Per quan el trambaix fins a 4 camins?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Per quan el trambaix fins a 4 camins?

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 02/10/2006 20:41

Bona nit;
no sé on vaig llegir que en qüestio d'uns quants anys el tranvia arribaria a quatre camins i fins i tot a Sant Vicenç dels Horts,peró fa temps que no tinc notícies,han anulat el projecte o qué?Jo personalment vaig necesari el tranvia que arribi a Sant Vicenç,per conectar mijor Sant Feliu,Molins,etc.. amb les poblacions de l'esquerra del llobregat(Sant Andreu,Pallejà,Sant Vicenç),ja que l'empresa de busos que cubreix aquests trajectos deixa molt que desitjar amb les frequencies i els retrassos que pateixen continuament(Soler i Sauret)
VOLEM TRAMVIA A 4 CAMINS I AMB CONEXIÓ AMB FGC JA!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 02/10/2006 21:47

Diria que a hores d'ara aquesta prolongació del tramvia només està marcada al PDI de l'ATM com a línies en estudi. Jo també espero que tard o d'hora es faci ja que serviria molts punts i crearia noves connexions directes entre les dues ribes del riu Llobregat.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 02/10/2006 22:09

Primer donem gràcies que es faci realitat la projectada línia d'autobús circular St.Boi-Cornellà-St.Just-St.Feliu-Molins-St.Vicenç-Sta.Coloma C.-St.Boi, si no fan ni aquesta línia del tramvia ja ens podem oblidar.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 03/10/2006 19:33

Hola,

La cosa está ahora mismo pendiente de que se efectúe la obra del soterramiento de las vías de RENFE a su paso por Sant Feliu de Llobregat, ya que cuando se haga el cubrimiento de las mismas, sobre él se instaurará el tranvía.

Por lo tanto, antes se ha de hacer este soterramiento que dicen comenzará a principios de 2007 y que se extenderá unos 3 años en el tiempo si los plazos se cumpliesen. Será una obra a cielo abierto no empleándose tuneladora alguna en la misma, con lo que para el 2010 podría estar acabado, eso sí, para la reurbanización de la zona y la adecuación de la superficie a fin de colocar sobre ella las vías del TRAM, hay que esperar a ver si se decide hacer de forma simultánea y conforme se vaya cubriendo teniendo ya en cuenta que va a pasar el tranvía por encima, que sería lo más lógico, o bien si deciden hacer gala nuevamente de no hacerlo así y esperar más tiempo.

¿Qué se podría tardar en eso? ¿una espera quizá hasta el 2012?

En cualquier caso y posteriormente a la finalización de este tramo, lo que se prevee es un parón de un tiempo en la ampliación de esta línea tranviaria en su camino a Molins de Rei y a Quatre Camins, donde si al final se llegase, lo veríamos todos ya con unos añitos más encima.

Caso de realizarse una línea circular de bus por el Baix, lo más inmediato sería poder acudir a la estación o intercambiador de Sant Feliu para desde allí coger el tranvía. Lo otro creo que va para largo.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 03/10/2006 19:55

Crec que és del tot imprescendable que el trambaix arribi a quatre camins i ja de retruc a sant viecnç,les comunicacions entre les dues ribes del llobregat deixen molt que sesitjar,l'empresa de bus Soler i Sauret tenen unes frequencies molt dolentes,sempre arriben tard,etc....(que digui que la vallesana és molt pitjor,això que no coneix Soler i Sauret,que és intenti anar un cop de Sant Vicenç a Molins),jo quan vivia a Sant Vicenç i agafava el bus per anar a Sant Feliu,ara fa un any i mig,els autobusos sempre arribaven tard,i no parlem d'un bus cada 30 minuts(Caps de setmana 1 hora)i per tornar ja,dos cada hora,perço un passava :05 i l'altre a :50,crec recordar(des de Sant Feliu).I això passa amb els busos a Martorell,Sant Andreu,Vallirana,etc......
Per aquest motiu,el trambaix a quatre camins i allà conexió amb FGC ho veig imprescindible,tindriem mijors frequencies i molt més ràpid(s'aviten retencions).



Avatar de l’usuari
p_p_b22
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: C1 i C4 Molins City

Entrada Autor: p_p_b22 » Dimarts 03/10/2006 20:12

Mako448 ha escrit:Crec que és del tot imprescendable que el trambaix arribi a quatre camins i ja de retruc a sant viecnç,les comunicacions entre les dues ribes del llobregat deixen molt que sesitjar,l'empresa de bus Soler i Sauret tenen unes frequencies molt dolentes,sempre arriben tard,etc....(que digui que la vallesana és molt pitjor,això que no coneix Soler i Sauret,que és intenti anar un cop de Sant Vicenç a Molins),jo quan vivia a Sant Vicenç i agafava el bus per anar a Sant Feliu,ara fa un any i mig,els autobusos sempre arribaven tard,i no parlem d'un bus cada 30 minuts(Caps de setmana 1 hora)i per tornar ja,dos cada hora,perço un passava :05 i l'altre a :50,crec recordar(des de Sant Feliu).I això passa amb els busos a Martorell,Sant Andreu,Vallirana,etc......
Per aquest motiu,el trambaix a quatre camins i allà conexió amb FGC ho veig imprescindible,tindriem mijors frequencies i molt més ràpid(s'aviten retencions).
jo utilitzo de vegades la lina de Molins a Sant Vicenç i es de les pitjors una freqüencia dolentisima i uns retards impresionants que només ho intenten solucionar amb una mena de reforços k pasen quan volen, a més el caps de setmana pasen molts pocs i per exemple hi ha gent k treballa com baixa a molins si el primer surt a partir de les 6, a sobre trabesar alguns cops Sant Vicenç es com misió imposible cada metre un cotxe en doble fila



