PORQUERIA A LES VIES DE RENFE D´ACCÉS A BCN

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 604

PORQUERIA A LES VIES DE RENFE D´ACCÉS A BCN

Entrada Autor: xevi » Dimecres 11/10/2006 19:40

Hola companys,
Cada dia agafo el trena a Vilassar de Mar per anar a BCN i ja fa molt temps que em fixo amb la porqueria que hi ha al llarg de tot el trajacte, però sobretot a partir de Montgat fins el pont de Calatrava, és realment al.lucinant com la gent és tan porca i Renfe / Adif els sua tot, ja que la caqueta és de fa anys. A les vies hi podem trobar sofàs, cadires, runa, llaunes, ampolles, bosses... jo crec, i no exagero, que si algún dia es decidissin a netejar tota la caqueta omplirien uns 100 camions, repeteixo, NO exagero. La imatge que dona Barcelona per aquesta zona (suposo que la resta deu ser similar) és TERCERMUNDISTA. Una vegada més Renfe i Adif no estàn a l´alçada de la majoria de ciutadans a qui donen servei. Mai havia vist les vies tan brutes!
Referent això us voldria explicar el que vaig fer el mes passat. Resulta que en el programa "Món a RAC 1" (programa matinal d´aquesta emissora presentat per Xavier Bosch) estaven parlant del passotisme de Renfe envers Barcelona i Catalunya, entre els tertulians hi havia José Antich, Director de La Vanguardia, vaig trucar i em van passar en directe i per fi vaig fer pública aquesta denúncia, vaig aprofitar per convidar a La Vanguardia a fer un reportatge sobre aquest tema. Al migdia em truquen al mòbil, eren de la redacció La Vanguardia!!! i em van dir que trucàven de part del director del diari perque havien de preparar un reportatge pel "Vivir de La Vanguardia" i jo els havia d´indicar a quines vies hi havia la porqueria. Doncs, el dia següent reportatge d´una pàgina sencera parlant del tema!!!! molt fort!!! potser algú de vosaltres el va llegir. De totes maneres tot i la que vaig liar les vies continuen estàn fetes una caqueta, segurament haurem d´esperar que ho gestioni FGC.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 11/10/2006 19:53

Sí, jo el vaig llegir.

Malauradament, per aquest tipus de zones sempre hi sol haver molta caqueta, en tots els sentits.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 13:05

Vaig sentir per la ràdio que ahir el diari El Punt, edició Barcelona, duia en portada una notícia relacionada amb la brutícia a les vies de Renfe, però no vaig tenir ocasió de veure'n cap exemplar.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”