Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

S'ha de soterrar el tren a Sant Feliu del Llobregat?

Si, sigui la situació econòmica que sigui
7
14%
Si, però quan hagi bonança econòmica
9
18%
No, amb passos soterrats, n'hi ha prou
29
59%
No, tal i com està ja va bé
4
8%
Altres (expliqueu)
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 49

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: wefer » Dijous 19/05/2016 9:37

437.001 ha escrit:Amb 125 milions es podrien solucionar els problemes d'altura d'andanes de totes les estacions de Catalunya i sobrarien diners.

Evidentment, però com que aquí som tan llestos preferim cremar-los soterrant un tren 400 metres per posar-hi a sobre una avinguda plena de cotxes, un aparcament, un pipican i un parc perquè els ninis hi vagin a fer "botellón". Molt millor, home, molt millor, on vas a parar!!!

I després ens preguntem com és possible que el nostre país estigui econòmicament a la bancarrota i la gent hagi de marxar a fora a treballar :osti
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
 
Entrades: 7523
Membre des de: Dimarts 19/04/2005 23:55
Ubicació: Entre Fabra i Puig, Universitat i Sagrada Família amb metro, bus, Seat 1200Sport, Citroën Xantia

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: Javi M » Dijous 19/05/2016 15:24

437.001 ha escrit:A la foto del Twitter mateix, no cal ser cap geni per adonar-se que és perfectament possible fer-hi un pas inferior per tràfic rodat.

A més, no gaire més lluny direcció Molins hi ha dos passos inferiors per tràfic rodat, o sigui que el pas a nivell es podria simplement clausurar.


Doncs no, per desgràcia no es pot. El carrer de la dreta de la foto és paral·lel a les vies (no perpendicular), i del de l'esquerra, el trànsit ve/va tant del carrer perpendicular com del paral·lel, de manera que el pas hauria de ser en diagonal respecte de les vies, i hauria d'haver-hi tres rampes. A més a més, les rampes no deixarien espai per al trànsit que circula per aquells carrer i que no ha de creuar les vies.

Certament, el pas a nivell es podria clausurar. De cotxes per allà hi circulen pocs, d'una banda perquè qui ha de creuar sap que de cada 60', 50' el pas està tancat i prefereix fer la volta ja d'entrada; i d'una altra, perquè l'Ajuntament ha fet diversos canvis de sentit de carrers i algunes altres modificacions per tal de fer difícil que el camí més ràpid entre dos punts de la ciutat passi pel pas a nivell, fomentant així fer servir els altres pasos inferiors. Pel que fa a quests pasos, però, el principal problema és que són de gàlib reduït l'un, i de gàlib molt reduït l'altre. Això és un bon problema per a qualsevol vehicle que no sigui un cotxe (i amb un cotxe gran ja pases por creuant per un d'ells), i és un inconvenient especialment gran per a la xarxa de bus, que és d'allò més ineficaç, en només poder creuar els busos per les carreteres Laureà Mirò i Sànson, totes dues a la perifèria del nucli urbà.

Realment el pas a nivell és el menys important. El veritable problema és la discontinuïtat que crea la infraestructura en si mateixa, al seu pas per alguns barris molt densament poblats. La via del tren a Sant Feliu és un cas molt particular a tota la xarxa, i necessita una adequació profunda (digues-li soterrament, o digues-li qualsevol altre tipus d'adaptació que sigui eficaç).

wefer ha escrit:Evidentment, però com que aquí som tan llestos preferim cremar-los soterrant un tren 400 metres per posar-hi a sobre una avinguda plena de cotxes, un aparcament, un pipican i un parc perquè els ninis hi vagin a fer "botellón". Molt millor, home, molt millor, on vas a parar!!!


D'una banda, on has consultat aquestes dades de 400 m i 125 M€? No sé si són certes, però si ho són, sí que seria llençar els diners a la paperera, perquè el soterrament total si no recordo malament eren més de 1.200 m i costava "una mica" més, 195 M€.

De l'altra, molt demagògic això subratllat, a l'altura dels pro-soterrament de Montcada o d'altres d'absuds totalment. D'entrada, a l'avinguda s'hi vol fer un tramvia, i servirà per a millorar enormement la xarxa de bus, res de "plena de cotxes". I pel que fa a "per a que els ninis vagin a fer botellón", crec que no val la pena comentar-ho.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1572
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

#AraRodalies

EntradaAutor: Javi M » Dimarts 07/06/2016 16:20

Demà, a les 11:45h a la Pl. de l'Estació de Sant Feliu, acte d'AraRodalies en defensa de diverses millores a Rodalies, i entre d'altres, del soterrament.

Hi assisteixen Ada Colau, Josep Rull, i les alcaldesses de Montcada, L'Hospitalet i Sant Feliu.

