Seguiment de les obres al Carmel

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 25/07/2010 12:58

Aureli ha escrit:Avui continuen treballant móltíssim. Ja han posat l'espècie de poema visual de les escales mecàniques de Batet...
:P
No pots fer fotos i penjar-les? Per aquí tenim ansies de veure tot el que expliques :)



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 13:06

BCN2008 ha escrit:
Aureli ha escrit:Avui continuen treballant móltíssim. Ja han posat l'espècie de poema visual de les escales mecàniques de Batet...
:P
No pots fer fotos i penjar-les? Per aquí tenim ansies de veure tot el que expliques :)
En tinc algunes, però és que no sé com es pengen les fotos i em sembla tot un merder haver de descarregar les fotos i tot plegat... Sóc una mica manta per aquests temes informàtics... :nose

A més, per a més inri, em sembla que em perdré la inauguració perquè demà marxo de vacances fins el proper dilluns, així que si inauguren l'1 d'agost com a més tard, me la perdré... :cop



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 25/07/2010 13:43

Aureli ha escrit:En tinc algunes, però és que no sé com es pengen les fotos i em sembla tot un merder haver de descarregar les fotos i tot plegat... Sóc una mica manta per aquests temes informàtics... :nose
[off-topic]Sobre el tema de penjar fotos, jo personalment recomano desde fa temps photobucket, que et permet penjar fotos i videos fàcilment i amb un límit al que jo encara no he arribat ni al 25% i he penjat moltes fotos. No dóna gaire feina penjar les fotos, i és fàcil de fer.[/off-topic]

Sobre el tema de l'inauguració, encara queda una setmana o més, espero que es pugui acabar tot sense problemes i amb la certesa de que no hi haurà cap problema amb tema filtracions o qualsevol altre.



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 17:34

A veure si ho he fet bé...
Us adjunto fotos del vestíbul de Batet i del de Beat Almató, al barri del Coll...

Salutacions

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 17:36

Je, je... una mica grans m'han sortit, però crec que es veuen bé.
La primera és del vestíbul de Batet, al barri del Carmel. Tot i dir-se El Coll | La Teixonera, aquest vestíbul està íntegrament localitzat al Carmel.

Les altres fotos fan referència al vestíbul del carrer Beat Almató del barri del Coll. El carrer Santuari separa el Carmel del Coll i una vorera és Horta-Guinardó (senar) i l'altra és Gràcia (parell).

Es veu una mica el passadís amb tapís rodant de connexió entre el Coll i Batet.

Espero us agradin...

Salutacions novament.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/07/2010 18:57

Perfecte! I moltes gràcies pel reportatge fotogràfic, bon corresponsal! :ok



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 19:09

Moltes gràcies Metring!

La veritat és que és flipant sortir del vestíbul de Batet i veure que tens el cim del turó del Carmel allà mateix... Ah! I a sobre estàs a uns 10 minuts de l'accés nord del parc Güell. Això és important, ja que de fet, si algú vol anar al parc Güell ara en metro, es tracta d'una nova opció per a descongestionar els altres accessos.

;)



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 25/07/2010 21:19

Espectacular, Aureli, moltes gràcies. :ok :plas



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 21:21

Ja funcionen les escales mecàniques de Batet, una per a baixar i l'altra per a pujar. Una veïna ens deia que havia sentit que l'inaugurarien el dia 4 d'agost. I que estaria obert al públic a partir de les 15h...

:plas



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 25/07/2010 21:54

Aureli ha escrit:Una veïna ens deia que havia sentit que l'inaugurarien el dia 4 d'agost. I que estaria obert al públic a partir de les 15h...
El 4 d'agost és dimecres, això encaixaria amb la frase aquella d'aquell periodista que va dir que les ultimes inauguracions havien estat en dissabte, i aquesta també. xD



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 26/07/2010 2:43

els veins del Carmel quedaran contents amb les noves estacions, encara que només sigui pel nombre d´ ascensors i escales mecàniques que tenen. No tenen res a envejar a les de L9.
Per cert, el carrussel de L5 ja arriba a Vall d´hebron en horari de 10 a 22h. Això va començar dissabte.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dilluns 26/07/2010 2:53

Gràcies Aureli! Bones fotos.
;)
Ara a veure si inauguren abans del dia 1/8/2010 i ens veiem.
:hola
Molt bona idea això d'un nou accés al Parc Güell.
:ok


Visca el metro!!

davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 26/07/2010 22:15

Avui anava en vago 5055 a la L5 i ja tenia els termometres preparats fins Vall d'Hebron, tapats amb una enganxina blanca, al igual que l'enllaç amb Rodalies a La Sagrera.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/07/2010 1:39

si no passa res mes, el dimecres 28, començarà la marxa en blanc amb els trens i el personal sortint de Vall d´ Hebron. Si tot va molt i molt bé, volen inaugurar el dia 30 divendres. Ja veurem.



davida
N9
N9
Entrades: 1795
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 27/07/2010 11:26

Fa un estona que he agafat la L5 els termometres ja porten iluminats les estacions de Vall d'Hebron a Horta. I he sentit que per comunicación interna informaba que al maquinistes de la L5 que els metros ja arribaven a Vall d'Hebron.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 27/07/2010 16:57

estació de Teixonera: 10 ascensors i 4 tapissos rodants com els de Diagonal per salvar el desnivell.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 27/07/2010 19:58

davida ha escrit:Fa un estona que he agafat la L5 els termometres ja porten iluminats les estacions de Vall d'Hebron a Horta. I he sentit que per comunicación interna informaba que al maquinistes de la L5 que els metros ja arribaven a Vall d'Hebron.
Suposo que de moment només ho tenen alguns trens, perquè aquest matí he agafat la L5 i el meu tren tenia el mateix termòmetre de sempre.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 28/07/2010 2:04

El LLOP ha escrit:estació de Teixonera: 10 ascensors i 4 tapissos rodants com els de Diagonal per salvar el desnivell.
Mare meva, no en va serà l'estació més profunda de tota la xarxa, pel moment!
:o


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 28/07/2010 6:40

avui ha començat la marxa en blanc a la L5. Els trens circulen a tota la longitud de la línia (inclòs el perllongament) fent les parades reglamentàries a totes les estacions, però sense passatge a les estacions noves. Ja queda menys.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 28/07/2010 8:26

El Periódico anuncia la posada en servei per a aquest divendres.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”