Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 10/06/2009 23:04

Una pregunta: aquestes no eren les famoses obres que havien de permetre l´estacionament de trens Civia de 5 cotxes en doble composició?
Ho dic més que res perquè és cert que ara les andanes són més altes, però també més curtes que abans!!! :cop :martell1 :boig

PS: A Platja de Castelldefels, fan el mateix, no?



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dijous 11/06/2009 0:24

Jo diria que a Castelldefels poble hi cap una doble 465. Justa, però hi cap. Al menys, les 463+465 encara deixen força espai si s' aprofita tota l' andana.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 11/06/2009 10:30

És que encara no han acabat de fer tota l'andana, a la del sentit Sant Vicenç, li queda una part per acabar, més enllà de l'accés al pas subterrani. I a Platja de Castelldefels, a poc a poc van fent andana. El que no sé és què faran amb l'edifici de l'abaixador, perquè queda baixíssim. Tot i que estan fent escales pel cantó Barcelona, allò quedaria molt estrany tant baixet.



miky006
N2
N2
Entrades: 12

Entrada Autor: miky006 » Dijous 11/06/2009 12:46

Y Plaça Catalunya para cuando?

Aunque se puede pensar que es imposible, es posible:
Los trenes de la C1 que acaben en E.Francia.
C3 y C4 en Arc De Triomf, y allí metro gratuïto hasta Catalunya.
C7 que se pongan refueros en hospitalet-molins-cerdanyola?

O tambien los andenes de Adif de la estacion son bastante largos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/06/2009 2:38

metring ha escrit:Tal i com vaig prometre, aquí teniu fotos de Castelldefels, amb les andanes i passos subterranis nous. Les fotos estan fetes amb el mòbil i des del tren, així que la qualitat no és que sigui molt gran...
Que lleig que queda el voladís, que tapa l'edifici de l'estació, a més d'encaixar-hi tant com una dent d'all en un granissat de llimona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 15/06/2009 11:31

Societat - Llavaneres
El projecte de la nova estació de Llavaneres no acaba d'agradar

11/06/2009 ALBERT CANUDAS / ACN


Imatge actual de l’estació de Renfe de Llavaneres. El Ministeri de Foment té en procés de licitació les obres de la remodelació de l’estació de Renfe, en les quals hi invertirà prop de 3 MEUR. Amb tot, el consistori reclama que les obres també millorin l’accessibilitat a l’edifici.


El Ministeri de Foment licita la remodelació de l’estació de tren en el marc de la campanya de modernització de les infraestructures ferroviàries catalanes. El projecte, en el qual s’invertiran 2.907.196,94 d’euros, preveu aixecar un nou edifici de 380 m2, l’accés al qual es farà a través d’una nova plaça amb un aparcament per a bicicletes i una zona verda. L’actuació també preveu millores en la mobilitat dins l’estació, que inclouen un pas soterrat amb rampes i dos ascensors, i també a l’andana, per facilitar l’accés dels usuaris als combois.

Des del consistori la notícia s’ha rebut amb reserves, ja que es considera que les obres també s’haurien d’aprofitar per suprimir les barreres arquitectòniques i millorar l’accessibilitat dels vianants entre el nucli urbà, l’estació i la platja. En aquest sentit, l’Ajuntament vol pacificar l’N-II al pas pel municipi, inspirant-se en el model de Mataró. Pel que fa a la connexió entre l’estació i la platja, l’Ajuntament vol que l’Adif hi construeixi una rampa que també permeti l’accés a persones amb mobilitat reduïda, alhora que recorda que, amb els nous tancaments, es perdrà una part de passeig i, en cas de temporal, no s’hi podrà passar a peu.

http://www.tribunamaresme.com/index.php ... ticia=6305



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 22/07/2009 16:27

http://www.osona.com/noticia/15130/adif ... en/manlleu

Societat Redacció osona.com | Actualitzat el 22/07/2009 a les 15:44h

ADIF millorarà l’estació de tren de Manlleu

Es posarà una màquina de venda de bitllets, servei de megafonia i un panell informatiu.