Segons la planificació, està previst que agafin tots junts el tren a Montcada, a les 10:57h, i faran el recorregut fins a Sant Feliu, passant per L'Hospitalet.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1572
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimarts 07/06/2016 16:22

A Montcada?

Gens casual, suposo? :roll:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5295
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 07/06/2016 18:50

Fran-Ikarus ha escrit:A Montcada?

Gens casual, suposo? :roll:

Gens ni mica. Per ells la millora del servei ferroviari és equivalent al soterrament. Òbviament són millores pels interessos aliens a la gestió del sistema ferroviari, que és el que de veritat haurien d'estar reclamant.

Algú s'anima a anar amb pancartes de fotos de terres japoneses? :D
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3705
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: #AraRodalies

EntradaAutor: wefer » Dimarts 07/06/2016 19:00

Javi M ha escrit:Hi assisteixen Ada Colau, Josep Rull, i les alcaldesses de Montcada, L'Hospitalet i Sant Feliu.

Atenció a la mecànica del tren en qüestió, que no tingui un sobreescalfament per populitis aguda!!
És que sembla un acudit: el saben aquell que diu... que van un de Convergència, una d'Iniciativa i una del PSC... i demanen el soterrament del tren!!! (Riures enllaunats)
Pensava anar-hi amb una pancarta de "No al soterrament!!" però he pensat que tenia menys futur que un animalista al Toro de la Vega. De fet ve a ser més o menys el mateix tipus de gent.

Fàstic de polítics oportunistes, pena de població ignorant i infantil. Pena. S'acosten noves eleccions i fa tanta mandra votar qualsevol opció de les que hi ha que, si es presentés una rata de claveguera, la votaria perquè com a mínim seria més honrada.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
 
Entrades: 7523
Membre des de: Dimarts 19/04/2005 23:55
Ubicació: Entre Fabra i Puig, Universitat i Sagrada Família amb metro, bus, Seat 1200Sport, Citroën Xantia

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: jaezcurra » Divendres 24/06/2016 15:14

POLÉMICA INFRAESTRUCTURA
Fomento cambia el soterramiento de Sant Feliu por un cajón ferroviario
El Ayuntamiento desestima la propuesta y reclama que se vuelva al proyecto ya aprobado hace seis años
DAVID GUERRERO, Sant Feliu de Llobregat 23/06/2016 17:00 | Actualizado a 23/06/2016 17:43
http://www.lavanguardia.com/local/baix-llobregat/20160623/402711216255/fomento-cambia-soterramiento-sant-feliu-por-cajon-ferroviario.html
jaezcurra
N8
N8
 
Entrades: 975
Membre des de: Divendres 16/04/2010 21:50
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Pressa de pèl

EntradaAutor: Javi M » Dissabte 25/06/2016 21:14

Sembla una broma de mal gust. Si s'han de gastar els calers, com a mínim que serveixi d'alguna cosa. Per a tenir un Sants II, està clar que val més que s'estiguin quiets.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1572
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: gatvell » Divendres 01/07/2016 21:31

Soterrar per soterrar, que deixin espai per doblar les vies. Com a mínim que aprenguin a fer previssió a 200 anys vista i no com el nyap de l'AVE a Sants que es van perdre dues vies.
Imatge
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
http://calafont.cat/
Per a novetats, ofertes... https://www.facebook.com/pages/Ca-la-Fo ... 9985073007
gatvell
N8
N8
 
Entrades: 1201
Membre des de: Dimecres 28/03/2012 18:49

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: UT447Barcelona » Dilluns 04/07/2016 13:57

No a los soterramientos de vías férreas

http://www.elperiodico.com/es/entre-tod ... eas-74941#
UT447Barcelona
N6
N6
 
Entrades: 188
Membre des de: Dimarts 12/10/2010 15:47

Re: Soterrament de RENFE a Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dilluns 04/07/2016 14:08

"Pido, ruego, deploro que se acabe esta locura colectiva de los soterramientos que no tiene igual ni en los países más 'ricos' del mundo como Suiza, Japón o Alemania, que en cambio sí apuestan por un abundante servicio de ferrocarril. "

Será "Pido, ruego, imploro", ¿no?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5295
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Visita institucional

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 17/01/2018 16:21

Avui han visitat la ciutat el Ministre de Foment, Íñigo de la Serna, el Delegat del Govern, Enric Millo, i el President d'ADIF, Juan Bravo, que s'han reunit a l'Ajuntament amb l'Alcalde, Jordi Sanjosé i el Vicepresident de Transport i Mobilitat de l'AMB, Antoni Poveda.

En la seva visita, les autoritats de l'Estat han anunciat la licitació i inici de les obres el proper any, 2019. Es preveu una durada aproximada de quatre anys, i un cost de 127 M€ que finalment assumirà íntegrament ADIF. L'Ajuntament i l'AMB duran a terme les obres de reurbanització sobre la llosa per import de 6 M€.

Noticia La Vanguardia. Noticia Aldia.cat
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1572
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants