Pàgina 2 de 4

Publicat: Diumenge 16/07/2006 16:48
Autor: alex86bcn
Les fotos sencillament ACOLLONANTS!!!! kin parell de collons ficar-te alla....jajajaj de fet m'estan entrant ganes a mi i tot!!!!!!


Ens veiem! k vagi molt be!!!

Publicat: Dilluns 17/07/2006 10:47
Autor: metring
GENIALS FOTOS!!!!! Moltes gràcies per ensenyar-les!!
El passadís es troba en força bon estat, certament.

Publicat: Dilluns 17/07/2006 18:52
Autor: oscar440
metring ha escrit:GENIALS FOTOS!!!!! Moltes gràcies per ensenyar-les!!
El passadís es troba en força bon estat, certament.
Opino el mateix, molt bones fotos!!!... :plas :plas :plas
Salutacions!!!

Publicat: Dimarts 18/07/2006 9:35
Autor: Danzig
Molt bona incursió, Wefer! :o

Mare meva!!!

Publicat: Dimarts 18/07/2006 13:52
Autor: JaMiRo!
wefer, avui ha preguntat per tu un tal Acebes; diu que ets un terrorista que volies atemptar a la Renfe... :D

Déu n'hi do...I pensava que les fotos del Triangle Ferroviari eren el més arriscat que es podia fer... :o

Re: Mare meva!!!

Publicat: Dimarts 18/07/2006 16:21
Autor: orique
JaMiRo! ha escrit:wefer, avui ha preguntat per tu un tal Acebes; diu que ets un terrorista que volies atemptar a la Renfe... :D

Déu n'hi do...I pensava que les fotos del Triangle Ferroviari eren el més arriscat que es podia fer... :o
Aquell del pe-pe?

Publicat: Dimarts 18/07/2006 19:04
Autor: viscaelcat
Ei Marçal, quina força s'ha de tenir per entrar allí tot fosc i tenint present les pelis de terror de trens i hospitals abandonats. Jo el màxim que m'hi he acostat és a 30 o 40 metres després d'acabar la gent. Seré capaç un dia d'anar-hi tot sol, armat amb lot i càmera de fotos. Podriem fer una trobada i quedar uns quants del fòrum. Crec que amb les fotos no n'hi ha prou, s'ha de veure amb els ulls.

Publicat: Dimarts 18/07/2006 23:12
Autor: Serie600
Hola:

Fel.licitats i gracies per les fotos Maese Wefer :D . Tot un document.

"Med tvo ägg!" si senyor!.

Sal.lutacions:

Serie600

"Cuartelillo"

Publicat: Dimarts 18/07/2006 23:12
Autor: JaMiRo!
viscaelcat ha escrit:Ei Marçal, quina força s'ha de tenir per entrar allí tot fosc i tenint present les pelis de terror de trens i hospitals abandonats. Jo el màxim que m'hi he acostat és a 30 o 40 metres després d'acabar la gent. Seré capaç un dia d'anar-hi tot sol, armat amb lot i càmera de fotos. Podriem fer una trobada i quedar uns quants del fòrum. Crec que amb les fotos no n'hi ha prou, s'ha de veure amb els ulls.
Sincerament, si més d'una persona es troba allà i se n'adonen, tallen la circul·lació del Metro i de la Renfe per avís de bomba...I tots al "cuartelillo"... :D
Serie600 ha escrit:"Med tvo ägg!" si senyor!.
Això que és? "Con dos cojones" en la llengua de certa ciutat...? :D

Publicat: Dimarts 18/07/2006 23:24
Autor: Vox
@Wefer, gràcies! Tenia ganes de veure que coi hi havia allà.

I certament s'hauria de poder aprofitar d'alguna manera!