L’alcalde de Manlleu, Pere Prat, s’ha reunit avui a Madrid amb el responsable de Rodalies d’ADIF, Antonio Berrios, per desencallar el tema de l’estació de trens del municipi. Pere Prat ha dit al responsable de l’empresa ferroviària que l’estació de Manlleu no està en les condicions òptimes i que s’hi han de fer millores. Per la seva banda, Antonio Berrios, ha dit a Prat que troba incomprensible que no s’hi hagi actuat abans i s’ha compromès a fer algunes millores a l’estació: es posarà una màquina de venda de bitllets, s’instal•larà un servei de megafonia i també hi haurà un panell informatiu amb els horaris en línia.

Antonio Berrios s’ha compromès a traslladar les demandes de l’alcalde al president d’ADIF per tal d’executar aquests acords en el mínim temps possible.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 22/07/2009 16:37

A l'estació de Manlleu hi ha vandalisme... no crec que sigui el millor seguir deixant l'estació sense personal, per molta cosa que hi fiquin.
En tot cas, al mateix edifici hi ha un bar. Si fessin una remodelació semblant a la que van fer a l'estació de Tremp no hi hauria cap problema amb el vandalisme.
UT440_132M ha escrit:Per la seva banda, Antonio Berrios, ha dit a Prat que troba incomprensible que no s’hi hagi actuat abans
Que es faci un viatjet per les línies de Catalunya com la de Portbou (estacions com Vilajuïga, Celrà...), i d'altres fora de Catalunya i veurà que el món no és com Madrid...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 22/07/2009 16:39

UT440_132M ha escrit:L’alcalde de Manlleu, Pere Prat, s’ha reunit avui a Madrid amb el responsable de Rodalies d’ADIF, Antonio Berrios
Ah! Ara Rodalies pertany a ADIF i no a Renfe Operadora... :osti :roll:



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 22/07/2009 16:42

Segurament serà el gestor de les infraestructures de rodalies espanyoles, que evidentment pertany a ADIF...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 03/08/2009 19:26

L’alcalde de Manlleu viatja a Madrid per exigir millores a l’estació de tren

Pere Prat

L’alcalde de Manlleu, Pere Prat, d’ERC, es va reunir aquest dimecres al matí a Madrid amb el responsable de Rodalies d’Adif, Antonio Berrios, per exigir millores a l’estació de tren de Manlleu. Aquesta estació, des de fa mesos, està molt descuidada. No s’hi poden comprar bitllets, hi ha un panell informatiu que no funciona i mai se sap si els trens van amb retard o no.

Adif no té intenció de reobrir l’estació, però Berrios ha admès que l’estació no pot estar com està. I s’ha compromès davant de Prat a fer-hi algunes millores. Posar-hi una màquina de venda de bitllets, instal·lar un servei de megafonia per informar de possibles retards o per la via que entra el tren a l’estació i que el panell electrònic que hi ha funcioni són els compromisos assumits per Adif. “Aquestes tres demandes no són de molta inversió”, defensa Prat, convençut que “aviat tindrem respostes i, si faig cas de les paraules d’Adif, espero que siguin positives”.

A la reunió també es va parlar de projectes de futur, però sense assumir un compromís ferm per part d’Adif. Aquesta trobada, que ERC de Manlleu perseguia des de feia mesos, es va aconseguir a través de la mediació del diputat republicà Francesc Canet. “A través dels representants d’ERC al Congrés en farem un seguiment; volem que l’estació millori”, explica Prat, convençut que ho tenen encarrilat.
De: http://www.el9nou.cat/noticies.php?codi ... 66&ed_ov=o


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 07/08/2009 16:17

http://www.bdv.es/bdv/noticies/detall.p ... ticia=3683

L’estació de tren de Barberà del Vallès ja disposa d’ascensor

Data de publicació: 06.08.09
Des del passat 31 de juliol els ciutadans i ciutadanes ja disposen d’un ascensor per accedir a l’estació de tren i del perllongament del pas inferior.

