"I'm singing in the 4000 series"

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

"I'm singing in the 4000 series"

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 08/08/2006 23:50

Hola!

La famosa cançó "I'm singing in the rain" hauria d'ésser "I'm singing in the 4000 series"...Al menys, avui... :?:

Us preguntareu, per què? Doncs aquesta tarda jo i la xicota veniem amb la L1 (en un sèrie 4000, òbviament) direcció Fondo i hem sortit al tram a l'aire lliure (Santa Eulàlia-Mercat Nou), quan plovia que donava gust. :!:

Al retornar al túnel a Mercat Nou, s'ha començat a filtrar una quantitat ingent d'aigua per tot arreu: pel sostre, per les portes i pels culs dels vagons...Sí, sí, queia aigua pels culs dels vagons i es filtrava per les finestres aquestes que hi ha en l'espai entre vagons, i haurieu de veure com ha quedat el vagó...Semblava una piscina. :x

Patètic...Ara també els 4000 tenen goteres... >:(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 09/08/2006 0:09

Hola:

Es que no estas per l'obra Jamiro. Es que no saps que aixo forma part del nou projecte de TMB?. Si, home, es com el tema de fotre gent al carrer i deixar desasistides les estacions (dilluns li vaig fer 5 centims a la Jefa i s'en feia creus). Amb aquest pas TMB vol que tots els seus usuaris o be sapiguen nedar o be es puguin dutxar, tot pel mateix preu.

(Avis pels navegants: Aixo d'aqui adalt, es un comentari sarcastic, mes que res per per respecte al Forum, no possar el que penso, paraules gens maques envers TMB i els "cerebritos" que la estan portant)

Simplement lamentable. Escandalos i vergonyos.

"+ goteres als trens. A TMB estem per a tu".... Doncs sort que estan per a nosaltres!....

Sal.lutacions:

Serie600



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 09/08/2006 0:47

A sobre que us volien refrescar amb tanta calor que fa a l'estiu!!! Desagraïts!!!






:)



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimecres 09/08/2006 1:12

Pel que fa a les goteres, creieu que es molestaran en arreglarles? Ho dic per que li queda poc temps al unic tram a cel obert de la L1... :( Així que no els caurà molta més pluja.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 09/08/2006 1:51

Resistiu, covards! Si d'aquí no res els reformaran!
(amb material impermeable?)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 09/08/2006 5:23

Que us queixeu de tot!!!!! no veieu que TMB ha incorport dutxes de aigua fluvial per eliminar la pudor a aixella en hores punta?...
Si es que sou un buscarraons!!
(AIXÒ ERA UNA IRONÍA) JA SABEU LA MEVA OPINIÓ RESPECTE AL TEMA, VERGONYÓS



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dimecres 09/08/2006 6:48

no us keixeu...sobre les 7 de la tarda jo estava a mºcristina...i una mica mes i tinc que sortir nedant del vestibul!!!!!

Just davant de les maquines de venda hi havia una gotera que era per *******-se!! i el punt mes comic...que les ments pensants de TMB havien colocat a sota dues galledes...com si anessin a fer gaire x una gotera que semblava una cascada!!!!

(nota curiosa...que 1 hora i mitja despres tot just començaven a netejar la zona...)

Ara amb la T-10 ens vendran un curset intensiu de natacio xD



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/08/2006 9:11

Ferrovi ha escrit:Que us queixeu de tot!!!!! no veieu que TMB ha incorport dutxes de aigua fluvial per eliminar la pudor a aixella en hores punta?...
I quin riu és el que han desviat?

Jo he passat pel tram de Mercat Nou amb pluja intensa més d'una vegada, i si no hi ha les finestres obertes no entra aigua per enlloc. Una altra cosa és que a l'arribar a l'estació regalimi aigua bruta per les portes i taqui al personal...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 09/08/2006 10:09

La pròxima vegada que agafi el metro m'enportaré el banyador :D

Lo pròxim que serà ? socorristes a cada vagó ? xD



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/08/2006 10:40

aim ha escrit:La pròxima vegada que agafi el metro m'enportaré el banyador
Home, jo he fet un viatge a Andorra en un autobús d'Eurolines amb el paraigües obert... :roll: :nono :avall


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 09/08/2006 21:00

Jo he obert el paraigua en més d'una ocasió a les escales d'accés a les andanes de la línia 2 a l'estació d'Universitat.

