Martorell Central

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Martorell Central

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 16/08/2006 22:45

Doncs,això,quan s'obrira aquesta estació,el mijor es que porten més d'1 any o quasi 2 i encara no l'han acabat,l'última vegada que vaig anar a l'estació va ser a principis de juliol i l'estat era el mateix que fa 1 any,que li passa a l'estació,mai s'obre,o s'ha de desdoblar primer Pallejà i reobrir l'estació,estic fart d'anar caminant d'Enllaç a martorell Renfe per aquell camí que la veritat no és un cami del tot agradable,tot ple de descampats.
A més aquesta estació serà superutil i mijorara les comunicacions entre el baix i el Vallès,que ara sòn bastat dolentes,menos mal de la R7!!!! :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 16/08/2006 23:08

A Martorell Central per fi han començat a reprendre les obres. No sé exactament quan les han reiniciat però vaig anar-hi la setmana passada i es veia moviment. Si s'afanyen una mica i no sorgeixen més complicacions potser abans d'acabar l'any ja estigui enllestida. Realment és una estació que un cop oberta donarà molt servei.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 17/08/2006 17:38

Espero que obrin JA l'estació,per cert una altra cosa que no té gens a veure amb martorell peró sí amb FGC.
Aquest matí he anat a Can Ros i resulta que en aquella estació hi havia allò per ficar els bitllets a les cancel.ladores per SORTIR(Però no funciona encara)Eren de color blau i a dalt ja tenien com unes pantalletes de introduir el bitllet,com les que hi ha a l'entrada de totes les cancel.ladores,peró per sortir,i jo em pregunto,dintre de poc ,per sortir s'haurà de validar al bitllet,com la RENFE,peró quan?
PS:Només ho he vist a Can Ros i crec que també a Espanya i les pantalletes per sorir també a Gornal



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 17/08/2006 19:18

Mako448 ha escrit:Espero que obrin JA l'estació,per cert una altra cosa que no té gens a veure amb martorell peró sí amb FGC.
Aquest matí he anat a Can Ros i resulta que en aquella estació hi havia allò per ficar els bitllets a les cancel.ladores per SORTIR(Però no funciona encara)Eren de color blau i a dalt ja tenien com unes pantalletes de introduir el bitllet,com les que hi ha a l'entrada de totes les cancel.ladores,peró per sortir,i jo em pregunto,dintre de poc ,per sortir s'haurà de validar al bitllet,com la RENFE,peró quan?
PS:Només ho he vist a Can Ros i crec que també a Espanya i les pantalletes per sorir també a Gornal
Esperem les noticies, però ho considero perfecte, el que no pugui sortir!!! :evil: 8) :D xD


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 17/08/2006 19:28

m'expresso bastant malament!!!! :D
M'enteneu el missatge,es una mical lios pero bueno



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 17/08/2006 21:30

Segons tinc entès, sembla ser que a FGC també caldrà picar el bitllet per sortir com a la RENFE, per combatre el frau de "salt de zona".

A Rubí sé que s'ha de ficar per sortir perquè m'hi he trobat, i crec que està posat ja a Valldoreix, Terrassa-Rambla i Sant Quirze.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 17/08/2006 21:54

Lo de picar el bitllet per sortir,perque a la LL-A(encara no està en servei)
es blau,no ho entenc :?:
És que a Terrassa-Rambla,per exemple,per picar per sortir és groc,es q a la LL-A ara representaran el groc per entrar i el blau per sortir,o que?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 17/08/2006 22:02

No. Es tracta d'una màquina amb la qual, si no tens bitllet o les zones no són vàlides, hauràs d'abonar l'import de la multa que correspon (20€, ja que si s'abona en el mateix moment és una deducció del 50% de l'import que seria de 40€) i aquesta màquina et donarà un bitllet amb el qual podràs sortir de l'estació.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 17/08/2006 22:02

No, al Barcelona - Vallès les canceladores de sortida també tenen l'entrada marcada de color blau. Suposo (espero) que la validació obligatòria a la sortida es farà quan a totes les estacions de l'Anoia i el Bages hi hagi algun sistema de venda de bitllets magnètics o bé hi hagi personal, no passi com quan van tancar tarifàriament Rodalies i van generar nombrosos problemes als viagers regionals...

Per cert, ja estan preparades per demanar bitllet a la sortida per l'accés de Pelai de Plaça Catalunya.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 28/11/2006 16:05

Van dir que a la tardor del 2006 :evil:
Bé,una estació que si s'hagués fet sense descansos ja podia estar acabada des del passat hivern,encara no s'ha obert i segueixen en obres,i sempre que fins al 2007,res de res.
Quan pensen obrir Martorell-Central?



