Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Abans d'ahir (19/08/2019)

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 21/08/2019 3:36

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Bellvitge (R2):

-Andana de via 2 pavimentada en tota la seva longitud i pràcticament tota la seva amplada.
-Han instal.lat pals per al nou enllumenat als dos terços d'andana de via 2 costat El Prat, a la part on encara no ho han fet intueixo que hi haurà la nova marquesina, que sospito que serà lleugerament més curta que la que hi va haver fins a l'inici d'obres.
-La part de les escales de l'andana de via 2 encara està molt endarrerida.

A Viladecans (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

A Vilanova i la Geltrú (R2):

-Ascensors fora de combat. :(
-Un teleindicador de via 1, a l'andana de vies 1/2 a sota de la marquesina, costat Sitges, fora de combat i apagat.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 03/12/2019 1:42, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 07/09/2019 1:54

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... anta-rosa/

Entren en servei els ascensors de l’estació de tren de Mollet Santa Rosa
La posada en marxa s’ha retardat quatre mesos per problemes burocràtics amb l’escomesa elèctrica

Jesús Medina 06/09/2019 | 12:44 Mollet del Vallès

Els ascensors de l’estació de tren de Mollet Santa Rosa, a la línia del nord, han entrat en servei aquest divendres, després d’uns quants mesos instal·lats.

Segons fonts de Renfe, la posada en servei s’ha endarrerit durant quatre mesos per culpa dels tràmits administratius i la burocràcia que s’ha de dur a terme per la contractació de l’escomesa elèctrica.


Amb l’entrada en servei dels ascensors es completa la millora de l’estació que ha tingut un pressupost d’1,2 milions d’euros.

S’ha fet un pas inferior amb ascensors en les dues andanes, s’han aixecat i allargat les andanes fins a 200 metres el que facilitarà l’accés al tren, s’ha substituït l’enllumenat i s’ha posat un paviment podotàctil per guiar les persones amb dificultats visuals fins els ascensors i les escales del pas inferior.
I amb això gairebé podem donar per finalitzades les obres a Mollet Santa Rosa, que s'han allargat gairebé dos anys.

Veurem si ara que han acabat Santa Rosa, s'hi posen amb Sant Fost.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 17/09/2019 6:34

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.
-Obres de les noves senyals costat Sants aparentment sense cap avenç.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Semblen haver finalitzat les obres de renovació de les vies d'apartat, però no ho he pogut veure bé.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-Enllumenat nou totalment instal.lat a totes dues andanes (encara no l'he vist en servei -era de dia-).
-Paviment de l'andana direcció Sants totalment instal.lat, tot i que el perllongament de l'andana encara no està obert.
-Perllongament de l'andana direcció Montcada en procés de pavimentació.
-Obres ja en fase final, falten els nous tancaments anti-frau (que van a una licitació diferent).

A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]

-Només he observat nous bancs i papereres.
-Quant a la resta, res de nou.

A Vacarisses (R4):

-Obres de recreixement d'andanes acabades a totes dues andanes, tret de la zona del pas a nivell entre andanes, a sota de la marquesina, i les zones del pas superior.
-Els trams perllongats de totes dues andanes encara no estan en servei, tot i que estan quasi acabats.
-Instal.lant tancaments anti-frau. A l'andana direcció Manresa ja estan instal.lats a 3/4 de l'andana, falta el costat Manresa. A l'andana direcció Barcelona de moment només n'han instal.lat al tram perllongat (o sigui, costat Vacarisses-Torreblanca).
-Accés a l'estació per l'andana direcció Barcelona: s'ha construït una escala sinuosa que dóna al tram d'andana perllongat. Encara no està en servei. La resta de l'accés encara es troba en un estat bastant precari.
-Pas superior: estructures de les escales i l'ascensor aparentment finalitzades, falta el revestimento i el pas superior en sí, per a la qual cosa suposo que caldrà tallar les vies (tot i que no sé si es podrà fer de nit).
-Nou enllumenat en curs d'instal.lació a totes dues andanes. S'ha substituït l'enllumenat antic per un de provisional, la qual cosa ha significat l'eliminació dels antics pals d'electrificació tipus Norte, que havien sobreviscut com a part de l'enllumenat.
-Nous semi-pòrtics d'electrificació instal.lats, els antics pals (tipus Renfe C-160) han estat eliminats.
-Em sembla que els bancs i les papereres també són nous, però no n'estic segur.
-L'estació ja té un aspecte totalment diferent, i això que encara no té el pas superior. El que fa una reforma...