Vox

Re: "Cuartelillo"

Publicat: Dimarts 18/07/2006 23:52
Autor: Serie600
Hola:
JaMiRo! ha escrit:
Serie600 ha escrit:"Med tvo ägg!" si senyor!.
Això que és? "Con dos cojones" en la llengua de certa ciutat...? :D
Literalement: "Amb dos ous!". Hi ha altre expressio mes "sonora", de totes maneres :twisted: (com ho has endevinat Jamiro? :festa )

Sal.lutacions:

Serie600

Publicat: Dimecres 19/07/2006 0:22
Autor: wefer
Bé gràcies a tots :oops: però vaja, tampoc li veig tant de mèrit a la cosa.
Tingueu en compte que, si bé les escales estan totalment a les fosques, el vestíbul superior està perfectament il·luminat i suposo que la gent de TMB (o Renfe) la fa servir habitualment per accedir a les casetes d'equips auxiliars que tenen posades allà.
I igualment, es tracta d'una sortida d'emergència... vaja, que no és com posar-se per un túnel, només cal passar el tros tenebrós de les escales i ja està, i a més no hi ha cap rètol que prohibeixi passar. Qualsevol persona ho pot fer de la mateixa manera ;)

Publicat: Dimecres 19/07/2006 0:30
Autor: Serie600
Hola:

Es aqui on esta el merit. A ningu se li pot ocorrer d'anar a ficar el nas alla per les bones, malgrat que no hi hagi cap retol de prohibicio. A banda de que com tu apuntas, allo es pot fer servir de manera habitual pel personal TMB o RENFE per accedir als equips amb el mes que previssible "Oiga, usted que **** hace aqui?... no sabe que es un lugar de acceso restrigido?", i ara ves a dir-li "Oiga, mire, es que me he confundido". Vaja, o be utilitzas el"Sistema Jamiro per fer fotos. Curs accelerat en un missatge" http://transport.cat/viewtopic.php?t=3185 xD per mes detalls.

Sal.lutacions:

Serie600

Re: "Cuartelillo"

Publicat: Dimecres 19/07/2006 20:53
Autor: JaMiRo!
Hola!
Serie600 ha escrit:Literalement: "Amb dos ous!". Hi ha altre expressio mes "sonora", de totes maneres :twisted: (com ho has endevinat Jamiro? :festa )
Realment, pura intuïció...Això de "ägg" tenia pinta de ser "ous" com s'assemblava tant a "egg"... )))3
Serie600 ha escrit:Es aqui on esta el merit. A ningu se li pot ocorrer d'anar a ficar el nas alla per les bones, malgrat que no hi hagi cap retol de prohibicio. A banda de que com tu apuntas, allo es pot fer servir de manera habitual pel personal TMB o RENFE per accedir als equips amb el mes que previssible "Oiga, usted que **** hace aqui?... no sabe que es un lugar de acceso restrigido?", i ara ves a dir-li "Oiga, mire, es que me he confundido". Vaja, o be utilitzas el"Sistema Jamiro per fer fotos. Curs accelerat en un missatge" http://transport.cat/viewtopic.php?t=3185 per mes detalls.
100% garantizado, oiga. Hágase usted el guiri y no habrá problema alguno. :D

Salut!

Publicat: Dimecres 19/07/2006 22:22
Autor: VladiGB
Quiero agradecerle al amigo wefer el trabajo que ha hecho, yo y un amigo estamos intentando sacar fotos de las estacion abandonada de correos en la línea4 entre Jaume I y Barceloneta, en algunas web ya salia info sobre que existia una estación fantasma de universidad, pero no pensaba que aun quedará algo tras las obras de renfe en los sesenta.

Por cierto a la altura de Marina pasado el desvío de vías que se dirigen a la Estación de Francia existen unos andenes abandonados y antiguamente entre la calle lepanto y marina, en meridiana habia una boca de tren muy parecida a la de paseo de gracia que estaba cerrada con ladrillos, alguien sabe algo sobre esto??

Saludos

Publicat: Dijous 20/07/2006 10:06
Autor: Platanito
VladiGB ha escrit:Quiero agradecerle al amigo wefer el trabajo que ha hecho, yo y un amigo estamos intentando sacar fotos de las estacion abandonada de correos en la línea4 entre Jaume I y Barceloneta, en algunas web ya salia info sobre que existia una estación fantasma de universidad, pero no pensaba que aun quedará algo tras las obras de renfe en los sesenta.

