Algú sap què és el sistema carrousel?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Re: Algú sap què és el sistema carrousel?

Entrada Autor: xabuca » Dimecres 11/01/2017 23:29

trenesrenfe123 ha escrit:
xabuca ha escrit:La I és l'índex de regularitat de la línia en tant per cent.
Ah, molt interessant! O sigui d'alguna manera es diu si els trens estan circulant amb la freqüència habitual o no, oi?
Més aviat l'interval de pas homogeni.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 27/03/2018 21:52

Hola!
Avui a Llucmajor m'he posat a observar i he trobat un cartell darrere del de regulació molt interessant. Està a la sortida cap a Maragall. Sabeu de què és? Suposo que deu ser el temps estimat entre estacions, però no estic segur.
Imatge



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 27/03/2018 22:42

adriaesc ha escrit:Hola!
Avui a Llucmajor m'he posat a observar i he trobat un cartell darrere del de regulació molt interessant. Està a la sortida cap a Maragall. Sabeu de què és? Suposo que deu ser el temps estimat entre estacions, però no estic segur.
Imatge
Pel que he entès molts cops, la part superior indica el temps estimat entre estació, imagino que per saber el motorista si agafa retard o s'avança (no ho se).
El del mig el número de via, i a la inferior algunes vegades diria que he vist el límit de velocitat del tram de via.

Però vaja, la senyalització lateral tradicional avui dia està "deshabilitada" d'alguna manera, ja que amb el pas dels temps aquests cartells s'embruten i no es netegen, s'eliminen. Mateix passa amb els cercles dels límits de velocitat a L3, que van desapareixent.


El metro de Barcelona amb motoristes!

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 27/03/2018 23:34

Miquel ha escrit: El del mig el número de via
Això també ho pensava jo, però a Maragall hi ha aquest cartell a la via sentit TN amb també el número 2. Imatge



xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Entrada Autor: xabuca » Dimecres 28/03/2018 21:45

Antigament servien per indicar els punts de marxa que havien de traccionar els motoristes en cada punt de la línia. Els punts de marxa eren 0, 1 i 2 o F per indicar l'inici de la frenada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 28/03/2018 22:49

xabuca ha escrit:Antigament servien per indicar els punts de marxa que havien de traccionar els motoristes en cada punt de la línia. Els punts de marxa eren 0, 1 i 2 o F per indicar l'inici de la frenada.
Interessant, jo sempre he vist 1 o 2, i per tant, ho havia associat amb el número de via. Tot i que no havia caigut en comprovar aquest número a d'altres llocs com diu en adriaesc.
Curiós! :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”