Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Sort del 2006

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 25/02/2008 2:42

traveller ha escrit:la sort bestial la han tingut els que van agafar el 2006, que gràcies a un acord especial de contractació que s'ha fet al desembre, quasi tots o son fixes o casi fixes (alguns tenen contractes d'1 any, uns pocs de 4 mesos)
Si, e? quina sort han tingut, mare meva :D


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 25/02/2008 22:32

Jordilar ha escrit:Hi ha una cosa que m'ha cridat l'atenció: En cap cas posa que sigui per juliol agost i setembre, com especificava els altres anys, si no que ara posa lo de 23000€ anuals bruts. Qué significa això?

Per altra banda un altre problema que he tingut es que a la casella de l'adreça, el num de vivenda esta pensat per un sol número, no per dos números diferents, el cas es que he hagut de posar 1119 en contes d'11-19.

Salut,
Jordi, un consell, és millor que fiquis 11. T'ho dic per evitar problemes (experiència). ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dimarts 26/02/2008 22:17

Es el segon any que em presento.

A veure si enguany tinc més sort :D

Vaig presentar la solicitut el primer dia en que van obrir l'enllaç a primera hora del matí jeje.

Salutacions!



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dijous 28/02/2008 11:31

Hola, potser es que soc un impacient però... a algú ja l'han avisat del dia en que ha d'anar a fer la prova psicotècnica??

Salutacions



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 04/03/2008 12:17

traveller ha escrit:... festes treballades (que estan MOOOLT ben pagades).....
Primer que es paguin i després veurem si estan ben pagades o no, perquè encara estic esperant que em paguin totes les festes que vaig treballar durant el 2007..... i em sembla que la quantitat seria l'equivalent a un sou d'un mes i mig....


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 04/03/2008 12:30

Denisuko ha escrit:
traveller ha escrit:... festes treballades (que estan MOOOLT ben pagades).....
Primer que es paguin i després veurem si estan ben pagades o no, perquè encara estic esperant que em paguin totes les festes que vaig treballar durant el 2007..... i em sembla que la quantitat seria l'equivalent a un sou d'un mes i mig....
Doncs seré un cas extrany, però des del segon mes de treballar, mes a mes m'han anat pagant les hores... i els RJ i dies de vacances pendents de 2007 els sé des de gener, i els he pogut disfrutar en febrer... consulta a la teva gerència, perquè no s'entén...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/05/2008 19:41

Tornen a haver-hi vacants laborals a TMB!!

La nostra empresa funciona gràcies a la tasca continuada de més de 6.000 professionals que dia rere dia donen servei als clients de TMB. Estem en contínua evolució, motiu pel qual cerquem sovint nous professionals que desitgin formar part de la nostra empresa.

Ofertes de treball

Mecànics Industrials
Electrònics
CONDUCTORS I CONDUCTORES
Metro 2008 - AGENTS D'ATENCIÓ AL CLIENT
Electromecànics
Elèctrics
Operaris de taller d'autobusos
Borsa de Treball TMB (LLicenciats/des, Diplomats/des, Enginyers/es)

Ofertes tancat periode recepció candidatures

AGENTS D'INTERVENCIÓ
Analista Programador/a Gestió Documental
Enginyer/a Informàtic/a pel Departament de Planificació del Transport
Enginyers/eres de Manteniment
Responsable Tècnic de Bases de Dades
Analista Programador
Metge/Metgessa del Treball

Darreres ofertes adjudicades

MECÀNICS D'AUTOMOCIÓ
Responsable de Prevenció de Riscos Laborals
Enginyer/a Tècnic/a d'Obres Públiques o Enginyer/a Tècnic/a Mecànic/a
Delineant
Operaris de Manteniment Electrònics
Enginyer/a Telecontrol
Enginyer/a de Projectes
Delineant
Consultor/a Organització
Enginyer/a Senyalització
Enginyers/es manteniment d'instal·lacions baixa tensió i electromecàniques
ELECTROMECÀNICS






(mola el temps que deixen per fer la sol·licitut d'electromecànics:


Referència: Elec-mec.
Admissió de sol·licituds fins a: 31/12/9999 )



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 19/05/2008 20:43

CONDUCTORS I CONDUCTORES
Imprescindible no tenir carnet d'afiliat a CGT o ACTUB. :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 22/05/2008 22:46

Ei hola!