El pas inferior compta amb una nova escala d'accés i un ascensor per a facilitar l'accessibilitat de persones amb dificultats de mobilitat.
Ja fa diversos mesos que s’està treballant a l’estació de la nostra ciutat per realitzar la permeabilització i eliminació de barreres arquitectòniques. Aquestes obres tenen per objectiu incrementar els nivells de seguretat de les instal·lacions ferroviàries i la qualitat del servei als clients. Un projecte que s'emmarca en el pla de reforma i modernització de les estacions de rodalies de Barcelona que Adif està portant a terme.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 11/08/2009 10:46

http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... mpaign=rss


Fomento adjudica les obres per reformar l'estació de tren de Montgat Nord.

Després d'alguns anys d'espera i de la reivindicació d'alguns veïns, el Ministeri de Foment ha adjudicat les obres de remodelació de l'estació de tren de Montgat Nord, una de les més antigues de la línia C1 de rodalies. L'actuació, que té un cost de 2,1 milions d'euros, serà integral i consistirà a reformar i condicionar l'edifici actual de l'estació i de les andanes i la construcció d'un pas inferior per a vianants. Així, se suprimirà el pas a nivell actual per un espai sota la via al qual es podrà accedir per unes escales o per ascensors adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. D'altra banda, s'aixecarà un edifici de viatgers nou d'uns 200 metres quadrats, i s'ha projectat alçar les andanes 20 centímetres i allargar-les fins a obtenir una longitud útil de 200 metres. Amb aquesta acció, es facilitarà als viatgers l'accés sense dificultats i amb seguretat als nous trens –el model Civia– que Renfe incorpora de mica en mica a la seva flota de combois.

Fins al novembre passat, quan Adif va anivellar provisionalment un tram d'andana en sentit Mataró, pujar i baixar d'aquests nous trens en aquesta estació montgatina era una maniobra força perillosa per culpa de l'altura que en alguns trams separava les andanes de les portes dels combois. L'actuació llavors realitzada va solucionar parcialment aquests problemes en una de les estacions més freqüentades a l'estiu per turistes i per veïns d'altres poblacions properes, a causa de l'atractiu d'algunes platges montgatines. Mentre s'adequarà la instal·lació elèctrica de l'estació, es col·locaran marquesines per facilitar l'espera dels usuaris i s'adaptarà la senyalització a les noves normes de seguretat i qualitat, l'entorn de l'espai també serà objecte d'altres millores, com ara l'enderroc de l'actual escala d'accés a la platja –per fer-ne una de nova en un lloc proper– i la recol·locació de la parada d'autobús que hi ha a l'exterior de l'estació. Les obres podrien començar a la tardor i durar uns cinc mesos.

Darrera actualització ( Dimarts, 11 d'agost del 2009 02:00 )



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 11/08/2009 12:08

Dijous passat vaig veure uns nous ascensors a l'estació de Vilassar de Mar.Juraria que no estaven abans.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 11/08/2009 19:19

En el cas de la C1 i la C2 ho entenc a mitjes, els CIVIA estan adaptats a PMR. Però a les altres línies de què serveix ficar ascensors sense estar els trens adaptats?
De la mateixa forma passa a fora de l'àrea Metropolitana de Barcelona.
Ara per ara, és una xorrada. Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 11/08/2009 19:44

BB9200 ha escrit:En el cas de la C1 i la C2 ho entenc a mitjes, els CIVIA estan adaptats a PMR. Però a les altres línies de què serveix ficar ascensors sense estar els trens adaptats?
De la mateixa forma passa a fora de l'àrea Metropolitana de Barcelona.
Ara per ara, és una xorrada. Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Peró els civia algún dia circularàn per aquestes línies,i per la C4 serà aviat,ja que hi ha cada cop mès estacions amb ascensors,sobretot a la C4Sud,aprofitant el tall jo pensava que ficarien alguna 465 per fer serveis SVC/Martorell-Sants,peró ja veig que no.Sembla que renfe no tingui pressa en posar els civia a la C4.