A Sant Vicenç de Castellet (R4):

-Teleindicadors model Deimos/Aesys de color taronja, dos per via, en servei.

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-Res de nou... :(

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació en construcció):
[des del tren]

-Estan construïnt la vora exterior de les andanes, que seran una mica més amples que la part que ja estava construïda (però una mica menys del què m'esperava).
-Han tancat la part d'andana corresponent al pas inferior i les escales del mateix. Suposo que el calaix serà empès des del costat sud.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):

-Res de nou.

A La Llagosta (R2):
[des del tren]

-Enllumenat avariat (o amb el rellotge endarrerit), estació a fosques.

A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]

-Enllumenat avariat (o amb el rellotge endarrerit), estació a fosques.

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

A Bellvitge (R2):

-Marquesina de l'andana de via 2 acabada, a la mateixa hi estan instal.lant tuberies per a (suposo) càmeres, enllumenat, teleindicadors i etc.
-Escales del pas inferior aparentment avançades (només es veuen els graons superiors).
-Estructura de l'ascensor de via 2 ja visible.

A Viladecans (R2):
[des del tren]

-Res de nou.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 03/12/2019 1:26, en total s’ha editat 1 vegada.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 19/09/2019 23:03

Rodalies de Catalunya (17/09/2019)
Modificación de servicios 22/09/2019 por obras de mejora de accesibilidad en Vacarisses

Imatge
M'ensumo que deu ser que instal.len el pas superior...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 19/09/2019 23:15

Rodalies de Catalunya (19/09/2019)
Renfe adjudica las obras de mejora de la estación de Molins de Rei con un presupuesto superior a los 5 millones de euros

• La instalación de cuatro ascensores, entre otras actuaciones, permitirá que la estación sea totalmente accesible

• Es la inversión más importante de la primera fase del plan de estaciones de Rodalies de Barcelona


Imatge



Renfe ha adjudicado las obras de mejora de la estación de Molins de Rei que permitirá que la estación sea totalmente accesible. Estas actuaciones contarán con un presupuesto de 5.098.790 euros y la obra civil dispone de un plazo de ejecución de 14 meses.

Las principales actuaciones consistirán en la adecuación de la estación por devenir en totalmente accesible:

- Instalación de nuevos ascensores de acceso a los andenes

- Adecuación y renovación de escaleras

- Recrecido y prolongación de andenes hasta los 200 metros

- Nueva pavimentación y configuración de borde de andén según normativa de accesibilidad en todos los andenes

- Adecuación y mejora del alumbrado de vestíbulo y andenes

- Nuevos marquesinas de 75 metros de longitud

- Nuevos encaminamientos al vestíbulo y andenes

- Nueva zona de Atención e información al viajero

La estación de Molins de Rei cuenta con servicios de las líneas R1 y R4. Diariamente la utilizan 10.072 viajeros de media en día laborable que pueden desplazarse hasta el centro de Barcelona en menos de 20 minutos.



Imatge

Imatge



Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona

Estas mejoras se enmarcan en el Plan de Estaciones de Renfe que se está llevando a cabo en la red de Rodalies de Barcelona. En total, Renfe está invirtiendo cerca de 100 millones de euros en actuaciones centradas principalmente en la mejora de la accesibilidad, así como otras tareas de modernización de 39 estaciones de la Rodalies de Barcelona.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 19/09/2019 23:47

Rodalies de Catalunya (19/09/2019)
Renfe inicia una nueva fase las obras de mejora de accesibilidad de la estación de Bellvitge

• Las obras disponen de un presupuesto de cerca de 3 millones de euros

• Se señalizará y se informará los clientes de los nuevos encaminamientos


Imatge



A partir de jueves 19 de septiembre, Renfe inicia una nueva fase en las actuaciones que está llevando a cabo en la estación de Bellvitge. Este periodo de obras prevé el cierre del vestíbulo actual y nuevos encaminamientos para los clientes que utilizan los servicios de Cercanías en esta estación.

Renfe dotará de señalización y personal de información para guiar y orientar a los clientes en estos cambios de movilidad a la estación. Estas modificaciones no comportarán ninguna variación en el servicio de trenes a Bellvitge en cuanto a horario y frecuencia.

• Modificación vías y accesos

Imatge



Obras de mejora Bellvitge

Las actuaciones que se están llevando a cabo en Bellvitge disponen de un presupuesto de 2.944.455,69 euros. Los principales trabajos contemplan:

• Instalación de 4 ascensores

• Recrecido de andenes y prolongación hasta 200 metros, lo que posibilitará el acceso al tren desde el andén

• Sustitución de la iluminación existente en los andenes

• Redistribución de vestíbulo

• Urbanización de accesos

• Nuevas instalaciones para dotar de luz natural al vestíbulo

Diariamente 6.362 viajeros utilizan los servicios de la línea R2 norte que permite enlazar con el centro de Barcelona en sólo 13 minutos.

Plan de estaciones de Renfe para Cercanías de Barcelona

Estas mejoras en las estaciones de Cercanías se enmarcan en el Plan de estaciones de Renfe para Cercanías de Barcelona. En total, Renfe está invirtiendo cerca de 100 millones de euros en actuaciones centradas principalmente en la mejora de la accesibilidad, así como otras tareas de modernización de 39 estaciones de las Cercanías de Barcelona.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 20/09/2019 0:45

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2019-00495
SERVICIO DE ASISTENCIA TÉCNICA ADICIONAL PARA LA D. FACULTATIVA OBRA DE MEJORA DE LA ACCESIBILIDAD EN TORRE BARÓ
Adjudicatario: INGENIERIA ECO DE TRAN SME MP S.A.
CIF: A28220168
Contrato: 4500032622
Importe (sin Iva): 96.387,12
Plazo Ejecución (Meses): 15

Fecha Adjudicación: 13/08/2019
Fecha Publicación en Web: 17/09/2019



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 20/09/2019 1:26

Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2019-00753
OBRAS DE MEJORA DE ACCESIBILIDAD DE LA ESTACIÓN DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS. BARCELONA

Última Modificación: 11/09/2019
Fecha Publicación: 11/09/2019

Pliego

Per 2.800.000€...

Misteri.
No poden ser ascensors, perquè ja n'hi ha.
Teleindicadors tampoc, ja n'hi ha.
Cartelleria tampoc, ja n'hi ha.
I per menys de 3 milions no crec que puguin completar el semi-soterrament.
Com no siguin les escales mecàniques inacabades, enllumenat de LEDs, i paviment podotàctil, no se m'acut res més...
:nose



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 24/09/2019 3:27

Rodalies de Catalunya (23/09/2019)
Renfe inicia una nueva fase de las obras de mejora de la estación de Vacarisses

• La complejidad de las tareas obligará a transbordar por carretera el tren con salida de Manresa a las 05.59 del domingo 22 de septiembre

• El total de las actuaciones dispone de un presupuesto de 1,3 millones de euros


Imatge

Imatge



Este fin de semana, Renfe inicia una nueva fase en las obras de mejora de la estación de Vacarisses, unos trabajos que permitirán que sea totalmente accesible, así como la renovación y modernización de las equipaciones de la estación.

Estas actuaciones, que se iniciaron a finales de enero, disponen de un presupuesto de 1.367.402 euros y un plazo de ejecución de la obra civil de 10 meses.

El fin de semana del 21-22 de septiembre se lleva a cabo la maniobra de izado y posterior instalación del tramo central de la pasarela.

