Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Mantenen el nivell

EntradaAutor: Guigui » Dissabte 03/06/2017 0:05

Que estaria en la línia de com he conegut sempre aquell baixador (des dels anys 70): inhòspit.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23597
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Lluis » Dissabte 03/06/2017 0:34

Acabo de passar-hi. Un desastre total, sense bancs i sense ampliar gens l'espai, què costaria fer zona de seients allí on abans hi havia bars i tendes a l'andana? :emprenyat
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Lluis
N5
N5
 
Entrades: 135
Membre des de: Divendres 17/10/2014 19:37
Ubicació: Sants Estació

Re: Mantenen el nivell

EntradaAutor: 437.001 » Dissabte 03/06/2017 23:13

Guigui ha escrit:Que estaria en la línia de com he conegut sempre aquell baixador (des dels anys 70): inhòspit.


Curiosament, a mi mai m'ha semblat tant inhòspita com Arc de Triomf, Plaça Catalunya (les dues), Plaça Espanya i no cal ni dir les altres (excepte Sants). Qüestió de gustos...

Lluis ha escrit:Acabo de passar-hi. Un desastre total, sense bancs i sense ampliar gens l'espai, què costaria fer zona de seients allí on abans hi havia bars i tendes a l'andana? :emprenyat


No sé si els bars els voldran reobrir. Abans, sempre tenien gent...

Em sembla que a ca l'Adif han volgut fer una reforma com la de Recoletos o Laguna (i no recordo quina altra de les subterrànies de Madrid, no sé si Embajadores), on també han tret tots els bancs i els han substituït per reposa-culs.

Però crec que no han calculat bé la cosa: Passeig de Gràcia no és només una estació de Rodalies, com les estacions madrilenyes que he citat, sinó que també és una estació de Regionals, i no sabria dir si genera més passatgers de Regionals que Sants i tot.

Què vol dir això? Doncs que a Recoletos o Laguna, la gent arriba, s'espera als reposa-culs, i en cinc minuts arriba el rodalies cap a la destinació desitjada.
En canvi, a Passeig de Gràcia, els temps d'espera són més llargs, fins i tot per als passatgers dels extrems de la R2, no cal ni dir per als passatgers de Regionals (que n'hi ha que fan Barcelona-València o Barcelona-Madrid i tot!!), que acostumen a arribar a l'estació amb més antel.lació que els de Rodalies.

Crec que hi haurà queixes. Justificades.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4215
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: ferroparc » Dissabte 03/06/2017 23:24

I què costa agafar el local que ocupava el bar, posar-hi una porta de vidre, bancs, aire condicionat, una pantalla de sortides i arribades, uns quants endolls i ja tens una sala d'espera la mar de cuca? Mira que arriben a ser burros a cal adif. Per cert, si algú els hi vol posar una queixa, en aquest email solen respondre bastant ràpid :prensa.noreste@adif.es
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
ferroparc
N4
N4
 
Entrades: 61
Membre des de: Dijous 31/12/2015 10:51

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Renfe451 » Dilluns 05/06/2017 13:08

Mal negoci això de suprimir els bancs a Passeig de Gràcia, com bé heu dit, en una estació on conflueixen diverses línies de Rodalia i Regionals, sent aquestes darreres les que tenen intervals d'espera més llargs, no poden treure'ls, sobretot en casos de que hi hagi gent gran que no pugui estar-se dempeus molta estona. Ho trobo una mala decisió de can Adif.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1877
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

En licitació:

EntradaAutor: 437.001 » Dimarts 06/06/2017 2:36

Licitaciones de Adif Alta Velocidad

Número anuncio/expediente: 3.17/20830.0098
PROYECTO DE URBANIZACIÓN EN EL ÁMBITO DE SOTERRAMIENTO DEL FERROCARRIL EN MONTMELÓ. FASE 1
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: VARIOS CRITERIOS: OFERTA MÁS VENTAJOSA
Presupuesto de Licitación: 1.908.191,82 Euros
Valor Estimado del Contrato: 1.908.191,82 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 9 meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona

Ver documentos adjuntos

Imatge
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4215
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 06/06/2017 21:28

