Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: albert28 » Dijous 18/05/2017 21:24

Adif licita las obras para implantar un nuevo esquema de vías en la estación de Barcelona Santshttp://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Resum de modificacions:

Con la nueva configuración, las vías 7, 8, 9 y 10 de Barcelona Sants servirán para el estacionamiento de los trenes que circulan por el túnel de Plaça de Catalunya, mientras que las vías 11, 12, 13 y 14 se utilizarán para las circulaciones del túnel de Passeig de Gràcia. Con esta reorganización, cada túnel dispondrá de dos vías por sentido y estacionamiento indistinto por sentido.

La solución adoptada plantea una mínima afección sobre el actual trazado del haz de vías de la terminal barcelonesa, ya que la ubicación de los nuevos aparatos de vía respetará la actual posición de los pilares existentes y la situación de los andenes.

También se mantendrá la tipología de vía existente en ambas cabeceras, con vía en placa en la sur y vía sobre balasto en la norte. Asimismo, se mejorarán las condiciones actuales de circulación con una modificación de los diferentes trazados de las vías en los accesos a la estación, lo que además permitirá eliminar una limitación temporal de velocidad existente en el inicio de los túneles hacia Plaça de Catalunya y Passeig de Gràcia. (Eliminar les S que hi ha al costat Pl. Cat/Passeig, que diria actualment són canvis de vies reutilitzats com a desviaments, diria)

Las operaciones técnicas en la infraestructura y la superestructura se realizarán tanto en la cabecera sur (lado L’Hospitalet) como en la norte (lado Barcelona). En el lado sur consistirán en el levantamiento de los desvíos existentes y su reubicación según la nueva configuración, mientras que en el lado norte, además de actuar sobre los desvíos, se renovará completamente la vía con carril de 54 kg/m y traviesas de hormigón. Además, se realizarán trabajos en la losa como saneamientos, rellenos, demoliciones o recrecidos, entre otras.

Por lo que respecta al sistema de electrificación, se adaptará la catenaria existente a la nueva configuración del haz de vías.

Asimismo, se realizarán actuaciones en vestíbulos y andenes para reordenar los accesos y los flujos de viajeros, así como los encaminamientos.

Dada la complejidad técnica de esta actuación, Adif ha diseñado un plan para la ejecución de las obras con la premisa de mantener en todo momento un mínimo de dos vías en servicio (una por sentido de circulación) para cada uno de los dos túneles. Este plan contempla que los trabajos se realicen en la banda nocturna de mantenimiento, en fines de semana y en épocas de menor demanda con el fin de reducir las afectaciones al tráfico.



RogBcn07
N3
N3
Entrades: 28

Entrada Autor: RogBcn07 » Dijous 18/05/2017 22:51

Pues no sé dónde van a parar los Euromed y Talgo.. va a ser un lio seguro !



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Divendres 19/05/2017 0:00

albert28 ha escrit:
Adif licita las obras para implantar un nuevo esquema de vías en la estación de Barcelona Santshttp://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Resum de modificacions:

Con la nueva configuración, las vías 7, 8, 9 y 10 de Barcelona Sants servirán para el estacionamiento de los trenes que circulan por el túnel de Plaça de Catalunya, mientras que las vías 11, 12, 13 y 14 se utilizarán para las circulaciones del túnel de Passeig de Gràcia. Con esta reorganización, cada túnel dispondrá de dos vías por sentido y estacionamiento indistinto por sentido.

La solución adoptada plantea una mínima afección sobre el actual trazado del haz de vías de la terminal barcelonesa, ya que la ubicación de los nuevos aparatos de vía respetará la actual posición de los pilares existentes y la situación de los andenes.