Estas tareas obligan a interrumpir el tráfico ferroviario la noche de sábado a domingo. Esta circunstancia obligará a establecer un servicio por carretera entre Manresa y Terrassa para los viajeros de los trenes con salida a las 05.59 de Manresa.

Los principales trabajos contemplan la construcción de un paso elevado que conectará los dos andenes de la estación con la instalación de ascensores para garantizar la movilidad de los clientes. Además también se llevarán a cabo tareas de recrecido de la altura de los andenes para llegar a los 68 cm sobre la cota del carril y la ampliación a 200 metros para facilitar el estacionamiento de trenes en doble composición.

Los trabajos también contemplan actuaciones de rehabilitación de la marquesina del edificio de viajeros, el cierre perimetral de la estación, la instalación de máquinas autoventa, validadoras de billetes, así como nuevos teleindicadores y la mejora en materia de eficiencia energética cambiante por luz con tecnología LED.

Mejoras en los sistemas de información y atención al cliente

Coincidiendo con las actuaciones de mejora de la accesibilidad, también se realizará la instalación de los nuevos sistemas de información y atención al cliente. Estas equipaciones consisten en teleindicadores LED en cada uno de los andenes con mensajes de las próximas paradas que realiza así como el tiempo estimado de llegada. Además también se instalará una pantalla con información en tiempo real de las próximas circulaciones.

La estación de Vacarisses dispone de 34 servicios diarios de Rodalies de Catalunya. Diariamente la utilizan 233 viajeros de media en día laborable que pueden desplazarse hasta el centro de Barcelona en un tiempo de viaje de una hora.

Inversión y mejoras en la línea R4

Estas actuaciones forman parte del plan de accesibilidad para las estaciones de Rodalies de Barcelona, que cuenta con un presupuesto de 100 millones de euros.

Además de las actuaciones en la estación de Vacarisses, el plan de accesibilidad también se está desarrollando en las estaciones de Sant Miquel de Gonteres, y está previsto que lleve a término la licitación del proyecto de accesibilidad durante este 2019 de la otra estación del municipio, Vacarisses-Torreblanca. Una inversión en la línea R4 norte próxima a los 10,5 millones de euros en el tramo Barcelona – Terrassa – Manresa, que se concreta en las estaciones de Sabadell Centre, Torre del Baró, Castellbell i El Vilar-Monistrol, Viladecavalls, Sant Miquel de Gonteres y Manresa



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 26/09/2019 23:12

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Sembla que s'ha acabat la renovació de les vies desviades (3 i 4).

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-Obra de les andanes acabada. El perllongament de totes dues andanes encara no s'ha obert.
-Estàven instal.lant polsadors d'emergència.
-Nova megafonia instal.lada, però encara no funciona.
-Instal.lats quatre teleindicadors model Deimos/Aesys en color. Encesos i en proves n'hi havia dos (els dos costat Montcada), els altres dos apagats (costat Sant Andreu Arenal).
-Falta per traslladar el monitor per a maquinistes costat Sant Andreu Arenal.

A Mollet-Santa Rosa (R3):

-Ascensors en servei.
-Només falta la nova cartelleria.

A Parets del Vallès (R3):
[des del tren]

-Res de nou.

A Les Franqueses del Vallès (R3):
[des del tren]

-Els teleindicadors han canviat de color (han estat substituïts o reprogramats). Quan es van posar en servei les lletres eren de color blanc, ara són taronges.

A La Garriga (R3):

-Res de nou.
-He estat observant l'estació, i començo a entendre la futura supressió de la via 4: seria complicat perllongar andanes costat Figaró, perquè per aquella banda hi ha molt poc espai.
-No tinc ni idea de com pensen ampliar el pas inferior del Passeig dels Til.lers, l'actual pas és molt estret i d'obra. M'ensumo un tall llarg.
-També se'm fa una mica difícil d'imaginar com faran l'obra dels dos passos inferiors viaris si alhora no fan el nou pas inferior entre andanes. Em semblaria una rucada no fer els tres passos al mateix temps.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):

-Res de nou.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació en construcció):
[des del tren]