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimarts 28/11/2006 16:39

Ara fa un temps que hi han tornat a treballar. Va aparèixer de cop tot el vidre exterior, i una coberta metàl·lica. Fa més pinta d'estació que abans, però per dins no sé com deu estar...



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 03/12/2006 18:03

Hola,

A bote pronto se me ocurren varias líneas para el Baix con origen en Martorell:

> Martorell - Aeroport (por línea FGC actual + ampliación de Sant Boi al Prat)

> Martorell - Castelldefels (por línea FGC actual + propuesta L12)

> Martorell - Barcelona (por línea RENFE actual entrando por Pl. Catalunya y Pg. Gràcia)

> Eje Vilafranca - Granollers generando nueva línea exterior de cercanías por el norte de BCN

Fijáos si este intercambiador central donde además deberían parar los trenes regionales tendría juego con todo este entramado. Tras salir de BCN los regionalesno deberían parar hasta este intercambiador, siendo la siguiente estación Vilafranca por este eje.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Diumenge 03/12/2006 20:05

Independientemente del interés personal que yo pueda tener (vivo en Martorell!), yo creo que esta estación debería tener bastante importancia por el hecho de conectar varios ejes ferroviarios: Manresa/Igualada - BCN, Vilafranca-BCN y Vilafranca/Martorell-Sant Cugat-Granollers. Si a esto le añadimos la línea orbital que conecte Martorell con Terrassa, creo que esta estación sería el enlace de muchos trayectos que ahora mismo son impensables en transporte público, porque los autobuses que hay actualmente tienen frecuencias ridículas (por ejemplo el Martorell - Terrassa - Sabadell).

En cuanto a los regionales, pues no lo hay, pero si los hubiese, pues sería un punto muy interesante en el que permitir enlaces en muchas direcciones.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 03/12/2006 20:30

El que em fa més ràbia és que una estació tan important com aquesta,que si tot fos correcte,la podrien tindre en servei al passat estiu,peró no,aturades d'obres,etc....al final,l'any que ve.
2 Anys per fer una estació que tampoc es que sigui res de l'altre món :evil:



reutlingen
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: reutlingen » Dimarts 26/12/2006 22:19

L'altre dia vai veure un rètol a l'entrada de Martorell-renfe en que posava el presssupost de les obres de remodelació de l'estació.Algú sap quan començarà?Algú te el projecte d'obra?



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimecres 27/12/2006 23:12

A Martorell hem vist diferents projectes de remodelació de l'estació de Renfe des de fa molts anys. L'últim projecte que van anunciar, ja no recordo ni com era exactament, se suposa que finalment sí que es farà. En els últims dos anys s'ha parlat de l'inici imminent de les obres en dos o tres ocasions... però finalment no ha estat res. Dins l'edifici crec que sí que s'han fet algunes obres, durant un temps van haver de muntar un "xiringuito" a allò que seria el "vestíbul" per a posar-hi les taquilles. De totes maneres, crec que aquelles obres dins l'edifici es deurien fer per alguna urgència, no pas per cap planifiacació.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 28/12/2006 18:34

Sí,peró se sap alguna data d'obertura de l'estació?(Martorell Central FGC em referixo)
És per calcular el super retràs que porten :evil:



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 29/12/2006 11:07

Mako448 ha escrit:Sí,peró se sap alguna data d'obertura de l'estació?(Martorell Central FGC em referixo)
És per calcular el super retràs que porten :evil:
Per el que vaig sentir a parlar de la cap d'estació de Manresa-Alta el dia del MAN, sembla ser que s'obrirà cap a la primavera.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 29/12/2006 21:43

UT596001 ha escrit:Per el que vaig sentir a parlar de la cap d'estació de Manresa-Alta el dia del MAN, sembla ser que s'obrirà cap a la primavera.
Obre junt a les flors...
Easpero que per al que han trigat, sigui una bona obra...
Quantes vies té? he passat per allà, però no m'he pogut fixar.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 29/12/2006 21:51

Una andana central amb dues vies,peró hi han tres vies sense cocomptar les vies de l'andana,hi ha una via sense andana al costat Barcelona,que crec,no n'estic segur,que és l'accès a Solvay,peró no em facis gaire cas d'això últim,que no n'estic segur.
Una mica més avall hi han dues vies mortes on s'estacionaràn els trens que faràn el servei dels metros comarcals de l'anoia i el Bages.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”