También se mantendrá la tipología de vía existente en ambas cabeceras, con vía en placa en la sur y vía sobre balasto en la norte. Asimismo, se mejorarán las condiciones actuales de circulación con una modificación de los diferentes trazados de las vías en los accesos a la estación, lo que además permitirá eliminar una limitación temporal de velocidad existente en el inicio de los túneles hacia Plaça de Catalunya y Passeig de Gràcia. (Eliminar les S que hi ha al costat Pl. Cat/Passeig, que diria actualment són canvis de vies reutilitzats com a desviaments, diria)

Las operaciones técnicas en la infraestructura y la superestructura se realizarán tanto en la cabecera sur (lado L’Hospitalet) como en la norte (lado Barcelona). En el lado sur consistirán en el levantamiento de los desvíos existentes y su reubicación según la nueva configuración, mientras que en el lado norte, además de actuar sobre los desvíos, se renovará completamente la vía con carril de 54 kg/m y traviesas de hormigón. Además, se realizarán trabajos en la losa como saneamientos, rellenos, demoliciones o recrecidos, entre otras.

Por lo que respecta al sistema de electrificación, se adaptará la catenaria existente a la nueva configuración del haz de vías.

Asimismo, se realizarán actuaciones en vestíbulos y andenes para reordenar los accesos y los flujos de viajeros, así como los encaminamientos.

Dada la complejidad técnica de esta actuación, Adif ha diseñado un plan para la ejecución de las obras con la premisa de mantener en todo momento un mínimo de dos vías en servicio (una por sentido de circulación) para cada uno de los dos túneles. Este plan contempla que los trabajos se realicen en la banda nocturna de mantenimiento, en fines de semana y en épocas de menor demanda con el fin de reducir las afectaciones al tráfico.
Hombre, por fin quitarán el límite temporal ese de la banda norte (hacia el centro de Barcelona)! Aunque, me di cuenta desde hace unos cuántos meses, que se puso permanente a 35 km/h en vez de a 30.

Lo que me llama la atención es lo que dice el compañero RogBcn07: ¿qué pasará con los trenes de LD que se tengan que estacionar durante un tiempo largo en Sants? Si el uso que se les dará a esas dobles vías por sentido es para que los cercanías y los MD no se queden parados en el túnel, sino en los andenes... Estos ocuparán ambas vías, con lo que... ¿dónde metemos los trenes de LD?

Qué rebuscado está todo esto...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 19/05/2017 0:31

Rodalies de Catalunya (18/05/2017)
Jueves, 18 de mayo de 2017

En el marco del Plan de Estaciones de Rodalies de Barcelona

Renfe licita las obras de mejora de la estación de Cerdanyola Universitat

. La instalación de tres ascensores permitirá que la estación sea totalmente accesible

. Este proyecto representa una inversión de 2,03 millones de euros y tiene un plazo de ejecución de 5 meses


Imatge

Renfe ha licitado las tareas de mejora de la estación de Cerdanyola Universitat que permitirá que la estación sea totalmente accesible. Estas actuaciones disponen de un plazo de ejecución de 5 meses y contarán con un presupuesto que rondará los 2.038.436,80 de euros

Las principales actuaciones consistirán en la adecuación de la estación para que sea totalmente accesible:

- Instalación de tres nuevos ascensores de acceso a los andenes

- Adecuación y renovación de escaleras

- Recrecimiento y prolongación de andenes hasta los 200 metros e instalación de señalización podotáctil

- Adecuación y mejora del alumbrado de vestíbulo, andenes y paso inferior

- Prolongación y rehabilitación de las marquesinas de los andenes

La estación de Cerdanyola Universitat cuenta con los servicios de las líneas R7 y R8. Diariamente la utilizan 6.007 viajeros de media en día laborable que pueden desplazarse a Barcelona Sant Andreu Arenal en menos de 20 minutos.

Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona

Estas mejoras en las estaciones de Rodalies se enmarcan en el Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona. En total, Renfe invertirá cerca de 100 millones de euros en actuaciones centradas principalmente en la mejora de la accesibilidad, así como otras tareas de modernización de 39 estaciones de Rodalies de Barcelona.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 19/05/2017 1:25

-missatge editat i traslladat quatre missatges més avall-
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/05/2017 0:59, en total s’ha editat 2 vegades.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 19/05/2017 22:41

El Maño amañado ha escrit:
albert28 ha escrit:
Adif licita las obras para implantar un nuevo esquema de vías en la estación de Barcelona Santshttp://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Resum de modificacions:

Con la nueva configuración, las vías 7, 8, 9 y 10 de Barcelona Sants servirán para el estacionamiento de los trenes que circulan por el túnel de Plaça de Catalunya, mientras que las vías 11, 12, 13 y 14 se utilizarán para las circulaciones del túnel de Passeig de Gràcia. Con esta reorganización, cada túnel dispondrá de dos vías por sentido y estacionamiento indistinto por sentido.

La solución adoptada plantea una mínima afección sobre el actual trazado del haz de vías de la terminal barcelonesa, ya que la ubicación de los nuevos aparatos de vía respetará la actual posición de los pilares existentes y la situación de los andenes.

También se mantendrá la tipología de vía existente en ambas cabeceras, con vía en placa en la sur y vía sobre balasto en la norte. Asimismo, se mejorarán las condiciones actuales de circulación con una modificación de los diferentes trazados de las vías en los accesos a la estación, lo que además permitirá eliminar una limitación temporal de velocidad existente en el inicio de los túneles hacia Plaça de Catalunya y Passeig de Gràcia. (Eliminar les S que hi ha al costat Pl. Cat/Passeig, que diria actualment són canvis de vies reutilitzats com a desviaments, diria)

Las operaciones técnicas en la infraestructura y la superestructura se realizarán tanto en la cabecera sur (lado L’Hospitalet) como en la norte (lado Barcelona). En el lado sur consistirán en el levantamiento de los desvíos existentes y su reubicación según la nueva configuración, mientras que en el lado norte, además de actuar sobre los desvíos, se renovará completamente la vía con carril de 54 kg/m y traviesas de hormigón. Además, se realizarán trabajos en la losa como saneamientos, rellenos, demoliciones o recrecidos, entre otras.

Por lo que respecta al sistema de electrificación, se adaptará la catenaria existente a la nueva configuración del haz de vías.

Asimismo, se realizarán actuaciones en vestíbulos y andenes para reordenar los accesos y los flujos de viajeros, así como los encaminamientos.

Dada la complejidad técnica de esta actuación, Adif ha diseñado un plan para la ejecución de las obras con la premisa de mantener en todo momento un mínimo de dos vías en servicio (una por sentido de circulación) para cada uno de los dos túneles. Este plan contempla que los trabajos se realicen en la banda nocturna de mantenimiento, en fines de semana y en épocas de menor demanda con el fin de reducir las afectaciones al tráfico.
Hombre, por fin quitarán el límite temporal ese de la banda norte (hacia el centro de Barcelona)! Aunque, me di cuenta desde hace unos cuántos meses, que se puso permanente a 35 km/h en vez de a 30.

Lo que me llama la atención es lo que dice el compañero RogBcn07: ¿qué pasará con los trenes de LD que se tengan que estacionar durante un tiempo largo en Sants? Si el uso que se les dará a esas dobles vías por sentido es para que los cercanías y los MD no se queden parados en el túnel, sino en los andenes... Estos ocuparán ambas vías, con lo que... ¿dónde metemos los trenes de LD?

Qué rebuscado está todo esto...
Aviam, amb una bona gestió hauria d'haver espai suficient.

D'entrada tots els R2 el que haurien de fer és arribar i marxar com a qualsevol altre estació. No comprenc aquesta espera de cinc minuts tenint via lliure. Els R11 haurien de desfilar tots al Prat/Bellvitge. La resta de regionals podrien fer la parada més llarga a la via desviada i deixar-se avançar pels R2 (especialment els que van a Barcelona).


El metro de Barcelona amb motoristes!

