Estació de Gaudí IL·LUMINADA

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/02/2007 22:43

metring ha escrit:Igual us sembla una xorrada, però fa anys que penso que en els túnels podrien fer una mena de dibuixos animats, és a dir, pintades fotograma a fotograma, i que des del tren en moviment, també es moguessin imatges, seria divertit, eh? i és més, em sembla que en algún país ho van acabar aplicant. Seré visionària?? :)
Amb la diferència de velocitat que pot haver-hi en un mateix tram segons com funcioni el carrussel, encara semblaria la versió òptica d'un ràdio-casset quan se li acaben les piles. :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Dissabte 24/02/2007 12:48

Estaria bé que a l'estació Gaudí hi fessin un museu de la TMB. I aprofitessin les andanes per a acristallar-les a mode d'aparador per a veure passar els combois mentre fas la visita al museu...
per exemple



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/02/2007 14:36

El museu de la TMB va al Triangle Ferroviari (segons informació de primera mà extreta pels que hem visitat les cotxeres). :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dimarts 27/02/2007 20:31

O sigui, que de Gaudí en faran un gran cartell publicitari. Com es nota que falten diners a l'administració...


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 17/03/2007 18:07

Izo ha escrit:O sigui, que de Gaudí en faran un gran cartell publicitari. Com es nota que falten diners a l'administració...
Trobo original i que està molt bé buscar aquestes alternatives de fer servir una estació Fantàsme per posar publicitat. 8)


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dissabte 17/03/2007 21:25

Creia que era broma això de la publicitat. De debò?? No m'ho puc creure.
D'altra banda això de pintar els túnels estaria molt bé. Donaria una altra imatge. Ja sé que tot el que es troba sota terra té l'ambient aquest, però realment molaria molt no?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 17/03/2007 22:23

Els darrers últims dies que he usat la L2, m'he fixa't que en el tram Encants-Sagrada Familia, han pintat les parets d'un color blau-lilós ( com els de les estacions de la L2 ) poc abans d'entrar a les curves tancades. COncretament es a l'inici de la 2a i l'inici de la 3a. Aquest trossos coinsideixen en que el tren va a uns 40km/h per agafar els revolts, cosa que hem fa pensar que allà hi col·locarán possiblement publicitat.

Salut,



RRB
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: RRB » Dissabte 17/03/2007 23:04

Podrien colocar dibuixos de publicitat de tal manera que quan passés el tren fes la sensació de moviment :D


Hay trenes que es mejor no coger...

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dissabte 17/03/2007 23:42

A Gaudí ja son instalats els anuncis d'una marca de cotxes que comença per NIS i acaba per SAN.

El quant encenguin els llums serán visibles per als usuaris sense tindres que enganxar al vidre.





Saluteishons.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 18/03/2007 0:19

Jo ho he vist sense fer-ho :D .



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 18/03/2007 0:34

sigfrid440s ha escrit:A Gaudí ja son instalats els anuncis d'una marca de cotxes que comença per NIS i acaba per SAN.

El quant encenguin els llums serán visibles per als usuaris sense tindres que enganxar al vidre.





Saluteishons.
I el model comença per Qash i acaba per Qai.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 21/03/2007 17:05

Esperem que posin ja publicitat al túnel de la "L2" entre Sagrada Família i Encants :!:


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 21/03/2007 18:04

U-Bahn ha escrit: I el model comença per Qash i acaba per Qai.
Doncs amb aquest nom el mas fàcil es "QASQAUIGUIN" els lletreros. :)

Un altre dels meus acudits lamentables.....



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 21/03/2007 18:17

Ahir, durant la meva volta de comiat, vaig veure Gaudí totalment il·luminada, i amb l'anunci de Nissan :D

Una horeta més tard ja no estava il·luminada :nose

Vox



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 21/03/2007 20:12

faristol ha escrit:
U-Bahn ha escrit:I el model comença per Qash i acaba per Qai.
Doncs amb aquest nom el mas fàcil es "QASQAUIGUIN" els lletreros. :)

Un altre dels meus acudits lamentables.....
El fotut del cas és que l'acudit m'ha fet gràcia :)



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Divendres 23/03/2007 21:23

Aprofitant l'inauguració del anunci de l'estació Gaudi, avui La Vanguardia publica un reportatge de las estacions fantasmas de metro, amb fotos de Gaudi, Correos i Fernando.

No explica res que no sabem, pro bo es que es faci divulgació.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/03/2007 0:21

Hola!
foronda 141 ha escrit:Aprofitant l'inauguració del anunci de l'estació Gaudi, avui La Vanguardia publica un reportatge de las estacions fantasmas de metro, amb fotos de Gaudi, Correos i Fernando.
Sí, avui l'he llegit. No dóna res de nou però bé ho he trobat curiòs.

Les fotos, m'ha agradat la de Gaudí amb l'anunci i la de la mateixa estació en construcció i acabada de construïr (amb bancs i tot...)... :o

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 24/03/2007 9:54

Han oblidat d'esmentar que, fins fa 4 o 5 anys, l'accés de Correus era d'empeus i el van matxacar, per posar aquella reixa :'( :'( :'(

També hagués estat bé explicar a on es trobaven les antigues estacions de Santa Eulàlia, que estava al bell mig de la S.E. actual i la de Bordeta, i l'antiga de Catalunya del Transversal, que estava a Ronda Universitat, quan era estació terme. En quan a la d'Espanya, només em consta que es va suprimir la tercera via, em sembla que no va canviar l'emplaçament original, a menys que jo no ho sàpiga.

I han oblidat la més fantasma de totes, totes, que es va projectar i fins i tot es van expropiar finques per enderrocarles i fer l'estació: Travessera.

P.D.: i ja posats en pla "tiquismiquis", podrien comptar les antigues de la línia 2, que es van reconstruïr, i la de Fabra i Puig, la d'Universitat i la de Catalunya línia 1, que també les van refer per complet? :P
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/03/2007 14:04, en total s’ha editat 1 vegada.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dissabte 24/03/2007 10:30

Es possible que algu escaneji i pengi l'article de la Vanguardia d'ahir? Ja que jo x exemple no el vaig poder veure, i no crec k sigui l'unic. A més, segons en Jamiro hi han fotos noves no?

Per cert, referent a la repintada chapucera del tunel entre SF i Encants de la L2...arribant a Encants, a l'espai que tenen totes les estacions de la L2 abans d'entrar-hi a l'andana (on hi sol haver material d'obra i una porta) l'altre dia es veien uns pots de pintura, que segons em va semblar era lila...aixi que brocha gorda y al lio xDDXXDXXD (pensen pintar tot el tunel de lila feo a mà?)



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 24/03/2007 14:02

Hola,

Aquí teneis un enlace a esta noticia de la que hablais...

(Historia I) http://www.mobilitatsostenible.org/not07/0323-lv-e.pdf

(Historia II) http://www.mobilitatsostenible.org/not07/0323-lv-d.pdf

La verdad es que es curioso que la estación está pero no está en uso, la emplean para lo que la emplean, pero... fijáos en la foto del enlace:

¡¡¡ YA HAY UNA PINTADA EN LA PARED !!!

Es que estos bastardos son la ai carai!, ¿por dónde entran? ¿cómo es que una estación que no se ha puesto nunca en servicio, que no se ha usado y a la cual no debería tener acceso nadie ya tiene una pintada?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”