Una pregunta, si jo fes els 18 el 28/7 (pensant de cara l'any que ve...), em puc apuntar, tenint en compte que durant el període de treball compliré els 18 o m'haurè d'esperar un any més.

Després, aquestes vacants laborals són per treballar al període de l'estiu o més temps?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 23/05/2008 15:12

Aquestes vacants són per treballar durant l'estiu. Una vegada arribi principis d'octubre, depenent de les necessitats i sempre i quan no la facis grossa (parar una linea durant molta estona, fer un parcial sense motius justificats, descarrilar, arribar tard.....), et poden renovar el contracte. Si no et renovessin entraries en la bolsa de treball i, quan arribi l'estiu de l'any vinent (o potser abans) et trucarien per si volguessis tornar-hi.

Si et truquen abans de l'estiu...per exemple abril, i els hi dius que vols començar al juliol pel motiu que sigui, pot ser que et fiquin en una llista negra i no et truquin ni per al juliol ni mai més, et tindran com una persona que ja no vol saber res d'ells, et volen a l'abril, i volen que entris a l'abril. S'enten?

I en quant a l'edat, pots provar-ho, encara que jo opino que no t'agafaran si quan firmes el contracte tens els 17, ja que estaries durant un temps sense ser-hi major d'edat. Ara bé, l'ultim grup que entra cada any, sempre els hi fan un contracte per només el mes d'agost, pots tenir més possibilitats.
Molta Sort!


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

esther
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: esther » Dilluns 16/02/2009 14:50

Una pregunta, algu em podria dir mes o menys segur quants anys han de passar fins que et fa fixe o amb un contracte que no sigui nomes d´ estiu?
Si es van passar els processos i treballar l´ estiu 2008 quants estius mes es treballa o al 2009/2010 ja es mes factible una contractacio no estrictement estival
Gracies :hola



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 16/02/2009 15:18

Doncs depèn de si ets fill d'algú. :) És broma.

No hi ha cap durada determinada. Cal que arribis als llocs més alts de l'escalafó del personal de contracte temporal, perquè quan hi hagin vacants a l'escalafó de personal fix passis a contracte fix. Pot ser 1 any, com 2 o 3.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 16/02/2009 19:06

I seguiu sense saber quins estudis és necessiten?
L'altre dia em van dir que el FP de manteniment ferroviari no n'hi ha a Catalunya (desconec si a la resta d'Espnya també), el curs hauria de ser de 1400 h.


El metro de Barcelona amb motoristes!

esther
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: esther » Dilluns 16/02/2009 20:56

Gracies victorcasta pero el de ser fill d´ algu a tmb per desgracia no es el meu cas :cop jeje
Perdona que pregunti tant pero no entenc gaire be lo del escalafon, vaig sentir a parlar mentre treballava pero em sonava a xino, com s´ aconsegueixen aquests merits, que seria les valoracions que facin els cto de la teva feina?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 16/02/2009 21:06

