Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
xavi31
N1
N1
Entrades: 3

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Entrada Autor: xavi31 » Dilluns 23/03/2015 0:37

ivan123456 ha escrit:
xavi31 ha escrit:Bones! Son difícils els psicotecnics?
Jo també tinc la mateixa pregunta, es la primera vegada que em presento.
T'han trucat o s'han posat amb contacte amb tu?



ivan123456
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: ivan123456 » Dilluns 23/03/2015 2:33

xavi31 ha escrit:
ivan123456 ha escrit:
xavi31 ha escrit:Bones! Son difícils els psicotecnics?
Jo també tinc la mateixa pregunta, es la primera vegada que em presento.
T'han trucat o s'han posat amb contacte amb tu?
Encara no, suposo que aniran trucan a partir d'avui dilluns



xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Entrada Autor: xabuca » Dilluns 23/03/2015 20:28

Us citaran per correu electrònic per anar a fer el psicotècnics. Les darreres es feien a l'hotel de l'Estació de Sants.

Hi han molts tipus de proves. Segurament us sortiran series de rellotges, combinació de paraules (Bo és a dolent, com guapo és a .........), buscar el nombre de vegades que una lletra es repeteix, etc.
Respecte de la proba de personalitat sigueu coherents al llarg de totes les preguntes.



Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Dimarts 24/03/2015 22:29

Avui he rebut un mail sobre la convocatòria, sembla ser que aquest cop es farà a CIEF, a prop de Metro Congrés.


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimarts 24/03/2015 22:31

Sort a tots els inscrits!!! ;) ;)


Salut!
#volemL9

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 24/03/2015 22:47

Deuen haver anat ràpid les inscripcions (crec recordar que eren 500), doncs jo em vaig inscriure 3h després de que es passés el segon link (el que funcionava) en aquest fòrum i no he rebut cap email :(


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Dimarts 24/03/2015 22:50

Hi ha algun altre foraire que hagi rebut notícies?


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

ivan123456
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: ivan123456 » Dimecres 25/03/2015 0:55

Jo vaig enviar la convocatoria a les 20h del dimecres i encara no se res.



xavi31
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: xavi31 » Dimecres 25/03/2015 18:49

A mi tampoco m'han dit res, jo al vaig enviar dels últims dies. Fan mes d'una convocatoria? El dijous en faran una.



ivan123456
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: ivan123456 » Dissabte 28/03/2015 17:54

Segueixo sense tenir notícies.



Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Diumenge 29/03/2015 17:19

Hola de nou.

De moment només s'ha fet un psicotècnic, preguntes d'estil sol es a estrella com terra és a (planeta), desenvolupament de cubs, càlcul mental, sèries matemàtiques i aquestes coses.

De cara al company de l'ultim missatge, he d'afegir que es faràn diverses proves entre dilluns i dimecres.


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

ivan123456
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: ivan123456 » Dimecres 01/04/2015 18:49

Algú ha rebut notícies?



jordi159
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: jordi159 » Dijous 02/04/2015 2:13

Hola,

jo vaig enviar el formulari entre les 19 i les 20h del dimecres i encara no m'han dit res tampoc. Això vol dir que millor que em tregui les esperances de que em diguin alguna cosa? :roll:

Salutacions.



ivan123456
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: ivan123456 » Dijous 02/04/2015 15:20

jordi159 ha escrit:Hola,

jo vaig enviar el formulari entre les 19 i les 20h del dimecres i encara no m'han dit res tampoc. Això vol dir que millor que em tregui les esperances de que em diguin alguna cosa? :roll:

Salutacions.
jo estic en la mateixa situació que tu, espero que ens diguin alguna cosa aviat.



