Javi M ha escrit:De veritat no preveuen l'obertura de cap estació del viaducte, quan ja están 100% enllestides?
Diuen que, com a molt i si aconsegueixen finançament, obririen Zona Franca | Litoral. Però finançament exactament per a fer què?
Renfe445 ha escrit:I si us sembla anomenar al tram de Sagrera - Bon Pastor - Can Zam/Gorg L9/L10 nord i al tram que properament inauguraran Gornal - Aeroport/Zona Franca L9/L10 sud, i ja quan s'enganxi amb el tram central ja es digui L9/L10?
Guigui ha escrit:Després d'utilitzar vàries vegades la L9 i, sobretot, l'enllaç de Collblanc amb la L5, hi ha dues coses que em sobten:
D'entrada, la profunditat. Com a tal, res de nou i els seus motius tècnics tindrà, però no puc estar-me de pensar que treu molta eficiència a la mobilitat pel temps de desplaçament. A Collblanc, vaig comptar sis trams d'escales mecàniques, i si les fas caminant, pots arribar abans que l'ascensor (també té nassos la cosa posar-n'hi menys que, per exemple, a Av. Tibidabo, on fa dècades que en tenen).
La segona, la gimcana de pujades i baixades per passar d'una línia a l'altra. Si la L9 discorre (molt) per sota de la L5, per quins set sous cal sortir de l'andana d'aquesta darrera pujant primer les escales, per després baixar tant? Amb el dineral que s'hi han gastat, no podrien haver destinat una partida relativament petita a fer els enllaços més còmodes? Tres quarts del mateix per a l'enllaç a Europa|Fira, Zona Universitària i (suposo, perquè no l'he vist) Torrassa. Cada vegada es veu més que la intermodalitat és una paraula totalment buida de contingut real.
Renfe445 ha escrit:Guigui ha escrit:Després d'utilitzar vàries vegades la L9 i, sobretot, l'enllaç de Collblanc amb la L5, hi ha dues coses que em sobten:
D'entrada, la profunditat. Com a tal, res de nou i els seus motius tècnics tindrà, però no puc estar-me de pensar que treu molta eficiència a la mobilitat pel temps de desplaçament. A Collblanc, vaig comptar sis trams d'escales mecàniques, i si les fas caminant, pots arribar abans que l'ascensor (també té nassos la cosa posar-n'hi menys que, per exemple, a Av. Tibidabo, on fa dècades que en tenen).
La segona, la gimcana de pujades i baixades per passar d'una línia a l'altra. Si la L9 discorre (molt) per sota de la L5, per quins set sous cal sortir de l'andana d'aquesta darrera pujant primer les escales, per després baixar tant? Amb el dineral que s'hi han gastat, no podrien haver destinat una partida relativament petita a fer els enllaços més còmodes? Tres quarts del mateix per a l'enllaç a Europa|Fira, Zona Universitària i (suposo, perquè no l'he vist) Torrassa. Cada vegada es veu més que la intermodalitat és una paraula totalment buida de contingut real.
El que jo em pregunto es per què no han ficat nou ascensors com a Zona Universitària.
metring ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Part dels 740 milions haurien de ser utililitzats per comprar cotxes, la infraestructura està preparada per ficar un sisè cotxe als trens.
wefer ha escrit:davroca5 ha escrit:Mas Blau. Extreta del Google Street View,
Sí, veient la foto es veu que la zona té una enorme necessitat de tenir una línia de metro
davroca5 ha escrit:És l'andana direcció Barcelona, plena de gent (a la part esquerra estava igual). Això és una mostra de que, els pocs que defensàvem en el seu moment la rendibilitat d'una línia que unís l'aeroport amb Barcelona passant pel Prat, per polígons industrials i per la Fira, estem tenint raó. I, quan aquesta tardor obri Amazon al mateix polígon, encara hi haurà més gent. La Línia 9 Sud està tenint èxit, tot i què és evident que no tot l'esperat per la falta de tram central i per la freqüència de 7:30 minuts (que en un futur serà de 6). Cal, però, acabar de potenciar El Prat Estació i integrar bitllet Aeroport per acabar d'exprimir-la al màxim.
Ah, i l'estació de Mas Blau no és l'excepció. És suficient amb passar-se per Mercabarna o Fira, ambdues en polígons industrials, per veure una situació similar. Parc Logístic, però, sí que encara necessita més consolidació urbanística.
Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants