Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
68
44%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
37
24%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
48
31%
 
Vots totals: 156
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1624
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 22/11/2020 13:08

Una pregunta... Tenint en compte el trajecte de la Sagrera de la L9/L10 és provisional i faran un nou accés en les dues línies per el túnel passant. I aquest túnel provisional de la Sagrera serà per la L4... no sé amb exactitud perquè no té data aquesta obra o aquest projecte de perllongament de la L4 si gairebé està enllestida... No se sap més al respecte?


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Camel - I Can See Your House From Here

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4238
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 22/11/2020 15:49

Recentment ha sortit a concurs la redacció dels estudis informatiu i ambiental per a la construcció del tram que falta i l’estació de Santander.

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 2&lawType=



Miquel
Administrador
Entrades: 4148
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 22/11/2020 17:13

Carlos González ha escrit:
Diumenge 22/11/2020 13:08
Una pregunta... Tenint en compte el trajecte de la Sagrera de la L9/L10 és provisional i faran un nou accés en les dues línies per el túnel passant. I aquest túnel provisional de la Sagrera serà per la L4... no sé amb exactitud perquè no té data aquesta obra o aquest projecte de perllongament de la L4 si gairebé està enllestida... No se sap més al respecte?
El problema d'entrada és que el túnel que ha de fer servir la L9/10 es feia servir per a l'extracció de terres de la tuneladora que a dia d'avui és morta a Lesseps. Per això de forma provisional es va fer que l'actual L9/10 anés pel de L4. Com que el de L4 era ocupat, doncs tampoc es que tinguessin cap pressa en fer la obra per a l'estació de Santader i accessos al TF (i suposo que tampoc hi havia gaires €). Que com ha posat en victorcasta ara comencen a moure els fils.

Crec recordar que la intenció era també prolongar L9/10 Nord fins a Maragall o Guinardó, ja que la tuneladora de Lesseps serà desumuntada. Però ara parlo de memòria i no se si és alguna cosa que es parlés fa anys i ja hagi quedat obsolet o realment eren intencions verídiques.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3959
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 22/11/2020 18:32

Estava mirant el plànol de la licitació per intentar veure quina forma tindrà l'estació de Santander/Ca N'Oliva (com es digui al final). Sembla que serà una normal i corrent, túnel L4 a executar amb pantalles, a cel obert.

El que em resulta curiós és que utilitzin un plànol de desembre del 2007 on es veu el Pont del Treball original i el de Riera d'Horta, i tot estigui "a executar".



Miquel
Administrador
Entrades: 4148
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 22/11/2020 19:37

Renfe445 ha escrit:
Diumenge 22/11/2020 18:32
Estava mirant el plànol de la licitació per intentar veure quina forma tindrà l'estació de Santander/Ca N'Oliva (com es digui al final). Sembla que serà una normal i corrent, túnel L4 a executar amb pantalles, a cel obert.
Doncs menys mal, segur que surt més barat que qualsevol de les opcions habituals que gastem avui dia. :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”