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 20/05/2017 0:06

Adif (19/05/2017)
Con un presupuesto superior a 200.000 euros

Adif adjudica la redacción de los proyectos para mejorar la operatividad en las estaciones de Castelldefels y Gavà

• En Castelldefels se proyecta modificar la configuración de las vías para evitar los cruces de circulaciones al mismo nivel

• En Gavà se prevé adecuar las instalaciones como cabecera sur de los servicios Regionales


Imatge
Estación de Gavá

19/05/2017. Adif ha adjudicado un contrato para la redacción de los proyectos para mejorar la funcionalidad de la estación de Castelldefels y para adecuar la estación de Gavà como cabecera sur para los servicios Regionales.

El contrato ha sido adjudicado, por un importe de 209.367 euros (IVA incluido), a la empresa AudingIntraesa, con un plazo de 6 meses para la redacción de los proyectos que definirán las actuaciones en obra civil, vía, electrificación e instalaciones de seguridad a desarrollar.

La finalidad es mejorar la capacidad operativa y la funcionalidad, optimizando la explotación ferroviaria en estas dos estaciones, situadas en la línea Barcelona-Vilanova-Sant Vicenç de Calders y que registran una elevada densidad de tráfico.

En Castelldefels, se plantea la conversión de la vía 4 en general, pasando la actual vía 2 a secundaria. De este modo, se permitirá apartar trenes desde ambas vías generales sin cizallamientos (cruces de circulaciones al mismo nivel entre vías principales y secundarias), lo que agilizará la gestión del tráfico al evitar detenciones para la incorporación de circulaciones procedentes de otras vías.

Por su parte, el objetivo de la actuación en la estación de Gavà es la conversión de las actuales vía 1 y 2 en vías de apartado, dejando las actuales vías 3 y 4 como generales, además de analizar la posibilidad de prolongación de la vía 5. Del mismo modo que en Castelldefels se evitarían cizallamientos y esta estación podría pasar a ser terminal sur como cabecera del servicio de Regionales.

También se incluirá una remodelación de los andenes y la ejecución de actuaciones para la mejora de la accesibilidad.

En ambos casos, las operaciones comportarán la modificación de los actuales enclavamientos que gestionan todos los sistemas de tráfico en el ámbito de las estaciones. Además, se deberán reubicar las instalaciones de seguridad y comunicaciones y los aparatos de vía, así como adaptar los equipamientos del sistema de electrificación.

Financiación europea

Esta actuación podrá ser cofinanciada por el Mecanismo “Conectar Europa” (CEF).

“Una manera de hacer Europa”



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 22/05/2017 0:56

A Castelldefels (R2):
[des del tren]

-les obres que hi havia a l'andana direcció Vilanova (la de l'edifici de viatgers) semblen acabades.

A Gavà (R2):
[des del tren]

-les obres de l'andana de la via desviada costat mar encara no s'han acabat, no sembla que hi hagi hagut massa avenç des del darrer cop que hi vaig passar.

A Mollet-Santa Rosa (R3):

-han desbrossat la zona de les vies d'apartat i el mur/trinxera del costat oposat al de l'edifici de l'estació.
-no hi ha senyals d'obra de cap mena.

A Mollet-Sant Fost (R2):

-han pintat amb esprai la posició del pas inferior, les escales i l'ascensor a ambdues andanes. Queda evident que l'andana direcció Granollers s'haurà d'enxamplar, la via direcció Granollers provinent de Martorell s'haurà de ripar, i s'haurà de reduïr una mica l'espai de l'aparcament dissuassori que hi ha costat Besòs.
-no sé si es pot considerar que han començat les obres, però està ben clar que falta molt poc per que comencin.
-megafonia anuncia que "degut a les obres a Granollers-Centre, aquesta estació no està disponible per a passatgers amb mobilitat reduïda, es recomana a aquests passatgers utilitzar l'estació de Les Franqueses-Granollers Nord".

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-els teleindicadors ja funcionen (dos per via).

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-els teleindicadors ja funcionen (dos per andana).
-només queda l'ascensor de l'andana direcció Martorell per acabar, la resta de l'obra està finalitzada.