Miquel ha escrit:
437.001 ha escrit:
Trenscat ha escrit:Ahir vaig treure el nas per Viladecavalls. Ja tenen el calaix de formigó del pas inferior ubicat a sota les vies. Els trens paren al tram nou d'andana ubicat al costat Terrassa del nou pas inferior, que s'ha prolongat uns metres a mode provisional per donar cabuda a una doble de 447. Es fa servir un nou pas a nivell entre andanes ubicat al final del tram nou d'andana extrem Terrassa. La resta d'andana (des del pas inferior nou i davant de l'edifici de viatgers direcció Manresa) ja està recrescut i amb noves lluminàries instal·lades. Ja hi ha nova senyalètica parcialment instal·lada de Viladecavalls. Ara faltarà acabar d'adequar el pas inferior, sobretot els accessos que no sé si van amb escales+rampa o escales+ascensors i com quedarà l'estació, entenc que oberta per facilitar també el pas des de la urbanització del costat nord de l'estació cap al centre de Viladecavalls.


Escales i ascensors.

Una cosa que no he entès de la cartelleria que s'està posant a Viladecavalls, es que indiquen que paren els R12 direcció Lleida a la seva andana corresponent :x

La R12 apareix a la cartelleria perquè l'últim tren sentit Lleida hi para. Tot i que només siga un al dia, Rodalies marca la parada als plànols i a les estacions. Passa el mateix amb la R15 a Bellvitge, El Prat de Llobregat i Viladecans.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 795
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 06/06/2017 21:50

fgc113 ha escrit:
Miquel ha escrit:Una cosa que no he entès de la cartelleria que s'està posant a Viladecavalls, es que indiquen que paren els R12 direcció Lleida a la seva andana corresponent :x

La R12 apareix a la cartelleria perquè l'últim tren sentit Lleida hi para. Tot i que només siga un al dia, Rodalies marca la parada als plànols i a les estacions. Passa el mateix amb la R15 a Bellvitge, El Prat de Llobregat i Viladecans.

No. Només hi para el darrer R12 del dia direcció Hospitalet. Però a l'estació no fa parada comercial cap R12 direcció Lleida, tot i que aquest si que està indicat com a "R12 Lleida" a la cartelleria de l'andana direcció Manresa/Lleida.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3516
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 06/06/2017 23:02

Miquel ha escrit:
fgc113 ha escrit:
Miquel ha escrit:Una cosa que no he entès de la cartelleria que s'està posant a Viladecavalls, es que indiquen que paren els R12 direcció Lleida a la seva andana corresponent :x

La R12 apareix a la cartelleria perquè l'últim tren sentit Lleida hi para. Tot i que només siga un al dia, Rodalies marca la parada als plànols i a les estacions. Passa el mateix amb la R15 a Bellvitge, El Prat de Llobregat i Viladecans.

No. Només hi para el darrer R12 del dia direcció Hospitalet. Però a l'estació no fa parada comercial cap R12 direcció Lleida, tot i que aquest si que està indicat com a "R12 Lleida" a la cartelleria de l'andana direcció Manresa/Lleida.

Tens raó, m'havia confós. Doncs deu ser un error (de tants) de la cartelleria de Rodalies.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 795
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

NOTA DE PREMSA | Estació de Montmeló

EntradaAutor: 437.001 » Dijous 08/06/2017 16:16

Adif Alta Velocidad (08/06/2017)

El presupuesto de la inversión asciende a más de 2,3 M€

Adif Alta Velocidad licita las obras de urbanización de la losa de cobertura del ferrocarril en Montmeló (Barcelona)

• La actuación se llevará a cabo en el espacio de 13.000 m2 aproximadamente comprendido entre las calles de Lluís Companys y de Pompeu Fabra

• Los trabajos permitirán mejorar la integración ferroviaria en el municipio y favorecer la conexión de los dos núcleos urbanos situados a ambos lados de la infraestructura


Imatge
Entrada a la estación de Montmeló

08/06/2017. Adif Alta Velocidad ha licitado las obras de urbanización de la losa de cobertura de la infraestructura ferroviaria de alta velocidad y ancho convencional a su paso por Montmeló (Barcelona), con un presupuesto de 2.308.912,1 euros (IVA incluido).

