Batuda d'interventors de TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Jordilar

Batuda d'interventors de TMB

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 30/08/2006 22:23

Hola!:

Aquesta tarda sobre les 17:00 hores he agafat la L2 direcció La Pau des de Pep Ventura. El cas es que més o meys a l'altura de Sant Roc han vingut al primer cotxe 4 agents de TMB i 2 segurates; un agent ha anat cridant que anésim preparant els bitllets i han fet un bona batuda el rsultat de la qual han sigut 2 immigrants i una familia de gitanos que anàven amb títol invàlid. Tots s'han baixat a Berneda.

Cal agraïr a TMB aquesta acció, tot i que només succeeixi un cop a l'any, potser :roll:

:plas :plas :plas :plas

Salut,



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 30/08/2006 22:35

Felicitats a TMB :anim Fan algo bé una vegada per la vida.
Jo crec que mojr que tornin els revisors,ja que la quantitat de gent que és cola és considerable.
Espero que ho facin més,peró no només al metro,sinó també a FGC I RENFE,perqué hi han trajectes que la gent el fa gratis,com per exemple Martorell-Arc de Triomf. >:(



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 30/08/2006 22:43

Jo dissabte anava a la L4, i a Alfons X uns interventors que anaven a l'últim cotxe van fer fora a 4 nanos que pressuntament no havien pagat bitllet, i es disposaven a cobrar la multa a l'andana.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 30/08/2006 23:56

Massa casualitats...Estarà TMB començant a fer els deures? :o El que tocaria ara és pujar DRAMÀTICAMENT la multa fins a uns 1000€ i fer que les administracions treballin perquè es pagui la sanció (com a trànsit)...Vejam qui es cola!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 31/08/2006 0:14

Aquest matí he vist "las chicas de oro" a la L2. Em sembla que han agafat el metro a Tetuan i han baixat a Pg. de Gràcia. M'ha semblat que anaven acompanyades d'algun membre de seguretat, també.
I dic jo... és que els agafa un rampell d'aquests durant dos o tres dies i després ho deixen córrer, o és casualitat que tots les veiem els mateixos dies?



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 31/08/2006 0:14

El meu somni:

Que sigui REAL que hi ha comisaries dels Mossos especialitzades en TP (Plaça Cat, Sants i crec que en el futur, Sagrera TAV) i sel's vegi per tot arreu. La de diners que ens estalviariem en arreglar el que es carrega la gent.

I en quan als que no paguen, doncs això, grups de 4-5-6 més segurates i a demanar bitllets.

Jo faria un anunci modern a la TV:

SI TENS DINERS PER COMPRARTE UN GRAM DE FARLOPA, TAMBÈ EN TENS PER COMPRAR UNA PUNYETERA T10, KILLARRO!!".

Clar que podriem originar una actitud encara més violenta :D

Vox



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 31/08/2006 0:20

Vox ha escrit:Que sigui REAL que hi ha comisaries dels Mossos especialitzades en TP (Plaça Cat, Sants i crec que en el futur, Sagrera TAV) i sel's vegi per tot arreu. La de diners que ens estalviariem en arreglar el que es carrega la gent.
Ara que comentes això, recordo que quan va sortir la notícia al diari de que els Mossos d'Esquadra patrullarien pel metro, vaig veure alguns Mossos pel metro. Van durar com a molt una setmana, perquè ja no els he tornat a veure mai més.
Tot sigui que vagin tots de paisà, però m'estranya. :roll: I encara que així fos, també hi hauria d'haver parelles uniformades per donar més sensació de seguretat i de que el metro el que impera no és la llei de la selva.
Vox ha escrit:SI TENS DINERS PER COMPRARTE UN GRAM DE FARLOPA, TAMBÈ EN TENS PER COMPRAR UNA PUNYETERA T10, KILLARRO!!".
Se m'acut que serien més efectives les promocions, com la del gelat aquest estiu: per cada cinc T-10 que et compris, et regalem un gram de... d'acord, deixem-ho córrer :D



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 31/08/2006 8:15

Doncs jo encara no he vist cap batuda dins del metro, com a molt he vist el típic grup de 3 dones (no se pas si són "las chicas de oro" a les que us referiu ) amagades al racó de l'entrada de l'andana d'Urquinaona L1 direcció Hospital de Bellvitge o bé a l'andana de la L4 de la mateixa estació.

He de dir que aquesta és la única estació on he vist que algun vigilat de seguretat hagi perseguit algú que es cola i que a més l'hagio fet fora de les instal·lacions. A Navas, que és on acostumo a agafar el metro, cada 2 per 3 veig gent colant-se, i tot i que la taquillera els veu no fa res i això que moltes vegades hi ha algú de seguretat per allà.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 31/08/2006 9:17

Jo només he vist un copp en la meva vida la "batuda" de las "Chicas de oro". Em pregunto que farien ara amb una colla de gent eixelebrada i violenta, realment creieu que podrien elles comprovar si han cancel·lat el títol de viatge?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 31/08/2006 9:20

[MODE BUENROLLO=ON]Potser caldria recordar que s'ha de pagar amb uns cartells ben grossos i una campanya a televisió que digués:

Exerceix el teu dret al transport públic: paga el teu viatge.