A Rubí (R8):

-els teleindicadors ja funcionen (dos per via).
-els dos ascensors funcionen, amb això les obres de Rubí es poden donar per finalitzades.

A Castellbisbal (R4/R8):

-els teleindicadors ja funcionen (dos per andana).

A Lavern-Subirats (R4):

-les obres comencen a estar avançades.
-han retirat les andanes de bastides que s'havien afegit costat Sant Sadurní.
-han traslladat el pas a nivell Strail entre andanes a l'extrem de les andanes costat La Granada.
-han obert gran part de les andanes, incloent-hi la part perllongada, ja recrescudes, amb el nou enllumenat de LEDs en servei (tot un canvi), i les tanques anti-frau (que no sé de què serveixen a una estació rural com és Lavern...), i amb paviment podotàctil.
-només queda tancat l'extrem de les dues andanes costat Sant Sadurní (incloent-hi l'edifici de viatgers), zona que ja s'ha recrescut però que encara s'està pavimentant (i on encara no s'hi ha instal.lat tanques ni enllumenat), de les dues andanes, la direcció Vilafranca/Sant Vicenç de Calders va un pèl més avançada.
-l'accés a les andanes es fa per una escala provisional des de l'aparcament, tot i que han deixat espai para accedir a la validadora de l'edifici de viatgers (situada al porxo).
-instal.lats els graons de les dues escales del pas inferior, es treballa al revestiment de les parets de les escales.
-al calaix del pas inferior encara no han començat les obres de pavimentació i revestiment de les parets.
-iniciades les obres d'instal.lació dels dos ascensors.
-han retirat la marquesina de l'andana direcció Vilafranca/San Vicenç de Calders.

Als Monjos (R4):

-continua el tall a ambdues andanes, i les andanes provisionals de bastides segueixen en servei.
-a la zona en obres de totes dues andanes, als extrems costat Vilafranca s'hi ha començat a instal.lar el nou paviment podotàctil (i a l'andana direcció Sant Vicenç de Calders, un nou tram de tanca anti-frau al costat de la subestació).
-a l'andana direcció Sant Vicenç de Calders s'hi ha començat la instal.lació de la nova marquesina.
-a la mateixa andana, el forat del pas inferior encara està poc avançat, tot i que comença a intuïr-s'hi per on aniran las escales.
-a l'andana direcció Vilafranca/Barcelona encara no es veu prou bé què és el que estan fent amb el forat del pas inferior.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/05/2017 2:30, en total s’ha editat 3 vegades.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 22/05/2017 0:58

A Montgat (R1):
[des del tren]

-han desbrossat el costat mar de l'estació, i hi havia una dresina amb un remolc. Sembla com si hi facin obres (cablejat de telecomunicacions?).

A Mataró (R1):
[des del tren]

-han desbrossat el costat mar de l'entrada de l'estació costat Cabrera. Sembla com si hi facin obres (cablejat de telecomunicacions?).

A Sant Pol de Mar (R1):

-boca del túnel restaurada.
-edifici de viatgers repintat.
-perllongament d'andanes finalitzat de fa temps.
-instal.lats quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), són en color i funcionen.
-nou enllumenat de LEDs finalitzat (tot un canvi).
-nova cartelleria de Rodalies instal.lada.
-obres finalitzades. ;)
-defectes: han tret tots els bancs i papereres, i no n'han posat de nous. Només han deixat la marquesina de l'andana costat mar, però no l'han aixecat com les andanes, i ara els seients de la marquesina (els únics que hi ha a les andanes) queden una mica massa baixos (res de greu, és com seure a un tamboret baix).

A Pineda de Mar (R1):
[des del tren]

-instal.lats quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), de moment només funcionen tres dels quatre, el quart (a l'andana costat mar) està en proves. No són en color, només són en color taronja, com els de Sant Cugat, Rubí, Cerdanyola-Universitat o Castellbisbal.
-crec (no m'hi he fixat bé) que per fi hi han posat la cartelleria definitiva de Rodalies (però no ho puc confirmar).