Miquel ha escrit:I seguiu sense saber quins estudis és necessiten?
L'altre dia em van dir que el FP de manteniment ferroviari no n'hi ha a Catalunya (desconec si a la resta d'Espnya també), el curs hauria de ser de 1400 h.
La convocatòria deia Interesen candidats/es amb: Edat orientativa entre 25 i 45 anys.Correcta comprensió i expressió en castellà i català. Formació en F.P. o similar. Entenc per similar a FP el títol de batxiller, com a mínim.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dilluns 16/02/2009 21:15

esther ha escrit:Gracies victorcasta pero el de ser fill d´ algu a tmb per desgracia no es el meu cas :cop jeje
Perdona que pregunti tant pero no entenc gaire be lo del escalafon, vaig sentir a parlar mentre treballava pero em sonava a xino, com s´ aconsegueixen aquests merits, que seria les valoracions que facin els cto de la teva feina?
Tinc una bona notícia per a tu! No cal ser fill de ningú per ser fixe aviat a Metro! És cert que els cto's fan valoracions respecte a la tasca que realitzes, però aquesta valoració avui dia només serveix per determinar si vals o no després d'haver treballat l'estiu (Fa poc feien un "rànking" de "bons treballadors" i s'anava trucant per aquest ordre; ara en teoria no). Els contractes "normalment" es fan per necessitats puntuals a la línia a la qual estàs habilitat, i l'escalafó va per dies treballats. Si tens la sort d'entrar a una línia on hi fa falta gent durant l'any, és possible que et facin més contractes (o contractes més seguits, sense deixar passar els 20 dies entre contracte i contracte per no perdre l'antiguitat) i així a mesura que es generin vacants ser un dels primers en accedir-hi.

P.D.: La convocatòria per aquest estiu ha d'estar a punt de sortir-hi, si no és que ha sortit ja.
P.D.2: Sort!



esther
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: esther » Dilluns 16/02/2009 21:36

moltes gracies per la resposta, m´ ha quedat tot molt mes clar!!!
Aix doncs ara nomes em toca esperar, a veure si truquen d´ hora que sino ja no recordare res de conduir trens jeje :roll:
A final d´ estiu no em van dir res i els companys van comentar que aixo volia dir que ja comtaven amb tu per l´ any seguent. :D



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 17/02/2009 20:18

esther ha escrit:moltes gracies per la resposta, m´ ha quedat tot molt mes clar!!!
Aix doncs ara nomes em toca esperar, a veure si truquen d´ hora que sino ja no recordare res de conduir trens jeje :roll:
A final d´ estiu no em van dir res i els companys van comentar que aixo volia dir que ja comtaven amb tu per l´ any seguent. :D
Qina embeja, desde que tinc 3 anys tinc clar que vull conduir trens al metro.
Altre cosa, per curiositat per ser maquinista de locomotora, que s'ha d'estudiar?


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 17/02/2009 21:50

Miquel ha escrit:Altre cosa, per curiositat per ser maquinista de locomotora, que s'ha d'estudiar?
Has d'obtenir el títol de conducció de vehicles ferroviaris de tipus B, perquè m'imagino que et referiràs a una locomotora que no sigui del tipus de maniobres.

Per obtenir aquest títol has d'anar a escoles on hi facin classes. La més coneguda és la de la pròpia Renfe, potser per la millor experiència en el sector que un altre tipus d'acadèmia, i perquè, tot i que no et garanteixen segur un contracte al acabar el curs tens molts números perquè o Renfe o, sobretot, altres companyies privades et vulguin contractar

Aquí tens més informació. Demanen FP o batxiller. Si t'interessa, ja pots començar a estalviar. Val 20.600 euros.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 17/02/2009 22:14

victorcasta ha escrit: Aquí tens més informació. Demanen FP o batxiller. Si t'interessa, ja pots començar a estalviar. Val 20.600 euros.
Molt interessant, especialment el botó "Resultado de la Prueba", en clicar surt una pàgina que em diu;
Recurso no encontrado
El recurso que esta intentando acceder no existe. Si lo desea puede: cerrar ventana
ir a la página principal de Renfe
utilizar nuestro buscador de texto libre
ponerse en contacto con nosotros a través de nuestra Oficina Virtual de Atención al Viajero.
Què passa, que no hi ha resultats després de pagar tot aquell pastón? :)

I FGC no dona classes? Més econòmiques...


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”