De este modo, se da cumplimiento al compromiso anunciado por Adif Alta Velocidad al Ayuntamiento de la citada localidad el pasado 9 de mayo y se reafirma la voluntad de la entidad pública empresarial de acometer la integración de la infraestructura ferroviaria en el municipio, con el fin de ofrecer a los vecinos un nuevo espacio de convivencia y de conexión entre los dos sectores situados a ambos lados del soterramiento.

Esta actuación, que ha sido definida y consensuada en todo momento con el Ayuntamiento y de acuerdo con la planificación urbanística vigente, se llevará a cabo en una superficie de 13.000 m2 aproximadamente, en el espacio comprendido entre las calles de Lluís Companys y de Pompeu Fabra, en el centro del núcleo urbano de este municipio.

El proyecto, cuyo plazo de ejecución estimado es de 9 meses, prevé un conjunto integrado en el entorno, con la creación de una zona de juegos infantiles, espacios con graderíos y tierras, dos pérgolas de acero galvanizado (que se cruzarán entre sí y con el graderío), y una zona de calzada pavimentada en la calle de Pompeu Fabra.

Para ello, previamente, se ejecutará sobre la losa una capa de impermeabilización adicional a la ya existente para aumentar la estanqueidad del cajón ferroviario, trabajos de pavimentación, jardinería, instalaciones de iluminación y drenaje, colocación de bolardos de separación entre las calzadas y las zonas peatonales y se cubrirá el hueco de ventilación de las vías con una rejilla. También se ha tenido en cuenta la disposición de las salidas de emergencia y los pozos de ventilación para su integración en la urbanización del entorno.

Además, sobre el borde de la losa y frente a la antigua estación ferroviaria, se realizará una pequeña rampa y una escalera para el futuro acceso a la primera planta de este edificio.

Finalmente, también se llevarán a cabo actuaciones fuera de la losa, en la parte inicial de la calle de Miquel Biada y en el entorno de la calle del Primer de Maig.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4215
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

En licitació:

EntradaAutor: 437.001 » Dijous 08/06/2017 17:33

Licitaciones de Adif

Número anuncio/expediente: 3.17/24610.0042
OBRAS DE EJECUCIÓN DEL PROYECTO CONSTRUCTIVO DE LAS OBRAS DE RECRECIDO DE CUATRO ANDENES Y ADECUACIÓN DEL PAVIMENTO DE LA CABECERA DE LA ESTACIÓN DE FRANÇA, BARCELONA.
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: UN SOLO CRITERIO: PRECIO
Presupuesto de Licitación: 2.585.951,09 Euros
Valor Estimado del Contrato: 2.585.951,09 Euros
Plazo de Ejecución / F.Entrega: 9 meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona

Última modificación: 08/06/2017
Fecha Publicación: 08/06/2017

Ver documentos adjuntos

Pliego de prescripciones técnicas
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4215
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017

EntradaAutor: 437.001 » Dijous 08/06/2017 17:41

Estacions recentment reformades:

-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecans (R2)
-Rubí (R8)
-Sant Pol de Mar (R1)

Estacions en obres:

-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -finalitzant-se-
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)

Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):

-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)

Estacions amb obres paralitzades i inacabades:

-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)

Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):

-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)

Obres en licitació:

-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Barcelona-Estació de França (R2)

Licitacions desertes o desistides:

[...]
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 09/06/2017 4:48, en total s’ha editat 1 vegada.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4215
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: RogBcn07 » Dijous 08/06/2017 23:23

Una duda .. que tipo de obra harán en la estació de frança ??
RogBcn07
N1
N1
 
Entrades: 9
Membre des de: Dijous 20/04/2017 13:18

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: RogBcn07 » Dijous 08/06/2017 23:25

Y en Gava las obras están casi terminadas ya han puesto los carriles nuevos .. que estaban un par de noches en Garraf
RogBcn07
N1
N1
 
Entrades: 9
Membre des de: Dijous 20/04/2017 13:18

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: fgc113 » Dijous 08/06/2017 23:46

RogBcn07 ha escrit:Una duda .. que tipo de obra harán en la estació de frança ??