[MODE BUENROLLO=OFF]
Controls sorpresa més freqüents i efectius (tancament d'andanes per equips de control amagats a les sortides) i possibilitat d'embargar comptes bancaris dels estafadors o dels seus tutors legals, si són menors (evidentment, si un menor es cola i el seu tutor no se'n vol fer responsable, sempre se li pot retirar la tutoria i internar el petit delinqüent).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

ddbar
N5
N5
Entrades: 102

Entrada Autor: ddbar » Dijous 31/08/2006 20:03

Dissabte passat em vaig trobar amb una tropa d'interventors a la línia 1 que va pujar a Plaça de Sants. Em va sobtar com després de repassar-se una part del vagó van quedar aturats en un dels viatgers que anava acompanyat d'un nen. Resulta en que quan un d'ells va trobar un infractor els altres tres van pensar que ja havien fet la feina. Dos s'asseien tranquilament a l'altra punta de vagó i els que havien fet la feina feien papers i dialogaven amb el delinqüent.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 31/08/2006 20:41

La meva publicitat sería:
Si pagues el bitllet, ets viatger, si no el pagues, ets escòria. Sigues viatger. Vagis on vagis, paga el trajecte.



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Dijous 31/08/2006 21:46

Ferrovi ha escrit:La meva publicitat sería:
Si pagues el bitllet, ets viatger, si no el pagues, ets escòria. Sigues viatger. Vagis on vagis, paga el trajecte.
...i si no et llençarem a la via...!!

:D:D:D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 01/09/2006 19:18

Aureli ha escrit:...i si no et llençarem a la via...!!

:D:D:D
Ui no, que amb la de gent que no paga i el que deu costar recollir els trossets de la gent que tirem al final el metro estaria aturat tota l'estona! :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 19/01/2008 18:26

dins un 5000, com si el metro fos un Ferrocarril !!!!

Feia molt, però molt, que no veia revisors demanant bitllets dins els trens al FMB.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 19/01/2008 19:50

Mai he vist que demanessin bitllets dins, com a molt a les andanes, tot i que a mi mai me l'han demanat. De fet, m'han demanat més cops el bitllet en les dues setmanes que vaig estar a Berlín (agafant S-Bahn i U-Bahn diàriament) que no pas en 22 anys a Barcelona....


Instagram: Ferrocarril | Aviació

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dissabte 19/01/2008 22:41

A mi fa uns mesos a la L1 m'el van demanar dins del metro... i fa temps crec a la L2.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 20/01/2008 0:38

A mi també a la L2, crec que ja ho vaig explicar aquí. EL fil es devia dir "batuda d'interventors a la L2"



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 20/01/2008 0:47

A mi (també vaig explicar-ho dins del fil que diu el Jordilar) el mateix equip de revisors em va demanar el bitllet dins del tren (quan anàvem per Sant Antoni) i, un cop arribats a Paral·lel, novament a l'andana :nose


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 20/01/2008 0:52

Jo en un any m'han demanat 3 cops en vagó i 2 cops en andana. I de veure que fan redades desenes de cops, al metro és molt habitual veure actuacions contra el frau. A més és curiós com a qui enxampen sempre són persones del mateixos colectius (inmigrants, "gitanos" i garrulos), amb aquest comentari vull deixar clar que en cap cas vull generalitzar i que hi ha molts inmigrants que és gent decent i molts d'ells es mereixen molt més respecte que molts autòctons.

Llocs on m'han fet i he vist que fan redades:
Clot (tot un clàssic he vist més de 5 revisions en aquesta estació)
Sagrada Familia
Urquinaona
Sagrera

Cal dir que les redades del metro són molt professionals comparant amb l'operador obscur:
Al metro entren per diversos vagons alhora (si no es tracta de sèries de metro antigues en procès de purga on les revisions efectives són més complidades).
Entre els revisors hi ha diversos agents de seguretat.
Revisen a tothom indistintament de raça, sexe, edat, vestimenta.
Qui no té bitllet és convidat amablement a acompanyar el grup, (sempre que no es tracti d'un malentès, cas que en el metro és difícil, no com a RENFE que tal i com estar ara és per a ficarli més multes que la UE a Microsof per no informar de com funciona el sistema, no tenir venta a les estacions, no informar de les "suposades estafes" zonals en zones delicades com l'aeroport o no instalar validadores que funcionin a les estacions.
Quan acaba la redada (sempre amb bons modals, si us plau i gràcies) tot qui no té bitllet surt a l'andana si es que estava al vagó.
Es procedeix a posar les multes (m'he fixat que el colectiu femení xinès es posa a plorar i a no voler agafar el paperet).

¬¬ Però també exposaré defectes:
Un dia a clot treient gent del vagó van trigar uns segons més del que seria desitjable, el motorista havia bloquejat portes el cantó esquerre i el cantó dret esperava que hagués sortit la redada, tot i els usuaris que vam arribar després no va voler desblocar portes el motorista per permetr'ns l'entrada i vam estar 1 min amb el tren davant amb les portes de l'altre cantó obertes i nosaltres amb un pam de nassos...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”