-Poc avenç.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Rubí (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):
[des del tren]

-Els teleindicadors segueixen sense anunciar els trens R8 destinació Martorell.
-Han desbrossat la quasi totalitat del canyissar costat Llobregat, que és enorme, encara no han demolit les barraques faveloses que hi ha (encara hi viuen).
-No ho he pogut distingir bé, però m'ha semblat entreveure la base d'un nou pal d'electrificación o alguna cosa similar costat Llobregat, que em dóna a entendre que és possible que amplïin l'andana direcció Barcelona, actualment força estreta.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 03/12/2019 1:28, en total s’ha editat 1 vegada.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 01/10/2019 23:11

Ahir (30/09/2019)

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Bellvitge (R2):

-Vestíbul tancat.
-Oberta l'andana de via 2, amb accés provisional des del costat Gornal que consisteix en una cabina prefabricada amb dues màquines autovenda i una validadora.
-En canvi, les escales del pas inferior encara no estan acabades, els hi falten mesos per acabar-les, els graons encara no estan construïts.
-Enllumenat de via 2 en servei.
-Via 1 tallada, tots els trens direcció El Prat passen per via 0.
-L'accés a l'andana de vies 0/1 es fa des del costat Bellvitge de les vies, a l'alçada de l'extrem costat El Prat de l'andana. Per tal de creuar les vies s'ha d'utilitzar el pas superior que fa molts anys va ser l'accés a l'estació.
-S'està acabant la nova andana provisional per la via 0 mentre durin les obres, encara està en servei l'andana vella.

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
des del tren

-Res de nou.

A La Llagosta (R2):

-A aquesta estació hi ha molts mosquits.

A Mollet-Sant Fost (R2):
des del tren

-Res de nou.

A Les Franqueses-Granollers Nord (R2):

-Han instal.lat noves barreres tarifàries. Funcionen. Això sí, per ara no s'ha de validar a la sortida. No sé si és per tal d'evitar vandalisme, a Segur de Calafell també ho han fet...
-Els teleindicadors pateixen el mateix problema que els de Cerdanyola del Vallès: no fan el scroll de parades, només indiquen destinació i temps d'espera.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació en construcció):
des del tren

-Res de nou.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
des del tren

-Res de nou.

A Sant Cugat del Vallès (R8):
des del tren

-Res de nou.

A Rubí (R8):
des del tren

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):

-PER FI!!! Els teleindicadors ja anuncien els trens R8 destinació Martorell. Els ha costat de fer-ho...

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
des del tren

-Res de nou.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 03/12/2019 1:29, en total s’ha editat 1 vegada.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 04/10/2019 23:04

Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2019-01067
SUMINISTRO E INSTALACION DE UN ASCENSOR EN LA ESTACIÓN DE MONTGAT NORD
Importe: 234.236,99 EUR.

Última Modificación: 02/10/2019
Fecha Publicación: 02/10/2019

Pliego

Imatge
Imatge



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 04/10/2019 23:06

Vaja, amb el baixador a peu de platja, qui ho havia dir dir, oi? .... :nono


El metro de Barcelona amb motoristes!

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 05/10/2019 0:09

Adjudicaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.19/27507.0010
OBRAS DE CAMBIO DE PARIDAD DE LAS ESTACIONES DE MONTCADA 1 REIXAC, LA LLAGOSTA, MOLLET SANT FOST, GRANOLLERS, CARDEDEU, LLINARS, SAN CELONI Y RIELLS- BREDA ASÍ COMO LAS MODIFICACIONES ERTMS DE BIFURCACIÓN. NUDO MOLLET
Número de Licitadores: 1
Adjudicatario-NIF: THALES ESPAÑA GRP SAU - A78634979
Importe de Adjudicación: 2.814.406,2 Euros
Plazo de ejecución: 8 Meses

Fecha de Adjudicación: 13/09/2019
Fecha de Publicación: 02/10/2019

Informe sobre inicio de expediente

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 05/10/2019 0:17

Rodalies de Catalunya (02/10/2019)
Modificación de numeración de vías en Granollers Centre

