La horeta per menjar

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

La horeta per menjar

Entrada Autor: orique » Dimecres 04/10/2006 21:51

Bé, porto des de dilluns en una empresa i de moment no m'han fotut fora. :suar

Avui he aprofitat l'hora de dinar per donar una volta per la zona, i he fet unes fotos del Trambesòs. Us envio aquesta, que tot i que és molt típica, m'agrada com ha quedat.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 04/10/2006 22:20

Típic missatge per dir "ei, que he trobat feina"...No, seriosament, la foto m'agrada molt! ;)

Per cert, ja que hi som... :oops: Divendres tinc entrevista a l'Alstom per un lloc a enginyeria. Tant de bo hi hagi sort! 8)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 04/10/2006 22:26

Doncs això :D . I penjaria una foto d'una caqueta per desitjar-te'n molta, però vés per on, aquest tema no el toco, mai millor dit xD .

PD: L'empresa que m'ha contractat (que no és la mateixa per a la que treballo) ha treballat amb TMB i crec que amb Alstom... :x



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 04/10/2006 22:33

JaMiRo! ha escrit:Típic missatge per dir "ei, que he trobat feina"...No, seriosament, la foto m'agrada molt! ;)

Per cert, ja que hi som... :oops: Divendres tinc entrevista a l'Alstom per un lloc a enginyeria. Tant de bo hi hagi sort! 8)
Uhmmm ALSTOM, pot ser a Santa Perpetua allà a la fàbrica o be a la branca que ells anomenen ADT / INFRA q es troba almenys a Bcn davant del Diagonal Mar (abans eren a Sant Just), es dediquen a executar en obra i seguir els processos d'implantació per exemple del TBX i TBS, per possar dos exemples. Normalment aquests de INFRA col.laboren amb una enginyeria gran que s'anomena ARDANUY coneguda al món del ferrocarril. Que hi hagi sort :D :D :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 04/10/2006 22:56

Doncs és a La Meca, és a dir, a la factoria de Santa Perpètua. :D

Aquí faltaria un emoticon babejant... :oops:

Diu la profecia dels alstom-maníacs que un cop l'escollit (espero que sigui jo mateix :D ) arribi a La Meca de Santa Perpètua i contamini la fàbrica de frikisme ferroviari, es complirà el Santo Mandamiento de Juárez: hi haurà trens de rodalies sota els grans eixos de Barcino.

La profecia també contempla la figura diabòlica de Satanàs Maese Wefer, que esborrarà aquest missatge i el fil que el conté... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 04/10/2006 22:57

Hola:

Maca la foto. Perfecta -al meu veure- per a fons de pantalla. Sera molt tipica, pero jo me la possaria, per exemple.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Fel.licitats pel curro. I que duri.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 10/10/2006 19:41

Avui he fet tres fotos mentre tornava... ;)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 10/10/2006 23:01

Hola:

"No sujetar las puertas". Mitica frase i mitica "retallada" de lletres! :) . Jo recordo una -no es el mateix, pero dona fe de la "nyonyeria" de l'epoca- tambe que es veia als autobussos, juntament amb la de "No distraer al conductor" (*) la de : "Se prohibe escupir y la palabra soez". El que tambe fa que pensar que en aquella epoca erem tambe (be, jo no, em refereixo al barceloni de l'epoca) una mica "guarrus", arrivar a possar aquest advertimen de no fotre gargalls al terra dels autobussos.

En cuant a la "Palabra soez" -i em disculpin ses Ilustrissimes- crec que no estaria de mes tornar a instaurar-la (la recomanacio, em refereixo). No em tinc per persona que s'escandalitzi facilment, pero d'aixo a sentir una conversa d'adolescents (no crec que cap dels tres, dues noies i un noi, passesin dels 17 anys) del caire: "Es que tu chaval, tienes la polla corta. Que me si la metieras no me enteraria" o "Es que vosotras dos teneis el **** mas grande que la boca del metro". Sense comentari. I em dispensin vostres Merces si aquest humil foraire ha ferit les seves sensibil.litats.

Aixo m'he pensat mes d'una vegada: A sota de la "xapa" hi estan encara els controls d'obrir i tancar portes?. En el cas que fos aixi, tampoc crec que fossin operatius, mes que res perque crec (il.lus de mi, pero) que algu a tallers TMB haura deshabil.litat com a minim les botoneres, a banda que els forats estaven tancats amb una mena de mecanisme a base de clau que obria i tancava els forats. Anem a la caçera d'un 1000 armats de tornavis a veure?..... :twisted:

Maco el retol romboide d'aquestas oficines :D

Sal.lutacions:

Serie600

*= Al tall de "No distraer al conductor".... Que fariem ara cuan es el propi conductor que a la vegada que esta al carrec del vehicle, te que fer tasques de cobrador?. Que aixo no es distreure'l de la seva tasca que es la de portar el vehicle?..... Sense comentaris.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dimecres 11/10/2006 3:34