Recrecido de cuatro andenes y renovación de algunas baldosas.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 795
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: RogBcn07 » Divendres 09/06/2017 1:28

Gracias
RogBcn07
N1
N1
 
Entrades: 9
Membre des de: Dijous 20/04/2017 13:18

Ahir (08/06/2017)

EntradaAutor: 437.001 » Divendres 09/06/2017 3:24

A L'Hospitalet de Llobregat (R1/R3/R4):

-nova cartelleria de Rodalies instal.lada.
-crec que han tret un panell que hi havia a l'andana de les vies 2/3/4 i que anunciava les properes sortides, però no sé si em faig idees.
-no he sabut veure les noves pantalles, si és que n'hi ha.
-els teleindicadors (model antic) de l'andana de les vies 2/3/4 no funcionen.
-les vies 15 i 16 han estat renovades amb via en placa i rails encastats.
-l'estació dóna bona impressió, està en bon estat, però és una mica caòtica si vas direcció Barcelona o més enllà, no queda clar del tot per quina via sortirà el proper tren.
-em fa l'efecte que necessita més pantalles i nous teleindicadors, i millor enllumenat.

A Cornellà (R1/R4):
[des del tren]

-instal.lats quatre nou teleindicadors del Grupo Elecnor, dos per andana. Encara no funcionen.
-crec que a aquesta estació li fa falta tenir marquesines, i més llum.

A Sant Joan Despí (R1/R4):
[des del tren]

-crec que han instal.lat nova cartelleria de Rodalies, però no sabria dir si ja la van posar quan van acabar la reforma o si és nova, no ho recordo.
-de tota manera, ara que ja està amb la nova cartelleria i la reforma i tot, ha quedat de conya.

A Sant Feliu de Llobregat (R1/R4):
[des del tren]

-han instal.lat quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), estan en proves.
-el frau en aquesta estació és absolutament massiu. :evil:

Al Papiol (R4):
[des del tren]

-han instal.lat quatre nous teleindicadors del Grupo Elecnor (dos per andana), crec que ja estan en proves, però no ho podria assegurar.

A Castellbisbal (R4/R8):

-avui he fet transbordament a Castellbisbal, i hi he observat una curiositat: ha aparegut des del Port el tren de FGC de la Seat amb doble tracció de 310 (per cap i per cua), i s'ha estacionat a la via 2. Efectivament hi havia un adelantament (un R4 direcció Sant Vicenç). Però clar, estacionant a via 2, els R4 direcció Barcelona han hagut de parar a via 4. Què passa? Que a via 4 no hi ha teleindicador (no hi ha espai, l'andana de les vies 2/4 és estreta i no hi cap un segon teleindicador). Doncs bé, tot i que la megafonia ha anunciat els trens correctament, una persona (una mica desorientada, suposo) ha perdut un R4 Terrassa, i s'ha hagut d'esperar uns minuts a que passés un R4 Manresa. Després el mercaderies ha seguit camí direcció Martorell-Seat, i tot ha tornat a la normalitat.

A Rubí (R8):
[des del tren]

-els teleindicadors de la via 3 estan en posició permanent de "Martorell 1 min". Els teleindicadors de les altres vies funcionen correctament.

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-l'ascensor de l'andana de via 1 (direcció Martorell) segueix sense posar-se en servei. :(

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):

-aproximadament 2/3 de l'andana estan ja acabats, i com es venia comentant, han tret els bancs i només hi han deixat barres horitzontals reposa-culs. No m'agrada gens.
-queden alguns bancs al terç d'andana que no està acabat encara (costat Clot/Estació de França). Espero que vegin la llum a Adif (la reforma la fa Adif), i hi tornin a posar bancs, o molt em temo que hi haurà més d'una carta al director.
-confirmo que han volgut fer una reforma "estil Laguna" (bona intenció, a una estació com Laguna està bé una cosa així), però no han caigut en els temps d'espera de Passeig de Gràcia, molt més llargs que a Laguna.
-quant a la reforma en sí, queda tot més de color blanc, ja es veu la nova cartelleria. En sí està bé, però llàstima de bancs... :nono

A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]

-obres ja en fase final.
-estan acabant d'instal.lar les tanques anti-frau.
-andanes aparentment finalitzades.
-ascensors instal.lats.
-escales del pas inferior ja amb barana (òbviament no he pogut veure el pas inferior en sí).
-encara no hi ha cartelleria (i em sembla que tampoc han començat amb les marquesines, que en teoria n'hi hauria d'haver)

Als Monjos (R4):
[des del tren]

-ja es veu clarament el forat del pas inferior a l'andana de l'edifici de viatgers, d'aquí a poc suposo que construiran el calaix i el faran passar cap a sota les vies.