A partir del 6 de octubre


Imatge



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 05/10/2019 0:47

437.001 ha escrit:
Dissabte 05/10/2019 0:17
Rodalies de Catalunya (02/10/2019)
Modificación de numeración de vías en Granollers Centre

A partir del 6 de octubre


Imatge
Ahora será como en Sant Andreu Comtal, vías impares a un lado y vías pares a otro.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 05/10/2019 10:53

Renfe445 ha escrit:
Dissabte 05/10/2019 0:47
Ahora será como en Sant Andreu Comtal, vías impares a un lado y vías pares a otro.
De fet, si t'hi fixes ja ho era. Només han invertit els parells amb els senars i viceversa ;)

Suposo que ho estan homogeneïtzant, juraria que a Montmeló i la Llagosta la Via 2 era la del sentit Barcelona.


El metro de Barcelona amb motoristes!

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 06/10/2019 23:42

AVUI (06/10/2019)

A Bellvitge (R2):
[des del tren]

-Res de nou, l'andana provisional encara no ha estat oberta.

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]

-Han obert les escales mecàniques de l'accés Pau Claris, i els hi han posat barreres tarifàries.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Montmeló (R2/R8):
[des del tren]

-Teleindicadors encesos, però sense servei.

A Granollers-Centre (R2/R8):

-Em sembla que ja han canviat la numeració de les vies a la cartelleria. No sé si ho havien fet des que van acabar la renovació, o si és una cosa nova.

A Palautordera (R2):

-Obres iniciades, estan reformant tota la zona de l'aparcament al voltant de l'edifici de viatgers.
-També hi ha algunes marques d'esprai a les andanes, no sé si també canviaran l'enllumenat.
-L'edifici de viatgers... :nono ...comença a fer POR. Passant pel davant, ha fet "crec". No sé si eren restes de la megafonia, o si realment l'edifici amenaça ruïna imminent. AL TANTO. :o
-A l'andana direcció Maçanet, a sobre del pas inferior el terra s'enfonsa. Hi ha filtracions al pas inferior.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació en construcció):
[des del tren]

-Res de nou.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Rubí (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):

-Res de nou.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 08/10/2019 23:54

Avui (08/10/2019)

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7):

-Han renovat les dues vies desviades (vies 3 i 4), amb cupons de via soldats i travesses de fusta noves. Feia moltíssima falta, no ho puc assegurar, però sospito que les vies 3 i 4 no havien estat renovades mai.
-Agradable sorpresa: una doble de 465 sense servei estacionada a la via desviada direcció Sants. Cap justeta a l'andana, però hi cap. Saber que hi caben m'ha tret un pes enorme de sobre: no caldrà cap reforma d'envergadura.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-Enllumenat en servei.
-Megafonia nova en servei.
-Teleindicadors en servei (ja era hora! no en tenia). Dos per andana, model Deimos/Aesys en color.
-Perllongament de totes dues andanes obert (però els monitors per a maquinistes encara no han estat desplaçats a la nova posició).
-Per tant, obres finalitzades, només queden els tancaments, però són d'una altra licitació.
-Bé, sí que falta una cosa: la nova cartelleria.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):

-Res de nou.

A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Rubí (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):

-Res de nou.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 09/10/2019 0:47

Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2019-00759
OBRAS DE RECRECIDO DE ANDÉN EN LA ESTACIÓN DE MOLLET SANT FOST. (RODALIES DE BARCELONA).
Importe: 566.652,15 EUR.

Última Modificación: 08/10/2019
Fecha Publicación: 08/10/2019

Pliego
:( Només recreixen l'andana.
No és l'obra definitiva d'adaptació a PMR, que encara deu estar als tribunals.
Pel què sembla, l'adjudicatària de la licitació original, Comsa-EMTE, va reclamar per errades al projecte, o això deia la premsa local.

En fi, que quan acabin això, almenys ja no serà un risc el baixar del tren direcció Aeroport per les tres darreres portes, que ara et pots clavar una bona nata si no vas atent.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 03/12/2019 1:31, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”