja, os habéis fijado en la cartelería de la derecha? Queda muy chulo, pero el chico se ha confundido de línea... Casi me caigo de la silla cuando vi L5 y encima Maragall, y me quedo pensando: nno puede ser, tiene que ser Collblanc, pero Collblanc no es la cuarta parada de la L9 desde Zona, sino la segunda. Y luego vi Llucmajor, y dije: "¿Pero de dónde ha sacado la imagen este hombre?"
Será un "huevo de pascua". :x :x :x

El artista está enamorado de las curvas de la línea 4. :D



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 31/01/2017 23:26

Òndoa! No sabia que l'L9 passés per sota de casa meva! :) :x
adriaesc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 31/01/2017 23:27, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 07/02/2017 9:22

Noves licitacions a la Límia 9.

06/02/2017 CSS. PRL-17001
Contracte de serveis per a la Supervisió de la Prevenció de Riscos Laborals i de la Coordinació de Seguretat i Salut de les obres de la L9. Clau: PRL-17001

Molt, molt interessant la llista d'estacions on s'han previst actuacions!!!!!

https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1069487



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 07/02/2017 17:29

:D :D :D Molt interessant. Toquem fusta.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 07/02/2017 20:35

TÚNEL 3
Sagrera Meridiana - Lesseps
No me lo creo! Seguramente es lo más parcialmente programado! :x
Pero bueno, algo es algo! :D



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 08/02/2017 11:07

També posa en un altre lloc de l'informe que s'instal·larà xarxa inhalambrica de banda ample, amb cameres, suposo, per controlar que no es colin als Tunnels tafaners o altres elements il·legalment



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 12/02/2017 9:56

A TV3 estan donant avui la notícia del "primer aniversari de la posada en marxa de la L9" (sic), sense cap referència a "tram Sud", "tram fins a l'aeroport". "De la L9", ras i curt.

Vaja, que "el nord no existeix" :?

Afegeixen que "la L9 no ha assolit els resultats esperats". Impossible determinar si continuen parlant exclusivament del tram Sud (jo interpreto que sí), o del conglomerat L9-L10 en general, amb els seus dos "segments" ara per ara allunyats i desconnectats entre sí.
metring ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... ram-ll9.do

El president Puigdemont inaugura divendres el nou tram de l'L9


Els mitjans que vulguin cobrir aquest acte s’han d’acreditar abans de les 15 hores de demà, dijous

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, acompanyat del vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, i del conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, inaugurarà divendres vinent, 12 de febrer, el nou tram de la línia 9 (L9) del Metro de Barcelona. En l’acte també participaran els alcaldes dels tres municipis que connecta aquest nou tram: l’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín; l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i l’alcalde del Prat de Llobregat, Lluis Tejedor.

L’acte s’iniciarà a les 10 hores a la nova estació Zona Universitària, on començarà el recorregut inaugural. Després de fer una breu aturada a la T1 de l’aeroport, el president i la resta d’autoritats agafaran el metro de tornada fins a l’estació Fira (a la confluència del carrer Botànica amb l’avinguda Joan Carles I), de l’Hospitalet de Llobregat, on tindran lloc els parlaments inaugurals, a partir de les 11 hores.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 12/02/2017 15:36

I la notícia ampliada al Telenotícies (2-3 minuts), novament sense esment de que es tracta d'un tram de la L9, allò que es va inaugurar fa un any. Com si no existís el tram Nord, i com si no "semi-existís" tot el tram central pendent.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 12/02/2017 16:22

Ai com riurem si al final no es compleixen les previsions i ens haurem hagut de vendre mil ronyons en una línia totalment sobredimensionada en tots els aspectes...


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Diumenge 12/02/2017 16:31

La L9, si no està acabada sencera, no té sentit. Mentres, per intentar guanyar passatgers es pot permetre la T-10 de totes les zones i vendre-la (això seria molt útil per als turistes que agafen el Mon-bus a Sitges o altres busos interurbans) a les màquines de venda. Així, la gent podria transbordar a El Prat Estació o a Aeroport T2 per arribar a Sants, Passeig de Gràcia, etc i també per poder transbordar a Europa|Fira amb els FGC. Segur que guanyaven més passatgers, i ajudaven a contaminar menys (es podria treure o reduir els busos T1-T2). De fet, dec estar copiant la proposta de la PTP, que va encertar totalment.
La L9 és un projecte mal fet des del primer moment, que és això de començar a perforar amb una tuneladora sense saber per on ha d'anar? Ara acabem-lo i treiem-li el màxim de suc que es pugui.