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 03/10/2006 20:21

I qué després no digui un noi de Castellar que la Vallesana és pitjor,perqué sinó esque mai ha estat a línia Sant Vicenç-Molins i línia Martorell-Molins de Soler i Sauret,frequencies dolentisiomes i retrassos increibles.En resum,com el bus funciona tan malament,única solució el tranvia a 4 camins!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 03/10/2006 22:04

Mako448 ha escrit:I qué després no digui un noi de Castellar que la Vallesana és pitjor,perqué sinó esque mai ha estat a línia Sant Vicenç-Molins i línia Martorell-Molins de Soler i Sauret,frequencies dolentisiomes i retrassos increibles.En resum,com el bus funciona tan malament,única solució el tranvia a 4 camins!
Jo no sé perquè dimonis m'has de citar a mi directament en aquest tema. Es pot saber què dimonis t'he fet?

Jo mai he dit que Soler i Sauret sigui una meravella, de fet conec molt bé que és molt pitjor que Sarbus. Crec que pots queixar-te del pèsim servei sense faltar el respecte als altres, no?



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 03/10/2006 22:07

Val ,nomñes era una broma,peró esque no l'he pogut evitar :(
Encara que la culpa no la tinc ni jo ni tú,la té Soler i Sauret :D



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 03/10/2006 22:10

Hola,

Caaaaaaaaaaaaaaaalma hombres de Dios, a ver, en ambos casos la frecuencia es malísima y seguramente lo que decía Mako448 iba "de cachondeo" para picarte un poquillo y no en serio ni porque le hayas hecho nada hombre.

Es evidente que lo de la Vallesana está muy mal y hay que introducir mejoras, pero es que las líneas de bus del Llobregat son para hacerles un estudio de estos de altura, porque dos núcleos como lo son Molins y Sant Vicenç dels Horts que están enfrente el uno del otro y que tengan unas frecuencias como las que tienen que ríete de RENFE y sus retrasos comparad con esto... es muy gordo.

Lo del Llobregat en general es muy pero que muy gordo, y no quita, claro está que en el Vallés también haya sus carencias, que las hay. Más valdría ampliar los FGC hacia Castellar de una vez que para cuando se den cuenta de que allí vive gente, nos plantaremos en el 2020 y no se habrá hecho nada.

:(

Encima de que nos tienen abandonados por todas partes, no nos enfademos entre nosotros hombreeeeeeee.

:cari

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 03/10/2006 22:13

Crec que obriré un altre fil amb el tema dels soler i sauret al forum dels busos,aixó és pel tranvia! :x
I que arribi a quatre camins ja!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 03/10/2006 22:16

Mako448 ha escrit:Val ,nomñes era una broma,peró esque no l'he pogut evitar :(
Encara que la culpa no la tinc ni jo ni tú,la té Soler i Sauret :D
Aviam... tu i jo coneixem bé la patètica situació dels autobusos interurbans de Catalunya. De tota manera si t'hi fixes en aquest temps no m'he queixat de la meva línia perquè ara tenim el "privilegi" de tenir una de les poques línies fora de la zona 1 que funciona amb alta frequència i és puntual (la flota és un altra tema ja que Sarbus ens envia el més vell cap a la nostra línia), però tant al Vallès, com al Baix Llobregat (sigui amb Soler i Sauret a la part baixa, sigui amb Autocorb, sigui amb la Hispano Igualadina a la part alta de la comarca) com a tot Catalunya és totalment vergonyós el passotisme absolut de la Generalitat envers les empreses d'autobusos. Per cert, que sí he fet Molins de Rei-St.Vicenç dels Horts amb autobús i opino que els horaris són totalment vergonyosos, i tot que només l'he agafat un diumenge per pujar a Torrelles de Llobregat el bus anava amb 10-15 minuts de retard, en ple agost a les 12 del Migdia. Si ja a aquesta hora va tard ni em vull imaginar els laborables...

De tota manera crec que podries haver-te estalviat aquesta al·lusió tan directa. En todas partes cuecen habas.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 03/10/2006 22:26

Hola,
Per cert, que sí he fet Molins de Rei-St.Vicenç dels Horts amb autobús i opino que els horaris són totalment vergonyosos, i tot que només l'he agafat un diumenge per pujar a Torrelles de Llobregat el bus anava amb 10-15 minuts de retard, en ple agost a les 12 del Migdia. Si ja a aquesta hora va tard ni em vull imaginar els laborables...
No, desde luego no te lo puedes ni imaginar, eso hay verlo y estarte allí en las paradas de BUS esperando al tuyo cuando llueve, con calor, a las 12 del mediodía en pleno agosto, etc. En fin, un espectáculo total y absoluto. Y si hablamos ya de cuando los conductores se saltan todos los semáforos en rojo cuando van pasando por Esplugues o de que como ahora estamos en Sant Feliu de obras por todas partes... tienen que ir por el exterior de la ciudad y dando vueltas por todas partes.

Realmente es que hay que venir aquí y verlo porque de lo contrario es que no se puede uno hacer una idea, parece que sí, pero no, no es posible hacerse una idea hasta no venir aquí y verlo.

Y no te enfades Robert hombreeee, a ver si estrenamos el aeropuerto Don Quijote y te invito a unas migas manchegas por allá por el pueblo de la abuela (salúdela Ud. de mi parte, póngame a sus pies), jejejeje, que pilla "a tiro de piedra" y vemos la infraestructura.

;)

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”