D'estacions adaptades a la C4 per PMR hi han que jo recordi:
Terrassa
Terrassa Est
Saabdell Sud
Barberà del Vallès
Cerdanyola del Vallès
Montcada i Reixac Santa Maria(aviat)
Torre Baró
Plaça Catalunya
Barcelona Sants
L'Hospitalet nomès sentit nord
Cornella de Llobregat
Molins de Rei nomès andana mès propera a l'estació
El Papiol
Castellbisbal
Martorell
Vilafranca del Penès
El Vendrell
Peró clar,com és la C4,i ja sabem com renfe traca a aquesta línia,els civia pel que veig arribaràn quan ja hi haguin els nous recorreguts de rodalies,a aquest pas.A la C7,a Sant Cugat i a Rubí no hi han ascensors,peró si rampes,cosa pel qual és poden posar civies.La C7 em sembla que és la línia amb mès estacions adaptades a PMR,peró nomès un cop una 463 va fer servei en aquesta línia.AIxó,de proves tant a la C4 com a a C7 fan moltíssimes.El que se segur que la última línia en arribar els civia serà la C3,de Birfucació cap amunt d'estació adaptada nomès hi ha Vic,i la majoria d'estacions nomès tenen un tros amb andana alta.Aixó si,fa poc l'últim rodalies a Granollers-Canovelles era cada dia un Civia.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 11/08/2009 19:48

Em semblava que a Sant Cugat i a Rubí hi havia ascensors, però...
És cert, però per exemple material com les 447, molt sovints, no estan adaptades.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/08/2009 12:36

http://www.que.es/barcelona/20090812110 ... -gava.html

El aparcamiento de la estación de Renfe de Gavà estará cerrado durante nueve días

Europa Press, 12 de agosto de 2009.

El Ayuntamiento de Gavà cerrará hasta el 21 de agosto el aparcamiento de la estación de Renfe de la ciudad. Las restricciones están motivadas por la ejecución de las obras de remodelación de la rambla de Salvador Lluch.

Según informaron fuentes municipales, el acceso al aparcamiento disuasorio de la estación se cerrará a partir de mañana y durante nueve días. A partir del 21 de agosto, los vehículos podrán acceder de nuevo a la zona a través de la calle de Salamanca.


El cierre del aparcamiento se produce por las obras de remodelación de la rambla de Salvador Lluch que tienen como objetivo convertirla en una vía de doble sentido de circulación.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/08/2009 12:40

He traslladat els missatges que tracten sobre la reforma de les 447 al fil http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9655



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 17/08/2009 11:06

Urbanisme 14/08/2009 17:37
La remodelació de l'estació de Renfe a la plaça Espanya eliminarà totes les barreres arquitectòniques

Xavi Miralles-Iván Palomares / El projecte de remodelació de l'estació de Rodalies Renfe a la plaça Espanya (Sabadell Nord) acabarà amb les barreres arquitectòniques que ara mateix impedeixen que una persona amb alguna discapacitat física pugui accedir-hi amb facilitat. L'Ajuntament de Sabadell s'ha reunit avui amb els tècnics de l'Administrador d'Infraestructures (Adif) per concretar tots els detalls de la futura estació, entre els que destaca el compromís de crear una parada de tren totalment accessible. Així, l'accés a la nova Sabadell Nord serà a nivell, amb una rampa sense barreres arquitectòniques. I per baixar a les andanes, l'Adif instal·larà ascensors i escales mecàniques.

La remodelació que s'hi farà també prestarà especial atenció a la connexió amb la nova estació dels Ferrocarrils de la Generalitat, ja que aquest punt haurà de funcionar com a un intercanviador entre els dos serveis de tren (la línia R4 de Rodalies Renfe i la S2 dels FGC). L'alcalde Manuel Bustos, que ha estat present a la reunió amb Adif, assegura que el projecte que s'està elaborant permetrà crear un "intercanviador modern, al que a més tothom podrà accedir-hi sense impediments". Un altre dels punts que s'inclourà al projecte serà la instal·lació d'un bar que "donarà servei als usuaris dels trens, però també als veïns de la plaça", apunta Bustos.

Malgrat aquesta reunió, el disseny final de la remodelació encara es desconeix, tret d'aquestes línies bàsiques. Amb elles, l'Administrador d'Infraestructures encarregarà la redacció del projecte executiu de l'obra. L'alcalde ha manifestat a la sortida de la reunió que les obres podrien començar "segurament" abans que acabi aquest any.


http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... =Urbanisme



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”