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Diumenge 12/02/2017 16:59

ferroparc ha escrit:(es podria treure o reduir els busos T1-T2)
Es podria fer validació entrada-sortida a tota la línia (i de pas a tota la xarxa de metro) i fer els trajectes interns entre aeroport (T1-T2 i en un futur també amb Terminal de Càrrega) gratuïts



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 12/02/2017 17:12

Pel molt que diguin, i més aquí als próxims anys, el rodalies seguirà sent el transport més ràpid per anar a Barcelona. És més, des de casa meva (al costat mateix del Metro de Bac de Roda) em surt molt més econòmic i més ràpid anar amb el rodalies fent lo següent: L2 Clot, L1 Arc de Triomf, rodalies a Sants (ja que van tots i si és en laborable, doncs és com un metro, un darrere l'altre) i una vegada en Sants, canviar de la vía 7 a la 9 per agafar el rodalies a l'aeroport. Quan arribo a l'aeroport, què haig d'anar a la T1? Doncs, enllaç al Metro. Total, tinc T-Jove i el meu pare fa servir la T-50/30, doncs perfecte! Doncs, tot això... Si ens quadra tot i no passa res estrany (i amb una picada) són 45-50' fins a la T2 i 55' fins a la T1.

O sigui, que l'opció del Metro no m'interessa per res. I menys, si em faran la R2 fins a la T1 i la futura estació de la Sagrera. Són tot avantatges!



ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Diumenge 12/02/2017 17:55

El Maño amañado ha escrit:Pel molt que diguin, i més aquí als próxims anys, el rodalies seguirà sent el transport més ràpid per anar a Barcelona. És més, des de casa meva (al costat mateix del Metro de Bac de Roda) em surt molt més econòmic i més ràpid anar amb el rodalies fent lo següent: L2 Clot, L1 Arc de Triomf, rodalies a Sants (ja que van tots i si és en laborable, doncs és com un metro, un darrere l'altre) i una vegada en Sants, canviar de la vía 7 a la 9 per agafar el rodalies a l'aeroport. Quan arribo a l'aeroport, què haig d'anar a la T1? Doncs, enllaç al Metro. Total, tinc T-Jove i el meu pare fa servir la T-50/30, doncs perfecte! Doncs, tot això... Si ens quadra tot i no passa res estrany (i amb una picada) són 45-50' fins a la T2 i 55' fins a la T1.

O sigui, que l'opció del Metro no m'interessa per res. I menys, si em faran la R2 fins a la T1 i la futura estació de la Sagrera. Són tot avantatges!
Quina volta, siusplau! Quin munt de canvis si pots agafar directament rodalies a Clot cap a l'aeroport! També et recordo que a El Prat de Llobregat hi ha un magnífic bus anomenat PR1 que va directe (amb dues parades) a la T1 des de l'estació de Rodalies de El Prat cap a la T1 en 10 minutets de res i a tota velocitat per la C-31. I val la T-10.


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 12/02/2017 21:19

Si finalizan las obras del tramo central, entonces ya tendrá más sentido el ir al aeropuerto con la línea 9. Estoy convencido que muchos colomenses la usarían, ya que no tendrían que hacer ningún transbordo. Pero ahora es un sueño. xD



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 12/02/2017 22:13

Renfe445 ha escrit:Si finalizan las obras del tramo central, entonces ya tendrá más sentido el ir al aeropuerto con la línea 9. Estoy convencido que muchos colomenses la usarían, ya que no tendrían que hacer ningún transbordo. Pero ahora es un sueño. xD
Fer-te tota la L9 sencera des de Santa Coloma a l'Aeroport? Em jugo el coll a que ningú es passarà més d'una hora assegut al tren per fer-se més de 40 Km per l'àrea metropolitana i arribar a l'altre punta.
O vaja, jo no ho faria. :x A falta de rodalies, cotxe. Però metro? :)

No ens enganyem, els únics que farem la L9 sencera serem nosaltres el dia que l'acabem, si encara som vius per veure-ho.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”