A Blanes (R1):

-no sé imaginar-me què és el que hi han de reformar... tret que no sigui posar una rampa on hi ha graons per accedir al pas inferior de l'andana de l'edifici de viatgers... :nose

A Granollers-Centre (R2/R8):
[des del tren]

-no he vist gran cosa, ja era fosc. Els passos inferiors tallats, el pas superior provisional, i ja està.

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]

-sembla com si vagin avançant, però molt poc a poc.
-comencen a instal.lar unes baranes que semblen... reposa-culs, a falta de paraula millor.
-podria ser que deixin l'estació sense bancs, com algunes de Rodalies Madrid (Laguna, per exemple). No m'agrada la idea, i no crec que agradi massa als passatgers tampoc, els temps d'espera a Passeig de Gràcia són més llargs que a estacions com Laguna.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 02/06/2017 3:49, en total s’ha editat 4 vegades.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 23/05/2017 1:22

Estacions recentment reformades:

-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8) -FINALITZADA-
-Sant Pol de Mar (R1) -FINALITZADA-

Estacions en obres:

-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)

Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):

-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)

Estacions amb obres paralitzades i inacabades:

-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)

Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):

-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)

Obres en licitació:

-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)

Licitacions desertes o desistides:

[...]



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 26/05/2017 22:35

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2016-00784
SERVICIO DE PINTURA, ELIMINACIÓN DE PINTADAS, GRAFITTIS Y ANTISCRATCHING EN EDIFICIOS E INSTALACIONES DE ESTACIONES Y DEPENDENCIAS ANEXAS EN LA DIRECCION DE CERCANIAS DE CATALUÑA
Adjudicatario: IMPERMEABI PROTEC Y LIMPIEZA S.L.
CIF: B61023636
Contrato: 4500025401
Importe(sin Iva): 1.227.590,00
Plazo Ejecución(Meses): 24
Fecha Adjudicación: 26/01/2017
Fecha Publicación en Web: 26/05/2017
:twisted:



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 26/05/2017 23:04

437.001 ha escrit:Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2016-00784
SERVICIO DE PINTURA, ELIMINACIÓN DE PINTADAS, GRAFITTIS Y ANTISCRATCHING EN EDIFICIOS E INSTALACIONES DE ESTACIONES Y DEPENDENCIAS ANEXAS EN LA DIRECCION DE CERCANIAS DE CATALUÑA
Adjudicatario: IMPERMEABI PROTEC Y LIMPIEZA S.L.
CIF: B61023636
Contrato: 4500025401
Importe(sin Iva): 1.227.590,00
Plazo Ejecución(Meses): 24
Fecha Adjudicación: 26/01/2017
Fecha Publicación en Web: 26/05/2017
:twisted:
Després quan acabin, que passin la factura als autors de les pintades, si cal que ho paguin treballant ells de franc. Se'ls acabarien aviat les tonteries.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 26/05/2017 23:15

UT440_132M ha escrit:Després quan acabin, que passin la factura als autors de les pintades, si cal que ho paguin treballant ells de franc. Se'ls acabarien aviat les tonteries.
Començant per la de "SOTARRAMENT JA!" :twisted: :evil: :twisted:



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 27/05/2017 15:53

Se han instalado nuevos monitores marca Aesys en el vestíbulo de la estación de Cerdanyola. Están operativos desde ayer por la tarde.

En los andenes se han instalado nuevos paneles marca Deymos Aesys. No están todavía operativos, ya que siguen funcionando los primeros que se pusieron.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 27/05/2017 16:32

trainman ha escrit:Se han instalado nuevos monitores marca Aesys en el vestíbulo de la estación de Cerdanyola. Están operativos desde ayer por la tarde.

