Batuda d'interventors de TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: Batuda d'interventors de TMB

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2011 14:54

Ahir vaig veure 3 batudes.

La primera al vestíbul d'enllaç de Passeig de Gràcia L3 - L2/4, a mi, desconec el motiu, però no em van demanar el títol, a la resta sí. :nose
Allà vaig enllaçar amb L2, i a l'andana d'Universitat n'hi havia un altre, però no a la sortida, estaven a la meitat de l'anada.
I finalment a una sortida de Sant Antoni (costat Tibidabo).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 03/08/2011 1:25

El dilluns a la Florida (<M> L1) hi havia control de bitllets i pel que es veu en van enganxar uns quants!!! (aviam si escarmenten!)

Pel que vaig sentir algun dels enganxats va trencar un dels vidres de les portes d'accés a l'estació! (jo vaig veure un vidre ben gros tot esquerdat)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 06/05/2016 17:14

Ahir al vespre, em vaig trobar amb un control d'interventors pujant a Passeig de Gràcia de l'andana de la L3 sentit Zona Universitària. I un altre a la mateixa estació, al passadís d'enllaç entre la L4 i la L2.

No ho havia vist mai, dos controls a la mateixa estació.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 13/12/2018 8:07

Están cumpliendo con su palabra, efectivamente se están intensificando los controles, al menos en los trayectos que hago habitualmente. En este mes y el anterior habrán sido más de 5 veces que me habrán revisado el título. :ok



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 13/12/2018 8:31

El que no entenc és per què avisen de la intensificació dels controls. Haurien de ser sorpresa, sempre intensos com aquests dies,, ia on els usuaris menys s'ho esperin.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 13/12/2018 11:02

Adolescent barceloní ha escrit:El que no entenc és per què avisen de la intensificació dels controls. Haurien de ser sorpresa, sempre intensos com aquests dies,, ia on els usuaris menys s'ho esperin.
Sorpresa siempre seràn porque no indican que "va a haber un control en la estación tal a tal hora".



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 13/12/2018 11:11

Adolescent barceloní ha escrit:El que no entenc és per què avisen de la intensificació dels controls. Haurien de ser sorpresa, sempre intensos com aquests dies,, ia on els usuaris menys s'ho esperin.
Per imatge pública, que la gent vegi que "sí que fan coses".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dijous 13/12/2018 22:26

Adolescent barceloní ha escrit:El que no entenc és per què avisen de la intensificació dels controls. Haurien de ser sorpresa, sempre intensos com aquests dies,, ia on els usuaris menys s'ho esperin.
Venen eleccions.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”