Orique on vius tio? xk pel de situacio em sembla k posava a hospital clinic (i si, es al bell mig de la L5) es k akesta tenda de ferraris esta just al costat de casa meva...cada cop k paso per davant hi deixo les babes al cristall...pero mai m'havia fixat a les plaques estil FGC que tenen a la oficina



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dimecres 11/10/2006 3:37

P.D. No estic tirant-li la canya a l'orique, nomes que em fa gracia tenir un vei del forum...ja que tota la meva gent em te per un friki metrero acabat xXDXDX (sempre serem uns incompresos...mai entendran xk fotem el nas contra el cristall entre jaume I i barceloneta xD)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 11/10/2006 8:02

Doncs et pots imaginar que ben a prop del concessionari. I sí, n'hi ha més d'un que hi deixa una marca al vidre... :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 11/10/2006 9:01

En lloc de La horeta per menjar, hauries de dir The happy hour :)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 11/10/2006 20:09

alex86bcn ha escrit:(sempre serem uns incompresos...mai entendran xk fotem el nas contra el cristall entre jaume I i barceloneta xD)
Això ara ho faig cada dia!! Per cert, a veure si algun dia el 1100 passa lo suficientment lent per Correus i puc enregistrar en video els anuncis que es veuen... truquem a l'equip de "La Rentadora"? :D xD



metrohool
N3
N3
Entrades: 20

Entrada Autor: metrohool » Divendres 13/10/2006 1:03

Encara hi ha anuncis de l'any de la picor en aquella estació, és a dir, de quan la van tancar?


Nova línia 29, Ronda Urbana. Per a més informació, ja t'ho trobaràs.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 13/10/2006 10:03

alex86bcn ha escrit:P.D. No estic tirant-li la canya a l'orique, nomes que em fa gracia tenir un vei del forum...ja que tota la meva gent em te per un friki metrero acabat xXDXDX (sempre serem uns incompresos...mai entendran xk fotem el nas contra el cristall entre jaume I i barceloneta xD)
Fa moooooolts anys que vaig agafar aquesta costum tan sana, i la gran majoria de passatgers no en tenen ni idea del tresor que es troba allà!! Algún cop he intentat fer foto, i queda un nyap, amb una càmera senzilleta no es pot fer gran cosa :'( Algú en pot fer, que quedi de forma decent, amb una càmera més sofisticada?
metrohool ha escrit:Encara hi ha anuncis de l'any de la picor en aquella estació, és a dir, de quan la van tancar?
L'últim dia que va funcionar Correus va ser el 19/03/1972, un dia mooolt especial :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 13/10/2006 15:40

Contestant en metrohool, sí, hi ha anuncis. T'hi has de fixar bé per veure'ls, perquè tenen caqueta acumulada de fa 30 anys, però allà hi són.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 13/10/2006 20:22

Doncs res, a fer fotos!!!



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 13/10/2006 23:06

Hola:

Metring, a menys que el tren s'aturi d'alguna manera (no val fer sevir l'alarma :twisted: ) en aquell punt, es "fotograficament" impossible fer una foto en condicions (si algu m'ho pot negar, encantat).

Tingues en compte que no hi ha mes llum que la propia del tren cuan passa per alla, el que obliga a tirar amb flash (fogonassu a les rajoles i foto "cremada"), obrir molt l'objectiu o augmentar el temps d'expossicio per tal d'aprofitar al maxim la poca llum, pero com estem en moviment, la foto sortira borrosa.

No soc un expert en fotografia, simplement m'agrada jugar amb la meva camara digital "forzant-la" al maxim en fer fotos en condicions extremes de poca llum, moviment, etc.

He fet fotos -amb tripode, es clar- de llocs gairebe a les fosques amb expossicios de 4 segons aprofitant al maxim la llum ambiental que despres semblan fetas a plena llum del dia. Pero aixo si, la camara ben quieteta o si no la foto surt moguda.

A mi tambe m'agradaria fer-ne un "book" a aquella estacio, pero no crec que TMB estigui per aquestas histories de donar permis d'accedir a aquellas instal.lacions (i em penso que l'acces pel carrer, es una mica perillos, no crec que "La Autoridad Competente" estigui molt d'acord en que li rebentem el cadenat i la reixa que hi ha als peus de l'oficina de Correus).

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 14/10/2006 10:26

Ja, el que passa és que jo tinc una digital molt senzilleta, però com ara ja fan virgueries de no sé quants megapixels, i no sé quantes històries més, pensava que potser es podria fer alguna foto decent, no en tinc ni idea si espot. Porfa, que algú que tingui una càmera decent, digui si és possible!!!

(P.D.: Ja ho havia pensat lo d'aturar el tren, ja, però la que em cauria a sobre, m'ha dissuadit...)



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 16/10/2006 21:48

Avui, a punt per agafar el 5000... :'( ... em trobo amb això



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”