Por cierto a la altura de Marina pasado el desvío de vías que se dirigen a la Estación de Francia existen unos andenes abandonados y antiguamente entre la calle lepanto y marina, en meridiana habia una boca de tren muy parecida a la de paseo de gracia que estaba cerrada con ladrillos, alguien sabe algo sobre esto??

Saludos
Los restos de Universitat no son de la antigua estación, sino de la red de vestíbulos y pasillos que todavía funcionaban en los años 80.

La estación nonata de Marina o Vilanova (por la cercana avenida) no llegó a entrar en servicio. Se trata de una obra de los años 70 (creo) a raíz del cierre de la estación del Norte (deduzco), y de hecho estaba prevista la conexión desde el metro de Marina, en cuyo acceso está el logo de Renfe en piedra, al estilo de la boca de Universitat delante del Fidelcolor. Cuando se construyó el salto del carnero de la vía de Arc de Triomf a Sant Andreu Arenal se destruyó uno de los andenes, y lo más probable es que la estación jamás se abra. Sobre los accesos que comentas (y de los que nadie había dado cuenta, cosa que se te agradece!), por lógica han de ser los de esta estación fantasma.

Publicat: Dijous 20/07/2006 10:12
Autor: metring
VladiGB ha escrit:Quiero agradecerle al amigo wefer el trabajo que ha hecho, yo y un amigo estamos intentando sacar fotos de las estacion abandonada de correos en la línea4 entre Jaume I y Barceloneta
Per fer fotos a Correus ho tenim xungo, l'única possibilitat seria que el convoi s'aturés allà, per veure les rajoles i cartells que encara resten en peu, ja que no es pot baixar a l'andana, la via actual queda per sobre de l'antiga, i l'accés va ser injustament arrassat fa pocs anys, només queda una reixa de ventilació arran de terra. El que si es veu, són els esglaons per sota de la reixa, amb el flaix de la càmara, això si.

Publicat: Dijous 20/07/2006 10:19
Autor: VladiGB
Platanito gracias por la aclaraciones, yo me lo suponía pero no tenía nada en claro sobre lo de marina.

Además para el que le interese el andén se ve justo hiendo dirección Arc de Trionf desde Clot-Aragó pasado el desvío de vías que va a la estación de francia justo a mano izquierda del tren, además se ve como una "especie intercambiardor" de nivel más adelante donde se ve la columna del puento marina. El acceso fue destruido para construir la meridiana.

Publicat: Dimecres 02/08/2006 16:46
Autor: entfe001
Recupero el fil per comentar que ahir vaig trobar unes altres escales a Plaça Catalunya. En concret, unes tancades per una reixa que van a parar a la via 1 del FMB sentit Hospital de Bellvitge. Vaig tenir la sort de trobar-me-les il·luminades. Estan poc després que acabi el mur que separa la L1 de les vies d'Adif.

Serien accessibles pel nostre intrèpid reporter Wefer si no fos per la reixa que les tanca i per què es troben a uns tres metres d'alçada :x

Publicat: Dijous 03/08/2006 8:47
Autor: Platanito
entfe001 ha escrit:Recupero el fil per comentar que ahir vaig trobar unes altres escales a Plaça Catalunya. En concret, unes tancades per una reixa que van a parar a la via 1 del FMB sentit Hospital de Bellvitge. Vaig tenir la sort de trobar-me-les il·luminades. Estan poc després que acabi el mur que separa la L1 de les vies d'Adif.

Serien accessibles pel nostre intrèpid reporter Wefer si no fos per la reixa que les tanca i per què es troben a uns tres metres d'alçada :x
Lamento comunicar-te que aquestes escales són sempre il.luminades ;)

Evidentment corresponen a la xarxa de passadissos d'accés. El que ignoro és si es tracta d'un pas elevat a l'andana de Renfe (d'abans de la remodelació dels 80) o són restes de l'estació original del Transversal.