Al Vendrell (R4):
[des del tren]

-hi havia obres a l'andana de l'edifici de viatgers, al costat de les taquilles.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4215
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Ahir (08/06/2017)

EntradaAutor: fgc113 » Divendres 09/06/2017 6:01

437.001 ha escrit:A Sant Joan Despí (R1/R4):
[des del tren]

-crec que han instal.lat nova cartelleria de Rodalies, però no sabria dir si ja la van posar quan van acabar la reforma o si és nova, no ho recordo.

La nova cartelleria de Rodalies ja la van instal·lar amb la reforma. I crec que la pantalla del vestíbul també.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 795
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Avui (09/06/2017)

EntradaAutor: 437.001 » Divendres 09/06/2017 23:52

A Gavà (R2):
[des del tren]

-ja estan començant a reposar les obres a l'andana costat mar. Simplement estaven tirant canal per cablejat (telecomunicacions, senyalització, etc).


A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]

-han enretirat completament les tanques i xarxes a totes dues andanes, els nous revestiments de les parets són completament visibles ja.
-no hi ha barres horitzontals reposa-culs a tota la longitud de l'andana. Potser deixaran una zona amb bancs?


A Granollers-Centre (R2/R8):

-el tren ha parat amb la darrera porta fora d'andana, quasi que em mato saltant. :(
-les capçaleres costat Les Franqueses de les andanes de les vies 1/3, 3 i 2/4 estan tallades.
-a les andanes de les vies 1/3 i 2/4 han tallat i eliminat la part de les marquesines més propera al pas inferior. Sembla que no toquen els pals d'electrificació, doncs...
-a l'andana de les vies 3/5 s'hi està instal.lant una nova marquesina entre el porxo de l'edifici de viatgers i i la vora de l'andana (i s'ha eliminat l'antiga entre el pas inferior i el porxo).
-no es veu gran cosa de les obres dels passos inferiors.
-l'andana de les vies 2/4 no està completament reformada encara: falta precisament la zona del pas inferior.
-la gent gran esbufega bastant per les escales del pas superior provisional, que juraria que és més alt que el que hi havia a Sant Joan Despí durant les obres.
-ara mateix l'estació està sense cartelleria.


A Mollet-Sant Fost (R2/R8):

-he hagut d'ajudar a baixar a una senyora que també volia baixar per la darrera porta (andana baixa)... :(
-sense més novetats.


A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]

-a l'andana direcció Barcelona queda una miqueta de tanca anti-frau pendent d'instal.lar.


Al Vendrell (R4):
[des del tren]

-m'ha semblat que avui ja havien acabat les obres, però no n'estic segur. Ni idea de què hi deuen estar fent.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 10/06/2017 2:32, en total s’ha editat 1 vegada.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4215
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

EntradaAutor: Granolleri » Dissabte 10/06/2017 2:04

437.001 ha escrit:A Granollers-Centre (R2/R8):

-les capçaleres costat Les Franqueses de les andanes de les vies 1/3, 3 i 2/4 estan tallades.


Sí, des de fa setmanes. No es pot utilitzar el pas entre vies.

-a les andanes de les vies 1/3 i 2/4 han tallat i eliminat la part de les marquesines més propera al pas inferior. Sembla que no toquen els pals d'electrificació, doncs...


Es refarà l'escala sencera, d'aquí que el pas inferior resti fora de servei.

-a l'andana de les vies 1/5 s'hi està instal.lant una nova marquesina entre el porxo de l'edifici de viatgers i i la vora de l'andana (i s'ha eliminat l'antiga entre el pas inferior i el porxo).


Suposo que vols dir l'andana principal, la que dona servei a les vies 3, 5 i 7.

-l'andana de les vies 2/4 no està completament reformada encara: falta precisament la zona del pas inferior.


Com he dit, s'està refent l'escala d'accés al pas inferior, i per tant el tram no reformat l'ocuparà l'escala (serà més llarga que l'actual).
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 705
Membre des de: Divendres 19/12/2014 15:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

AnteriorSegüent

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: RogerHernan95, Yahoo [Bot] i 5 visitants