En los andenes se han instalado nuevos paneles marca Deymos Aesys. No están todavía operativos, ya que siguen funcionando los primeros que se pusieron.
En Cornellá han instalado teleindicadores en andenes



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 30/05/2017 23:38

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2017-00192
SERVICIOS DE REPARACIÓN DE DOS ASCENSORES EN LA ESTACIÓN DE VILASSAR DE MAR.
Adjudicatario: ASCENSORES SOLER S.A.
CIF: A08223612
Contrato: 4500026459
Importe (sin Iva): 46.000,00
Plazo Ejecución (Meses): 2
Fecha Adjudicación: 26/05/2017
Fecha Publicación en Web: 29/05/2017



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 01/06/2017 8:29

Ahir vaig treure el nas per Viladecavalls. Ja tenen el calaix de formigó del pas inferior ubicat a sota les vies. Els trens paren al tram nou d'andana ubicat al costat Terrassa del nou pas inferior, que s'ha prolongat uns metres a mode provisional per donar cabuda a una doble de 447. Es fa servir un nou pas a nivell entre andanes ubicat al final del tram nou d'andana extrem Terrassa. La resta d'andana (des del pas inferior nou i davant de l'edifici de viatgers direcció Manresa) ja està recrescut i amb noves lluminàries instal·lades. Ja hi ha nova senyalètica parcialment instal·lada de Viladecavalls. Ara faltarà acabar d'adequar el pas inferior, sobretot els accessos que no sé si van amb escales+rampa o escales+ascensors i com quedarà l'estació, entenc que oberta per facilitar també el pas des de la urbanització del costat nord de l'estació cap al centre de Viladecavalls.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 01/06/2017 10:33

A Sabadell Centre hi ha un tram d'andana aixecat, així que els trens paren més endavant, utilitzant el tram d'andana entre el final de l'estació i l'inici del túnel --han posat lluminària provisional blanca--. El darrer cotxe d'una 447 en doble queda a l'altura de la sortida de l'estació.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 02/06/2017 1:50

Trenscat ha escrit:Ahir vaig treure el nas per Viladecavalls. Ja tenen el calaix de formigó del pas inferior ubicat a sota les vies. Els trens paren al tram nou d'andana ubicat al costat Terrassa del nou pas inferior, que s'ha prolongat uns metres a mode provisional per donar cabuda a una doble de 447. Es fa servir un nou pas a nivell entre andanes ubicat al final del tram nou d'andana extrem Terrassa. La resta d'andana (des del pas inferior nou i davant de l'edifici de viatgers direcció Manresa) ja està recrescut i amb noves lluminàries instal·lades. Ja hi ha nova senyalètica parcialment instal·lada de Viladecavalls. Ara faltarà acabar d'adequar el pas inferior, sobretot els accessos que no sé si van amb escales+rampa o escales+ascensors i com quedarà l'estació, entenc que oberta per facilitar també el pas des de la urbanització del costat nord de l'estació cap al centre de Viladecavalls.
Escales i ascensors.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 02/06/2017 20:03

437.001 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Ahir vaig treure el nas per Viladecavalls. Ja tenen el calaix de formigó del pas inferior ubicat a sota les vies. Els trens paren al tram nou d'andana ubicat al costat Terrassa del nou pas inferior, que s'ha prolongat uns metres a mode provisional per donar cabuda a una doble de 447. Es fa servir un nou pas a nivell entre andanes ubicat al final del tram nou d'andana extrem Terrassa. La resta d'andana (des del pas inferior nou i davant de l'edifici de viatgers direcció Manresa) ja està recrescut i amb noves lluminàries instal·lades. Ja hi ha nova senyalètica parcialment instal·lada de Viladecavalls. Ara faltarà acabar d'adequar el pas inferior, sobretot els accessos que no sé si van amb escales+rampa o escales+ascensors i com quedarà l'estació, entenc que oberta per facilitar també el pas des de la urbanització del costat nord de l'estació cap al centre de Viladecavalls.
Escales i ascensors.
Una cosa que no he entès de la cartelleria que s'està posant a Viladecavalls, es que indiquen que paren els R12 direcció Lleida a la seva andana corresponent :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”