Davi
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: Davi » Dijous 02/04/2015 18:54

Jo faig fer els psicotecnics dissabte al matí, hi vaig enviar les dades sobre les vuit, un amic em va avissar, vaig saber que hi era entre els 500 admessos aviat. De totes maneres no crec que hi passi, em vaig bloquejar molt fent la prova.
Us deurien de dir alguna cosa aviat, vau omplir correctament tots els requisits que demanaven ? a veure si després de festes teniu noticies. Sort nois.
David



ivan123456
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: ivan123456 » Dijous 02/04/2015 21:30

Davi ha escrit:Jo faig fer els psicotecnics dissabte al matí, hi vaig enviar les dades sobre les vuit, un amic em va avissar, vaig saber que hi era entre els 500 admessos aviat. De totes maneres no crec que hi passi, em vaig bloquejar molt fent la prova.
Us deurien de dir alguna cosa aviat, vau omplir correctament tots els requisits que demanaven ? a veure si després de festes teniu noticies. Sort nois.
David
Gràcies, Van ser molt difícils les proves?



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dissabte 04/04/2015 13:01

Hola,

Jo també vaig enviar el formulari de sol·licitud per les places que s'ofertaven a TMB durant l'estiu. Va ser el dimecres 18 de març al migdia.

Encara no he rebut cap correu de TMB indicant el dia per fel el test psicotècnic.

Cal dir que em va semblar una mica sospitós que no es fes pública des d'un principi la informació sobre el lloc de treball en concret (la web parlava des de conductor fins a atenció al públic), el sou o l'horari de treball.

Espero rebre resposta aviat perquè segons vaig llegir al formulari, si no reps cap missatge en el plaç d'un mes significa que no compten amb tu.



Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Dimarts 14/04/2015 9:43

Acabo de rebre una trucada, sembla ser que el psicotècnic va anar bé i aquesta setmana faràn les entrevistes en grup.


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dimecres 22/04/2015 0:03

Tycho Brahe ha escrit:Acabo de rebre una trucada, sembla ser que el psicotècnic va anar bé i aquesta setmana faràn les entrevistes en grup.
Jo no he rebut res.
Anim i sort!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 28/04/2015 16:36

http://www.tmb.cat/ca/detall-oferta/-/j ... RALS-89540

Personal tècnic d'operació en línia i CCM per a les línies automàtiques de la xarxa de metro de Barcelona

Referència 89540
Responsabilitats
TOLAs: garantir el funcionament operatiu de la línia, atenent les instal·lacions i equipaments, el servei i el client, dins de l'àmbit de les estacions i de la circulació de trens.
OLAs: garantir tant l'oferta programada com el restabliment òptim del servei davant d'incidències vinculades al trànsit/circulació, estacions i injecció de trens a les línies automàtiques des del Centre de Control de Metro.
Requisits
Formació acadèmica mínima: titulació oficial homologada de CFGS o FPII en branques tècniques (consulta les especialitats a continuació: documentació ), que s'haurà d'acreditar de manera oficial al llarg del procés.
Comprensió i expressió correctes en català i castellà.
Disponibilitat per treballar en diferents torns (matí, tarda o nit), inclosos els caps de setmana segons el calendari establert i les necessitats del servei.
Competències personals: Iniciativa, flexibilitat, autocontrol, autodesenvolupament i organització del temps propi. Orientació al client, treball en equip i comunicació. Pensament analític, creativitat i innovació. Presa de decisions. Impacte i influència. Rapidesa en la resolució d'imprevistos i incidències. Alta capacitat de percepció, concentració i atenció.
Es valorarà tenir experiència contrastada en llocs similars. Serà un criteri selectiu; per poder-ho valorar cal que s'indiqui al currículum de manera clara, l'experiència laboral: tipus d'empresa, període, funcions desenvolupades, responsabilitats i èxits assolits.
Altres dades
Jornada anual al 75% de l'horari global (1225h/any).
Incorporació en una organització sòlida i estabilitat laboral.
Es farà una preselecció de currículums segons els criteris de formació i l'experiència laboral descrits, de manera que tan bon punt disposem de les 800 candidatures més ajustades, necessàries per iniciar el procés, es tancarà la recepció de candidatures. Quan arribi aquest moment es publicarà una nota que ho informi. S'entendrà que les candidatures que no rebin cap notificació en un termini de 30 dies, no compleixen el perfil. Les persones preseleccionades seran informades per a fer les proves mitjançant correu electrònic.
Introdueix les teves dades i el teu currículum. Et preguem que omplis el formulari amb majúscules. Gràcies.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”