Pel que fa a la dutxa dels 4000, encara sort! Perquè les "cascades" d'aigua del sistema de refrigeració són bastant desagradables >:(



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimecres 09/08/2006 22:06

10 punts per a TMB. Ja està en fase de proves el servei "queda't al llit un quart d'hora més", i si les proves resulten satisfactòries doncs estarà tot a punt per quan la gent torni de vacances i agafi el metro per anar a la feina. Amb aquest nou servei podràs dormir un quart d'hora més, perquè la dutxa la prendràs al metro. És clar que el sistema encara no està prou ben posat a punt, i hi ha cotxes als que la dutxa encara no funciona; però ben segur que TMB s'esforçarà per solucionar-ho.

Ara fora conyes, amb la quantitat de fils elèctrics que hi ha en un cotxe, caldrà veure què passa quan l'aigua de la "dutxa" es filtri allà on no toca (a banda del compartiment dels passatgers a on tampoc toca).



Avatar de l’usuari
davids_from_liepaja
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Bellvitge, Catalunya

Entrada Autor: davids_from_liepaja » Dijous 10/08/2006 9:58

TMB, no cal que vagis a la dutxa.. nosaltres et dutxem! :D

Això ja és el colmo.. freqüencies de fins a 10 minuts, trens i estacions brutes i que s'inunden, mal servei de personal.. només faltaria que aquest gener tornessin a pujar les tarifes! xD


Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 10/08/2006 22:47

Hola:
davids_from_liepaja ha escrit: només faltaria que aquest gener tornessin a pujar les tarifes! xD
Pots jugar-te el que vulguis!. Ens tornaran a pujar les tarifes i "Nosaltres" (em refereixo com a col.lectiu d'usuaris en general, no pas als membres del FTC en particular) acotarem el cap, i direm: "Si bwana TMB, puja les tarifes i continua donant aquest servei precari!". No sortirem al carrer i protestarem.

I al febrer o març, una vaga de metro.... per no perdre els costums. Serveis parcials i costelladas....

I paro, que m'estic escalfant..... :emprenyat

Sal.lutacions:

Serie600



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 10/08/2006 23:52

Serie600 ha escrit:Hola:
davids_from_liepaja ha escrit: només faltaria que aquest gener tornessin a pujar les tarifes! xD
Pots jugar-te el que vulguis!. Ens tornaran a pujar les tarifes i "Nosaltres" (em refereixo com a col.lectiu d'usuaris en general, no pas als membres del FTC en particular) acotarem el cap, i direm: "Si bwana TMB, puja les tarifes i continua donant aquest servei precari!". No sortirem al carrer i protestarem.

I al febrer o març, una vaga de metro.... per no perdre els costums. Serveis parcials i costelladas....

I paro, que m'estic escalfant..... :emprenyat

Sal.lutacions:

Serie600
Les tarifes, si les pujen (cosa que no dubteu que es farà) les apujarà l'ATM, per tant es pujaran el mateix dia al metro, a FGC, a la Vallesana...



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dimarts 05/09/2006 12:51

En ocasions, quan queia un bon xàfec, plovia més al vestíbul de Plaça del Centre de L3 que al carrer!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 31/01/2007 22:25

Recupero aquest tema, perquè hi ha un altre relacionat amb l'aigüeta. I és que no només entra la de la pluja, també cal recordar la que cau del sostre, i deixa alguns seients amb tal mullader, que ningú s'hi seu (normal, la gent no va en banyador!). És causa de l'aire condicionat, no? Però jo això ho havia vist molts cops a l'estiu, no pas ara!. Què és el que falla, per a que caigui dins dels cotxes? I encara no plovia, tot i que més tard ho ha fet, que consti.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 31/01/2007 22:36

A vegades a hora punta, veig tota la gent de peu i quatre seients buits. M'extranya i vaig a mirar: Seients d'aigua.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 31/01/2007 22:44

Si, jo que freqüento la L1 us puc assegurar que a tots els combois sempre hi ha 4 seients buits quan és encesa la refrigeració degut a les cascades d'aigua.

Sobre la reforma dels 4000's... :p podrien pintarlis el morro de vermell!! Tot blancs estan una mica sosos! i les cantonades cubiques les podrien ficar unes protesis arrodonides enganxades pk kedesin mes aerodinamics i ja esta, trens nous a meitat de preu! XD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 31/01/2007 22:46

Je, je, i que impermeabilitzin el sostre, que si no, la próxima vegada, portaré una palangana, esponja i sabó, i aprofitaré per dutxar-me, ara que diuen que tornarem a tenir sequera. O si no, l'envasem, com "Eau du metro", diem que té propietats terapèutiques, i la venem en un top manta, i així rentabilitzem la reforma! :twisted: :twisted: :twisted:



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”